ارزان ترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۴ : گلکسی M14 و گلکسی F14

74
0
ارزان ترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۴

سامسونگ در حال کار روی نسخه‌ی 4G دو گوشی اقتصادی گلکسی M14 و گلکسی F14 است. این گوشی‌ها در صفحه‌ی پشتیبانی سامسونگ هند رؤیت شده‌اند. سامسونگ پیش‌تر نسخه‌ی 5G هردو گوشی را عرضه کرده بود. در این پست به بررسی ارزان ترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۴ می پردازیم.

ارزان ترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۴

طبق اطلاعاتی که از دفترچه‌ی راهنمای گلکسی M14 فاش شده است، می‌توانیم انتظار همان طراحی آشنای سایر مدل‌های گوشی سامسونگ را داشته باشیم. پنل جلویی هر دو دستگاه میزبان ناچ قطره‌ای است و از حسگر اثرانگشت جانبی بهره می‌برند.

همچنین به‌نظر می‌رسد هر دو دارای اسپیکر و میکروفون در پایین گوشی و پشتیبانی از NFC هستند. گوشی‌های اقتصادی جدید سامسونگ احتمالاً از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهند برد.

ارزان ترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۴

پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۳۰، ۴ تا ۶ گیگابایت رم، ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ وات از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی M14 و گلکسی F14 هستند.

هنوز جزئیاتی از قیمت گوشی سامسونگ در دست نیست. صرف‌نظر از قیمت گوشی گلکسی M14 و گلکسی F14 با توجه به مشخصات احتمالی‌شان شاید در فهرست بهترین گوشی های اقتصادی قرار بگیرند.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس