بهترین چاپگر عکس 2023

63
0
بهترین چاپگر عکس

هر چاپگری می تواند عکسی را چاپ کند، اما برخی از آنها بهتر از دیگران هستند. همه مدل‌های موجود در این لیست، چاپگرهای عکس نیمه اختصاصی هستند، یعنی می‌توانند یک سند متنی مناسب داشته باشند، اما چاپ عکس ابرقدرت آنهاست. همه آنها چاپگرهای جوهرافشان هستند زیرا فقط جوهر مایع می تواند به وضوح و طیف رنگی مورد نیاز برای چاپ عکس خوب دست یابد. فقط جوهر افشان ها می توانند روی کاغذ عکس براق اختصاصی چاپ کنند. پرینترهای لیزری مزایایی دارند، اما لیزرها معمولاً در عکس‌ها ضعیف هستند. بهترین چاپگر عکس را در ادامه معرفی کرده ایم.

این روزها بیشتر از همیشه عکس‌های دیجیتالی می‌گیریم و بهترین چاپگرهای عکس رومیزی برای تهیه نسخه‌های سخت از آن خاطرات در خانه عالی هستند. آن‌ها طیف گسترده‌ای از دسته‌های قیمتی را نشان می‌دهند، از مدل‌های درجه یک برای عکاسان حرفه‌ای گرفته تا چاپگرهای عکس بسیار مقرون‌به‌صرفه برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان. چیزی که همه آنها ارائه می دهند جایگزینی راحت تر و مقرون به صرفه تر برای خدمات یک آزمایشگاه عکس تجاری است.

هنگام انتخاب چاپگر عکس مناسب، باید این سؤالات کلیدی را از خود بپرسید: من بیشتر چه نوع عکس هایی را چاپ می کنم – عکس های معمولی 4×6 اینچی، چاپ پوستر، رنگی یا تک رنگ؟ چه حجمی – چند عکس هفتگی یا پشته چاپ در یک زمان؟ آیا این فقط برای چاپ عکس است یا از این چاپگر برای خالی کردن حروف و تکالیف استفاده خواهم کرد؟ بودجه من چقدر است؟

تعداد زیادی چاپگر عکس در اندازه A4/letter مقرون به صرفه وجود دارد که می‌توانند تمام وظایف یک چاپگر خانواده همه‌کاره را انجام دهند و در عین حال کار چاپی عالی را روی کاغذ عکس براق انجام دهند.

آنها از چهار کارتریج جوهر معمولی (CMYK) برای تأثیرگذاری خوب استفاده می کنند. آنها ممکن است جوهر رنگدانه یا جوهر مبتنی بر رنگ باشند. رنگدانه سریعتر خشک می شود و ماندگاری بیشتری دارد در حالی که رنگ روشن تر است و به خوبی با رسانه های براق کار می کند و آن را برای عکس ها مطلوب تر می کند.

وقتی به چاپگرهای گران‌تر سایز A3+ قدم می‌زنید، اغلب جوهرهای بیشتری را می‌بینید که برای ایجاد تصویر استفاده می‌شود، و ممکن است جوهر سیاه رنگدانه‌ای برای اسناد متنی در کنار رنگ سیاه برای عکس‌ها داشته باشید.

پنج، شش، هشت یا ده محفظه جوهر رایج است و رنگ‌های بیشتر به معنای کیفیت چاپ برتر است. همچنین ممکن است به معنای هزینه‌های جوهر بالاتر باشد، اما خوشبختانه، چاپگرهای عکس با مخزن‌های جوهر قابل شارژ در حال رونق هستند، بنابراین اگر قصد دارید عکس‌های زیادی چاپ کنید، به سراغ چاپگری بروید که جوهر بطری‌شده را به جای کارتریج مصرف می‌کند.

بهترین چاپگرهای عکس سال 2023 به طور کامل

Epson EcoTank ET-8550

بهترین پرینتر A3 درجه یک با شش مخزن قابل شارژ

مشخصات فنی: دسته: چاپگر جوهر افشان رنگی AOI سرعت چاپ: 32 صفحه در دقیقه (مونو A4) ظرفیت کاغذ: 100 برگ اندازه کاغذ: تا A3 وزن: 11.1 کیلوگرم

دلایل خرید:

رنگ های برتر

هزینه جاری کم

دلایل اجتناب:

قیمت خرید بالا

این باید چاپگر عکس A3 نهایی باشد. برای شروع، این یک طراحی شیک و کاربردی با رابط صفحه نمایش لمسی بزرگ و قابلیت چاپ بر روی هر نوع کاغذ تا A3+ است. در مرحله دوم، از شش جوهر مجزا برای ایجاد چاپ با کیفیت برتر استفاده می کند. بهتر از همه، این یک EcoTank است، به این معنی که شما به کارتریج متصل نیستید، و جوهر بطری شده کافی در جعبه برای چاپ 2300 عکس پیدا خواهید کرد.

بله، برای یک جوهر افشان نسبتاً گران است، اما جوهر بطری اپسون اینطور نیست، بنابراین اگر قصد چاپ تعداد زیادی عکس بزرگ را دارید، به زودی این پول را خواهید دید. خود چاپگر نیز به خوبی مشخص شده است، با اتصال عالی، وضوح چاپ و اسکن بالا، و سرعت چاپ شگفت‌آوری سریع.

بهترین چاپگر عکس Canon PIXMA G620/G650

مشخصات فنی: دسته: چاپگر جوهر افشان رنگی A4 3 در 1 سرعت چاپ: 3ppm (مونو) ظرفیت کاغذ:: 100 برگ وزن: 6.6 کیلوگرم

دلایل خرید:

چاپ شش رنگ

ارزان برای اجرا

تعداد زیادی جوهر صندوق ورودی

سازگاری گسترده با کاغذ

دلایل اجتناب:

بدون خودکار دوبلکس

-بدون کشوی کاغذ اصلی

-نمایشگر 2 خطی کوچک

-ظرفیت کاغذ کم

Canon PIXMA G620/G650 فاقد ویژگی‌های بسیار زیادی است تا بتوانیم آن را به عنوان یک دستگاه همه کاره برای استفاده روزمره توصیه کنیم، اما به عنوان یک چاپگر عکس، غلبه بر آن سخت است. صفحات تک رنگ را به آرامی چاپ می کند و فقط دوروی دستی را ارائه می دهد، بنابراین باید کاغذ را روی خود بچرخانید تا طرف دیگر آن را چاپ کنید. صفحه نمایش لمسی، اسلات کارت حافظه، پورت اترنت و سینی کاغذ اصلی وجود ندارد. تمام کاغذهای خالی باید از طریق سینی پشتی وارد شوند که فقط می تواند حداکثر 100 برگ کاغذ معمولی را در خود جای دهد.

اینجاست که خبر خوب شروع می شود زیرا می تواند طیف بسیار گسترده ای از کاغذ از جمله کاغذ عکس مغناطیسی، استوک کارت و پارچه قابل چاپ را بپذیرد. به لطف مجموعه ای از شش جوهر رنگی زنده، روی کاغذ عکس پوشش داده شده بسیار خوب چاپ می شود. رنگ‌های قرمز و خاکستری اضافی به آن کمک می‌کنند تا به وضوح رنگ برتر دست یابد و وضوح چاپ افزایش یافته به معنای کیفیت چاپ فوق‌العاده است.

بهتر از همه، این یک چاپگر MegaTank است که به این معنی است که پر کردن مجدد جوهر بطری کسری از هزینه جوهر کارتریج است و مقدار زیادی جوهر در جعبه وجود دارد.

Canon PIXMA iX6850 photo printer

چاپگر فشرده A3 عالی با پنج رنگ

مشخصات فنی: دسته: چاپگر جوهر افشان رنگی سرعت چاپ: 14 صفحه در دقیقه (مونو) ظرفیت کاغذ: 150 برگ اندازه کاغذ: تا A3 + وزن: 11.5 کیلوگرم

دلایل خرید:

رنگ های طبیعی

چاپ های رنگی بزرگ

دلایل اجتناب:

بدون خودکار دوبلکس

به جای چهار کارتریج جوهر افشان، Canon PIXMA iX6850 از پنج جوهر برای ایجاد عکس‌های رنگی طبیعی و اسناد متنی واضح استفاده می‌کند. توانایی جایگزینی هر یک به صورت جداگانه نیز منطقی اقتصادی است. نمی تواند هر دو طرف یک صفحه را به صورت خودکار چاپ کند (دورو)، اما این دستگاه به خوبی با پورت اترنت، Wi-Fi و سازگاری AirPrint متصل است.

با این حال، مهم ترین ویژگی آن، توانایی آن برای چاپ بر روی هر اندازه کاغذ تا A3+ (329 x 483 میلی متر) است که آن را برای چاپ صفحات گسترده و عکس های بزرگ عالی می کند. با چاپ A3 (یا بزرگ‌تر)، کسب‌وکارها می‌توانند صفحات گسترده بزرگ را روی یک صفحه چاپ کنند بدون اینکه متن برای خواندن خیلی کوچک شود. عکاسان و طراحان نیز می توانند از این مزیت بهره مند شوند زیرا می توانند آگهی ها و پوسترها را در خانه چاپ کنند.

Epson Expression Photo HD XP-15000

چاپ سریع و عکس های برتر A3 با شش کارتریج کلاریا

مشخصات فنی: دسته: چاپگر جوهر افشان رنگی سرعت چاپ: 29 برگ در دقیقه (مونو) ظرفیت کاغذ: 200 برگ اندازه کاغذ: تا A3 + وزن: 8.5 کیلوگرم

دلایل خرید:

دقت رنگ عالی

چاپ عکس A3 زنده

دلایل اجتناب:

اجرای نسبتاً گران است

Epson Expression Photo HD XP-15000 از شش کارتریج جوهر Claria با کیفیت بالا برای دستیابی به پالت رنگ واقعی تری هنگام چاپ عکس ها استفاده می کند. ترکیب رنگ و جوهرهای مبتنی بر رنگدانه به این معنی است که رنگ های روشن امکان پذیر است، در حالی که اسناد متنی سیاه و سفید ماندگار و مقاوم در برابر لکه هستند.

توانایی آن در کار با کاغذ با اندازه A3+، آن را برای چاپ عکس های با اندازه فوق العاده یا حتی کلاژ تصاویر روی یک ورق کاغذ عکس A3 عالی می کند. همچنین به دلیل خروجی شگفت‌آور سریع 29 صفحه سیاه و سفید A4 در دقیقه و توانایی چاپ در دو طرف کاغذ (دوطرفه خودکار) به عنوان یک چاپگر معمولی A4 عملکرد بسیار خوبی دارد.

بهترین چاپگر عکس Canon Pixma Pro-100S

چاپ عکس Vivid A3+ که مقرون به صرفه است

مشخصات فنی: دسته: چاپگر جوهر افشان حرفه ای بی سیم سرعت چاپ: 8 اینچ 10 اینچ در A4 با حاشیه: 51 ثانیه. 11 اینچ 14 اینچ در A3+ با حاشیه: 1 دقیقه و 30 ثانیه ظرفیت کاغذ: 150 برگ کاغذ ساده، 20 برگ کاغذ عکس (4 “x6”) اندازه کاغذ: حداکثر 13 اینچ 19 اینچ وزن: 19.6 کیلوگرم

دلایل خرید:

دو سینی کاغذ

دقت رنگ عالی

دلایل اجتناب:

جوهر گران قیمت

جوهرهای رنگی کمتر برای بایگانی مناسب هستند

این چاپگر عکس با کیفیت بالا که برای عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مند طراحی شده است، با طراحی بر روی هشت کارتریج جوهر افشان مجزا برای ایجاد پرینت‌های دقیق بر روی کاغذهای عکس تا A3+، به وضوح رنگ برتری دست می‌یابد. و به جای جوهرهای رنگدانه‌ای، کانن جوهرهای مبتنی بر رنگ روشن‌تری را برای چاپ‌ها مشخص کرده است که برای نمایش گالری به اندازه کافی خوب به نظر می‌رسند. جوهر پیگمنت دوام بیشتری دارد، اما می‌توانید انتظار داشته باشید که عکس‌های مبتنی بر رنگ را برای حدود سی سال قبل از محو شدن نمایش دهید.

Canon PIXMA Pro-100S یک طراحی رومیزی قابل توجه و محکم است که از اجزای فلزی در موتور چاپ خود استفاده می کند تا نتایج دقیق با وضوح بالا را بر روی صفحات بزرگ کاغذ تضمین کند. به سرعت روی هر چیزی چاپ می‌شود، از کاغذ عکس 6×4 اینچی گرفته تا پوسترهای بدون حاشیه A3+. تنها تفاوت این مدل با Canon PIXMA Pro-100 سازگاری آن با سرویس PIXMA Cloud Link Canon است.

Epson Expression Photo XP-970 photo printer

یک چاپگر جمع و جور با توانایی استثنایی عکس A3

مشخصات فنی: دسته: چاپگر جوهر افشان چند منظوره سرعت چاپ: 8.5 صفحه در دقیقه (مونو) ظرفیت کاغذ: 100 برگ اندازه کاغذ: A3 وزن: 8.7 کیلوگرم

دلایل خرید:

وفاداری رنگ شش جوهر

صفحه نمایش لمسی بزرگ

دلایل اجتناب:

سرعت چاپ پایین

ظرفیت کاغذ محدود

علیرغم ابعاد شیک، این دستگاه جوهر افشان 3 در 1 صاف می تواند بر روی کاغذ سایز A3 چاپ کند و برای دستیابی به دقت رنگ برتر، نه از چهار بلکه از شش کارتریج جوهر افشان استفاده می کند. این بدان معناست که هزینه جوهر شما نسبتاً بالا است، اما اگر می خواهید نتایجی با سایه زیبا داشته باشید، ارزشش را دارد.

این اسکنر فقط در اندازه A4 است، اما اسکن‌هایی با وضوح بسیار بالا انجام می‌دهد و در ترکیب با وضوح چاپ بالا، می‌توانید کپی‌های رنگی تقریباً یکسانی تهیه کنید. هیچ فکس وجود ندارد و سرعت چاپ پایین است، اما از همه جنبه های دیگر، Epson Expression Photo XP-970 به سختی قابل شکست است.

سینی کاغذ اصلی می تواند 100 برگ با حداکثر اندازه کاغذ 8.5 در 11 اینچ را در خود جای دهد. سینی کاغذ دوم می تواند 20 برگ کاغذ عکس به ابعاد 5*7 اینچ را در خود جای دهد.

برای آگاهی از عملکرد آن، می‌توانید بررسی ما درباره Epson Expression Photo XP-960 تقریباً یکسان را بخوانید.

بهترین چاپگر عکس HP Envy 6055 photo printer

چاپگر خانگی عالی برای چاپ عکس با بودجه کم

مشخصات فنی: دسته: چاپگر همه کاره بی سیم سرعت چاپ: 10ppm ظرفیت کاغذ: 100 برگ اندازه کاغذ: تا A4 وزن: 11.51 پوند

دلایل خرید:

قیمت پایین

آسان برای استفاده

دلایل اجتناب:

جوهر ممکن است گران باشد

سریعترین نیست

این سه در یک ساده می‌تواند چاپ، اسکن و کپی کند، اما زمانی که عکس‌های پر جنب و جوش شگفت‌آوری می‌گیرید، در خانه بسیار مناسب است. همانطور که اغلب در مورد چاپگرهای جوهر افشان ارزان قیمت رخ می دهد، کارتریج های استارت عرضه شده تا حدودی جوهر سبکی دارند. با این حال، اگر آنها را با چرخ دستی های با ظرفیت بالا جایگزین کنید، هزینه جاری نیز کاملا رقابتی است.

چهار کارتریج مجزا با هم ترکیب می شوند تا تصاویر روشن را روی کاغذ عکس براق تا اندازه A4 ارائه دهند. همچنین می تواند اسناد متنی معمولی را به صورت دورو چاپ کند، البته با سرعت چاپ نسبتاً پایین. ناامید کننده است، هیچ پورت اترنت یا USB برای چاپ از درایو فلش وجود ندارد، و بسیار کند می چرخد، اما نتایج بهتر از آن چیزی است که از چنین AOI کوچک و مقرون به صرفه ای انتظار دارید.

Canon PIXMA G620 (G650 in UK)

جوهر افشان تجاری کم هزینه با فورته برای عکس

مشخصات فنی: دسته: چاپگر جوهر افشان رنگی AIO سرعت چاپ: 3ppm (مونو) ظرفیت کاغذ: 100 برگ اندازه کاغذ: تا A4 وزن: 6.6 کیلوگرم

دلایل خرید:

هزینه جاری

شش جوهر جداگانه

دلایل اجتناب:

بدون خودکار دوبلکس

ویژگی های بسیار کم

با استفاده از شش جوهر مبتنی بر رنگ، این چاپگر همه کاره می‌تواند به رنگ طبیعی‌تر و عکس‌های بهتری نسبت به جوهر افشان معمولی شما دست یابد. علاوه بر این، این یک چاپگر MegaTank است، به این معنی که می توانید آن را با جوهر بطری ارزان قیمت به جای کارتریج های گران قیمت پر کنید.

جوهر کافی در جعبه برای چاپ 3800 عکس وجود دارد که بیش از آن قیمت بالا را توجیه می کند. تا حدودی کند چاپ می‌شود و حالت دوطرفه خودکار وجود ندارد، اما اگر فقط عکس‌ها را چاپ می‌کنید، مشکلی پیش نخواهد آمد. از نظر هزینه در حال اجرا و راحتی، شکست دادن این MegaTank متوسط دشوار است.

بهترین چاپگر عکس Canon Pixma G4510 photo printer

چاپگر فشرده با سیستم جوهر قابل شارژ مجدد مقرون به صرفه

مشخصات فنی: دسته: چاپگر 4 در 1 سرعت چاپ: 13ppm ظرفیت کاغذ: 100 برگ اندازه کاغذ: تا A3 وزن: 10.5 کیلوگرم

دلایل خرید:

طراحی منظم

هزینه جوهر کم

دلایل اجتناب:

بدون حالت دوبلکس

بدون درگاه USB جلو

این مقرون به صرفه ترین مدل MegaTank کانن است که آن را مقرون به صرفه می کند. می‌توانید با حذف کارتریج‌ها برای مخازن قابل‌پر کردن، کاهش شدیدی در هزینه‌های چاپ مداوم خود داشته باشید، به‌ویژه که جعبه دارای جوهر کافی برای 6000 صفحه تک و 7000 صفحه رنگی است.

پشت این ویژگی سرفصل، این یک چاپگر چهار در یک نسبتاً ابتدایی است که فقط به اندازه کافی ویژگی های کلیدی دارد تا برای استفاده خانگی یا یک دفتر کوچک مناسب باشد. بسیار کند چاپ می شود و نمی تواند به طور خودکار در دو طرف صفحه چاپ شود. برای هر کسی که قصد دارد تعداد زیادی اسناد رنگی تمام شود، این AOI جمع و جور و با طراحی دلپذیر، بیشتر رقبا را در هزینه های جاری هر صفحه شکست خواهد داد.

Epson EcoTank ET-2720 photo printer (ET-2715 in UK)

سوپرتانک ارزان قیمت برای چاپ سریع و اقتصادی

مشخصات فنی: دسته: رنگی همه کاره جوهرافشان سرعت چاپ: 33 برگ در دقیقه (مونو) ظرفیت کاغذ: 100 برگ اندازه کاغذ: تا A4 وزن: 5.98 کیلوگرم

دلایل خرید:

جوهر فراوان در جعبه

چاپ های اقتصادی

دلایل اجتناب:

بدون حالت دوبلکس

ظرفیت کاغذ کم

Epson EcoTank ET-2720، که در بریتانیا به Epson EcoTank ET-2715 معروف است، مقرون به صرفه ترین چاپگر رنگی Supertank در طیف گسترده اپسون است و یکی از اقتصادی ترین راه های چاپ عکس های موجود در حال حاضر است. و اگر این کار شکارچیان را وسوسه نکند، جوهر کافی در جعبه برای دو سال (یا 4500 صفحه رنگی) ارسال می شود.

با قیمت جوهر بطری شده حدود 80 درصد کمتر از جوهر کارتریج، نیازی نیست نگران هزینه مواد مصرفی خود باشید. این یک خبر عالی برای هر کسی است که قصد چاپ تعداد زیادی عکس رنگی را دارد. وضوح تصویر بالا باعث می‌شود این همه‌کاره برای چاپ روی کاغذ عکس براق مناسب باشد. همچنین به لطف سرعت چاپ سریع و ویژگی های معقول، در محیط های اداری کوچک به خوبی عمل می کند

بهترین چاپگر عکس HP Envy Photo 7855 (7830 in the UK)

چاپگر اداری مقرون به صرفه و با امکانات بالا

مشخصات فنی: دسته: چاپگر همه کاره سرعت چاپ: 15ppm ظرفیت کاغذ: 125 برگ اندازه کاغذ: تا A4 وزن: 7.6 کیلوگرم

دلایل خرید:

قیمت پایین

بسیاری از ویژگی ها

دلایل اجتناب:

طراحی غیر عملی

کارتریج جوهر ترکیبیپ

دستگاه All-in-one با شکل عجیب و غریب HP دارای ویژگی های جامعی است، اگرچه قبل از هر چیز یک چاپگر عکس است. وضوح چاپ به اندازه‌ای بالاست که عکس‌های شما هنگام چاپ براق، واضح و رنگارنگ به نظر برسند. همچنین یک اسلات کارت SD مفید برای چاپ مستقیم از کارت حافظه دوربین شما وجود دارد.

این چهار در یک می تواند برای اسناد متنی تک رنگ معمولی به صورت خودکار دورو با نرخ مناسب چاپ کند. حتی فکس هم داره. خوشبختانه، یک صفحه کنترل لمسی می تواند به همه این قابلیت ها دسترسی داشته باشد. تنها نکته هزینه بالای کارتریج های جایگزین آن است. و با ترکیب سه رنگ در یک کارتریج سه رنگ، مطمئنا جوهر را هدر خواهید داد.

می‌توانید با ثبت‌نام در سرویس Instant Ink HP، هزینه کارتریج‌های جدید را کاهش دهید، اگرچه ما آن را توصیه نمی‌کنیم مگر اینکه بتوانید به طور منظم چاپ کنید.

ما همچنین بهترین چاپگرهای مشاغل کوچک را برجسته کرده ایم

از بهترین عکس های خود در یک کتاب عکس یا هدایای عکس شخصی استفاده کنید

سوالات متداول

چگونه بهترین چاپگر عکس را برای خود انتخاب کنیم؟

چاپگرهای عکس از نظر ارائه متنوع هستند، بنابراین شما باید یکی را ارزیابی کرده و انتخاب کنید که برای نیازهای شما ایده آل باشد.

در نظر گرفتن جایی که از چاپگر استفاده می کنید – برای یک دفتر خانه کوچک یا یک دفتر بزرگتر. سپس باید ارزیابی کنید که در درجه اول به چه نوع چاپی نیاز دارید – متن یا تصویر سنگین. اگر روزانه به تعداد زیادی چاپ رنگی نیاز دارید، یک چاپگر مخزن بزرگ می خواهید که کار با آن مقرون به صرفه باشد. اگر به چاپ های رنگی باکیفیت نیاز دارید، مطمئن شوید که چاپگر دارای وفاداری رنگ بالایی است.

علاوه بر بررسی سرعت چاپ و عملکرد دوطرفه خودکار، می‌خواهید نوع اتصالی که چاپگر ارائه می‌دهد و فعال بودن Wi-Fi را نیز بررسی کنید.

بهترین چاپگرهای عکس: چگونه آنها را آزمایش کردیم؟

هر چاپگری که برای آزمایش تهیه می‌کنیم، روی میز تست ما اندازه‌گیری می‌شود و نتایج به‌طور انتقادی با هر مدل دیگری که بررسی کرده‌ایم مقایسه می‌شود. به‌جای تکیه بر ارقام نقل‌شده سازنده، زمان‌بندی صفحه اول را می‌دهیم و با استفاده از یک سند ده صفحه‌ای استاندارد و یک برنامه کرونومتر، سرعت چاپ را در حالت تک برگه و دوطرفه چاپ می‌کنیم.

برای مقایسه کیفیت چاپ، مجموعه‌ای از اسناد آزمایشی مشابه را در هر دستگاه چاپ می‌کنیم. این دوازده صفحه آزمایشی شامل متنی با اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف فونت، تصاویر ترکیبی و صفحات متنی، مجموعه‌ای از عکس‌ها و مجموعه‌ای از الگوهای آزمایشی است که برای ارزیابی وضوح، وفاداری رنگ، کنتراست و مقیاس خاکستری طراحی شده‌اند.

ما همچنین هزینه های جاری را محاسبه می کنیم، عملکردها را مقایسه می کنیم و تطبیق پذیری، طراحی و کیفیت ساخت هر محصول را در نظر می گیریم. امتیاز کلی منعکس کننده همه این پارامترها و ارزش کلی برای پول است.

به طور خاص برای چاپگرهای عکس، ما به تطبیق پذیری آنها (هم از نظر مدیریت و هم از نظر مدیریت رسانه)، توجه بیشتر به خروجی چاپ و هزینه مواد مصرفی (کارتریج جوهر و غیره) نگاه کردیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس