بهترین گیرنده های AirPlay در سال 2023 

90
0
بهترین گیرنده های AirPlay

با یک گیرنده AirPlay به راحتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید یا فیلم های جریانی را از دستگاه های iOS یا macOS خود پخش کنید. بهترین گیرنده های AirPlay را در ادامه بشناسید.

استریمینگ محتوای صوتی یا تصویری از دستگاه macOS یا iOS شما به یک دستگاه خارجی مانند تلویزیون یا بلندگو به سازگاری AirPlay نیاز دارد. در حالی که جعبه Apple TV راه حلی است که بیشتر افراد به آن مراجعه می کنند، بسیاری از جایگزین های AirPlay دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. 

بهترین گیرنده کلی AirPlay: Denon AVR-S670H 

Denon AVR-S670H با قدرت 75 وات در هر کانال، صدای تکان دهنده اتاق را برای فضاهای کوچک تا متوسط ​​ارائه می دهد. این یک گیرنده 5.2 کاناله با سازگاری Apple AirPlay 2 برای پخش آهنگ های مورد علاقه شما از آیفون شما است. 

AVR-S670H همچنین دارای فناوری تصحیح اتاق Audyssey MultEQ برای کالیبراسیون خودکار صدا در محیط شما است. همچنین دارای تعداد زیادی گزینه HDMI (شش ورودی و دو خروجی)، از جمله سه پورت 8K و پشتیبانی کامل از HDMI 2.1 است که آن را به گزینه ای ایده آل برای علاقه مندان به فیلم و بازی تبدیل می کند. 

راه‌اندازی بدون دردسر است، و همچنین می‌توانید با همه دستیارهای مجازی اصلی، کنترل صوتی را دریافت کنید، که به شما امکان می‌دهد بدون بلند شدن از روی کاناپه تنظیمات را انجام دهید. با این حال، علاقه مندان به صدا باید توجه داشته باشند که هیچ پشتیبانی Dolby Atmos یا DTS:X وجود ندارد. برای این کار باید مدل گران قیمت AVR-S770H را در نظر بگیرید. 

گیرنده 5.2 کانال Denon AVR-S670H 

به طور کلی بهترین 

425 دلار 

549 دلار 

124 دلار صرفه جویی کنید 

AVR-S670H از Denon یک گیرنده 5.2 کاناله است و از AirPlay 2 برای پخش بی سیم از دستگاه های اپل پشتیبانی می کند. دارای کالیبراسیون اتاق Audyssey MultEQ برای صدای بهینه در سینمای خانگی شما، همراه با پشتیبانی عالی HDMI، از جمله وضوح 8K، فرمت‌های HDR، و HDMI 2.1 با eARC و ALLM برای تجربه‌های یکپارچه بازی. 

مزایا 

+ پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision 

+ VRR و ALLM برای بازی بدون تاخیر 

+ قابلیت استریمینگ چند اتاقه 

+ پشتیبانی از عبور K/60Hz8 و K/120Hz4 

+ ورودی فونو برای دوستداران وینیل 

معایب 

– بدون پشتیبانی از Dolby Atmos یا DTS: X 

بهترین گیرنده ارزان قیمت AirPlay: Belkin SoundForm Connect AirPlay 2 

Belkin SoundForm Connect AirPlay 2 با Apple HomeKit کار می کند و به شما امکان می دهد از سیستم های صوتی موجود خود برای پذیرش اتصال AirPlay استفاده کنید. این آداپتور ساده برای استفاده، به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به تعویض دستگاه‌های خود، موسیقی را از iPhone، iPad یا Mac خود پخش کنید. 

چه بخواهید از بلندگوهای خود برای گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود یا پخش موسیقی از طریق تلویزیون خود استفاده کنید، تا زمانی که دستگاه شما دارای اتصال ورودی صوتی باشد، می توانید این کار را انجام دهید. در حالی که این یک سرمایه گذاری گران برای یک آداپتور است، در مقایسه با ارتقاء بلندگوها یا تلویزیون فعلی شما بسیار مقرون به صرفه تر است. 

Belkin SoundForm Connect AirPlay 2 

بهترین بودجه 

Belkin SoundForm Connect AirPlay 2 یک آداپتور با کاربری آسان است که به شما امکان می دهد از دستگاه های اپل خود به هر سیستم صوتی موجود با ورودی صوتی اپتیکال یا 3.5 میلی متری استریم کنید. این آداپتور روشی بسیار مقرون به صرفه برای پذیرش اتصال AirPlay سیستم صوتی شماست. 

مزایا 

+ پشتیبانی از صدای با کیفیت CD با وضوح بالا 

+ آسان برای استفاده 

+ شامل یک کابل برق 

+ به راحتی یک بلندگوی موجود را با AirPlay سازگار می کند 

معایب 

– برای یک آداپتور گران است 

– فقط AirPlay 2 

بهترین هاب گیرنده AirPlay: Apple TV 4K 3rd Gen 

می‌توانید از Apple TV 4K به‌عنوان یک مرکز خانه هوشمند استفاده کنید، و برای دوستداران اپل که به دنبال گیرنده AirPlay هستند، این دستگاه مورد استفاده است. ارتقاء به تراشه سریعتر A15 Bionic کنترل یکپارچه‌تر را در اکوسیستم اپل شما تضمین می‌کند، در حالی که علاوه بر Dolby Vision و Atmos از نسخه قبلی، از HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کنید. 

نسل سوم سبک ‌تر و شیک ‌تر از قبل است و همچنین یک کنترل از راه دور سیری ارتقا یافته دریافت می‌کنید. حتی می توانید از آیفون خود برای پیدا کردن کنترل از راه دور در مواقع گم شدن استفاده کنید. می‌توانید از میان Apple TV 4K با Wi-Fi و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یا Wi-Fi plus Ethernet با 128 گیگابایت انتخاب کنید. 

Apple TV 4K 3rd Gen 

بهترین هاب 

با تراشه سریع‌تر و اضافه شدن HDR10+، ارتقای Apple TV 4K به آخرین نسل ارزشمند است. همچنان از Dolby Vision و Dolby Atmos برای پخش بی‌نظیر سینمای خانگی پشتیبانی می‌کند، در حالی که کنترل از راه دور Siri ارتقا یافته نسبت به قبل دست و پا گیرتر و بیش از حد حساس به لمس است. 

مزایا 

+ اشتراک 3 ماهه رایگان Apple TV+ 

+ ویدیوی K4 واضح، دقیق و پر جنب و جوش 

+ نمای زنده دستگاه‌های دارای HomeKit 

+ می توانید عکس ها و فیلم ها را در تلویزیون خود به اشتراک بگذارید 

+ گوش دادن همزمان با دو مجموعه AirPods 

معایب 

– کابل های HDMI و USB-C جداگانه فروخته می شوند 

– به پورت HDMI نیاز دارد 

بهترین رسیور پریمیوم AirPlay: گیرنده AV 11.2 کانال Marantz SR8015 

Marantz SR8015 یک نیروگاه با وفاداری بالا است که با ظرافت در یک شاسی براق و فلزی بسته بندی شده است. دارای بخش آمپر و یک پری امپ اصلی است که هر یک از 11.2 کانال را با توان 140 وات تغذیه می کند. این گیرنده می‌تواند حتی سخت‌گیرترین بلندگوها را نیز هدایت کند، و با پلتفرم HDMI 2.1 مقاوم در آینده، این گیرنده می‌تواند جدیدترین فرمت‌های ویدیویی و صوتی را مدیریت کند و شما را برای سال‌های آینده از بازی جلوتر نگه دارد. 

علاقه‌مندان به شنیدن صدای بی‌نقص صحنه را می‌پرستند. با پشتیبانی از Dolby Atmos و DTS:X، صدای فراگیر فراگیر که شما را درست در میانه اکشن رها می کند، شگفت زده خواهید شد. آن را با قیمت ممتاز ارائه می‌کند، اما مطمئناً عملکرد عالی دارید. 

Marantz SR8015 

بهترین حق بیمه 

2499 دلار 

3999 دلار 

1500 دلار صرفه جویی کنید 

Marantz SR8015 یک اسپیکر قدرتمند و درجه یک است. برچسب قیمت ممکن است شما را عرق کند، اما صدای باورنکردنی آن نیز همینطور است. با 11.2 کانال که هر کدام با توان 140 وات تغذیه می شود، به هر سینمای خانگی در ارائه شادی صوتی به گوش شما کمک می کند. این آینده نگر است و از تمام فرمت های صوتی شناخته شده برای علاقه مندان به فیلم پشتیبانی می کند و همچنین ویژگی های عالی را برای گیمرها ارائه می دهد. 

مزایا 

+ حالت اختصاصی بازی با تاخیر کم 

+ از هر فرمت فراگیر پشتیبانی می کند 

+ مجازی سازی ارتفاع Dolby Atmos 

+ پشتیبانی از K/60Hz8 و K/120Hz HDMI4 

+ ارتقاء K8 در هر هشت پورت HDMI موجود است 

معایب 

– می تواند گرم شود 

– خیلی گرونه 

بهترین گیرنده AirPlay برای دستگاه های قدیمی: Sonos Port 

این دستگاه پخش صدای چند اتاقه با AirPlay 2 سازگار است. می توانید از سیری برای صدور دستورات استفاده کنید یا می توانید پورت Sonos را از طریق دستگاه iOS خود کنترل کنید. و، اگرچه انتخاب اتصالات ممکن است مطابق با استاندارد چیزی مانند گیرنده Marantz SR8015 نباشد، اما به شما امکان می دهد تجهیزات جانبی قدیمی را که هوشمند به حساب نمی آیند متصل و کنترل کنید. 

پورت Sonos تا حدودی آینده نگر است، زیرا می تواند دستگاه های صوتی قدیمی شما را زنده کند. این نه تنها راحت است، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه شما نیز می شود. اگرچه نمی‌توانید این دستگاه را به دستگاه سینمای خانگی خود وصل کنید، پورت Sonos به لطف فرم کوچک و جمع و جور خود، غیرقابل انکار راحت است. 

عکس 

Sonos Port 

بهترین برای دستگاه های قدیمی 

449 دلار 

488 دلار 

39 دلار صرفه جویی کنید 

پورت Sonos می‌تواند همه آن دستگاه‌های قدیمی را که ممکن است هنوز در اطرافشان دراز کشیده‌اید یک بار دیگر زنده کند. این با AirPlay 2 سازگار است، بنابراین می توانید دستگاه را مستقیماً از iPhone یا iPad خود کنترل کنید یا از سیری برای انجام پیشنهادات خود استفاده کنید. می‌توانید به اتاق‌های متعددی استریم کنید، که آن را به یک دستگاه بسیار راحت برای داشتن تبدیل می‌کند. 

مزایا 

+ ادغام یکپارچه با HomeKit 

+ کوچک و جمع و جور 

+ بادوام 

معایب 

– انتخاب کوچکی از اتصالات 

سوالات متداول 

گیرنده AirPlay چیست؟ 

گیرنده AirPlay به شما امکان می‌دهد صدا، ویدیو و عکس‌ها را از دستگاه‌های iOS یا macOS خود به صورت بی‌سیم به تلویزیون یا دستگاه‌های دیگر ارسال کنید. برخی از گیرنده‌ها حتی می‌توانند بلندگوها، تلویزیون‌ها و تنظیمات موجود را برای پذیرش AirPlay در جایی که نیازی به اتصال بی‌سیم یا اینترنت وجود ندارد، تطبیق دهند. 

چگونه Airplay را به استریوی خود اضافه کنم؟ 

با استفاده از آداپتور گیرنده Airplay، می توانید دستگاه را مستقیماً با استفاده از اتصال 3.5 میلی متری یا نوری به بلندگوهای خود وصل کنید. با استفاده از دستگاه Apple خود، می توانید از AirPlay برای پخش موسیقی به بلندگوهای خود استفاده کنید. 

آیا Airplay از طریق Wi-Fi یا بلوتوث است؟ 

AirPlay از Wi-Fi به جای بلوتوث استفاده می کند زیرا می تواند به کیفیت بالاتری از پخش دست یابد. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس