نقد و بررسی فیلم Rebel Moon

192
0
نقد و بررسی فیلم Rebel Moon

Rebel Moon، یک اثر سینمایی از ژانر‌های اکشن، ماجرایی، درام، فانتزی و تخیلی است که در سال 2023 منتشر شده و به کارگردانی زک اسنایدر ساخته شده است. فیلم Rebel Moon ماه یاغی با بودجه‌ای بالغ بر 90 میلیون دلار توسط شرکت‌های Grand Electric و The Stone Quarry تولید و توزیع شده . بلافاصله پس از اکران قسمت اول، فیلم دوم آن در حال فیلمبرداری می‌باشد. فیلم ماه یاغی به صورت اینترنتی در NETFLIX در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، آرژانتین، هلند، سوئیس و سایر کشورها منتشر شده است. در این پست به نقد و بررسی فیلم Rebel Moon می پردازیم.

نقد و بررسی فیلم Rebel Moon

داستان ماه یاغی درباره‌ی کورا، یک زن جوان و رمزآمیز است که توسط یک قبیله صلح‌جو به نام ماه یاغی مامور می‌شود. وظیفه‌ی او تعقیب و جذب جنگجوهایی از سیارات دیگر به منظور حمایت از این قبیله در مقابل ارتش‌های ظالم است. اما…

ماه یاغی – Rebel Moon یک اثر سینمایی تمام عیار از ژانرهای اکشن، ماجرایی، درام، فانتزی و تخیلی است. فیلم توسط کارگردان معروف زک اسنایدر و با بازیگران برجسته‌ی هالیوود نظیر صوفیا بوتله، چارلی هونام، کری الویس و آنتونی هاپکینز است. داستان فیلم در محیطی علمی تخیلی و جذاب روایت می‌شود . درباره‌ی یک زن جوان وارد ماجراهای هیجان‌انگیزی می‌شود که به دنبال جمع‌آوری تیمی از جنگجوهای فضایی است تا از قبیله‌اش در مقابل تهدیدات ناشی از ارتش‌های ظالم محافظت کند. با عناصر اکشن و ماجراجویی پرشور، این فیلم تعداد زیادی از طرفداران سینما را جلب کرده است . با بازنگری زک اسنایدر، تجربه‌ی فیلم‌دیدنی‌ای ارائه می‌دهد. ترکیبی از داستان جذاب، بازیگری شگفت‌انگیز و تصاویر ویژه‌ی تخیلی این فیلم را به یک اثر استثنایی تبدیل کرده است.

imdb

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس