مشخصات گوشی ردمی 13C

164
0
مشخصات گوشی ردمی 13C

شیائومی تصمیم گرفته است رونمایی گوشی‌های سری ردمی ۱۳ را از ساده‌ترین مدل شروع کند. ردمی ۱۳ سی که در روزهای اخیر بارها در شایعه‌ها ظاهر شده بود، سرانجام به‌صورت رسمی رونمایی شد. در این پست به بررسی مشخصات گوشی ردمی 13C می پردازیم.

مشخصات گوشی ردمی 13C

شیائومی فعلاً بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشر نکرده است، اما وب‌سایت AdimorahBlog در نیجریه می‌گوید جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی شباهت بسیار زیادی به پوکو C65 دارد و در برخی زمینه‌ها با آن متفاوت است.

جدیدترین گوشی شیائومی به پردازنده Helio G85 و چهار تا هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است. ردمی 13C نمایشگر ۶٫۷۴ اینچ LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد.

شیائومی ردمی 13C دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی دارد و در پنل پشتی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین عمق‌سنج دو مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی ردمی 13C با توان ۱۸ وات شارژ می‌شود. پوکو C65 با شارژر ۱۰ وات عرضه شد و شاید این آداپتور را در جعبه‌ی ردمی 13C نیز ببینیم.

فروش ردمی 13C در نیجریه با رنگ‌های مشکی و سبز شبدری شروع شده است. قیمت گوشی ردمی 13C در کانفیگ پایه با چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدوداً ۱۱۴ یورو است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس