بهترین کفش های دویدن 2023 تست شده و رتبه بندی شده است

137
0
بهترین کفش های دویدن

بهترین کفش دویدن مردانه و زنانه برای خرید همین حالا. بهترین کفش های دویدن را در ادامه معرفی کرده ایم.

وقتی نوبت به یافتن بهترین کفش دویدن برای شما می رسد، همه چیز در مورد تناسب اندام است. مانند شلوار جین مورد علاقه‌تان، برخی از مارک‌های کفش بهتر به پای شما می‌آیند و به شما انگیزه بیشتری می‌دهند تا صبح که واقعاً نمی‌خواهید برای دویدن بروید، از در بیرون بروید. اما چه به صورت آنلاین کفش بخرید یا به فروشگاه دویدن محلی خود بروید، انتخاب می تواند کمی سخت باشد.

آیا به یک کفش خنثی یا ساپورت نیاز دارید؟ آیا باید برای اولین نیمه ماراتن خود به سراغ کفش دویدن بروکس بروید یا کفش های نایکی را که شریک دویدنتان دارد انتخاب کنید؟ برای کاهش سردرگمی و کمک به شما برای یافتن بهترین کفش دویدن برای نیازهایتان، ما بهترین کفش‌های دویدن مردانه و زنانه را برای خرید در حال حاضر انتخاب کرده‌ایم.

همه این کفش‌های دویدن در دویدن آزمایش شده‌اند و هر جفت حداقل 50 مایل را در جاده، مسیرها و تردمیل طی کرده‌اند. سردرگم؟

Nike Air Zoom Pegasus 40

بهترین در کل

پگاسوس یک اسب کار است – می توانید آن را برای یک ماراتن، اولین K5 خود و تقریباً در هر چیزی بین آن بپوشید. این یک کفش دویدن همه کاره است که برای هر سطحی از دوندگان مناسب است.

New Balance Fresh Foam 1080v12

بهترین تراز جدید

یک کفش همه کاره جدی، New Balance 1080v12 به اندازه کافی شیک است که شما را در دویدن های طولانی راحت نگه می دارد، اما همچنین می تواند سرعت را برای جلسات سریعتر افزایش دهد.

Brooks Glycerin 20

بهترین بروکس

گلیسیرین 20 که به عنوان “نرم ترین کفش” بروکس شناخته می شود، یکی از محبوب ترین کفش های دویدن در سراسر جهان است و گلیسیرین 20 نسخه مورد علاقه ما از این کفش است.

Nike invincible 3

بهترین کفش با بالشتک حداکثر

اگر عاشق کفشی با بالشتک عالی هستید، از Nike Invincible 3 خوش‌تر نیست. با فوم ضخیم ZoomX، احساس می‌کنید که در کنار آن در حال پرش هستید.

بهترین کفش های دویدن Adidas Ultraboost Light

بهترین آدیداس

Ultraboost Light (یا Ultraboost 23) می بیند که آدیداس یک فوم میانی جدید به نام Boost Light را معرفی می کند که 30٪ سبک تر است. نسبت به نسخه‌های قبلی کمی تندتر است.

Nike Vaporfly Next% 3

بهترین برای روز مسابقه

Nike Vaporfly Next% 3 یک کفش روز مسابقه بسیار همه کاره است که به شما کمک می کند سرعت خود را افزایش دهید. سریعتر و پایدارتر از Alphafly زیر پا است.

On Cloudmonster

بهترین در

هیولا به نام و هیولا در طبیعت، این کفش بزرگ است، اما آن را در زیر پا احساس نمی کند. طراحی شده برای دویدن آسان و مایل های تمرین طولانی، با بازگشت انرژی عالی.

بهترین کفش های دویدن Saucony Endorphin Pro 3

بهترین Saucony

کفشی با ثبات و پاسخگو در روز مسابقه که می‌توان گفت بهترین کفشی است که تا کنون ساخته شده است. رویه فوق‌العاده سبکی دارد و جهش خوبی در زیر پا دارد.

Brooks Ghost 15

بهترین برای مبتدیان

Brooks Ghost 15 هیجان‌انگیزترین یا خوش‌نظرترین کفش دویدن نیست، اما به خاطر زیره محکم، ثابت و رویه‌ای مجلل، بین مبتدی‌ها محبوب است.

Tracksmith Eliot Runner

بهترین ظاهر

Tracksmith Eliot برای نخبگان یا قهرمانان روز مسابقه ساخته نشده است. در دنیای صفحات فیبر کربنی و جیب های هوا، این یک کفش ساده است.

New Balance Fuelcell Supercomp Elite V3

بهترین نایب قهرمان روز مسابقه

Fuelcell SC Elite V3 یک کفش دویدن سریع، فنری و فیبر کربنی است که برای مسافت نیمه ماراتن یا ماراتن مناسب است. کوچک می شود، بنابراین اندازه آن را در اینجا افزایش دهید.

Asics Gel Nimbus 25

بهترین Asics

Asics ژل-نیمبوس 25 خود را “راحت ترین کفش دویدن تا کنون” نامیده است – اگر به دنبال یک کفش دویدن فوق العاده شیک و فوق العاده راحت برای کیلومترها آسان هستید، این یک رقیب قوی است.

بهترین کفش دویدن در کل

1.بهترین کفش های دویدن: نایک ایر زوم پگاسوس 40

بهترین کفش های دویدن نایک

مشخصات فنی

وزن: 9.2 اونس (M)، 7.7 اونس (W)

قطره: 10 میلی متر

نوع: جاده

دلایل خرید

+یک کفش دویدن روزانه و مقرون به صرفه

+ تناسب بهینه شده

+کوسن و راحت

دلایلی برای اجتناب

-این همه تفاوت با پگاسوس 39 ندارد

اگر از طرفداران Swoosh هستید، انتخاب یک جفت از بهترین کفش‌های دویدن نایک می‌تواند انتخاب دشواری باشد. در حالی که ما از طرفداران پرشمار Nike Air Zoom Tempo Next% برای روز مسابقه هستیم، می دانیم که هر دونده ای تمایلی به مسابقه دادن ندارد، به همین دلیل است که Pegasus 40 به صورت مخفیانه در اینجا به رتبه برتر رسید.

این یک تماس نزدیک بین این و Nike Invincible Run 3 بود، که یک کفش روزمره درخشان نیز هست، اما وقتی صحبت از آن به میان می‌آید، Pegasus در طول آزمایش همه‌کاره‌تر بود. مقدار مناسبی از فوم React در قسمت میانی آن برای داشتن حسی سبک و لطیف در زیر پا وجود دارد، بدون اینکه بیش از حد فنری باشد و در هنگام دویدن احساس ناپایداری داشته باشید. پگاسوس یک اسب کار است – شما می توانید آن را برای یک ماراتن، اولین 5K خود و تقریباً همه چیز در این بین بپوشید.

برای اینکه یک کفش در چهلمین تکرار خود باشد، باید کاری را درست انجام دهد و با Pegasus، شما در حال خرید قابلیت اطمینان هستید. Nike Pegasus 40 بسیار شبیه به Nike Pegasus 39 در زیر پا است، اما نایک تغییراتی را در تناسب آن ایجاد کرده است تا احساس راحتی بیشتری در زیر پا داشته باشد. مانند Pegasus 39، این کفش دارای دو واحد زوم ایر است، یکی در زیر پای شما و دیگری در پاشنه، برای احساس سریع و پاسخگویی در هنگام دویدن.

اگر به دنبال معامله ای هستید، اکنون زمان خوبی برای خرید Nike Pegasus 39 است.

بهترین کفش دویدن بالانس جدید

2. New Balance Fresh Foam X 1080 v12

بهترین کفش دویدن New Balance

مشخصات فنی

وزن: 10.3 اونس (M)، 8.3 اونس (W)

افت: 8 میلی متر

نوع: جاده

دلایل خرید

+زیر پا به خوبی بالشتک شده است

+ بهبود طراحی پاشنه

+ رویه کشسان نسبت به نسخه های قبلی بهبود یافته است

+ بادوام

دلایلی برای اجتناب

-گسترده می دود

ناگفته نماند که برای دونده شدن لازم نیست چندین جفت کفش دویدن داشته باشید. در حالی که برخی از افراد ممکن است روی چندین جفت برای جلسات مختلف سرمایه‌گذاری کنند، اما اگر در دویدن تازه کار هستید یا بودجه کمی دارید، همچنان می‌توانید تناسب اندام داشته باشید و فقط با یک جفت در کمد خود برای مسابقات تمرین کنید. به علاوه، اگر به دنبال آن یک جفت هستید، New Balance Fresh Foam X 1080v12 یک کفش عالی برای سرمایه گذاری است.

یک کفش همه کاره جدی، New Balance 1080v12 به اندازه کافی نرم و مجلل است که شما را در دویدن های طولانی راحت نگه می دارد، اما همچنین می تواند در مواقعی که به آن برای جلسات سریع تر نیاز دارید، سرعت خود را افزایش دهد. از لحاظ تناسب اندام، در طول آزمایش متوجه شدیم که این یک پیشرفت بزرگ در 1080v11 است، زیرا New Balance پاشنه قالب‌گیری شده را از بین برده است، که بسیار مورد بحث طرفداران این کفش بود.

نقطه ضعف در اینجا این است که کفش بزرگ است – در واقع، توصیه می کنیم این کفش ها را به اندازه نصف سایز پایین بیاورید زیرا بسیار جادار هستند. در حالی که وقتی اندازه درست را به دست می آورید، این مورد شما را آزار نمی دهد، اما برای دوندگان خسته کننده است، به خصوص اگر خرید آنلاین داشته باشید.

بهترین کفش دویدن بروکس

3. بروکس گلیسیرین 20

بهترین کفش دویدن بروکس

مشخصات فنی

وزن: 9.1 اونس (زنان)، 10.1 اونس (مردان)

افت: 10 میلی متر

نوع: جاده

دلایل خرید

+یک کفش دویدن فوق‌العاده مخملی و بالشتکی

+ فوم بهبود یافته نسبت به نسخه های قبلی

+ در دو نسخه خنثی یا پشتیبانی ارائه می شود

+ مطابق با اندازه

دلایلی برای اجتناب

– جذاب ترین کفش نیست

-کفش های دویدن روزانه ارزان تر در بازار

گلیسیرین که به عنوان “نرم ترین کفش” بروکس شناخته می شود، یکی از محبوب ترین کفش های دویدن در سراسر جهان است و دلیل خوبی هم دارد. گلیسیرین 20 هنوز نسخه مورد علاقه ما از این کفش است – بروکس فوم میانی کفی DNA Loft را با DNA Loft V3 جایگزین کرده است، یک فوم زیره سبک تر، خشخاش و تزریق شده از نیتروژن که بروکس برای اولین بار سال گذشته در Aurora-BL به بازار آورد.

در طول آزمایش، متوجه شدیم که در حالی که قطعاً برای مایل‌های طولانی و آسان مناسب‌تر است، گلیسیرین 20 همچنان می‌تواند در صورت نیاز سرعت خود را افزایش دهد. این کفش در اندازه‌های مختلف موجود است، این کفش همچنین در سه عرض مختلف – متوسط ​​(که استاندارد است)، پهن و باریک، و یک نسخه پشتیبانی که بروکس آن را “GTS” نامگذاری کرده است، عرضه می‌شود.

نقطه ضعف اصلی ما این است که گلیسیرین ارزان ترین کفش دویدن روزانه در این لیست نیست، به خصوص وقتی که همه کاره ترین کفش ها نباشد. گفته می‌شود، اگر هدف شما این است که راه بروید یا دور بزنید، به سختی می‌توانید کفشی راحت‌تر برای انجام این کار پیدا کنید.

بهترین کفش دویدن با بالشتک حداکثر

4. نایک Invincible 3

بهترین کفش دویدن با حداکثر بالشتک

مشخصات فنی

وزن: 10.9 اونس (M)، 9.1 اونس (W)

قطره: 9 میلی متر

نوع: پشتیبانی

دلایل خرید

+کفش دویدن روزمره راحت و شیک

+ فوم میانی زوم ایکس فنری و پاسخگو است

+ کمی پایدارتر از نسخه های قبلی

دلایلی برای اجتناب

-تجربه زیر پا مشابه نسخه های قبلی

– گیره پاشنه برای همه مناسب نخواهد بود

نایک تغییراتی در کفش دویدن حداکثر بالشتکی خود ایجاد کرده است و Invincible 3 با گیره رویه و پاشنه جدید خود کمی بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. با این حال، این هنوز هم یکی از بهترین کفش‌های دویدن با حداکثر بالشتک در بازار است، با پشته فوم بلندتر نسبت به نسخه‌های قبلی که به شما جهش بیشتری در زیر پا می‌دهد.

وقتی صحبت از عملکرد دویدن به میان می‌آید، این کفش هنوز هم فوق‌العاده شیک و فوق‌العاده است. در مقایسه با Nike ZoomX Invincible 2، رویه ضخیم‌تر است، پا را در جای خود نگه می‌دارد، کمی تکیه‌گاه بیشتری در اطراف قوس وجود دارد و گیره پاشنه باریک‌تر است و برای ایمن نگه داشتن پا طراحی شده است.

فوم ZoomX بیشتری نیز وجود دارد، زیرا ارتفاع پشته 1 میلی متر افزایش یافته است. در زیر پا، پشتیبانی در مایل های پایانی طولانی مدت شما عالی است زیرا پاهای شما خسته می شود و فرم شما آسیب می بیند. با این حال، اگر یک دونده خنثی هستید و به پشتیبانی نیاز ندارید، اکنون زمان خوبی است که نسخه قدیمی کفش را تهیه کنید، که احتمالاً تخفیف دارد.

بهترین کفش دویدن آدیداس

5.بهترین کفش های دویدن: آدیداس Ultraboost Light

بهترین کفش دویدن آدیداس

مشخصات فنی

وزن: 9.7 اونس (W)، 10.3 اونس (M)

افت: 10 میلی متر

دلایل خرید

+ تناسب جوراب مانند

+طراحی شیک

+سبک تر از Ultraboost

دلایلی برای اجتناب

-فوم میانی سفت

– گران تر از سایر کفش های دویدن روزمره موجود در بازار

هنگامی که آدیداس اولین Ultraboost خود را در فوریه 2015 منتشر کرد، دنیای دویدن برای فوم فنری “Boost” دیوانه شد، که واقعاً در زیر پا هیجان انگیز بود. هشت سال بعد، Ultraboost هنوز یکی از محبوب ترین کفش های دویدن آدیداس است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید: این یک کفش فوق العاده راحت است، که عالی به نظر می رسد و زیر پا احساس خوبی دارد.

Ultraboost 22 شاهد تغییرات عظیمی در این کفش بود. آدیداس برای طراحی مجدد Ultraboost 21 خود از اسکن هایی از ارتفاع 1.2 میلیون فوت زنانه استفاده کرد که به Ultraboost 22 پاشنه باریک تر، کف پا پایین تر و پاشنه منحنی S را داد تا به تاندون آشیل اجازه حرکت آزادتر بدهد. Ultraboost Light (یا Ultraboost 23) آدیداس را می‌بیند که دستکاری دیگری انجام می‌دهد – فوم میانی جدیدی به نام Boost Light که 30 درصد سبک‌تر است.

در هنگام دویدن، این کفش سبک‌تر احساس متفاوتی دارد – کمی پاسخگوتر و کمی سریع‌تر است. گفته می شود، این هنوز به هیچ وجه یک کفش سبک وزن نیست. با این حال، هنوز هم یک کفش دویدن روزانه مناسب برای مبتدیان و دوندگان باتجربه است.

بهترین کفش دویدن در روز مسابقه

6. Nike ZoomX Vaporfly Next%2

بهترین کفش روز مسابقه

مشخصات فنی

وزن: 6.5 اونس (M)، 5.3 اونس (W)

قطره: 8 میلی متر

نوع: نژاد

دلایل خرید

+ فوم ZoomX بیشتر

+کمی سبک تر

+ کمی پایدارتر

+بازگشت انرژی باورنکردنی

دلایلی برای اجتناب

-خرید گران تر (در انگلستان)

-زیره نازک تر است

در روز مسابقه از Nike Vaporfly Next%3 بهتر نیست. دلیلی وجود دارد که چرا این کفش را در هر ماراتن جاده‌ای بزرگ می‌بینید – آنها یکی از محبوب‌ترین کفش‌های مسابقه‌ای هستند و به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید. فوم ZoomX – سبک‌ترین و پاسخ‌گوترین زیره میانی نایک، به‌علاوه یک صفحه فیبر کربنی با طول کامل وجود دارد که به برداشتن سریع‌تر انگشتان کمک می‌کند. این کفش سریع احساس می شود، فوق العاده سبک است و با اندازه مناسب مناسب است.

البته اشکالی که در اینجا وجود دارد، قیمت است – این کفش‌ها قطعاً یک سرمایه‌گذاری هستند و ممکن است در واقع برای مایل‌ها دوام نداشته باشند. در حالی که نایک رقم دقیقی را ارائه نمی دهد، به عنوان یک کفش روز مسابقه، اغلب تصور می شود که از این تعداد مایل به دست نمی آورید، بنابراین ما آنها را برای مایل های تمرینی شما توصیه نمی کنیم. گفتنی است، اگر بتوانید آنها را بپردازید و به دنبال روابط عمومی باشید، ناامید نخواهید شد.

اگر به دنبال معامله ای هستید، ممکن است اکنون زمان خوبی برای خرید Vaporfly Next%2 باشد، که احتمالا اکنون در فروش است، کفش جدیدتر با طراحی کمی تغییر یافته عرضه شده است. ما را در اینجا بخوانید Nike Vaporfly Next%2 vs Nike Vaporfly Next%3.

بهترین کفش برای دویدن

7. در Cloudmonster

بهترین کفش دویدن

مشخصات فنی

وزن: 9.7 اونس (M)، 8.1 اونس (W)

قطره: 6 میلی متر

دلایل خرید

+یک کفش بلند خوب

+یکی از بالشتک‌ترین کفش‌های مخصوص دویدن

+ پاسخگو

+سبک تر از سایر کفش های بلند

دلایلی برای اجتناب

-یه کم میاد بالا

Cloudmonster به نظر می رسد، و کمی احمقانه به نظر می رسد، با گوه ضخیم CloudTec. هیولا به نام و هیولا در طبیعت، این کفش بزرگ است، اما آن را در زیر پا احساس نمی کند. On که برای دویدن آسان و مایل های تمرین طولانی طراحی شده است، برای بازگشت انرژی عالی در کفش حداکثری خود استفاده کرده است.

Cloudmonster به گونه‌ای طراحی شده است که با جدیدترین مواد محافظ On به نام Helion، زیر پا احساس می‌کند. ساخته شده از ترکیبی از دو فوم مختلف (EVA و OBC) که هنوز مقدار خوبی بازگشت انرژی دارد. زیره میانی شامل غلاف‌های CloudTech On و On’s Speedboard است که یک لایه نازک، محکم و ترموپلاستیک است که برای کمک به برداشتن سریع‌تر انگشتان پا طراحی شده است. با این حال، این قطعا بیشتر یک کفش بلند مدت است تا یک کفش سرعت.

از نظر تناسب اندام، کفش در قسمت پا بسیار کوتاه می‌آید، بنابراین اگر بین سایزها هستید، ممکن است بخواهید سایز را بزرگتر کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه نیشگون گرفتن ناخوشایند در انگشتان پا نخواهید داشت. ما همچنین در طول آزمایش متوجه شدیم که ارتفاع بالای پشته منجر به اضافه‌پرونی جزئی در پایان دویدن‌های طولانی، روی پاهای خسته می‌شود، بنابراین ما این موارد را برای دوندگانی که معمولاً کفش پشتیبانی می‌پوشند توصیه نمی‌کنیم.

در مجموع، یک کفش دویدن آسان و درخشان برای آن مایل‌های پیاپی وقتی می‌خواهید در دویدن گم شوید.

بهترین کفش دویدن ساکونی

8.بهترین کفش های دویدن Saucony Andorphin Pro

بهترین کفش های دویدن Saucony برای روز مسابقه

مشخصات فنی

وزن: 7.2 اونس (M)، 6.2 اونس (W)

افت: 8 میلی متر

دلایل خرید

+ بهبود عظیم در اندورفین پرو

+سبک تر از اندورفین پرو

+ پاسخگو

+ رویه قابل تنفس

دلایلی برای اجتناب

-در پا کمی کوتاه می آید

-گران تر از نسخه قبلی

اندورفین پرو 3 می بیند که Saucony به طور کامل محبوب ترین کفش مسابقه جاده ای فیبر کربنی خود را بازسازی می کند. این برند رویه کفش را تغییر داده و فوم PWRRUN PB بیشتری را در زیر پا اضافه کرده است تا کاملاً سواری کفش را تغییر دهد – بسیار سریع و در عین حال راحت در هنگام دویدن.

رویه نیز کاملاً مشبک شده است – تقریباً شفاف است و در طول آزمایش متوجه شدم که یکی از تنفس ‌پذیرترین رویه‌های موجود در بازار است. این کفش سریع و راحت است، به نحوی که اندورفین پرو 2 هرگز واقعاً چنین نبود – در هنگام دویدن احساس تندرستی و واکنش نشان می‌دهد، در عین حال به اندازه‌ای پایدار است که می‌توان آن را برای یک جلسه پیست یا یک پیچ و خم پوشید.

ما متوجه شدیم که کفش در قسمت پا کمی کوتاه است، بنابراین ممکن است ارزش آن را داشته باشد که سایز آن را نصف کنید. همچنین برای روز مسابقه ساخته شده است، بنابراین این کفش به اندازه سایر کفش های دویدن در لیست بادوام نخواهد بود، اما اگر بتوانید آن را بپردازید، کفشی عالی برای داشتن روی پای شما در خط شروع است.

بهترین کفش دویدن برای مبتدیان

9. Brooks Ghost 15

بهترین کفش دویدن برای مبتدیان

مشخصات فنی

وزن: 10.1 اونس (M)، 9.1 اونس (W)

قطره: 12 میلی متر

دلایل خرید

+ زبانه و یقه پاشنه دار

+موجود در رنگهای مختلف

+ در سه عرض مختلف عرضه می شود

+ بادوام

دلایلی برای اجتناب

-هیجان انگیزترین کفش دویدن موجود در بازار نیست

-عدم تطبیق پذیری

Brooks Ghost 15 هیجان‌انگیزترین یا خوش‌ نظرترین کفش دویدن موجود در بازار نیست، اما به خاطر زیره محکم، ثابت و رویه‌ای مجلل، بین مبتدیان محبوب است. طرفداران خط Brooks Ghost از تکرار پانزدهم این کفش ناامید نخواهند شد – این کفش بسیار شبیه به نسخه های گذشته است و هنوز هم یک کفش دویدن بادوام و روزمره است.

گفته می شود، فاقد تطبیق پذیری است. در حالی که زیره میانی سفت‌تر این کار را در مایل‌های آهسته‌تر و آسان‌تر انجام می‌دهد، اما خیلی پاسخگو نیست. در هر چیزی که سرعت آسانی ندارد، بسیار بد به نظر می‌رسد – وقتی سعی می‌کنید جلسات تمپو را در این کفش انجام دهید، کمی «مه» به نظر می‌رسید، و باید سخت کار می‌کردید تا پاهای خود را در این کفش حرکت دهید.

اگر در دویدن تازه کار هستید و می خواهید کفشی محکم داشته باشید که در چند مایل اول شما را پشتیبانی کند، این یک انتخاب مطمئن است. اگر دونده سریع تری هستید، یا اگر به دنبال کفشی با بالشتک حداکثر هستید، گزینه های بهتری در بازار وجود دارد.

به نظر بهترین کفش دویدن

10.بهترین کفش های دویدن Tracksmith Eliot Runner

بهترین ظاهر کفش های دویدن

مشخصات فنی

وزن: 9.2 اونس M، 8.4 اونس W

قطره: 9 میلی متر

دلایل خرید

+کفش دویدن راحت و روزمره

+زیبا به نظر میرسه

+همه کاره خوب

دلایلی برای اجتناب

-کمی گرونه

-سایز بندی می تواند مشکل باشد

نام Eliot Runner از بار Eliot Lounge در بوستون گرفته شده است که قبل از بسته شدن در سال 1996 برای دوندگان ماراتن بوستون مورد استفاده قرار می گرفت. اخلاق Tracksmith در آماتورهای روزمره نهفته است، و این با نام و طراحی این کفش دویدن صادق است. این برای نخبگان یا قهرمانان روز مسابقه ساخته نشده است، بلکه برای دوندگان روزمره ساخته شده است. در دنیای صفحات فیبر کربنی و جیب های هوا، این یک کفش ساده است.

هیچ شکی در آن نیست – این یک کفش دویدن زیبا به نظر می رسد. در طول آزمایش، متوجه شدیم که زیر پا پاسخگو است، زیره میانی کفش از Pebax سفت‌تر ساخته شده است، طراحی شده است تا بادوام باشد، محافظت کند و در حین دویدن کمی پاپ به شما بدهد. این کفش کمی شبیه به Nike Pegasus Turbo قدیمی است و یک کفش عالی برای مایل‌ها یا جلسات تمپو است.

با این حال، برچسب قیمت آن کمی مانع است، و این کفش را برای برخی از دوندگان کمی دست نیافتنی می کند. در مقایسه با کفش‌هایی مانند نایک پگاسوس 39، که همچنین یک کفش بادوام عالی با قیمت 120 دلار است، Tracksmith Eliot برای دویدن هیجان‌انگیزتر است، اما مطمئن نیستم که برای پرداخت 78 دلار بیشتر هیجان‌انگیزتر باشد. در هر صورت، اولین کفش دویدن درخشان از برندی که به خاطر پوشاکش معروف است.

بهترین نایب قهرمان کفش دوی روز مسابقه

11. بررسی New Balance Fuelcell Supercomp Elite V3

بهترین کفش روز مسابقه New Balance

مشخصات فنی

وزن: 8.1 اونس (M)، 6.3 اونس (W)

قطره: 4 میلی متر

دلایل خرید

+سریع زیر پا

+ سواری پایدار

+ بهبود در RC Elite V2

دلایلی برای اجتناب

-بالا برای همه نیست

-به اندازه سایر کفش های موجود در بازار محرک نیست

Fuelcell SC Elite V3 که به عنوان کفش مسابقه ای نیوبالنس طراحی شده است، یک کفش دویدن سریع، فنری و فیبر کربنی است که برای مسافت نیمه ماراتن یا ماراتن مناسب است. در طول آزمایش، ما از دویدن در SC Elite V3 لذت بردیم و تا آنجا پیش رفتیم که بگوییم این بهترین کفش دویدن فیبر کربنی نیوبالنس تا به امروز است. مطمئناً از RC Elite پاپ تر است و در گوشه و کنار بسیار پایدارتر احساس می شود. همچنین از نظر حسی شبیه به Supercomp Trainer است، بدون ارتفاع زیاد (غیرقانونی) پشته.

قسمت میانی این کفش جایی است که جادو اتفاق می افتد. صفحه فیبر کربنی بین دو لایه فوم قرار می گیرد که به گونه ای طراحی شده است که زیر پا نرم و فنری باشد. کفش مطمئناً محکم‌تر از کفش دویدن Fuelcell RC است، اما این لزوماً چیز بدی نیست – Fuelcell RC همیشه در هنگام دویدن کمی اسفنجی و در گوشه‌ها کمی ناپایدار است.

افت 4 میلی متری سریع احساس می شود، اما اگر برای یک راکر دراماتیک اینجا هستید، آن را در اینجا پیدا نخواهید کرد – هیچ فنر پنجه تهاجمی در اینجا وجود ندارد، و احساس آرامش بیشتری نسبت به سایر کفش های مسابقه فیبر کربن دارد. گفته می شود، اگر در این فصل ماراتن به دنبال روابط عمومی هستید، این یک کفش عالی است.

بهترین کفش دویدن ASICS

12.بهترین کفش های دویدن Asics Gel Nimbus 25

بهترین کفش های دویدن آسیکس خنثی

مشخصات فنی

وزن: 292 گرم (M)، 260 گرم (W)

قطره: 8 میلی متر

دلایل خرید

+طراحی بازسازی شده

+کفش دویدن کاملاً راحت و دارای بالشتک

+ چکمه بالا

دلایلی برای اجتناب

-گران

-برای دویدن سریع بهترین نیست

برای اینکه یک کفش در بیست و پنجمین تکرار خود باشد، باید کاری را به درستی انجام دهد، با این حال Asics به کفش دویدن خنثی محبوب خود ظاهری جدی بخشیده است. Asics ژل-نیمبوس 25 خود را “راحت ترین کفش دویدن تا کنون” نامیده است – فناوری جدید PureGEL اضافه شده و بیشتر بالشتک FF Blast Plus Eco. این نسخه مورد علاقه ما در Nimbus تا به امروز است و اگر به دنبال یک کفش دویدن فوق العاده شیک و فوق العاده راحت برای مایل های آسان هستید، این یک رقیب قوی است.

در طول آزمایش، ما تحت تاثیر قرار گرفتیم. Asics این کفش دویدن خنثی را به چیزی هیجان انگیز تبدیل کرده است. ما مشتاقانه منتظر دویدن در آن برای مایل های طولانی و آسان بودیم. یکی از نکات منفی این کفش این است که مطمئناً یک جک از همه مشاغل نیست. وقتی می‌خواهید سرعتتان را بالا ببرید، تمام این خوش‌رنگی باعث می‌شود که کمی آن را در سمت اسفنجی قرار دهید، و دوندگان سریع‌تر ممکن است با این کار ناامید شوند. با 160 دلار، برای یک کفش دویدن روزانه نیز بسیار گران است.

گفته می‌شود، اگر به دنبال یک کفش با بالشتک حداکثر هستید که برای مایل‌های آسان و دویدن طولانی مناسب باشد، با این گزینه تمام کادرهای مناسب را مشخص می‌کند.

چگونه بهترین کفش دویدن را برای خود انتخاب کنید

وقتی نوبت به یافتن بهترین جفت کفش دویدن برای شما می رسد، چند نکته متفاوت وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اول اینکه چطور می دوید. قبل از سرمایه گذاری روی یک جفت کفش، ایده خوبی است که به یک فروشگاه دویدن بروید و راه رفتن خود را بررسی کنید. اگر به طور چشمگیری بیش از حد پروناسیون دارید، برای جلوگیری از آسیب دیدگی بهتر است کفش های پایدار بپوشید.

دوم، جایی که قصد دویدن دارید. اگر می‌خواهید بیشتر مسافت‌های خود را در پیاده‌روهای اطراف محله خود بگذرانید، کفشی برای جاده می‌خواهید که برای مقابله با ضربه طراحی شده باشد. اگر می‌خواهید در مسیرهای پیاده‌روی کاوش کنید، می‌خواهید کفشی با زیره‌ای طراحی شده که در زمین‌های صخره‌ای، گلی و مرطوب طراحی شده باشد. اگر این یک PB است که به دنبال آن هستید، احتمالاً یک کفش مسابقه می‌خواهید که دارای ویژگی‌های متنوعی باشد که برای رسیدن به پایانی سریع طراحی شده است، به عنوان مثال صفحات فیبر کربنی و کفه‌های میانی قوی و واکنش‌پذیر.

در آخر، چند وقت یکبار می دوید. یک دونده ماراتن هنگام خرید کفش دویدن نسبت به دونده ای که ساعت فرد 5K را می دهد، شرایط متفاوتی دارد. اگر دویدن واقعاً کار شما نیست، فقط کاری است که هر چند وقت یکبار در باشگاه انجام می دهید، احتمالاً کفشی مقرون به صرفه تر می خواهید.

چگونه بهترین کفش های دویدن را آزمایش می کنیم

خیلی ساده، با آنها برخورد می کنیم! در حالی که یافتن بهترین کفش های دویدن برای پاها و سبک دویدن شما یک انتخاب شخصی است، ما در چند سال گذشته محبوب ترین کفش های بازار را آزمایش کرده ایم، بنابراین می دانیم به دنبال چه هستیم.

وقتی کفش‌ها را آزمایش می‌کنیم، معمولاً قبل از تصمیم‌گیری حداقل 20 مایل با آن‌ها می‌دویم. ما به نحوه عملکرد کفش روی سطوح مختلف دویدن و همچنین عملکرد خوب آن با جلسات مختلف نگاه می کنیم – برخی از کفش ها در طولانی مدت عالی هستند، اما در طول یک جلسه سرعت احساس سنگینی می کنند. ما همچنین به اندازه و تناسب هر کفش و هر چیزی که کفش را به‌ویژه چشمگیر می‌کند، مانند صفحات فیبر کربنی یا فوم‌های زیره فوق‌العاده سبک، نگاه می‌کنیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس