درباره ما

سال‌هاست که ایده‌های نو تبدیل به شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌های چند ملیتی می‌شود. اکثر جوانان با داشتن اندک سرمایه و یک ایده جالب اقدام به راه اندازی یک استارتاپ جدید می‌کنند. این استارتاپ نه تنها باعث تولید سرمایه برای بنیانگذار آن می‌شود، بلکه می‌تواند باعث اشتغال تعداد زیادی از افراد دیگر هم گردد. در حقیقت رشد یک استارتاپ می‌تواند بسیاری از جوانان مستعد را که مدت هاست تخصص آن ها به کار گرفته نشده است را بصورت مستقیم و غیر مستقیم جذب کار کند.

اما سوال این است که چگونه این اتفاق زیبا می تواند در زندگی ما با شرایط حساس فعلی که بسیاری از کسب و کارهای سنتی رونق سابق را ندارد ، تحقق پیدا کند؟

تیم اول نیوز تلاش می‌کند با معرفی همین ایده پردازان و استارتاپ‌های نو پا و با اشتراک گذاشتن تجربیات آن‌ها پرده از این راز موفقیت بزرگ بر دارد. در حقیقت تیم حرفه‌ای اول نیوز سعی دارد به جوانان اثبات کند که بدون داشتن پشتوانه و تنها با داشتن یک ایده زیبا بتوانند تحولی بزرگ در زندگی خود و دیگران ایجاد کنند.

همچنین تیم ما در مسیر آشنا کردن شما با تکنولوژی و فرآیند فناوری اطلاعات گام های موثری بر می‌دارد تا با دسترسی همه کاربران به دانشنامه آزاد به روز‌ترین اطلاعات را در اختیار گرفته و اول نیوز در تحول بزرگ زندگی شما نقش هر چند اندک را ایفا کند.

وقت شما طلاست و قطعا بزرگ‌ترین سرمایه زندگی شما می‌باشد. پس همین الان به دانشنامه ما بپیوندید و در مسیر نوآوری و تحول بزرگ در زندگی خود گام اول را بردارید.