سریال های نتفلیکس 2024

181
0
سریال های نتفلیکس 2024

این لیست فقط شامل اولین نمایش های کاملاً جدید است و نمایش های بازگشتی را شامل نمی‌شود. ما یک مقاله جداگانه برای همه نمایش های تمدید شده نتفلیکس، از جمله Stranger Things، The Crown، Bridgerton، Outer Banks و غیره داریم. سریال های نتفلیکس 2024 را در ادامه ببینید.

این لیست قرار است به سه قسمت تقسیم شود.

قسمت اول سریال هایی است که ما می‌دانیم فیلمبرداری آن به پایان رسیده یا در حال فیلمبرداری در طول اعتصابات هستند. این نمایش ها بیشترین شانس را برای اکران در سال آینده دارند.

قسمت دوم شامل مجموعه های جدیدی می‌شود که یا در اعتصاب ها گرفتار شده‌اند (وسط فیلمبرداری یا به تعویق افتادند) – ما همچنین مجموعه هایی را خواهیم دید که معتقدیم در حال توسعه هستند و اولین موجی است که پس از اعتصاب وارد مرحله تولید می‌شود.

در نهایت، در قسمت سوم، ما به نمایش هایی خواهیم پرداخت که اعلام شده اند اما اطلاعات زیادی در مورد توسعه نداشته اند. این سریال ها را به صورت خیلی خلاصه بررسی می‌کنیم.

همچنین، لطفاً توجه داشته باشید که نتفلیکس در واقع همه مجموعه های پاییز ۲۰۲۳ خود را تأیید نکرده است. بنابراین، برخی از موارد ذکر شده در اینجا هنوز هم می‌توانند امسال منتشر شوند.

آنچه در سال 2024 یا بعد از آن در نتفلیکس به نمایش در می‌آیند

توجه: به ترتیب انتشار فهرست شده و در صورت عدم وجود تاریخ به ترتیب حروف الفبا.

سریال های نتفلیکس 2024: The Threw-Body Problem

مجریان: دیوید بنیوف و دی.بی. ویس

بازیگران: الیزا گونزالس، بندیکت وانگ، لیام کانینگهام، جان بردلی، تسای چین

عرضه در نتفلیکس: ژانویه 2024 (شایعه شده برای 1 ژانویه)

سازندگان بازی تاج و تخت، که بلندپروازانه ترین پروژه آنها تا به امروز است، به دنبال ساخت یک سریال از یک رمان علمی تخیلی چینی هستند.

The Three-Body Problem اولین تماس بشریت با یک تمدن بیگانه را به تصویر می‌کشد.

Boy Swallows Universe

نویسنده: جان کولی

بازیگران: تراویس فیمل، سایمون بیکر، فیبی تونکین، آنتونی لاپاگلیا، کوری ویلیامز

در 4 ژانویه 2024 به نتفلیکس می‌آید

این سریال استرالیایی جدید که بر اساس کتاب ترنت دالتون و در یک نمایشنامه اقتباس شده بود، از تابستان 2022 تا پایان سال 2022 فیلمبرداری شد.

داستان یک نوجوان طبقه کارگر بریزبن را دنبال می‌کند که در دنیای اعتیاد به مواد مخدر، مخالفان سابق، فقر و خشونت به سر می‌برد.

سریال های نتفلیکس 2024: Griselda

بازیگران: سوفیا ورگارا، آلبرتو گوئرا، ونسا فرلیتو، مارتین رودریگز

در 25 ژانویه 2023 در نتفلیکس پخش می‌شود

برخی از همین تیم از سریال پرطرفدار Narcos نتفلیکس در حال کار بر روی این سریال جدید هستند که هدف آن یکی دیگر از کارتل های مواد مخدر است. سوفیا ورگارا با بازی در نقش گریزلدا بلانکو، تاجر کلمبیایی باهوش و جاه طلب و مادر فداکار، داستان را رهبری می‌کند.

Avatar: The Last Airbender

مجری برنامه: آلبرت کیم

بازیگران: گوردون کورمیر، ایان اوسلی، کیاونتیو، دالاس لیو

شایعه پخش برای فوریه 2024.

این فیلم که در طول سال 2022 بر روی مجموعه های LED پیشرفته فیلمبرداری شده است، یک لایو اکشن از سریال محبوب نیکلودئون است. داستان آنگ، پسر جوانی است که توانایی به کارگیری تمام قدرت های عنصری را دارد.

A Man in Fu

کارگردان: رجینا کینگ

بازیگران: جف دانیلز، شانته آدامز، تام پلفری، سارا جونز، تام پلفری

دیوید ای. کلی پشت این اقتباس جدید از رمان تام ولف است.

جف دنیلز بازیگران را رهبری می‌کند و نقش چارلی کروکر، یک غول املاک را بازی می‌کند که با ورشکستگی مواجه شده، اما برای ادامه کسب‌وکارش تلاش های خارق العاده ای انجام می‌دهد.

فیلمبرداری در نوامبر 2022 کامل شده است.

سریال های نتفلیکس 2024: Baby Reindeer

نویسنده: ریچارد گاد

بازیگران: تام گودمن هیل، جسیکا گانینگ، هیو کولز، جیمی میچی، دنی کرین

این سریال بریتانیایی بر اساس یک نمایشنامه برنده جایزه، بین اکتبر 2022 و فوریه 2023 در لندن و ادینبورگ فیلمبرداری شده است.

این سریال به دنبال رابطه ی نویسنده ریچارد گد با شکارچی زنش و تأثیر آن بر او است، زیرا در نهایت مجبور می‌شود با یک آسیب عمیق و تاریک روبرو شود.

Black Doves

کایرا نایتلی عنوان این محصول جدید بریتانیایی را که قرار است توسط الکس گاباسی کارگردانی شود و از Sister Pictures ساخته شود، Black Doves قرار داده. این سریال درباره هلن است که وارد یک رابطه پرشور می‌شود که شبکه دزدی او را که به دقت ساخته شده است به خطر می‌اندازد.

قرار است تولید آن در اکتبر 2023 در بریتانیا آغاز شود.

Bodkin / در حال ضبط

مجری: Jez Scharf

کارگردان: Nash Edgerton

بازیگران: ویل فورته، دیوید ویلموت، رابین کارا، سیوبهان کالن

فیلمبرداری در نیمه دوم سال 2022 انجام شد. این مجموعه جدیدی به تهیه کنندگان باراک و میشل اوباما است.

در اینجا خلاصه ای از آنچه می‌توانید از سری جدید رمز و راز انتظار داشته باشید آورده شده است:

«گروهی از پادکسترها برای تحقیق در مورد ناپدید شدن مرموز سه غریبه در یک شهر ایرلند شروع به تحقیق کردند. اما وقتی آنها شروع به دنبال کردن سرنخ ها می‌کنند، داستانی بسیار بزرگتر و عجیب تر از آنچه تصور می‌کردند پیدا می‌کنند.

Dead Boy Detectives

مجری برنامه: بث شوارتز و استیو یوکی

بازیگران: کاسیوس نلسون، جیدن ریوری، جورج رکسترو

این اقتباس از سری DC که در ابتدا قرار بود در HBO Max منتشر شود، پس از شروع تولید که در آوریل 2023 به پایان رسید، به نتفلیکس منتقل شد.

این سریال به نتفلیکس منتقل شد تا در کنار نیل گیمن اقتباسی دیگر در قالب The Sandman قرار بگیرد که برای قسمت های جدید باز می‌گردد.

این داستان به عنوان اقتباسی تازه از یک داستان ارواح توصیف می‌شود که از دست دادن، اندوه و مرگ را از دریچه های ادوین پین و چارلز رولند، دو نوجوان مرده بریتانیایی و دوست زنده شان، کریستال پالاس، بررسی می‌کند.

سریال های نتفلیکس 2024: Desert King

سازندگان: بن دیویس و تیموتی لی

Desert Kings در سال 2023 به عنوان یکی از عناوین جدید در لیست استرالیای نتفلیکس معرفی شد، تولید آن در پاییز 2023 آغاز شد.

این مجموعه جدید که ترکیبی از Yellowstone و Sons of Anarchy است، داستان معدنچیان میلیاردر، صاحبان زمین، گاوچران و گانگسترهای بیابانی را روایت می‌کند که بر سر بزرگترین ایستگاه گاوداری جهان در استرالیا درگیر می‌شوند.

سریال های نتفلیکس 2024: Eric

سازنده: ابی مورگان

بازیگران: مک کینلی بلچر، بندیکت کامبربچ، دن فوگلر، جف هفنر، گبی هافمن، فیبی نیکولز، وید آلن مارکوس، روبرتا کولیندرز

این مینی سریال جدید 6 قسمتی که توسط نتفلیکس انگلستان تهیه شده است، حول محور وینسنت، پدری غمگین می‌چرخد ​​که پسرش را از دست داده و از طریق دوستی اش با اریک، هیولایی که زیر تخت ادگار زندگی می‌کند، آرامش می‌یابد.

این سریال در چندین مکان، از جمله ایالات متحده، بین دسامبر 2022 و مه 2023 فیلمبرداری شد.

سریال های نتفلیکس 2024: Fool Me Once

بازیگران: ریچارد آرمیتاژ، میشل کیگان، جوآنا لاملی، ادیل اختر

هشتمین سریال مهم اقتباسی از آثار مهم هارلان کوبن از نتفلیکس در بریتانیا روی صحنه می‌رود. فیلمبرداری در تابستان 2023 انجام شد و در ژوئیه به پایان رسید.

طبق اعلام نتفلیکس:

“Fool Me Once” مایا استرن را دنبال می‌کند که سعی دارد با قتل وحشیانه شوهرش جو کنار بیاید. اما وقتی مایا یک دوربین نصب می‌کند تا دختر جوانش را زیر نظر بگیرد، از دیدن مردی که در خانه اش می‌شناسد، شوکه می‌شود. شوهرش که فکر می‌کرد مرده…”

Geek Girl

Declan O’Dwyer در این نمایش جدید بر اساس مجموعه رمان نوجوانان نوشته هالی اسمیل کارگردانی می‌کند. Geek Girl داستان یک نوجوان بی دست و پا و دارای مشکلات عصبی به نام هریت منرز است. زندگی او زمانی که به عنوان یک مدل شناخته شد زیر و رو شد. او به یک سفر حیاتی می‌رود زیرا او بین دبیرستان و مد تعادل برقرار می‌کند.

تولید این سریال در طول اعتصابات ادامه یافت و در لندن و تورنتو فیلمبرداری شد.

My Life With The Walter Boys

مجری برنامه: ملانی هالسال

بازیگران: مارک بلوکاس، جیلان ایوانز، کوری فوگلمنیس، اشبی جنتری، سارا رافرتی، زوئی سول

این سری جدید که بر اساس رمان علی نواک ساخته شده است، یک سریال خانوادگی است که 10 قسمت دارد و در آگوست 2022 فیلمبرداری آن کامل شده است.

در اینجا خلاصه ای سریع از آنچه می توانید انتظار داشته باشید آورده شده است:

جکی هاوارد 16 ساله اهل منهتن پس از از دست دادن خانواده اش در یک تصادف غم انگیز، باید یاد بگیرد که با قیم خود و 12 کودک جنجالی خود را با زندگی جدید در روستایی کلرادو وفق دهد.

Sony Pictures Television و Komixx Entertainment پشت این سری هستند.

Kaos

خالق: چارلی کاول

بازیگران: جف گلدبلوم، جانت مک‌تیر، دیوید تیولیس، استنلی تاونسند، بیلی پایپر، کلیف کورتیس

بازیگران برای KAOS

این مجموعه کمدی-درام که در تابستان 2022 در بریتانیا فیلمبرداری شد، جف گلدبلوم را در نقش زئوس در خود دارد. این فیلم که به عنوان یک کمدی تاریک توصیف می‌شود، اسطوره های یونان را دوباره به تصویر می‌کشد و «سیاست جنسیتی، قدرت و زندگی در دنیای زیرین» را بررسی می‌کند.

بازیگران به تنهایی ارزش وقت گذاشتن را دارند و با توجه به موضوع، ما منتظریم.

One Day

سریال بریتانیایی جدید نیکول تیلور درباره اما مورلی و دکستر میهو که پس از ملاقات در دانشگاه در سال 1988 در یک روز به هم می‌رسند.

سریال کمدی رمانتیک توسط Drama Republic تولید شده و در نیمه دوم سال 2022 فیلمبرداری شده است.

Ripley

بازیگران: داکوتا فانینگ، جانی فلین، اندرو اسکات

Ripley که در ابتدا قرار بود در Showtime در ایالات متحده منتشر شود، اکنون پس از مشکلات سال 2023 در سطح جهانی در نتفلیکس عرضه خواهد شد.

این سریال درام دوره ای داستان Tom Ripley را روایت می‌کند، مردی که در اوایل دهه 1960 کار می‌کرد و توسط مردی استخدام می‌شود تا به ایتالیا سفر کند تا بتواند پسر ولگردش را متقاعد کند که به خانه بازگردد. ساخت سریال به طور کامل به پایان رسیده است.

Senna

بازیگران: چارلی همبلت، جو هرست، گابریل لئونه، کامیلا ماردیلا، کایا اسکودلاریو و آلیس وگمن

این یک محصول برزیلی است و انتظار می‌رود که بیشتر به زبان پرتغالی باشد. اما با توجه به موضوع و بسیاری از بازیگران بین المللی، شاید به زبان انگلیسی باشد.

این فیلم که به عنوان یک بیوگرافی داستان آیرتون سنا راننده فرمول 1 را روایت می‌کند، حرفه او را در داخل و خارج از پیست دنبال می‌کند.

SUPACELL

مجری برنامه: رپمن

بازیگران: توسین کول، نادین میلز، اریک کوفی ابرفا، کالوین دمبا

این سریال ابرقهرمانی جدید که در بریتانیاست، از Rapman (بیشتر برای Blue Story و Top Boy) ساخته شده است. از اواسط سال 2022 تا پایان آن سال تولیدش طول کشید.

این سریال درباره گروهی متشکل از پنج نفر از مردم عادی است که به طور غیر منتظره ای ابرقدرت ها را توسعه می‌دهند. تنها وجه مشترک این افراد این است که سیاه پوستان ساکن جنوب لندن هستند.

The Decameron

سازنده: کاتلین جردن

بازیگران: آمار چادا پاتل، لیلا فرزاد، لو گالا، کاران گیل، تونی هیل، سائورس جکسون، زوسیا مامت، داگی مک میکین، جسیکا پلامر، تانیا رینولدز لیسیسکا

همان تیمی که پشت سر فیلم کنسل شده Teenage Bounty Hunters هستند، The Decameron را می‌سازند. تولید در ژوئن 2023 به پایان رسید و به طور کامل در ایتالیا فیلمبرداری شد.

این سریال به عنوان یک درام قرن چهاردهم توصیف می‌شود و سفارش 8 قسمتی به آن داده شده است. در طول دوران طاعون سیاه اتفاق می‌افتد، ما به دنبال تعداد انگشت شماری از اشراف خواهیم بود که دعوت شده‌اند تا با خدمتکاران خود به ویلایی بزرگ در حومه ایتالیا عقب نشینی کنند و با تعطیلات مجلل منتظر بیماری باشند.

The Gentleman

سازنده: گای ریچی

بازیگران: جانکارلو اسپوزیتو، دنیل اینگز، تئو جیمز، وینی جونز، جولی ریچاردسون

پس از موفقیت فیلم سابق گای ریچی، با اقتباس از سری جدید که فیلمبرداری آن در پایان سال 2022 آغاز شد، به صفحه ها برگشت.

تلویزیون Miramax پشت تولید آن است و بازیگران سریال شامل تئو جیمز، جیانکارلو اسپوزیتو و کایا اسکودلاریو هستند.

The Leopard

خالق: ریچارد وارلو

بازیگران: بندیتا پورکارولی، دوا کسل، کیم روسی استوارت، سیمونا دیستفانو، سائول نانی

این مجموعه درام چندزبانه با بودجه کلان در ایتالیا ضبط شده است. این سریال بر اساس رمانی در سال 1958 ساخته شده است که از Moonage Pictures و Indiana Production ساخته شده و آنجلیکا سدارا، زن جوان طبقه متوسطی را نمایش می‌دهد که باعث اختلالات اجتماعی می‌شود.

The Perfect Couple

مجری برنامه: جنا لامیا

بازیگران: داکوتا فانینگ، نیکول کیدمن، ایو هیوسون، لیو شرایبرگ، ایزابل آجانی، مگان فاهی

تمرکز فی بر روی سلست اوتیس، که در شرف ازدواج با مردی از ثروتمندترین خانواده در Nantucket است. اما وقتی جسدی در بندرگاه پیدا می‌شود، همه افراد حاضر در مجلس عروسی مظنون می‌شوند.

فیلمبرداری در ماساچوست در طول بهار و تابستان 2023 انجام شد.

Toxic Town

نویسنده: جک تورن

بازیگران: کلودیا جسی، جو دمپسی، ایمی لو وود، روری کینیر، جودی ویتاکر، برندن کویل

شرکت سازنده آینه سیاه، Toxic Town را بر اساس اتفاقات واقعی ساخته است. این سریال درباره سه مادر است که به دنبال عدالت برای نوزادان معلولی است که پس از یک فاجعه زباله های سمی در کوربی متولد شده اند.

این سریال در بریتانیا فیلمبرداری شده است. قرار است تا پایان سال 2023 کارش به پایان برسد.

سریال های در حال توسعه نتفلیکس برای انتشار در سال 2024 و پس از آن

عناوین زیر هنوز تولید را آغاز نکرده اند، در میانه راه تولید قرار گرفته اند و بنابراین، هنوز تکمیل نشده اند.

Horizon: Zero Dawn

این سری جدید با اقتباس از فرنچایز بازی پلی استیشن، خط داستانی بازی ها را در قرن سی و یکم دنبال می‌کند، جایی که انسان ها در قبایل پراکنده زندگی می‌کنند و توسط روبات های سرکش تهدید می‌شوند.

این سریال را Playstation Productions و Sony Pictures Television برای نتفلیکس تولید می‌کنند.

اولین ورود نتفلیکس به دنیای میلارد خیلی خوب نبود و Jupiter’s Legacy بعد از یک فصل پخش شد.

با امید به اصلاح اوضاع، چندین سریال تلویزیونی تایید شده در نتفلیکس در حال توسعه هستند، از جمله:

Night Club – مجموعه ای اکشن درباره پسری که پس از گاز گرفته شدن مانند خون آشام ها زندگی می‌کند.

Supercrooks – یک لایو اکشن همراه با مجموعه انیمیشنی نتفلیکس که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

The Magic Order – این مجموعه خانواده های نخبه با توانایی های جادویی را دنبال می‌کند. این پروژه در ابتدا به تعویق افتاد اما دوباره در حال توسعه است. قرار بود تولید در اواخر سال 2023 آغاز شود اما به دلیل اعتصابات به تعویق افتاد.

Little Sky

سازنده: رایتور دویل

این اولین نمایش کمدی در مورد خلبانان در نتفلیکس است. اما متأسفانه، با توقف دوبار تولید به دلیل اعتصاب ها، عرضه آن به تعویق افتاد.

سامارا ویوینگ با بازی در نقش پنه لوپه پل پورتر، بازیگر شماره یک است. این در مورد شخصیت او است که تلاش می‌کند وارد صنعت اخبار شود و نکته ای از یک داستان بالقوه بزرگ دریافت می‌کند.

Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story

سازندگان: ایان برنان و رایان مورفی

با توجه به اینکه فصل دوم Monster است، آیا این باید در این لیست باشد؟ ما مطمئن نیستیم فلذا آن را درج خواهیم کرد! معامله بزرگ رایان مورفی با نتفلیکس ممکن است به پایان رسیده باشد، اما او همچنان در حال کار بر روی چند پروژه مختلف برای نتفلیکس است و این به عنوان دنباله ای برای سریال محدود Dahmer عمل می‌کند.

کوپر کخ و نیکلاس الکساندر چاوز به عنوان برادرانی انتخاب شده اند که پدر و مادر ثروتمندشان خوزه و کیتی منندز را در سال 1989 در خانه خود در بورلی هیلز به قتل رساندند.

تولید این نسخه جدید Monster قرار بود در اوایل پاییز 2023 آغاز شود، اما تا کنون این کار انجام نشده است.

No Good Deed

سازنده: لیز فلدمن

از لیز فلدمن (خالق Dead to Me) کمدی سیاه جدیدی در مورد سه خانواده برای خرید ویلایی به سبک اسپانیایی دهه 1920 منتشر می‌شود.

قرار بود تولید در پاییز 2023 آغاز شود، اما به دلیل اعتصابات، برنامه ها در حال حاضر متوقف شده است.

Ransom Canyon

این مجموعه درام عاشقانه که بر اساس رمان های جودی توماس ساخته شده است، امیدوار است مخاطبان مشابه رودخانه ویرجین و ماگنولیاهای شیرین را به نمایش بگذارد. سریال یک حماسه غربی معاصر خواهد بود که زندگی متقاطع سه خانواده دامدار را به تصویر می‌کشد.

قرار بود تولید در سپتامبر 2023 آغاز شود و شنیده بودیم که انتخاب بازیگران در پروژه در حال انجام است.

لورا ناوا در حال نوشتن این پروژه با تهیه کنندگی دن آنجل و برایان گات است.

Something is Killing the Children

مجریان برنامه: باران بو اودار و جانته فریز

بر اساس کمیک جیمز تینیون چهارم، قرار است ساخته شود! استودیو این سریال را برای نتفلیکس اقتباس خواهد کرد. یک بازمانده نوجوان را در شهری که توسط هیولاهای کودک خوار ویران شده است دنبال می‌کند.

مایک فلانگان در ابتدا قرار بود سریال را برای نتفلیکس رهبری کند اما از پروژه کنار رفت و باران بو اودار و جانجه فریز (دارک و 1899) به جای آن اجرای برنامه را بر عهده گرفتند.

The Abandons

سازنده: کرت ساتر

بازیگران: جیلیان اندرسون و لنا هدی

این سریال جدید وسترن برای اولین بار در سال 2021 ساخته شد و در سال 2022 به صورت سریال سفارش داده شد. این سری جدید توسط سازنده Sons of Anarchy و Mayans M.C ساخته خواهد شد. قرار بود در اواسط سال 2023 به تولید برسد، اما اعتصابات آن را به عقب انداخت.

در اینجا خلاصه رسمی در مورد آنچه می توانید انتظار داشته باشید آمده است:

«در حالی که گروهی از خانواده های متفاوت به دنبال سرنوشت آشکار خود در اورگان دهه 1850 هستند، یک نیروی فاسد سعی می‌کند آنها را مجبور به خروج از کشور کند. این ارواح رها شده، نوعی از روح های گمشده که در حاشیه جامعه زندگی می‌کنند، قبایل خود را متحد می‌کنند تا خانواده ای تشکیل دهند و به مقابله بپردازند. در این روند خونین، «عدالت» فراتر از مرزهای قانون کشیده شده است. Abandons خط باریک بین بقا و قانون، عواقب خشونت، و قدرت خورنده اسرار را بررسی خواهند کرد، زیرا این خانواده برای حفظ سرزمین خود می‌جنگند.

The Corps

سازنده برنامه: اندی پارکر

بازیگران: آنا آیورا، بلیک برت، سدریک کوپر، ورا فامیگا، دومینیک گودمن

این سریال جدید که با نام The Pink Marine نیز شناخته می‌شود، بر اساس خاطرات گرگ کوپ وایت ساخته شده است. داستان حول محور کامرون، دانش آموز دبیرستانی قلدری می‌چرخد که با دوست صمیمی اش، ری، به تفنگداران دریایی می‌پیوندد.

تولید این سریال کمدی در اوایل سال 2023 در نیواورلئان آغاز شد اما به دلیل اعتصابات ادامه دار در میانه راه متوقف شد.

The Madness

سازندگان برنامه: استیون بلبر / وی. بوید

بازیگران: مارشا استفانی بلیک، کولمن دومینگو، گابریل گراهام، جان اورتیز و تامسین توپولسکی

Chernin Entertainment پشت این سریال هیجان انگیز جدید، یک کارشناس رسانه ای است که به طور تصادفی با یک قتل مواجه شده و باید برای زنده ماندن بجنگد.

فیلمبرداری در ابتدا قرار بود در آگوست 2023 به پایان برسد. با این حال، این یکی از نمایش های متعددی است که در طول اعتصاب مورد توجه قرار گرفت و طبیعتاً هنوز به پایان نرسیده است.

The Residence

سازنده: پل ویلیام دیویس

132 اتاق، 157 مظنون و یک جسد. البته به همراه یک کارآگاه عجیب و غریب. یک شام دولتی فاجعه بار.

این نمایش موفق به شروع فیلمبرداری قبل از اعتصاب شد اما در نهایت به دلیل اعتصاب بازیگر در جولای 2023 متوقف شد. قرار بود فیلمبرداری آن در سپتامبر به پایان برسد.

مجموعه انیمیشنی بدون عنوان Netflix Ghostbusters

این مجموعه انیمیشنی کاملاً جدید است که توسط Sony Pictures Animation ساخته شده است تا بر اساس فرنچایز طولانی مدت سونی ساخته شود. Ghostcorps توسط جیسون ریتمن و گیل کنان تولید می‌شود.

نتفلیکس بدون عنوان کریستن بل / کمدی آدام برودی (معروف به Shiksa)

سازنده: ارین فاستر

این مجموعه کمدی جدید که اولین بار در اوایل سال 2023 معرفی شد، توسط ارین فاستر و استیون لویتان، سازنده Modern Family ساخته شده است. تمرکز آن بر رابطه بین یک زن بی ادب، صریح، ناشناس و یک خاخام غیر متعارف است.

3Arts Entertainment و 20th Television با همکاری Steven Levitan Productions پشت سر این سریال برای نتفلیکس هستند.

Zero Day

نویسندگان: اریک نیومن، نوآ اوپنهایم، مایکل اشمیت

بازیگران: جسی پلمونز، رابرت دنیرو، لیزی کاپلان، کانی بریتون، جوآن آلن، ادی کاتگی، جفری کانتور

این مینی سریال جدید درام-هیجانی توسط Grand Electric و Panoramic Media تهیه شده است.

در اینجا توضیح رسمی این مجموعه است:

«Zero Day این سؤال را در ذهن همه وارد می‌کند – چگونه می‌توانیم حقیقت را در دنیایی بحرانی بیابیم، دنیایی که ظاهراً توسط نیروهای خارج از کنترل ما از هم می‌پاشد؟ در عصری مملو از تئوری توطئه و مزاحمت، چه مقدار از این نیروها در کارهای ما دخیل هستند؟

فیلمبرداری این سریال در اوایل ژوئن آغاز شد اما با شروع نمایش SAG-AFTRA متوقف شد.

سایر سریال های اصلی نتفلیکس که در سال 2023 و پس از آن عرضه می‌شوند

12 Scars – جیمی لیندن در حال نوشتن این مجموعه درام جدید است که یک پدر مجرد را دنبال می‌کند که سعی دارد از زندگی قبلی خود به عنوان یک جنایتکار عبور کند.

90 Church – در سال 2022، شنیدیم که نتفلیکس به دنبال این درام جدید Narcotic است که قبلاً در جاهای دیگر در حال توسعه بود.

A Chorus Line – مینی سریال با بازی ایوان مک گرگور درباره رقصندگان برادوی که برای اجرای صحنه هایی از رایان مورفی تست بازیگری می‌دهند.

Arbor Hall – یک سریال رازآلود هیجان انگیز در مورد یک نوجوان ساخته Kalinda Vazquez.

Assassin’s Creed – اقتباس از سری بازی های Ubisoft.

Black Rabbit – مینی سریال با بازی جود لا و جیسون بیتمن.

Bloom – از Higher Ground Productions، این مجموعه درام در دنیای مد در شهر نیویورک پس از جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد که موانعی را به تصویر می‌کشد که زنان و رنگین پوستان در دوره ای با موانع و همچنین پیشرفت‌های فوق العاده با آن روبرو هستند.

Coming Undone – بیلی پایپر قرار است در این سریال خاطرات نویسنده تری وایت بازی کند.

Conan the Barbarian – یک لایو اکشن جدید بر اساس شخصیت نمادین شمشیردار که توسط آرنولد شوارتزنگر محبوبیت یافت. در حال توسعه از سال 2020.

Confessions – بر اساس رمانی از جیسون اسمیت. پل وسلی قرار است در این سریال داستان آموزش دو ساله معلمی در مدرسه دولتی در کالیفرنیای شمالی را روایت کند.

Confessions on the 7:45 – جسیکا آلبا در یک سری اقتباسی از کتاب لیزا آنگر بازی می‌کند.

Daddy Ball – سریال محدود جدید از Aggregate Films با بازی جیسون بیتمن.

Damage – تلویزیون Gaumont و Moonage Pictures پشت ساخت این سریال درام هستند.

Death Note – یکی دیگر از اقتباس های نتفلیکس از مجموعه مانگایی، برادران دافر این بار پشت آن هستند و در قالب سریال خواهد بود.

Department Q – توسط Left Bank Pictures ساخته خواهد شد. این سریال جنایی کارآگاهی جدید از Chandni Lakhani بر اساس رمانی از Jussi Adler-Olsen ساخته می‌شود.

Dumped – سریال کمدی ساخته Capital Entertainment و محتوای ناشناس درباره یک رمانتیک ناامید و دوستانی که برای تحقیق در مورد سابقش کارآگاه می‌شوند.

East of Eden – فلورنس پیو در این سریال جدید که برای بازسازی داستان قابیل و هابیل گرد هم می‌آیند بازی خواهد کرد.

Fanger – تام لینچ برای تولید این سریال درباره دختری پیش‌نوجوان که متوجه می‌شود قدرت های ماوراء طبیعی دارد، شروع به جستجو برای یافتن والدینش می‌کند.

Firekeeper’s Daughter – بر اساس اولین رمان آنجلین بولی ساخته می‌شود.

Forever – مارا براک آکیل به عنوان مجری برنامه در این مجموعه جدید بر اساس رمان جین بلوم ظاهر می‌شود. داستان عاشقانه حماسی دو نوجوان سیاهپوست که در سفری ناخوشایند اولین عشق و هویت خود را کشف می‌کنند.

Free Food for Millionaires – اقتباس بر اساس کتاب پرفروش مین جین لی. داستان روی کیسی هان، دختری از مهاجران کره ای متمرکز است که به سبک زندگی پر زرق و برق منهتن معتاد شده اما توانایی پرداخت هزینه های آن را ندارد.

Gears of War – مجموعه انیمیشن بزرگسالان که در کنار یک فیلم اقتباسی لایو اکشن از نتفلیکس منتشر می‌شود.

Heaven’s Forest – مجموعه انیمیشن بزرگسالان ساخته شده توسط Powerhouse Animation و تهیه کنندگی آدی شانکار، وارن الیس و کوین کولد. در دنیایی هندو-آینده نگر و الهام گرفته از اساطیر هندی رامایانا.

Kings of America – آدام مک کی در سال 2020 برای تولید این سریال توسط والمارت اعلام شد. قرار بود امی آدامز نقش اول را ایفا کند.

Magic: The Gathering – مجموعه انیمیشن بزرگسالان بر اساس بازی تجارت کارت.

Mama K’s Team 4 – مجموعه انیمیشنی که قرار است در سال 2024 اکران شود درباره چهار دختر نوجوان که در شهر آفریقایی آینده گرایانه لوساکا، کشور زامبیا زندگی می‌کنند.

Man On Fire – اقتباس تلویزیونی بر اساس مردی در آتش و The Perfect Kill اثر J. Quinnell. قرار است یک مینی سریال هشت قسمتی باشد.

Nocterra – این مجموعه که در سال 2021 معرفی شد، از کتاب کمیک اسکات اسنایدر اقتباس گرفته شده است.

One Day in December – بر اساس کتاب جوزی سیلور نوشته شده است. لوسی بوینتون قرار بود در این درام بازی کند.

Orbital – استیو بلکمن پشت این مجموعه علمی تخیلی هیجان انگیز جدید است که در ایستگاه فضایی بین المللی اتفاق می‌افتد.

Outfielder – رایان مورفی و جیمی لی کرتیس به عنوان تهیه کننده در این درام بیسبال اعلام شده‌اند.

Poindexter – ساخته Media Res و به تهیه کنندگی مایکل النبرگ.

Portrait of a Thief – Sugar23 این مجموعه را بر اساس رمانی از گریس لی توسعه می دهد. در سال 2021 انتخاب شد.

Programmed – سریال کمدی جدیدی از Objective Fiction و Mae Martin.

Raybearer – درام تینیجری فانتزی.

Recursion – اقتباسی از کتاب علمی تخیلی هیجان انگیز از مت ریوز و شاندا رایمز تهیه شده است.

Shadecraft – جو هندرسون که بیشتر به خاطر حضورش در Lucifer شناخته می‌شود، در کنار جورجیا لی، این اقتباس از کتاب مصور را اجرا می‌کند.

Skull and Bones – یک مجموعه ماجراجویی دزدان دریایی اکشن زنده بر اساس بازی Ubisoft. آماندا سیگل به عنوان مجری برنامه ایفای نقش می‌کند.

Splinter Cell – مجموعه انیمیشنی مبتنی بر IP بازی ویدیویی Ubisoft.

Stronger – شلدون ترنر در پس این درام جدید استودیو A+E برای نتفلیکس با بازی ایوان اورجی است. درباره مادر مجردی که وسواس بدنسازی پیدا کرده است.

Tall Pines – مینی‌سریال هشت قسمتی از مای مارتین که در یک شهر بی‌نظیر اما شوم اتفاق می‌افتد که زیر بنای مشکل نوجوانان را بررسی می‌کند.

The 39 Steps –یک سریال محدود با بازی بندیکت کامبربچ درباره مردی است که در یک توطئه جهانی برای بازگرداندن نظم جهانی دنبال می‌شود. بر اساس رمان جان بوکان ساخته شده است.

The Atomic Bazaar – حول محور تجارت جهانی تولید سلاح های هسته ای و فعالیت های هسته ای تحت حمایت دولت می‌چرخد.

The Boroughs – برادران دافر در حال ساخت این مجموعه علمی تخیلی ماوراء طبیعی جدید با همکاری جفری آدیس و ویل متیوز هستند. در یک جامعه بازنشسته در صحرای نیومکزیکو، گروهی از قهرمانان غیرمحتمل را دنبال خواهید کرد که باید با هم متحد شوند تا یک تهدید ماورایی را متوقف کنند.

The Chronicles of Narnia – یک اقتباس از سریال تلویزیونی که انتظار داریم بخشی از ورود عظیم نتفلیکس به نارنیا باشد.

The Craving – ساخته Protozoa Pictures در مورد کلانتر کلرادو است که با یک تهدید جدید بی سابقه روبرو می‌شود.

The Elf on the Shelf – مجموعه انیمیشن در مورد کریسمس برای کودکان.

The Moon Represents My Heart – جما چان در این سریال درام درباره یک خانواده بریتانیایی-چینی با توانایی سفر در زمان روایت می‌کند.

The Murders of Molly Southbourne – اقتباسی ترسناک بر اساس رمان تاد تامپسون.

The Night Jar – سریال فانتزی به تهیه کنندگی پیتر چرنین.

The Survivors – یک مینی سریال رازآلود جنایی استرالیایی.

The Talisman – اقتباسی از رمان استیون کینگ که توسط برادران دافر و کورتیس گوین ساخته شده است.

The Warmth of Other Suns – آنا دیور اسمیت کتابی با همین نام را با کمک شاندالند به نتفلیکس خواهد آورد. این داستان مهاجرت طولانی آمریکایی های آفریقایی تبار را روایت می‌کند که برای زندگی بهتر از جنوب فرار می‌کردند.

They Both Die at the End – سریال درام نوجوان از کریس ون دوسن.

Twilight of the Gods – مجموعه انیمیشنی از جی اولیوا و زک اسنایدر.

سریال بدون عنوان Jane Lynch – کمدی از سازندگان استفن انگل و کارول لیفر که به عنوان دختران طلایی امروزی توصیف شده است.

پروژه بدون عنوان Lilly Singh – اجرایی کمدی توسط کنیا باریس.

پروژه Mike Schur بدون عنوان – تد دانسون در این مجموعه کمدی جدید بر اساس The Mole Agent که توسط سازنده The Good Place و Brooklyn Nine-Nine ساخته شده است، بازی خواهد کرد.

سریال بدون عنوان Los Angels Lakers – کمدی جدید در محل کار از Mindy Kaling، Elaine Ko و Jeanie Buss.

اسپین آف Untitled Stranger Things – برادران دافر در حال کار بر روی یک اسپین آف Stranger Things هستند.

Watergate – مجموعه‌ای محدود از جرج کلونی و مت چارمن در مورد رسوایی Watergate واترگیت.

لک لک سفید – مینی سریال مهیج سیاسی با بازی تام هیدلستون – قرار بود تولید آن در سال 2022 آغاز شود اما هنوز اتفاق نیفتاده است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس