بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024

11
0
بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024

هر نسلی از iPad که دارید، این لوازم جانبی همه کاره به شما کمک می کند بهره وری خود را به سطح بالاتری ببرید. در این پست به معرفی بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024 می پردازیم.

بهترین قاب آی ‌پد: Spigen Rugged Armor Pro

بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024
بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024

Spigen Rugged Armor Pro با ایجاد تعادل بسیار مهم بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن، یک قاب محافظ همه کاره برای iPad شما است که به ضرر شما نخواهد بود. اگرچه این نسخه برای آیپد پرو 13 اینچی (M4) است، اما نسخه های دیگر برای آیپد پرو 11 اینچی (2024)، آیپد ایر 13 اینچی (2024) و آیپد ایر 11 اینچی (2024) در دسترس هستند. همچنین نسل های قبلی آیپد پرو و ایر.

ظاهری براق و باریک دارد و با فیبر کربنی تزیین شده است، به نظر می‌رسد هر اینچ قاب ممتاز است. این محافظ همه جانبه خوبی برای iPad شما ارائه می دهد، با گوشه های بالشتک هوا برای جذب ضربه و پشتی تقویت شده که از آسیب در برابر خط و خش محافظت می کند. این به طور کامل از فضای ذخیره سازی و عملکرد Apple Pencil پشتیبانی می کند و پایه یکپارچه آن امکان ایجاد زوایای دید متعدد را فراهم می نماید.

یک کاور جلویی تاشو عملکرد بیدار/ خواب خودکار را برای iPad شما فراهم می ‌نماید، در حالی که روکش میکروفیبر نرم صفحه ‌نمایش را از گرد و غبار و لکه ‌ها پاک می ‌کند. طراحی بافت آن در لمس حس خوبی دارد و به اندازه کافی سبک است که برای حمل و نقل کاربردی باشد.

Spigen Rugged Armor Pro برای iPad Pro 13 اینچی

32 دلار
45 دلار
13 دلار صرفه جویی کنید

Spigen Rugged Armor Pro با ارائه حفاظتی مستحکم برای آی ‌پد شما، پوششی عالی با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می ‌کند. همچنین دارای فضای ذخیره سازی مناسب Apple Pencil و یک پایه تاشو برای پشتیبانی از چندین زاویه دید است.

مزایا

˖ محافظت قوی برای iPad شما
˖ پایه یکپارچه برای چندین زاویه دید
˖ از ذخیره سازی و شارژ Apple Pencil پشتیبانی می کند
˖ ظاهر و احساس برتر
˖ قیمت مناسب

معایب

˗ فقط در رنگ مشکی موجود است

بهترین محافظ صفحه iPad: محافظ صفحه نمایش ESR Paper-Feel برای iPad

بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024
بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024

محافظ صفحه نمایش ESR 13 اینچی آیپد پرو که برای ایجاد حسی شبیه کاغذ برای طراحی یا یادداشت برداری طراحی شده است، هنگامی که احساس خلاقیت می کنید به صورت مغناطیسی به صفحه نمایش دستگاه شما متصل می شود و تا 100000 بار قابل برداشتن و استفاده مجدد است. علاوه بر iPad Pro 13 اینچی، ESR این محافظ صفحه نمایش را برای Pro 11 اینچی (2024)، Air 13 اینچی (2024) و Air 11 اینچی (2024) و همچنین نسل های قبلی مانند iPad 10th Gen.

سازگار با محافظ های صفحه شیشه سکوریت، سطحی بدون حباب و بدون اصطکاک را برای ایجاد ایجاد می کند. هنگامی که از آن استفاده نمی شود، می توان آن را با خیال راحت در پاکت محافظ عرضه شده، آماده برای لحظه الهام بعدی ذخیره کرد. می ‌توانید به‌طور یکپارچه بین یک سطح مات برای طراحی و یک نمایشگر بکر برای استفاده روزمره و پخش رسانه جابه‌جا شوید.

محافظ صفحه نمایش مغناطیسی ESR برای iPad Pro 13 اینچی

محافظ صفحه نمایش مغناطیسی ESR حسی مانند کاغذ را برای طراحی بدون اصطکاک و یادداشت برداری فراهم می کند. اتصال مغناطیسی راحت آن امکان استفاده مجدد را تا 10000 بار می دهد.

مزایا

˖ حسی شبیه کاغذ برای طراحی و یادداشت برداری ایجاد می کند
˖ سازگار با محافظ صفحه نمایش شیشه سکوریت
˖ پیوست مغناطیسی
˖ قابل استفاده مجدد تا 100000 بار

معایب

˗ می تواند باعث تاریک شدن صفحه نمایش شود

بهترین قلم iPad: Apple Pencil Pro

بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024
بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024

اگرچه سایر قلم ‌های سازگار با iPad در دسترس هستند، اما Apple Pencil Pro طوری طراحی شده که بهترین تجربه طراحی و نوشتن را در اختیار شما قرار دهد. برای مدل‌ های آیپد پرو 13 اینچی (M4) و 11 اینچی (M4) و همچنین آی‌پد ایر 13 اینچی (M2) و 11 اینچی (M2)، به طور کامل مجهز است تا خلاقیت شما را با حرکت روان و ویژگی های بصری تغذیه کند.

استفاده از Apple Pencil Pro امکان کنترل یکپارچه روی بوم شما را فراهم می کند. به عنوان مثال، فشردن آن یک پالت کاملاً جدید را به نمایش می ‌گذارد و شما را قادر می ‌سازد تا ابزار ها، رنگ‌ ها و موارد دیگر را در چند ثانیه تغییر دهید. ویژگی رول بشکه امکان چرخش دقیق، کنترل ویژگی ‌های قلم مو و پالس ‌های فیدبک لمسی را برای تأیید هر عمل فراهم می ‌کند.

اگر Apple Pencil Pro خود را اشتباه قرار دهید، می توانید با استفاده از برنامه Find My آن را پیدا کنید. به علاوه، برای راحتی بیشتر، به صورت مغناطیسی در کنار iPad شما متصل می شود و شارژ می شود.

اپل پنسیل پرو

دقت و کنترل بی نظیری را با Apple Pencil Pro تجربه کنید. این قلم منحصر به فرد برای هنرمندان ایده‌آل است و تمام ابزار هایی را که برای بیان خود بر روی بوم آی‌پد نیاز دارید، دارد.

مزایا

˖ سیال و کنترل دقیق را فراهم می کند
˖ فیدبک لمسی برای تأیید سوئیچ‌ های عمل
˖ قابلیت رول بشکه برای استفاده دقیق از ابزار های شکل دار
˖ ویژگی Apple Hover کنترل بیشتری بر آثار شما اضافه می کند

معایب

˗ گران
˗ فقط با آخرین مدل های iPad Pro و Air سازگار است

بهترین صفحه‌کلید آی‌پد: قاب کیبورد مجیک اپل آی‌پد

بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024
بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024

اگر به راحتی آی‌پد خود علاقه دارید، اما می ‌خواهید تجربه تایپ دقیق ‌تری داشته باشید، صفحه کلید مجیک اپل آی‌پد می ‌تواند پاسخگو باشد. این کیبورد جداشدنی سبک وزن که با آیپد پرو 13 اینچی، آیپد پرو 11 اینچی، آیپد ایر 13 اینچی و آی پد ایر 11 اینچی سازگار است، برای کار در خانه یا در حال حرکت ایده آل است.

این گوشی دارای یک طرح پایه شناور است که می ‌تواند برای پشتیبانی از چندین زاویه دید، یک گذرگاه USB-C برای شارژ آسان و یک صفحه نمایش شیشه ‌ای بزرگ با فیدبک لمسی برای ناوبری سیال تنظیم شود. کلید های دارای نور پس‌ زمینه زیبایی زیبایی به آن می ‌دهند، در حالی که کلید های بسیار بی ‌صدا به شما این امکان را می ‌دهند که از هر کجا که هستید با احتیاط کار کنید.

یک عامل سبک وزن و باریک آن را برای سفر ایده آل می کند، در حالی که اتصال مغناطیسی آن به این معنی است که نیازی به جفت شدن نیست زیرا انرژی را مستقیماً از iPad شما می گیرد.

قاب کیبورد مجیک اپل

قاب کیبورد مجیک اپل تجربه تایپ بی نظیری را برای iPad شما ارائه می دهد. با یک ترک ‌پد شیشه‌ ای بزرگ برای کنترل بیشتر، نور پس ‌زمینه قابل تنظیم، و اتصال مغناطیسی راحت، این ابزار عالی برای مدیریت بار های کاری در حال حرکت است.

مزایا

˖ فرم فاکتور سبک و باریک
˖ پیوست مغناطیسی که توسط خود آیپد تامین می شود
˖ پد لمسی دقیق بزرگ شده
˖ کلیدهای بسیار بی صدا
˖ نور پس زمینه قابل تنظیم

معایب

˗ گران

بهترین هدفون iPad: Apple AirPods Pro (نسل دوم)

بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024
بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2024

Apple AirPods Pro (نسل دوم) می تواند به راحتی موسیقی، فیلم و موارد دیگر را پخش کند. با استفاده از تراشه H2 طراحی شده توسط اپل، یک تجربه صوتی فراگیر با حذف هوشمند نویز و صدای کم اعوجاج ارائه می کنند.

علاوه بر حذف نویز فعال، AirPods Pro دارای حالت شفافیت و صدای تطبیقی است که هر دو حالت را برای بهترین حالت در هر محیطی ترکیب می‌کند. AirPods Pro و کیف شارژ دارای IP54 مقاوم در برابر تعریق و آب هستند و در صورت ترکیب، عمر باتری تا 30 ساعت را فراهم می کنند.

کیس برای راحتی بیشتر با MagSafe سازگار است و صدای فضایی شخصی شده با ردیابی سر پویا را خواهید یافت. علاوه بر این، AirPods Pro از Dolby Atmos پشتیبانی می ‌کند و آن ‌ها را برای لذت بردن از موسیقی یا فیلم در حال حرکت ایده‌آل می ‌کند.

هدفون های بی سیم Apple AirPods Pro (نسل دوم)

190 دلار
249 دلار
59 دلار صرفه جویی کنید

Apple AirPods Pro تا 2 برابر حذف نویز فعال، به علاوه صدای فضایی شخصی شده با ردیابی سر پویا را ارائه می‌کند تا فراگیرترین تجربه صوتی ممکن را به شما ارائه دهد.

مزایا

˖ حذف نویز فعال
˖ صدای فضایی شخصی شده با ردیابی سر پویا
˖ IP54 مقاوم در برابر آب
˖ تا 30 ساعت عمر باتری
˖ سازگار با MagSafe

معایب

˗ برچسب قیمت ممتاز

سوالات متداول

آیا برای iPad خود به کیس نیاز دارم؟

برای iPad خود نیازی به قاب ندارید، اما استفاده از آن بهتر از دستگاه شما در برابر افتادن تصادفی و آسیب خراش محافظت می کند.

اکثر قاب ‌های آی‌پد دارای بریدگی ‌های دقیقی برای همه پورت‌ ها، بلندگو ها، دکمه‌ ها و لنز های دوربین هستند، بنابراین استفاده از آن هیچ ‌یک از عملکرد های آن را مختل نمی ‌کند.

س: آیا باید Apple Pencil را برای iPad خود بخرم یا می توانم از قلم دیگری استفاده کنم؟

اگر به دنبال یک قلم برای استفاده با iPad خود هستید، می ‌توانید گزینه ‌های سازگار با iPad زیادی پیدا کنید و لزوماً نیازی به انتخاب Apple Pencil ندارید.

با این حال، Apple Pencil به طور ویژه برای کار انحصاری با iPad شما طراحی شده است و پشتیبانی کامل از مواردی مانند حساسیت فشار و تشخیص شیب را ارائه می‌ دهد و تجربه طراحی و نوشتن کامل‌ تری را به شما ارائه می ‌کند.

چگونه دستگاه های بلوتوث خود را به iPad خود وصل کنم؟

جفت کردن دستگاه‌ های بلوتوث با iPad شما یک فرآیند نسبتاً ساده است.

برای شروع، به منوی تنظیمات در iPad خود بروید، بلوتوث را انتخاب کرده و عملکرد بلوتوث را روشن کنید. فرمان های روی صفحه را تا زمانی که فرآیند جفت شدن کامل شود دنبال نمایید. مطمئن شوید که وسیله جانبی شما حالت کشف را فعال کرده باشد و سپس منتظر بمانید تا در iPad شما ظاهر شود.

آخرین مدل های آیپد چیست؟

جدید ترین مدل های آیپد آیپد پرو (M4) و آیپد ایر (M4) هستند که هر دو در سال 2024 عرضه شدند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس