VeVe چیست؟

68
0
VeVe چیست؟

آیا به جمع آوری دارایی های دیجیتال علاقه دارید اما به NFT ها اعتماد ندارید؟ سپس باید VeVe را بررسی کنید. VeVe چیست؟

NFT ها ایده خوبی هستند، در حالی که کلکسیون های دیجیتال بسیار سرگرم کننده به نظر می رسند. با این حال، اکوسیستم بزرگ ‌تری که آنها در آن وجود دارند می‌تواند آنها را کمی مشکوک کند.

هدف VeVe تغییر ارتباط منفی بین NFT ها و جمع آوری دیجیتال با اتخاذ رویکردی متفاوت برای کلکسیون های دیجیتال است. با ارزش دادن به هنر به جای تبلیغات، VeVe بر روی خود کلکسیونی تمرکز می کند، نه بر سود.

VeVe چیست؟

VeVe بستری برای خرید و فروش کلکسیون های دیجیتال است. یا باید برنامه را دانلود کنید یا حداقل یک اکانت کاربری برای دسترسی به برنامه وب برای مرور آن ایجاد کنید، اما ایجاد یک اکانت کاربری نیازی به وارد کردن چیزی حساس تر از آدرس ایمیل خود ندارد.

با این حال، برای خرید کلکسیون های دیجیتال در VeVe، باید اطلاعات پرداخت خود را اضافه کنید. همچنین باید هویت خود را با یک کارت شناسایی دولتی و مدرک اقامت تأیید کنید.

دانلود: VeVe برای iOS | Android

VeVe چه چیزی را ارائه می دهد؟

VeVe “کلکسیون های دیجیتال” را می فروشد. این یعنی خیلی چیزها. گاهی اوقات این نوعی هنری است که ممکن است قبلاً با NFT ها مرتبط باشید، اگرچه VeVe با شرکت های سرگرمی معتبری مانند دیزنی و دی سی کامیکس کار می کند.

در موارد دیگر، مجموعه‌های دیجیتال VeVe مدل‌های سه بعدی هستند، مانند دلورین در مقیاس کامل یا دروید از جنگ ستارگان. برخی از آنها کپی دیجیتالی یک مجموعه دو بعدی مانند کارت معاملاتی یا کتاب مصور هستند. در هر صورت، هنگام خرید این مجموعه‌های دیجیتال، می‌توانید اغلب از آنها مانند کلکسیون‌های فیزیکی استفاده کنید.

به عنوان مثال، می توانید کمیک های کلکسیونی را بخوانید یا با مدل های سه بعدی در واقعیت افزوده ژست بگیرید. VeVe حتی نمایشگاه های مجازی را برای نشان دادن خریدهای شما به سایر مجموعه ها فراهم می کند. این تا حدی برای سرگرمی است و تا حدی به این دلیل که VeVe یک بازار ثانویه دارد. بنابراین، می توانید مجموعه های دیجیتالی خود را به سایر کاربران برنامه بفروشید.

VeVe چگونه کار می کند؟

VeVe مشابه سایر پلتفرم‌های NFT عمل می‌کند و از بلاک چین برای تأیید نادر بودن، اصالت و مالکیت مجموعه‌های دیجیتال استفاده می‌کند. با این حال، VeVe از برنامه های خود استفاده می کند، ارز درون برنامه ای خود را دارد و کنترل کامل بر بازار خود را حفظ می کند. این ویژگی ها پیامدهای زیادی برای کاربران دارد.

کنترل کیفیت

در اکثر بازارهای NFT، هر کسی می تواند یک NFT را ضرب کند و بفروشد. ما حتی راهنمای ضرب و فروش NFT داریم تا بتوانید خودتان آن را امتحان کنید. با این حال، از آنجایی که تقریباً هر کسی می تواند این کار را انجام دهد، زباله ها و کلاهبرداری های زیادی در پلتفرم NFT متوسط ​​وجود دارد.

مطمئناً ورود به OpenSea و ندانستن آنچه پیدا خواهید کرد جذابیت دارد و بخشی از آن را در VeVe از دست می دهید. اما، می توانید مطمئن تر باشید که آنچه می بینید ارزش دیدن دارد.

ثبات ارزش

VeVe چیست؟
VeVe چیست؟

VeVe به جای ارز دیجیتالی مانند اتر، ارز دیجیتالی که اکثر NFT ها از آن استفاده می کنند، از ارز درون برنامه ای خود استفاده می کند. از آنجایی که NFTها معمولاً مبتنی بر کریپتوهای متغیر قیمت هستند، این بدان معناست که ارزش یک NFT بسته به قیمت توکن آن می‌تواند بسیار متفاوت باشد. به آن اینگونه نگاه کن:

فرض کنید زمانی که قیمت یک اتریوم معادل 2000 دلار باشد، یک NFT را برای 0.2ETH فهرست کنید. ارزش دلاری NFT شما 400 دلار است. حال فرض کنید که قیمت اتریوم به 1100 دلار کاهش یابد. ممکن است مجبور شوید فروش را لغو کنید یا NFT خود را با ضرر بفروشید – نه به این دلیل که تقاضا برای NFT شما تغییر کرده است، بلکه به این دلیل که ارزش ETH تغییر کرده است.

عکس

باز هم، این پویایی سایر بازارهای NFT می تواند برای یک خریدار سرگرم کننده باشد، زیرا پیشنهاد دهندگان حیله گر می توانند عکس های میمون را در معرض فروش قرار دهند و پیشنهاد مناسب را در زمان مناسب ارائه دهند. با این حال، به طور کلی، رویکرد VeVe ثبات کلی بیشتری به ارمغان می آورد.

VeVe ارزش بررسی را دارد

از برخی جهات، VeVe با سایر بازارهای کلکسیونی دیجیتال آشنا می شود. با این حال، رویکرد ساده‌تر آن‌ها، آن را به نقطه ورود دوستانه‌تری برای افرادی که علاقه‌مند به جمع‌آوری دارایی‌های دیجیتال هستند، تبدیل می‌کند، در حالی که نسبت به NFT و رمزنگاری شک دارند. حتی اگر برای شما نباشد، نگاه کردن رایگان است.

با VeVe، می‌توانید به جمع‌آوری دیجیتالی قانونی وارد شوید – با اطمینان از اینکه دارایی دیجیتالی که خریداری کرده‌اید منحصربه‌فرد است و تنها متعلق به شماست – بدون خطر و انگ NFT.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس