مشخصات تبلت‌ های سری پد ۷ شیائومی

181
0
مشخصات تبلت‌ های سری پد ۷ شیائومی

تبلت شیائومی پد ۶ در سه نسخه‌ی پایه، پرو و مکس در ابتدای امسال معرفی شد. اکنون گزارش‌ها اعلام می‌کنند که شیائومی طراحی تبلت پد ۷ را شروع کرده است. افشاگر قابل اعتمادی به نام Digital Chat Station اطلاعات اولیه‌ای از مشخصات پد ۷ پرو را در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است. در این پست به بررسی مشخصات تبلت‌ های سری پد ۷ شیائومی می پردازیم.

مشخصات تبلت‌ های سری پد ۷ شیائومی

DCS می‌گوید که تبلت شیائومی پد ۷ پرو دارای صفحه‌نمایش LCD همانند نسل قبلی آن، شیائومی پد ۶ پرو است. همچنین این تبلت نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را برای تجربه‌ی روان‌تر تماشای فیلم فراهم خواهد کرد.

ماژول دوربین پشتی شیائومی پد ۷ پرو مربع‌شکل خواهد بود و در گوشه‌ی بالا سمت چپ قرار خواهد گرفت. این طراحی در گوشی شیائومی ۱۴ هم دیده می‌شود و ما را یاد آیپد اپل می‌اندازد.

گفته می‌شود Pad 7 Pro به پردازنده اورکلاک شده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با فرکانس ۳٫۳۶ گیگاهرتز مجهز خواهد بود. این در حالی است که شیائومی پد ۶ پرو از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می‌کند.

به غیر از اطلاعات فوق، جزئیات دیگری از مشخصات و قیمت تبلت پد ۷ مشخص نشده است. سری پد ۶ هم‌زمان با گوشی شیائومی ۱۳ اولترا در آوریل امسال معرفی شد. انتظار می‌رود گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در فصل اول ۲۰۲۴ عرضه شود، بنابراین احتمال دارد که تبلت‌های پد ۷ هم در کنار گوشی پرچم‌دار شیائومی در همان رویداد معرفی شوند.

شیائومی پد ۶ پرو در پنل پشتی دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی، باتری ۸٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات و تا ۱۲ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌ سازی تا ۵۱۲ گیگابایت است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس