اضافه شدن امکان طراحی و ارسال استیکرهای سفارشی در واتساپ وب

108
0
استیکرهای سفارشی در واتساپ

واتس اپ وب به شما امکان طراحی و ارسال استیکرهای سفارشی را می دهد. واتساپ وب یک ویژگی داخلی استیکر ساز سفارشی اضافه کرده است که به شما این امکان را می‌دهد تا عکس ‌های معمولی خود را آپلود کنید و آنها را به استیکرهایی تبدیل کنید که قابل ارسال هستند. در این مقاله به بررسی ساخت و ارسال استیکرهای سفارشی در واتساپ وب می پردازیم.

طراحی و ارسال استیکرهای سفارشی در واتساپ وب

به سادگی با کلیک روی آیکون پیوست ها (گیره کاغذ)، انتخاب “استیکر” و سپس انتخاب یک تصویر برای افزودن، می توان به این ویژگی دسترسی پیدا کرد.

همچنین طیف وسیعی از گزینه ‌های ویرایش ارائه شده است تا پس از آپلود، بتوانید بدون زحمت یک تصویر را به یک استیکر عالی تبدیل کنید. این ابزارهای ویرایش، شامل ایموجی هایی است که می توانند روی استیکر سفارشی چسبانده شوند، متن های سفارشی، ابزارهای برش پیشرفته، و حتی گزینه ای برای اضافه کردن استیکرهای بیشتر بر روی استیکری که روی آن کار می کنید.

استیکرهای سفارشی در واتساپ
استیکرهای سفارشی در واتساپ

ویژگی استیکر ساز سفارشی در حال حاضر فقط به واتس اپ وب اضافه شده است اما قرار است به زودی برای برنامه های دسکتاپ نیز ارائه شود. هنوز هیچ نشانه ای مبنی بر اضافه شدن این ویژگی به اندروید و iOS وجود ندارد، اما می توان انتظارش را داشت.

البته، امکان ارسال استیکرهای خود در واتس اپ چیز جدیدی نیست، زیرا چندین برنامه برای این منظور در iOS و Android در دسترس هستند. با این حال، اضافه شدن این ویژگی در خود واتس اپ، دردسر بسیار کمتری نسبت به استفاده از برنامه های مختلف را دارد و بسیار راحت تر است و ما امیدواریم که این ویژگی به پلتفرم های دیگر نیز راه پیدا کند.

ویژگی های جدید واتس اپ

واتس اپ مدتی است که روی بهبود تجربه کاربری خود کار می کند و در چند ماه گذشته تعدادی ویژگی جدید را معرفی کرده است. این ویژگی ‌ها شامل ویژگی ‌های امنیتی جدید مانند Flash Calls (این ویژگی به واتس‌اپ اجازه می ‌دهد با کاربر تماس بگیرد و هویت او را بدون نیاز به تأیید پیامکی تأیید کند.) و Message Level Reporting (به کاربران کمک می کند پیام ها را به روشی ساده تر گزارش دهند.)، گزینه ‌ای برای پنهان کردن آخرین بازدید از یک سری مخاطبین خاص، و حتی قابلیتی که امکان استفاده از واتس اپ را در چندین دستگاه، بدون اتصال تلفن هوشمند فراهم می‌کند.

منبع : gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس