بهترین ساعت های هوشمند اندروید 2023

82
0
بهترین ساعت های هوشمند اندروید 2023

بهترین ساعت‌های هوشمند برای اندروید از نظر سبک، قیمت و عملکرد بسیار متفاوت هستند. به عبارت دیگر، چیزی برای همه وجود دارد. بهترین ساعت های هوشمند اندروید 2023 را در ادامه معرفی میکنیم.

چه گوشی سامسونگ، گوگل یا وان پلاس یا یکی از بهترین گوشی های اندرویدی داشته باشید، باید ساعت های هوشمند زیر را در نظر بگیرید. برخی از آن‌ها برای کار با گوشی‌های هوشمند خاص بهینه‌سازی شده‌اند، اما همگی جزو بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی هستند که اکنون می‌توانید بخرید.

با این حال، همه بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی یکسان ساخته نمی‌شوند. برخی از آن ها ردیاب های تناسب اندام پیچیده ای هستند، در حالی که برخی دیگر برای بیان مد نهایی طراحی شده اند. برخی از این ساعت‌های هوشمند حتی از LTE پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می‌توانید از مچ دست خود بدون اتصال به تلفن هوشمند خود ارتباط برقرار کنید.

در اینجا یک مرور سریع از بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی که می‌توانید در حال حاضر بر اساس آزمایش و بررسی‌های ما خریداری کنید، آورده شده است. تجزیه و تحلیل عمیق در مورد هر یک از محصولات را می توان در ادامه این صفحه یافت.

 

1.بهترین ساعت های هوشمند اندروید 2023: Samsung Galaxy Watch 6

بهترین ساعت هوشمند اندروید به طور کلی

اپل واچ سری 8 قوی ترین ساعت هوشمندی است که ما آزمایش کرده ایم. دارای ویژگی های ارتباطی، تناسب اندام، سلامت و ایمنی درجه یک است که آن را به بهترین ساعت هوشمند برای اکثر مردم تبدیل می کند.

2. Google Pixel Watch

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای پیکسل

Google Pixel Watch اولین ساعت هوشمند اختصاصی برای کاربران گوشی‌های هوشمند پیکسل است که برنامه‌های Google و بیشترین ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام Fitbit را ارائه می‌کند. ما طراحی مینیمالیستی این ساعت را نیز دوست داریم.

3. Fitbit Sense 2

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای سلامتی

Fitbit Sense 2 یکی از بصری ترین ساعت های هوشمند به لطف ویژگی تشخیص استرس فعال است. این ساعت دارای ردیابی تناسب اندام قوی و تعداد انگشت شماری از برنامه های Google است، حتی اگر یک ساعت Wear OS واقعی نباشد.

4. Garmin Venu 2 Plus

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای ردیابی تناسب اندام

Garmin Venu 2 Plus یک ساعت همه کاره گارمین با صفحه نمایش AMOLED روشن، ردیابی تناسب اندام کامل و GPS دقیق است. همچنین دارای Garmin Coach برای برنامه های آموزشی سفارشی است.

5.بهترین ساعت های هوشمند اندروید 2023: Fitbit Versa 4

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای گام شماری

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه تر هستید، Versa 4 جعبه های مناسب را انتخاب می کند. این به اندازه Sense 2 پیشرفته نیست، اما همچنان بیش از 40 نوع تمرین مختلف را ردیابی می کند.

6. Garmin Forerunner 265

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای دویدن

Garmin Forerunner 265 بهترین گارمین کلی برای اکثر افراد است. دارای صفحه نمایش AMOLED روشن، در دو اندازه مختلف صفحه نمایش، دارای GPS دقیق و متریک های آموزشی پیشرفته است.

7.بهترین ساعت های هوشمند اندروید 2023: TicWitch Pro 3 Ultra

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای عمر باتری

TicWatch Pro 3 Ultra یک ساعت جی پی اس مقاوم با عمر باتری تا 45 روز است و برای افرادی که به ساعت هوشمندی نیاز دارند که مسافت را طی می کند عالی است.

8. Garmin Instinct 2

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای خارج از منزل

Garmin Instinct 2 یک ساعت ورزشی آماده ماجراجویی با قیمت مناسب است. با شارژ خورشیدی برای ماندگاری مداوم باتری و ضد آب تا عمق 100 متری، برای بیرون از منزل مناسب است.

9. Fitbit Versa 3

بهترین ساعت هوشمند اندرویدی زیر 200 دلار

Fitbit Versa 3 یک مدل نسل قبلی است، اما ویژگی های زیادی برای ساعت هوشمند زیر 200 دلار دارد. این به ویژه برای ردیابی اولیه تناسب اندام و ردیابی خواب خوب است.

بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی که امروز می توانید بخرید

به طور کلی بهترین ساعت هوشمند اندروید

1.بهترین ساعت های هوشمند اندروید 2023: Samsung Galaxy Watch 6

بهترین ساعت هوشمند برای اندروید به طور کلی

مشخصات فنی

اندازه: 40mm, 44mm

عمر باتری (امتیاز شده): 40 ساعت

GPS: بله

ضد شنا: بله

LTE: اختیاری

پرداخت موبایلی: Samsung Pay

دلایل خرید

+ حاشیه های نمایشگر باریک تر

+ مکانیزم باند قابل تعویض بهبود یافته

+قاب فیزیکی رضایت بخش در Galaxy Watch 6 Classic

دلایلی برای اجتناب

-دوام باتری یکسان

گلکسی واچ 6 بهترین ساعت هوشمند اندرویدی است که به لطف بهبود طراحی، برنامه های داخلی به روز شده و ویژگی های سلامتی اضافه شده است. در حالی که خط تولید ساعت‌های هوشمند سامسونگ در سال‌های گذشته عمدتاً به‌روزرسانی‌های تکراری دریافت کرده است، گلکسی واچ 6 برخی به‌روزرسانی‌های واقعاً قابل توجه را ارائه می‌کند.

سامسونگ همچنان یکی از قوی‌ترین مجموعه‌های ساعت هوشمند موجود در بازار را با نه یک، بلکه دو دستگاه پوشیدنی ارائه می‌کند. گلکسی واچ 6 تعادلی بین براق و اسپرت ایجاد می کند، در حالی که گلکسی واچ 6 کلاسیک با قاب چرخان فیزیکی مورد علاقه طرفداران، استایل را ارتقا می دهد. نمایشگرهای بزرگتر و مکانیزم باند قابل تعویض جدید، طراحی کاربرپسندتری را نیز ایجاد می کند. مقایسه سامسونگ گلکسی واچ 6 با گلکسی واچ 6 کلاسیک می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است.

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای پیکسل

2. Google Pixel Watch

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای کاربران گوشی هوشمند پیکسل

مشخصات فنی

اندازه: 41 میلی متر

عمر باتری (امتیاز شده): 24 ساعت

GPS: بله

ضد شنا: بله

LTE: اختیاری

پرداخت های موبایلی: Google Wallet

دلایل خرید

+ طراحی مینیمالیستی

+ مجموعه کاملی از خدمات Google در داخل هواپیما

+ ردیابی تناسب اندام Fitbit قابل اعتماد

دلایلی برای اجتناب

-قاب بزرگ

– عمر باتری کم

Google Pixel Watch یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند اندروید است. به طور خاص، برای کاربران تلفن پیکسل. اگرچه این یک دستگاه نسل اول است، طراحی تمیز، مجموعه کاملی از برنامه‌های Google و ردیابی تناسب اندام که توسط پلتفرم Fitbit طراحی شده است، یک ساعت هوشمند قانع‌کننده است. از بسیاری جهات، Pixel Watch بهترین هر دو جهان است، و تجربه درجه یک Wear OS را با ردیابی سلامت کامل Fitbit (که با عضویت Fitbit Premium بیشتر بهبود یافته است.) جفت می کند. متصل شده و فعال می شود.

اما جایی برای بهبود وجود دارد: قاب‌های ضخیم و گزینه اندازه منحصر به فرد ممکن است برخی از کاربران را از نظر طراحی منصرف کند، در حالی که متوجه شدیم عمر باتری در مقایسه با سایر ساعت‌های هوشمند Fitbit ناامیدکننده است. با این حال، پیکسل واچ به اندازه کافی از دیگر ساعت‌های هوشمند اندروید متمایز است و بر اساس آزمایش‌های ما، اولین تلاش موفقی را برای ما به ارمغان می‌آورد.

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای سلامتی

3.بهترین ساعت های هوشمند اندروید 2023: Fitbit Sense 2

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای درک سلامت کلی شما

مشخصات فنی

اندازه: 40.5 میلی متر

عمر باتری (امتیاز شده): 6 روز

GPS: بله

ضد شنا: بله

LTE: خیر

پرداخت های موبایلی: Fitbit Pay

دلایل خرید

+ مدیریت استرس فعال با cEDA

+طراحی راحت

+ ردیابی تناسب اندام و سلامتی قوی با Fitbit Premiums

دلایلی برای اجتناب

-بدون برنامه شخص ثالث

در مقایسه با Fitbit Sense اصلی، Sense 2 دارای طراحی ارتقا یافته، رابط و حسگر EDA است که جامع‌ترین ساعت هوشمند فیت‌بیت را تا کنون ساخته است. به لطف تجزیه و تحلیل سلامت پیشرفته و ادغام عمیق با Fitbit Premium، Sense 2 همچنین در ردیابی تناسب اندام نسبت به بسیاری از بهترین ساعت‌های هوشمند اندروید در این فهرست برتری دارد.

به‌روزرسانی حسگر تشخیص استرس EDA (فعالیت الکترودرمال) نقش بزرگی در موفقیت دستگاه ایفا می‌کند: این سنسور که اکنون cEDA نامیده می‌شود (C برای پیوسته)، سطح استرس یا پاسخ‌های افزایش‌ یافته را در طول روز کنترل می‌کند و کاربر را وادار به انجام آن می‌کند. اقدام برای نظارت بر خلق و خو با اعلان‌های Body Response. با این حال، پشتیبانی اضافه شده برای Google Wallet و Google Maps، در حالی که ارتقاهای مفیدی دارند، برای Fitbit Sense 2 در هنگام راه اندازی در دسترس نخواهد بود. به طور عجیبی هیچ پشتیبانی از برنامه شخص ثالث نیز وجود ندارد. با این حال، Sense 2 برای ساعت هوشمندی که به شما کمک می کند با احساس خود در تماس باشید، موفق است.

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای تناسب اندام

4. Garmin Venu 2 Plus

بهترین ساعت هوشمند ردیابی تناسب اندام

مشخصات فنی

اندازه: 43 میلی متر

عمر باتری (رده بندی شده): 9 روز

GPS: بله

ضد شنا: بله

LTE: خیر

پرداخت موبایلی: Garmin Pay

دلایل خرید

+ نمایشگر خیره کننده AMOLED

+ ردیابی تناسب اندام قابل اعتماد و مربی گارمین

+کیفیت تماس بهتر از حد انتظار است

دلایلی برای اجتناب

– برنامه های شخص ثالث کافی نیست

Garmin Venu 2 قبلاً یک ساعت هوشمند ردیابی تناسب اندام بود. ما آن را یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند اندروید می‌دانیم که هم یک همراه تمرینی توانا و هم دستگاه شیک سبک زندگی است. Garmin Venu 2 Plus 449 دلاری تماس های روی مچ و دستیارهای صوتی را معرفی می کند. در حالی که شهرت گارمین برای ردیابی کامل تناسب اندام و GPS دقیق را حفظ می کند، Venu 2 Plus اکنون برای کسانی که می خواهند ساعت هوشمندشان به عنوان یک توسعه دهنده تلفن هوشمندشان عمل کند، فروش قوی تری دارد.

اگرچه گارمین هنوز فاقد یک فروشگاه بزرگ اپلیکیشن شخص ثالث است و همچنان از پشتیبانی LTE خودداری می کند، استفاده از ابزارهای ارتباطی بیشتر گام بزرگی در جهت تسلط کامل بر تجربه کامل ساعت هوشمند است. 9 روز عمر باتری قرمز در بالا است.

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای شمارش مراحل

5.بهترین ساعت های هوشمند اندروید 2023: Fitbit Versa 4

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای گام شماری

مشخصات فنی

اندازه ها: 40 میلی متر

عمر باتری (امتیاز شده): 6 روز

GPS: بله

ضد شنا: بله

LTE: خیر

پرداخت های موبایلی: Fitbit Pay

دلایل خرید

+ طراحی عالی و باریک

+ شمارش دقیق گام ها

+ عمر باتری خوب

دلایلی برای اجتناب

-مشکل در دقت ضربان قلب

-بدون برنامه شخص ثالث

Fitbit Versa 4 بهترین ساعت هوشمند برای ردیابی مراحل بر اساس آزمایش ما است. ما می گوییم که این بهترین ساعت هوشمند برای ردیابی تناسب اندام به طور کلی نیست، زیرا در تلاش برای ارائه خوانش دقیق ضربان قلب است. اما اگر به دنبال چیزی هستید که با یادآوری قدم‌های ساعتی و هشدارهای زمانی که به هدف روزانه‌تان رسیدید، حرکت کنید، این ساعت هوشمند یک انتخاب عالی است.

نه تنها این، Versa 4 یک ساعت هوشمند زیبا با ظاهری باریک و روکش فلزی براق است. به نظر می رسد بسیار شبیه به Fitbit Sense 2 است، بله، اما اگر بودجه کمتری دارید یا به ردیابی استرس علاقه ندارید، این گزینه بهتر است. Versa 4 هنوز دارای قابلیت ردیابی خواب قابل اعتماد و مزایای دیگر از طریق Fitbit Premium است.

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای اجرا

6. Garmin Forerunner 245

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای دوندگان

مشخصات فنی

اندازه: 42 میلی متر

عمر باتری (رده بندی شده): 7 روز

GPS: بله

ضد شنا: بله

LTE: خیر

پرداخت موبایلی: خیر

دلایل خرید

+ صفحه نمایش آسان برای خواندن

+ بسیاری از معیارهای آموزشی

+ ذخیره سازی موسیقی در داخل هواپیما

دلایلی برای اجتناب

-بدون NFC

گارمین فورونر 245 با GPS دقیق، باتری با دوام طولانی و قابلیت ردیابی انواع تمرینات، یکی از بهترین ساعت های ورزشی است. وقتی Forerunner 245 با تلفن Android شما همگام‌سازی می‌شود، می‌تواند اعلان‌های اضطراری را با فشار یک دکمه ارسال (یا لغو) کند، بنابراین هر جایی که تمرین بعدی شما را می‌برد خیالتان راحت باشد.

Garmin Forerunner 245 کوچک و سبک است، بنابراین در هنگام دویدن مچ دست شما را سنگین نمی کند و در هنگام پوشیدن روزمره یا هنگام خواب احساس ناراحتی نمی کند. و معیارهای تناسب اندام مشابه جدیدترین ساعت‌های جی‌پی‌اس رده بالاتر Garmin را دریافت می‌کند: وضعیت تمرین برای ردیابی پیشرفت، بار تمرین برای دیدن تمرینات در یک دوره هفت روزه، و Training Effect برای اندازه‌گیری بی‌هوازی و هوازی. همچنین از خواب، استرس، اشباع اکسیژن خون و ردیابی چرخه قاعدگی پشتیبانی می کند. گارمین حتی نسخه موسیقی Forerunner 245 را ارائه می‌کند که دارای فضای ذخیره‌سازی داخلی برای حداکثر 500 آهنگ است و با اکانت ‌های Spotify و Deezer همگام‌سازی می‌شود.

علیرغم وجود گلکسی واچ 5 جدیدتر، سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک همچنان به عنوان بهترین ساعت هوشمند برای کسانی که ظاهر سنتی را دوست دارند در دسترس است. این نسخه کلاسیک ساعت دارای ویژگی های لوکس است، یعنی قاب چرخان فیزیکی (از 349.99 دلار شروع می شود.)

گلکسی واچ 4 کلاسیک به لطف حسگر سلامت 3 در 1 ضربان قلب را اندازه گیری می کند، نوار قلب می گیرد و ترکیب بدن را می خواند. و در حالی که ویژگی‌های جذاب Samsung Galaxy Watch 4 Wear OS را دارد، همچنان به تایزن ادای احترام می‌کند و آن را به لوازم جانبی ایده‌آل برای بهترین گوشی‌های سامسونگ تبدیل می‌کند. توجه داشته باشید که برخی از ویژگی‌ها انحصاری کاربران سامسونگ است، بنابراین همه کاربران اندروید از تمام کارهایی که Galaxy Watch 4 می‌تواند انجام دهد بهره نخواهند برد.

اغلب از ما سوال می شود که آیا باید یک ساعت آمازفیت بخرید یا خیر، و پاسخ مثبت است، به خصوص Amazfit GTR 3 Pro. این به راحتی پریمیوم‌ترین ساعت هوشمند این برند است که تاکنون وجود دارد، و در حالی که ما آرزو می‌کنیم نسبت به قیمت آن کمی کامل‌تر باشد (مثلاً NFC وجود ندارد)، ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام زیادی در آن وجود دارد. با دقت بهبود یافته در مقایسه با نسل قبلی Amazfit GTR 2، GTR 3 Pro یک ابزار اندازه گیری یک مرحله ای عالی برای ضربان قلب، اکسیژن خون، سطح استرس و موارد دیگر در یک مطالعه ارائه می دهد.

وقتی بدن خود را بررسی نمی‌کنید یا با بیش از 150 نوع تمرین ورزش نمی‌کنید، برنامه‌های داخلی ساعت، کنترل‌های صوتی هندزفری و چیدمان‌های منو می‌توانند مطابق با نیازهای شما طراحی شوند. آن را با عمر باتری تا 12 روز جفت کنید، و این یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برای اندروید است که از یکی از نام‌های برتر در پوشیدنی‌های متصل نیست.

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای عمر باتری

7.بهترین ساعت های هوشمند اندروید 2023: TicWatch Pro 3 Ultra GPS

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای ماجراجویی با بودجه کم

مشخصات فنی

اندازه: 47 میلی متر

عمر باتری (رده بندی شده): 3 روز (تا 45 روز در حالت اساسی)

GPS: بله

ضد شنا: بله

LTE: خیر

پرداخت های موبایلی: Google Pay

دلایل خرید

+ رابط همیشه روشن عالی

+ ردیابی تناسب اندام خوب

+ عمر باتری طولانی

دلایلی برای اجتناب

– هنوز Wear OS 3 ندارد

TicWatch Pro 3 Ultra GPS ممکن است قابل توجه ترین ساعت هوشمند اندرویدی موجود در بازار نباشد، اما جایی را که برخی از رقبای آن کمبود دارند، تحت تاثیر قرار می دهد: عمر باتری. طراحی هوشمند، صفحه نمایش روشن و ردیابی تناسب اندام جامد به TicWatch Pro 3 Ultra GPS کمک می کند تا یکی از بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی باشد که می توانید خریداری کنید. TicWatch Pro 3 Ultra GPS با قیمت 299 دلار نیز مقرون به صرفه تر از بسیاری از ساعت های هوشمند مبتنی بر بخش فضای باز است که اکنون در بازار پیدا می کنید.

باز هم تاکید بر استقامت دارد – این ساعت هوشمند تا 45 روز با تنظیمات خاصی فعال است. متأسفانه، نرم‌افزار آن‌طور که ممکن است در Samsung Galaxy Watch 5 یا Google Pixel Watch که هر دو دارای آخرین نسخه Wear OS 3 هستند، بدون مشکل اجرا شود (این TicWatch واجد شرایط است، اما هنوز به‌روزرسانی نشده است). اگرچه اگر به دنبال چیزی هستید که بادوام باشد و مسافتی را طی کند، فکر می کنیم چیزهای زیادی در مورد TicWatch Pro 3 Ultra GPS وجود دارد.

بهترین ساعت هوشمند اندروید برای فضای باز

8. Garmin Instinct 2

یک ساعت هوشمند اندرویدی آماده ماجراجویی با قیمت مناسب

مشخصات فنی

مانیتور ضربان قلب: بله

GPS: بله

مقاومت در برابر آب: 100 متر

موسیقی روی برد: خیر

پرداخت موبایلی: بله

ردیابی خواب: بله

عمر باتری: 21 روز (2S) / 51 روز (2)

عمر باتری خورشیدی: 28 روز (2S) / نامحدود (2)

دلایل خرید

+ گزینه اندازه کوچکتر جدید

+ عمر باتری قاتل

+دارای عکس فوری سلامت

+دارای Garmin Pay + Garmin Connect

دلایلی برای اجتناب

-انواع ورزشی محدود

Garmin Instinct 2 دارای عمر باتری بی نهایت است – بله، این قدرت را دارد که برای همیشه دوام بیاورد و با نور خورشید شارژ شود. چند ویژگی وجود دارد، از جمله ویژگی‌هایی که روی انرژی خورشیدی کار می‌کنند، نسخه‌های Garmin Instinct 2 حتی یک پنل خورشیدی دارند، تا ساعت‌هایی که ساعت در روز باید در معرض نور خورشید قرار بگیرد. اما فراتر از آن، Instinct 2 تقریباً از هر نظر بهتر از Garmin Instinct اول است.

این ساعت احساس ناهمواری خود را حفظ می کند، در حالی که ویژگی های برخی از ساعت های گران قیمت گارمین را به عاریت گرفته است. همچنین اکنون در اندازه کوچکتر 40 میلی متری عرضه می شود – 2S که برای مچ های کوچکتر طراحی شده است. برخلاف سری جدید گارمین Fenix ​​7، صفحه نمایش لمسی وجود ندارد، اما عملکرد پنج دکمه به راحتی قابل تشخیص است و در حین حرکت از آن استفاده می شود.

بهترین ساعت هوشمند اندرویدی زیر 200 دلار

9. Fitbit Versa 3

بهترین ساعت هوشمند برای اندروید زیر 200 دلار

مشخصات فنی

اندازه ها: 40 میلی متر

عمر باتری (امتیاز شده): 4 روز

GPS: خیر

ضد شنا: بله

LTE: خیر

پرداخت های موبایلی: Fitbit Pay

دلایل خرید

+ عمر باتری طولانی

+تحلیل خواب عالی

+ استفاده آسان

دلایلی برای اجتناب

-مدل نسل قبلی

یکی دیگر از مدل‌های نسل قبلی در این لیست، Fitbit Versa 3 یک ساعت هوشمند بسیار توانمند است. هم دستیار صوتی گوگل و هم آمازون را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کارهایی مانند کنترل دستگاه های خانه هوشمند، جستجوی آب و هوا و اخبار و موارد دیگر را انجام دهید. این دستگاه دارای ویژگی‌های پیشرفته ردیابی خواب است که وقتی با توانایی Versa 3 برای نظارت بر سطوح اشباع اکسیژن خون ترکیب می‌شود، می‌تواند به شما در مورد شرایطی مانند آپنه خواب هشدار دهد.

شما همچنین می توانید برنامه ها و موسیقی را در خود Versa 3 دانلود کنید. ما دوست داشتیم که بتوانیم تلفن خود را در خانه بگذاریم و همچنان در طول تمرین به آهنگ ها گوش دهیم. حتی دارای GPS داخلی است، بنابراین راه رفتن و دویدن ما را بدون نیاز به تلفن ما ردیابی می کند. با قیمت تخفیف خورده اش، Versa 3 همچنان یک ارزش عالی است.

چگونه بهترین ساعت هوشمند برای اندروید را برای خود انتخاب کنید

وقتی به بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی نگاه می‌کنید، بدون توجه به برند تلفن هوشمند متصل، گزینه‌های زیادی دارید (البته تا زمانی که آیفون نباشد). یک گلکسی واچ ساخت سامسونگ بیش از یک ساعت هوشمند Fitbit یا سایر سازنده های شخص ثالث. اما اگر ردیابی تناسب اندام یا ورزش کردن اولویت شماست، پوشیدنی Fitbit یا Garmin ممکن است برای رسیدن به اهدافتان بهتر باشد.

پس از آن، هنگام انتخاب هر ساعت هوشمندی، می خواهید ساعتی را تهیه کنید که به راحتی به مچ دست شما برسد. آنهایی که مچ‌های کوچک‌تری دارند، ممکن است ساعت‌های هوشمند بزرگ‌تر – ساعت‌هایی با اندازه‌های قاب بزرگ‌تر از 44 میلی‌متر – حجیم و دست و پا گیر بیابند. بسیاری از ساعت های ذکر شده در بالا بزرگ هستند، که ممکن است پوشیدن آنها را در یک شب سخت کند. از سوی دیگر، نمایشگرهای بزرگ‌تر باعث می‌شوند هر چیزی که روی صفحه‌نمایش شما وجود دارد، راحت‌تر خوانده شود.

در نهایت، سبک را در نظر بگیرید. برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی شبیه ردیاب‌های تناسب اندام با فناوری پیشرفته هستند در حالی که برخی دیگر شبیه ساعت‌های سنتی هستند. اگر چیزی اسپرت می‌خواهید، از مواد براق با تزئینات کمتر استفاده کنید. اگر چیزی می‌خواهید که بتوانید در مناسبت‌های زیباتر بپوشید، به دنبال حاشیه‌ها یا دیگر لهجه‌های چشم‌نواز باشید.

چگونه بهترین ساعت‌های هوشمند را برای اندروید آزمایش می‌کنیم

هر زمان که یک ساعت هوشمند جذاب و سازگار با اندروید عرضه می‌شود، آن را کاملاً شارژ می‌کنیم، سپس آن را حدود یک هفته یا بیشتر روی مچ خود می‌بندیم تا همه ویژگی‌ها را آزمایش کنیم.

ما حس می‌کنیم که در طول روز روی مچ دستمان احساس می‌شود، همچنین می‌سنجیم که چقدر آسان (یا نه) رابط کاربری در زمانی که نیاز به خواندن نوتیفیکیشن‌ها، تنظیم تایمر یا تغییر تنظیمات دیگر داریم، پیمایش می‌کنیم. در مرحله بعد، به ویژگی های تناسب اندام آن، مانند خوانش ضربان قلب، خوانش اکسیژن خون، شمارش گام ها و در صورت لزوم، GPS نگاه می کنیم. همه این خوانش ها چقدر دقیق است؟

در نهایت ما ادعاهای عمر باتری را در نظر می گیریم و آن را با استفاده واقعی خود مقایسه می کنیم. برخی از ویژگی‌ها مانند استفاده مداوم از GPS، پخش موسیقی یا فعال کردن نمایشگر همیشه روشن، سریع‌تر از سایرین آب می‌جوند. ما می‌دانیم که همه ساعت‌های هوشمند دو هفته دوام نمی‌آورند – ما فقط می‌خواهیم تجربه ما با انتظارات ارائه شده توسط شرکت مطابقت داشته باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس