معرفی کامل لپ تاپ Surface Laptop Go 2  

79
0
لپ تاپ Surface Laptop Go 2

آیا برای آمدن Surface Laptop Go 2 آماده هستید؟ در این مقاله به معرفی کامل لپ تاپ Surface Laptop Go 2 و هر آنچه باید بدانید می پردازیم.

لپ تاپ Surface Laptop Go 2

در سال 2020، مایکروسافت مقرون به صرفه ترین لپ تاپ خود یعنی Surface Laptop Go را روانه بازار کرد. این یک دستگاه در سطح اولیه است که برای اتصال بیشتر خانواده ها به اینترنت طراحی شده است.

دو سال بعد، در سال 2022، این شرکت به‌روزرسانی این لپ‌تاپ به نام Surface Laptop Go 2 را اعلام می‌کند. حال بیایید ببینیم که مایکروسافت چه چیزی را برای کاربران معمولی رایانه شخصی ویندوزی روی میز آورده است.

آیا Surface Laptop Go 2 یک ارتقا در سطح ابتدایی است؟

Surface Laptop Go 2 یک لپ تاپ 12.4 اینچی است که در درجه اول برای حمل و نقل آسان و استفاده عمومی طراحی شده است. این دستگاه برای استفاده عموم مصرف کنندگان طراحی شده است. بنابراین دارای انرژی مناسب و یک باتری است که تمام روز شارژ را نگه می دارد، همچنین در رنگ های متنوعی نیز عرضه می شود.

مایکروسافت همچنین پایداری و تعمیرات انجام شده توسط کاربر را در تفکر خود گنجانده و اجزای قابل تعویض دیگری مانند SSD، کیست و پد لمسی، پوشش نمایشگر و باتری را اضافه کرده است.

این دستگاه به طور خاص برای استفاده روزانه ساخته شده است. طبق گزارش ها چه در حال گشت و گذار در وب، مدیریت وظایف در محل کار، تحصیل، و زندگی، یا استراحت با یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه و یا غیره باشید، Surface Laptop Go تجربه کامپیوتر ممتازی را که از Surface انتظار داریم به قیمتی باورنکردنی ارائه می دهد.

با این وجود، Surface Laptop Go 2 عملکرد زیادی به مدل نسل اول اضافه نمی کند. می توانید از این دستگاه برای کارهای اساسی استفاده کنید، اما تقریباً همین است. انتظار نداشته باشید که از آن برای بازی یا چند کار همزمان استفاده کنید و اگر به دانلود فیلم علاقه دارید، حافظه کوچک آن به شما کمکی نمی کند.

این دستگاه در درجه اول برای پخش جریانی، مرور آنلاین و استفاده اولیه از آفیس مفید است، اما تقریباً همین است.

سخت افزار Surface Laptop Go 2 چگونه است؟

لپ تاپ Surface Laptop Go 2
لپ تاپ Surface Laptop Go 2

Surface Laptop Go 2 دارای پردازنده Intel Core i5-1135G7 با رم 4 یا 8 گیگابایتی است. شما همچنین می توانید بین 128 یا 256 گیگابایت SSD قابل جابجایی را انتخاب کنید. این بدان معناست که شما می توانید آن را به یکSSD  1 ترابایتی ارتقا دهید، اگرچه این امر مستلزم هزینه های اضافی از جانب شما خواهد بود.

صفحه نمایش لمسی 12.4 اینچی دارای رزولوشن 1536 در 1024 است که هنوز هم کمتر از Full HD است. با وجود مشخصات اولیه، شما یک پورت USB-C و USB-A به همراه جک 3.5 میلی متری هدفون دارید. همچنین پورت اختصاصی Surface Connect برای برق و سایر لوازم جانبی مخصوص سرفیس وجود دارد.

همچنین برای همه مدل‌های Surface Laptop Go 2، به‌جز مدل پایه (i5/4/128) از طریق Windows Hello یک ورود به سیستم با one-touch دریافت می‌کنید. این دستگاه دارای یک دوربین جلویی 720p  است که برای جلسات ویدیویی مناسب است و دارای بلندگوهای Omnisonic می باشد.

وب سایت مایکروسافت همچنین می گوید که با باتری داخلی 40 وات ساعت خود، 13.5 ساعت عمر باتری معمولی دارد. منبع تغذیه 39 واتی ارائه شده به این معنی است که می توانید آن را در حدود یک ساعت یا بیشتر به طور کامل شارژ کنید.

نحوه پیش خرید Surface Laptop Go 2

Surface Laptop Go 2 علیرغم ارتقای اندک خود، 50 دلار گرانتر از مدل قبلی است. مدل پایه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی 599.99 دلار قیمت دارد. اگر می‌خواهید مدل 8 گیگابایتی را با 128 گیگابایت SSD تهیه کنید، باید 100 دلار اضافی بپردازید و باید 100 دلار دیگر را برای 256 گیگابایت هزینه کنید. 

روکش آلومینیومی ممتاز و طراحی ممتاز لپ تاپ تا حدودی قیمت را توجیه می کند. انتشار از 7 ژوئن 2022 آغاز می شود، بنابراین انتظار می رود تا آن زمان آن را در قفسه های فروشگاه پیدا کنید.

سخن پایانی

اگر اهل محاسبات سنگین نیستید و دستگاهی می‌خواهید که ظاهری خوب و عالی داشته باشد، Surface Laptop Go 2 دقیقاً چنین تصوری را ارائه می‌کند. با این حال، اگر قصد دارید از آن فراتر از تماشای فیلم، چک کردن ایمیل‌ها و تایپ کردن سند استفاده کنید، ممکن است با ظرفیت محدود RAM آن مشکل داشته باشید.

 

با این وجود، اگر بودجه کافی ندارید، لپ تاپ سطح پایه مایکروسافت گزینه ای است که می توانید در نظر بگیرید.

منبع : makeuseof

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس