تبلیغات صنعتی چیست و چگونه کار می کند؟

تبلیغات صنعتی چیست ؟ تبلیغات صنعتی محصولات را به شرکت‌هایی که از آنها در کار خود استفاده می‌کنند پیشنهاد می‌کنند.

143
0
تبلیغات صنعتی چیست هزینه

خیلی‌ها از خود می‌پرسند که تبلیغات صنعتی چیست ؟ تبلیغات صنعتی محصولات و خدمات را به شرکت‌هایی که از آنها در کسب و کار خود استفاده می‌کنند پیشنهاد می‌کنند. تبلیغات صنعتی به استراتژی بازاریابی طراحی شده یک شرکت تولیدی گفته می‌شود. با این نوع تبلیغات، شرکت‌های تولیدی به دنبال فروش محصولات به خریداران واقعی در کمترین زمان هستند.

هدف تبلیغات صنعتی چیست ؟

تبلیغات صنعتی چیست

 افراد تنها کسانی نیستند که خرید یا فروش انجام می‌دهند. هر کسب و کار یک مصرف کننده و همچنین فروشنده دارد.

به عنوان مثال، یک شرکت امور دفتری نیازمند خرید کامپیوتر، خرید نرم افزار‌های صنعت و اجاره یک مکان مناسب، دارد. یک شرکت امور باغ داری نیاز به خرید بیل، تراکتور، تریلی حمل محموله و سایر ابزارها دارد. یک شرکت ساختمانی نیاز به مواد اولیه مانند لوله، چوب و آجر برای هر پروژه دارد. تبلیغات صنعتی قصدش هدفمند کردن تبلیغات است. شما نباید جدیدترین بیلچه و کود را به یک شرکت کامپیوتری پیشنهاد کنید. شرکت‌های ساختمانی هم نیازی به کامپیوتر ندارند. در این نوع تبلیغات هدف، تنها فروش محصولات فعلی نیست بلکه ایجاد یک بازار با ثبات است.

تبلیغات صنعتی چگونه کار می‌کند؟

تبلیغات صنعتی چیست نوع

بر خلاف مصرف کنندگان فردی، که اغلب برای معاملات یک یا چند بار خرید می‌کنند، و هیچ نظم خاصی در آن وجود ندارد. برای شما فرق آنچنانی ندارد خرید‌های خود را از کدام سوپر مارکت انجام بدهید اما آنها به دنبال یک رابطه بلند مدت با خریدار هستند تا بتوانند تضمینی برای کار، کیفیت و قیمت داشته باشند. تبلیغات صنعتی به شیوه‌ای طراحی شده است که با کسب و کار ها ارتباط برقرار شود و آنها را متقاعد به خرید کنند. تبلیغات صنعتی برای جذب خریداران طراحی شده‌اند، افزایش فروش، گسترش کانال‌های توزیع و شهرت یک نام تجاری را گسترش می‌دهند.

تبلیغات صنعتی مانند سایر انواع تبلیغات باید بر اساس یک استراتژی بازاریابی باشد که اطلاعات مربوط به مشتریان هدف، رقبای شرکت، بازار و پیشنهاد فروش را شامل می‌‌شود. این عناصر به شما این امکان را می‌دهد تا کسب و کارهایی که به محصولات شما نیاز دارند را شناسایی کنید.

تبلیغات صنعتی معمولا در کانال‌های تخصصی صنعت قرار می‌‌گیرد و راه‌های متفاوتی را برای تبلیغ و افزایش فروش جلوی پای شما قرار می‌دهد. این کانال‌های ارتباطی شامل: نمایشگاه‌های تجاری یا نشریات صنایع بازرگانی، مجلات تجاری یا وب سایت های مستقیم تبلیغات ایمیل، از جمله بروشورها، کارت پستال ها، یا کاتالوگ ها می‌شود.

همانطور که شما استراتژی بازاریابی را طراحی می‌کنید که شامل تبلیغات صنعتی است، به یاد داشته باشید افرادی که تصمیمات کلیدی می‌گیرند، اطلاعات مورد نیاز خود را از تنها یک منبع نمی‌‌گیرند. تجهیزات تولید و لوازم اداری بر روی تلویزیون تبلیغ نمی‌شود، زیرا اکثر مردمی که تلویزیون تماشا می‌کنند به این تجهیزات نیاز ندارند. در عوض، تبلیغات صنعتی ایجاد شده است تا تبلیغات را هدفمند و تخصصی کند، خریدار را به چیزی که نیاز دارد، و فروشنده را به خریدار برساند.

مشتریان تجهیزات صنعتی چه می‌خواهند؟

تبلیغات صنعتی چیست برشور

مشتریان تجهیزات صنعتی به طور معمول می‌خواهند در مورد چیزی که قصد خرید آن را دارند اطلاعات کسب کنند. بازاریابی محتوا همسو با تبلیغات شما است. بازاریابی محتوا یعنی اطلاعاتی از محصول‌تان به خریدار بدهید تا او مجاب شود از شما خرید کند. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت فناوری اطلاعات هستید که نرم افزار تولید می‌کند و می‌فروشد، می‌توانید تمامی جنبه‌های مثبت آن را در وبلاگ‌ها منتشر کنید و بگویید تمامی ایرادات موجود با به روزرسانی بعدی برطرف می‌شوند.

در بازاریابی محتوا مهمترین جنبه کار نشان دادن ارزش به مشتری است. برای اطمینان از اثر گذاری بیشتر، در هنگام نوشتن مطالب در وبلاگ، SEO را رعایت کنید تا بازدید بیشتری داشته باشد.

مهم نیست که چه چیزی را چگونه تبلیغ می‌کنید، باید تبلیغات صنعتی خود را قانع کننده بسازید هدف فروش بیشتر است. البته این نکته فراموش نشود: در هنگام قانع کردن مشتری، از دروغ به هیچ وجه استفاده نکنید، اگر مشتری کیفیت محصول شما را مشاهده کند، به شما اعتماد پیدا خواهد کرد، وقتی به شما اطمینان پیدا کرد، مشتری ثابت شما خواهد شد.

حالا که متوجه شدید تبلیغات صنعتی چیست و چگونه کار می کند، بهتر است استراتژی‌های کسب و کار را در سایت اول نیوز دنبال کنید. و همچنین مقاله «معرفی ۱۰ راهکار ساده برای ساخت لیست ایمیل تبلیغاتی» را هم مطالعه فرمایید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس