12 ایده برای ناخن مشکی و قهوه ای که ثابت می کند ترکیب رنگی عالی برای پاییز است

126
0
ایده برای ناخن مشکی و قهوه ای

مشکی و قهوه‌ای ممکن است ترکیب رنگ ناخن بعید به نظر برسد، اما مردم در سراسر اینستاگرام ثابت می‌کنند که ارزش آن را دارد. چه تم های رنگی سرد را انتخاب کنید یا یک طرح فرانسوی دو رنگ، یک چیز مسلم است: مشکی و قهوه ای در هر سناریوی ناخن خیره کننده به نظر می رسند. ما را باور نمی کنید؟  ایده برای ناخن مشکی و قهوه ای در ادامه ببینید.

1.ایده برای ناخن مشکی و قهوه ای: رترو قلب

این ناخن‌های مشکی و قهوه‌ای «Powerpuff» بسیار رترو و خنک هستند. برای بازسازی ظاهر، به یک دست بسیار ثابت، یک برس ناخن با پوشش ظریف و چندین لاک ناخن مشکی و قهوه ای نیاز دارید.

2.ایده برای ناخن مشکی و قهوه ای: نصف نصف

این مانیکور ساید بای ساید به راحتی قابل بازسازی است. برای DIY، می‌توانید هر طرف را با دقت با استفاده از یک برس ناخن ریز رنگ کنید. یا، می توانید با یک پایه قهوه ای کاملاً جامد شروع کنید، سپس از نوار چسب برای جدا کردن یک طرف آن استفاده کنید و آن را با پولیش مشکی پر کنید. انتخاب باشماست.

3. جزئیات لاک پشت

چاپ لاک لاک پشت یکی از بهترین استفاده از رنگ های مشکی و قهوه ای است. به تنهایی یک طراحی فوق العاده مناسب برای پاییز است. با این حال، اگر می‌خواهید آن را از کلاسیک به پررنگ تبدیل کنید، جزئیات لاک‌پشت خود را با تم‌های گرافیکی سیاه و بی رنگ ترکیب کنید.

4.ایده برای ناخن مشکی و قهوه ای: تیپ ریچ فرنچ

در جستجوی مانوی فرانسوی عالی برای پاییز هستید؟ شما به آن نگاه می کنید. با یک پایه شکلاتی غنی شروع کنید و آن را با نوک های جت مشکی تکمیل کنید. رنگ های استفاده شده در اینجا لاک ناخن Flora 1761 (18 دلار) در اودسا و شاه بلوط است.

5. Mashup پاییزی

ماننی‌های نامتناسب کاملاً در این مدل هستند، و این یکی رنگ‌های سیاه و قهوه‌ای را به روش‌های غیرمنتظره‌ای ترکیب می‌کند. کامل با تم‌های لاک‌پشتی، میخ‌های هاله غروب آفتاب، فضای نگاتیو، و جزئیات کرومی. این مانیکور یکی از کتاب های 2023 است.

6. سنگ مرمر پاییزی

این ظاهر ناخن مشکی و قهوه ای ما را به یاد قهوه و کرم کاراملی می اندازد. این یک مانیکور پویا و انتزاعی است.

7.ایده برای ناخن مشکی و قهوه ای: بخش هنر دکو

این مانی سیاه، قهوه ای و طلایی حال و هوای آرت دکو می دهد. علیرغم ظاهر لوکس، این مانیکور را می توان به راحتی با کشیدن روی پایه قهوه ای، یک نوار مشکی در پایین هر ناخن و یک نقطه طلایی متالیک در پایین نوار بازسازی کرد.

8. طراحی های گل

این مانیکور چند رنگ دارای نکات فرانسوی، چرخش های مد روز و حتی چند گل است که ظاهر ناهماهنگ زیبایی را برای ناخن ایجاد می کند که ما می خواهیم از آمار کپی کنیم. رنگ های ناخن استفاده شده در این ظاهر، رنگ ناخن Le Vernis از Chanel (32 دلار) در سایه های Ballerina، Sorcière، Rouge Noir، Passe-Muraille و Ovni است.

9. ترت پاییزی

راه های زیادی برای استفاده از چاپ لاک پشت در مانیکور وجود دارد. با این یکی، هر ناخن کمی متفاوت به نظر می رسد و ظاهری واقعا منحصر به فرد به این ست ناخن می دهد.

10. مورب های دقیق

ایده برای ناخن مشکی و قهوه ای
ایده برای ناخن مشکی و قهوه ای

این ممکن است مانوی سیاه و قهوه ای مورد علاقه ما باشد. نوک های مورب به هر ناخن حالتی جسورانه و شیک می دهد که نمی توانیم جلوی آن را بگیریم. ناگفته نماند، حلقه‌های Rellery Checker (145 دلار) به این مانیکور جذابیت بیشتری می‌بخشد.

11.ایده برای ناخن مشکی و قهوه ای: چرخش لاک پشت

ناخن‌های لاک‌ پشتی قبلاً بیانیه‌ای را ارائه می‌کنند، اما افزودن یک طراحی فضای منفی به ترکیب، مانیکور را به سطح بعدی می‌برد. در مورد یک مدل ناخن شیک برای پاییز 2023 صحبت کنید.

12. هنر پاپ قهوه ای

ما همه جا میخ های پاپ آرت را می بینیم. در حالی که می توانید این طرح را با استفاده از هر رنگی ایجاد کنید، ما فکر می کنیم که به خصوص با سایه های مشکی و قهوه ای زیبا به نظر می رسد.

13. لاک پشت برقی

با افزودن یک حاشیه سبز برقی، به ناخن های لاک پشت فرانسوی خود بپیچید. رنگ های نئون با چاپ مشکی و قهوه ای کنتراست سردی ایجاد می کنند.

14.ایده برای ناخن مشکی و قهوه ای: نقش پلنگی

چاپ پلنگی روی همه چیز خوب به نظر می رسد، به خصوص ناخن. طراحی مشکی و قهوه ای الهام گرفته از حیوانات در برابر نوک کرم فرانسوی بسیار عالی به نظر می رسد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس