لوازم جانبی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو رونمایی شد

92
0
لوازم جانبی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو

برند بلکین با همکاری اپل، هولدری برای هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو طراحی کرده است که با قیمت ۵۰ دلاری به‌فروش می‌رسد. محصول مورد اشاره تنها وسیله‌ی جانبی ویژن پرو محسوب می‌شود که اپل درحال‌حاضر آن را می‌فروشد. در این پست به بررسی لوازم جانبی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو می پردازیم.

لوازم جانبی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو

پایه‌ی بلکین برای ویژن پرو از باتری داخلی بهره می‌برد. سایت رسمی اپل، این وسیله‌ی جانبی را به‌عنوان محصولی کاربردی به افرادی که جیب آن‌ها فضای لازم را برای قرار دادن باتری هنگام استفاده از ویژن پرو ندارد، توصیه می‌کند.

اسپیگن کیف حمل ویژن پرو را معرفی کرده است تا در صورت عدم استفاده، از این دستگاه محافظت کند. کیس اسپیگن با برچسب ۹۰ دلار به‌فروش می‌رسد که بسیار ارزان‌تر از کیف ۲۰۰ دلاری اپل برای ویژن پرو به‌حساب می‌آید.

کیس محافظ اسپیگن برای ویژن پرو، از پوشش بیرونی نایلونی و بند حمل چرمی و پوسته‌‌ای از جنس فوم مقاوم بهره می‌برد. فضای داخلی این محصول پد دارد و هدست واقعیت ترکیبی اپل را محکم سر جایش نگه می‌دارد و محفظه‌ی AirTag نیز در کیس مذکور تعبیه شده است.

لوازم جانبی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو

علاوه‌براین، فضایی برای باتری ویژن پرو، کابل و لنز زایس در این محصول وجود دارد.

کیس محافظت اسپیگن برای ویژن پرو در بازه‌ی زمانی ۲۱ تا ۲۳ فوریه به‌دست مشتریان خواهد رسید.

سایر سازندگان لوازم‌ جانبی ازجمله Speck محصولاتی مثل کیف حمل و پایه‌ی مجهز به باتری برای ویژن پرو طراحی کرده‌اند و بنابراین انتظار داریم به‌زودی شاهد عرضه‌ی طیف گسترده‌ای از لوازم‌ جانبی مخصوص هدست واقعیت ترکیبی اپل باشیم.

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو از ۳٬۵۰۰ دلار شروع می‌شود. در مقام مقایسه، قیمت هدست واقعیت مجازی برندهای رقیب ازجمله کوئست ۳ و کوئست پرو به‌ترتیب ۵۵۰ دلار و ۹۹۹ دلار است.

macrumors

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس