نکاتی برای میان وعده های آگاهانه

66
0
میان وعده های آگاهانه

به عنوان یک متخصص تغذیه، نقش ما این است که با تمرکز بر این سه مورد، هر روز به بیماران کمک کنیم سبک زندگی سالمی داشته باشند: ورزش، رژیم غذایی متعادل و حفظ وزن سالم. نکاتی برای انتخاب میان وعده های آگاهانه را در ادامه توضیح داده ایم.

اگر عادات تنقلات شما به اندازه گذشته سالم نیست، در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام خوردن میان وعده باید به خاطر بسپارید:

رویکرد خود را برنامه ریزی کنید و انباری خود را ذخیره کنید.

تعیین برنامه بازی خود برای اینکه چه چیزی و چه زمانی بخورید مهم است. اولین قدم این است که افکار خود را بررسی کنید. فکر کنید و برنامه ریزی کنید – واکنش نشان ندهید. یک برنامه بازی به شما کمک می کند تا عادات سالم را رعایت کنید – یا اگر از مسیر خود خارج شده اید به آنها بازگردید.

ابتدا، برنامه‌ریزی کنید که فقط در زمان‌های خاص از میان‌وعده‌ها لذت ببرید یا میان‌وعده‌های سالم را تقسیم کنید تا پرانرژی بمانید و زیاده روی نکنید. دوم، خانه خود را با انتخاب های غذایی سالم، مانند میوه ها، سبزیجات، سوپ های کم سدیم، غلات کامل و پروتئین های بدون چربی پر کنید. گزینه های میان وعده سالم را آسان کنید تا به سراغ گزینه های ناسالم نروید. همچنین غذاهای ناسالمی را که می دانید وسوسه تان می کند را حذف کنید.

میان وعده های آگاهانه: پیشرفت خود را پیگیری کنید

اگر نگران افزایش وزن هستید، بیایید به واقعیت ها بپردازیم. وزن شما بر اساس کالری دریافتی است. زنان برای حفظ وزن خود به 10 کالری در هر پوند و مردان به 11 کالری در هر پوند در روز نیاز دارند. آنچه و چه مقدار می خورید را پیگیری کنید و از ورزش برای کنترل افزایش وزن استفاده کنید.

برنامه های زیادی برای پیگیری آنچه می خورید و میزان ورزش شما در دسترس است. اگر برنامه شما تغییر کرد، مشکل را حل کنید تا رویکرد متفاوتی برای انجام همان سطح فعالیت پیدا کنید. با خودتان مهربان باشید و روی هدف بزرگتر تمرکز کنید. تحقیقات نشان داده است که تکرار مداوم یک رفتار تا زمانی که به یک عادت تبدیل شود می تواند تا 66 روز طول بکشد، بنابراین برای پیشرفت تلاش کنید نه کمال.

میان وعده برای گرسنگی، نه استرس.

مردم هنگامی که احساس استرس یا بی حوصلگی می کنند، اغلب برای مقابله با آن به غذا روی می آورند. با خودت با عشق و احترام رفتار کن. با پرخوری از بدن خود سوء استفاده نکنید، که می تواند سطح استرس را با افزایش وزن که اغلب منجر می شود، افزایش دهد.

اگر شروع به هوس کردن شیرینی‌ها کردید، که پاسخی طبیعی به استرس است، برای کاهش هوس، غذاهای پروتئینی کم‌چرب بخورید. چنین غذاهایی شامل تخم مرغ آب پز، ماهی تن چاشنی شده، پنیر، ماست بدون شکر اضافه شده یا سوپ هایی است که با مقدار زیادی سبزیجات و حبوبات درست شده اند.

وقتی شروع به احساس گرسنگی کردید، از خود بپرسید: “آیا از نظر جسمی گرسنه هستم یا فقط استرس دارم؟” اگر متوجه شدید که به دلیل استرس یا بی حوصلگی به سراغ یک میان وعده می روید، حواس خود را با پیاده روی، انجام کارهای خلاقانه، صحبت با یک دوست تلفنی، انجام یک بازی یا مراقبه در مورد همه نعمت هایی که دارید، پرت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس