مشخصات موتور سیکلت کی پی تی 200 پرو

267
0
مشخصات موتور سیکلت کی پی تی 200 پرو

ششمین دوره نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان از تاریخ 10 تا 13 مرداد 1402 برگزار گردید. در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلفی اقدام به نمایش محصولات تجاری، سنگین و مسافری خود کرده‌اند اما دراین‌بین، شرکت ایران دوچرخ هم اقدام به نمایش موتورسیکلت‌های خود کرده است. در این مطلب به مشخصات موتور سیکلت کی پی تی 200 پرو  می پردزایم.

مشخصات موتور سیکلت کی پی تی 200 پرو

ایران دوچرخ برای اولین‌بار محصول جدیدش با نام KPT 200 Pro را در این نمایشگاه رونمایی کرد. این محصول، نسخه جدیدی از مدل قبلی KPT 200 ایران دوچرخ است که با تغییرات و به‌روزرسانی‌های فنی و ظاهری راهی بازار خواهد شد.

این موتورسیکلت محصول لیفان است و توسط این شرکت با نام KPT 200 4V به بازار عرضه می‌شود. اما ایران دوچرخ برای بازار کشورمان نام KPT 200 Pro را در نظر گرفته است. KPT 200 قبلی که موتورسیکلتی در کلاس ادونچر بوده، پرچم‌دار محصولات ایران دوچرخ محسوب می‌شود و با ظاهری خاص و تهاجمی، طرفداران خود را دارد و حالا این مدل جدید قصد دارد همان راه را ادامه دهد.

موتورسیکلت KPT 200 پرو از همان پیشرانه 198 سی‌سی تک سیلندر آب خنک قبلی استفاده می‌کند. اما این پیشرانه حالا به چهار سوپاپ مجهز شده و نسبت تراکم آن از 11 به 11.5 افزایش پیدا کرده است. سیستم پاشش سوخت EFI بوده و گیربکس آن 6 سرعته است. به لطف این تغییرات، خروجی پیشرانه از 17 اسب بخار قدرت و 16.5 نیوتن متر گشتاور به 20 اسب بخار و 17.5 نیوتن متر رسیده است.

موتورسیکلت کی پی تی 200 پرو در طراحی چراغ‌ها هم تغییراتی را تجربه کرده و حالا در جلو به چراغ جدیدی با طراحی نامتقارن مجهز شده است. همچنین پانل‌های کناری هم دستخوش تغییراتی جزئی شده‌اند تا ظاهر این ادونچر را جذاب‌تر کنند. این مدل جدید از لحاظ سایز، ابعاد، ارتفاع صندلی از زمین و فاصله دوچرخ تقریباً با نسخه قبل یکسان است. ایران دوچرخ به‌زودی KPT 200 Pro را در سه رنگ زرد و مشکی، مشکی مرواریدی و خاکستری صدفی به بازار عرضه خواهد کرد.

تمامی چراغ‌ها در این نسخه به LED تغییر پیدا کرده‌اند و بنابراین هم به حفظ محیط زیست کمک شده و هم مصرف انرژی در این محصول کاهش پیدا کرده است. صندلی‌ها و زین این محصول نیز به صورت دو تکه بوده و عرض مناسبی برای راکب خواهد داشت؛ همچنین قسمت عقب زیر قابل جدا شدن است. قسمت کلاستر KPT200PRO به طور کاملا دیجیتالی بوده و ظاهر بسیار مدرن و جذابی پیدا کرده است. در قسمت فرمان دستگیره ها به طور یکپارچه آلومنیومی شده و عملکرد بهتری نسبت به نسخه پیشین پیدا کرده است.

ظرفیت باک سوخت این موتورسیکلت 13 لیتر است که برای شما طی کردن مسافتی 500 کیلومتری را ضمانت میکند. ترمزهای KPT 200 Pro در جلو و عقب به صورت دیسکی خواهد بود و از سیستم دو کاناله ABS بهره می‌برد. این موتورسیکلت وزنی برابر 158 کیلوگرم داشته و با استارت الکتریکی عرضه می‌شود. حداکثر سرعت این موتور 110 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس