بهترین بستنی سازان 2023

34
0
بهترین بستنی سازان

من جیغ می زنم، تو جیغ می کشی، همه ما برای بستنی خانگی فریاد می زنیم. این بستنی سازها به شما کمک می کنند تا در کمترین زمان یک غذای یخ زده خوشمزه درست کنید. بهترین بستنی سازان را در ادامه معرفی کرده ایم.

هیچ چیز بهتر از یک کاسه بستنی سرد در یک روز گرم تابستانی نیست، اما چه کسی می گوید بستنی فقط برای ماه های گرمتر است؟ وقتی بستنی ساز خود را در خانه دارید، هر روز از سال می تواند روز بستنی باشد.

البته، این فقط در مورد تهیه بستنی خود نیست، بلکه کنترل بیشتری بر روی مواد تشکیل دهنده دارد. شاید شما گیاهخوار هستید و به سختی می توانید بستنی مخصوص گیاهخواران را پیدا کنید یا شوربت میوه را ترجیح می دهید. استفاده از یک بستنی ساز به شما این فرصت را می دهد که تاپینگ های مورد علاقه خود و همچنین مواد سالم تر را با هم مخلوط کنید.

بستنی سازهای مورد علاقه ما در سال 2023

Breville Smart Scoop Ice Cream Maker

به طور کلی بهترین

پادشاه غذاهای یخ زده

بهتر است بپرسید بستنی ساز اسمارت اسکوپ برویل چه کاری نمی تواند انجام دهد؟ اگر عاشق آزمایش هستید، دوست خواهید داشت که می تواند شربت، ماست یخ زده، ژلاتو و بستنی درست کند.

خصوصیات خوب:

عملکرد خودکار

12 تنظیمات سختی

محتوا را تا 3 ساعت خنک نگه می دارد

لازم نیست کاسه را از قبل منجمد کنید

خصوصیات بد:

این یک دستگاه سنگین است

اگر اغلب غذاهای یخ زده نمی‌خورید، زیاده روی کنید

اگر دیوانه غذاهای یخ زده، از شربت گرفته تا بستنی سفت هستید، بستنی ساز اسمارت اسکوپ برویل اوج عملکرد است. نه تنها مقدار زیادی بستنی را در یک حرکت درست می کند، بلکه دارای ویژگی های QOL است که کل فرآیند را ساده می کند.

بستنی ساز اسمارت اسکوپ برویل دارای 12 تنظیمات سختی است که به شما امکان می دهد غذاهای یخ زده را به نرمی یا سختی دلخواه سرو کنید. چیزی که به همان اندازه مفید خواهید یافت، گزینه نگه داشتن خنک است، که خوراک تمام شده را تا سه ساعت خنک نگه می دارد. اگر مثلاً مهمان دارید، می‌توانید در حین آماده‌سازی آن را بچینید و فراموش کنید و بستنی خوب خواهد بود.

استثنایی ترین جنبه بستنی ساز اسمارت اسکوپ برویل این است که کارکردن و نگهداری از دستگاه آسان است. دکمه ها به وضوح برچسب گذاری شده اند، و فقدان شکاف به این معنی است که تمیز کردن یک نسیم است، و همچنین در نهایت با لبنیات منجمد داخل لوازم الکترونیکی مواجه نخواهید شد. حتی درب آن نیز به راحتی باز می شود و در صورت نیاز به ریختن سریع مواد بیشتر به سطل داخل آن، دسترسی سریع به شما می دهد.

Cuisinart Cool Creations Ice Cream Maker

جمع و جور و قدرتمند

بستنی‌ساز Cuisinart Cool Creations یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای تهیه خوراکی‌های منجمد مورد علاقه‌تان است. استفاده، تمیز کردن و ذخیره سازی آن به لطف اندازه جمع و جور آن آسان است.

خصوصیات خوب:

20 دقیقه طول می کشد تا شیرینی های یخ زده درست شود

فنجان اندازه گیری داخلی

جمع و جور و آسان برای ذخیره

ظرفیت 2 لیتر

خصوصیات بد:

کاسه قبل از استفاده باید 24 ساعت در فریزر بماند

شاید شما هر شب غذاهای یخ زده درست نمی کنید، اما اغلب به اندازه ای است که بخشی از زندگی شما شده است. با بستنی ساز Cuisinart Cool Creations، کنترل بسیار خوبی بر آنچه که می‌زنید دارید، خواه بستنی، شربت یا ژلاتو باشد.

اول از همه، استفاده از بستنی ساز Cuisinart Cool Creations بسیار آسان است. در جلو دکمه شروع و توقف به همراه تنظیمات از پیش تعیین شده برای بستنی، ژلاتو و شربت وجود دارد. صرف نظر از اینکه از چه تنظیماتی استفاده می کنید، بستنی ساز کوچک فقط 20 دقیقه زمان می برد تا غذای منجمد انتخابی شما را درست کند.

مهم ترین افزودنی به بستنی ساز Cuisinart Cool Creations چیزی است که در بالا پیدا خواهید کرد. وقتی در حال درست کردن شیرینی های یخ زده خود هستید، یک پیمانه اندازه گیری وجود دارد که می توانید آن را از بالا جدا کنید تا به سرعت مواد اضافی مانند چیپس شکلات یا میوه ها را اضافه کنید.

DASH My Pint

اندازه شخصی و دستی

انتخاب ایده آل برای کسانی که اغلب غذاهای یخ زده نمی خورند، اما همچنان می خواهند این گزینه را داشته باشند. شما می توانید DASH My Pint را تنها در یک دقیقه راه اندازی و اجرا کنید.

خصوصیات خوب:

برای حداقل دو نفر کافی است

دسرهای منجمد نه خیلی سفت هستند و نه خیلی نرم

به صورت خودکار یا دستی عمل می کند

راه اندازی و ذخیره سازی آسان

خصوصیات بد:

کاسه باید 24 ساعت قبل از استفاده در فریزر باشد

بدون تنظیم سختی

یک دستگاه بستنی‌ساز بزرگ که املاک و مستغلات پیشخوان را اشغال می‌کند، دقیقاً از نظر فضا کارآمد نیست، به خصوص اگر اغلب دسرهای منجمد خوشمزه را نمیل کنید. خوشبختانه، DASH My Pint به شما این امکان را می دهد که به سرعت بخش شخصی خود را زمانی که به ناچار آن هوس را دارید، بدست آورید.

مخلوط کردن بستنی خود با DASH My Pint به همین راحتی است. کاردک را به درب وصل می‌کنید، مواد را داخل آن می‌ریزید و دکمه پاور را فشار می‌دهید. در حدود 30 دقیقه، 1.6 فنجان از دسر منجمد مورد علاقه خود را خواهید داشت که نه خیلی نرم و نه خیلی سفت است.

آنچه مسلماً بهترین بخش DASH My Pint است مربوط به دستگاه نیست، بلکه دسترسی به پایگاه داده دستور العمل ها علاوه بر کتاب دستور العمل های فیزیکی است. این باعث می شود که بتوانید از طعم های مورد علاقه خود منشعب شوید، بسیار سرگرم کننده است و به خصوص کودکان از داشتن گزینه های زیادی برای انتخاب لذت خواهند برد.

Ninja CREAMi

چرا روی بستنی توقف کنیم؟

190 دلار

230 دلار

40 دلار صرفه جویی کنید

Ninja CREAMi به لطف روش منحصربفرد خود در مخلوط کردن مواد، پتانسیل بسیار زیادی دارد، نه اینکه در این فرآیند غذاهای یخ زده سالم تر شود. همچنین قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و کار با آن آسان است.

خصوصیات خوب:

قابلیت تهیه میلک شیک، کاسه اسموتی و موارد دیگر

برای کار کردن به مواد بسیار کمی نیاز دارد

فقط چند دقیقه طول می کشد تا مواد را تغییر دهید

قطعات قابل جدا شدن در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند

خصوصیات بد:

کاسه باید 24 ساعت قبل از استفاده در فریزر باشد

در حین کار با صدای بلند

Ninja CREAMi به همان اندازه که یک بستنی ساز است، به همان اندازه که یک مخلوط‌کن است، از چیزی که نینجا آن را “تکنولوژی کرم‌افکنی” می‌نامد، استفاده می‌کند تا لایه‌هایی از مواد منجمد را قبل از مخلوط کردن همه چیز با هم و در بافتی نرم و کرمی بتراشد. از طریق این روش منحصربفرد مخلوط کردن است که می توانید اسموتی، میلک شیک و کاسه اسموتی درست کنید تا به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

حتی تاثیرگذارتر از روش ترکیب آن این است که برای تهیه خوراکی های یخ زده خوشمزه با Ninja CREAMi به مواد کمی نیاز دارید. به عنوان مثال سوربت را در نظر بگیرید: تنها چیزی که لازم است یک قوطی میوه در آب میوه است و شما آماده هستید.

با Ninja CREAMi، مزایا به همین جا ختم نمی شود. رابط کاربری به لطف دکمه‌های از پیش تعیین‌شده‌اش، از جمله گزینه چرخش مجدد که برای مخلوط کردن مواد برای آخرین بار بسیار مفید است، به‌عنوان مثال، اگر به‌عنوان مثال، سوربت شما کمی خرد شود، بصری است. برای تکمیل آن، یک کتاب دستور العمل بسته بندی شده در داخل آن وجود دارد که همراه با دسرهایی است که می توانید امتحان کنید.

Whynter Automatic Ice Cream Maker

با هر پایه ای که در آن می ریزید کنترل می کند

246 دلار

339 دلار

93 دلار صرفه جویی کنید

بستنی ساز اتوماتیک Whynter یک هیولای ماشینی است که در مورد ساخت پایه های جایگزین به میان می آید. کمپرسور آن همچنین تضمین می کند که می توانید هوس خود را در یک لحظه برطرف کنید.

خصوصیات خوب:

پایه های جایگزین را به زیبایی اداره می کند (مانند شیر نارگیل)

لازم نیست کاسه را از قبل منجمد کنید

عملکرد خنک کننده، درمان را سرد نگه می دارد

کاسه مخلوط کن و تیغه خردکن فاقد BPA هستند

خصوصیات بد:

در حین کار با صدای بلند

در سمت حجیم تر

هیچ کس روی زمین نمی خواهد منتظر بستنی بماند یا 24 ساعت قبل برنامه ریزی کند. هنگامی که هوس شدید، بستنی ساز اتوماتیک Whynter ساخته شده است تا دسته ای از دسرهای یخ زده را در یک لحظه درست کند.

بستنی ساز اتوماتیک Whynter به جای اینکه کاسه مخلوط را یک روز قبل منجمد کند، کمپرسور زیر کاپوت را تکان می دهد. این باعث می‌شود که بتوانید بستنی‌ساز را در هر زمان که بخواهید راه‌اندازی کنید، بدون اینکه نیازی به برنامه‌ریزی از قبل داشته باشید، که در صورت داشتن مهمان‌های غیرمنتظره یا هوس‌های تصادفی، یک ویژگی مفید است.

اگر یک ویژگی وجود داشته باشد که بستنی ساز اتوماتیک Whynter را متمایز می کند، نحوه کار با انواع پایه ها است. شما فقط به شیر محدود نمی‌شوید، اما خامه، کاستارد و حتی گزینه‌های دوستدار گیاه‌خواری، مانند شیر نارگیل، فوق‌العاده خوب استفاده می‌شوند.

Hamilton Beach Automatic Ice Cream Maker

روش سنتی با چاشنی مدرن

وقتی می خواهید بستنی به روش قدیمی اما بدون دردسر درست شود. بستنی ساز اتوماتیک همیلتون بیچ به جای خرد کردن سنگ نمک و پایه با دست، این کار را برای شما انجام می دهد.

خصوصیات خوب:

4 لیتر تولید می کند

یک بسته کامل 20 تا 30 دقیقه طول می کشد

بستنی سنتی با ترکیبی مدرن

کتابچه راهنمای کاربر کامل است، نکات و دستور العمل ها را ارائه می دهد

خصوصیات بد:

در حین استفاده نمی توان مواد را اضافه کرد

در حین کار با صدای بلند

در آن زمان، پدربزرگ و مادربزرگ شما احتمالاً از نمک و یخ‌پز قدیمی برای تهیه بستنی استفاده می‌کردند. به دلیل میل لنگ دستی که باید از آن استفاده می‌کردید دردناک بود، اما پاداش آن ارزشش را داشت. خوب، فناوری به آن طرح قدیمی رسیده است و با بستنی ساز اتوماتیک ساحل همیلتون به آن ظاهری مدرن داده است.

میل لنگ از بین رفته است و شگفتی های علم مدرن و برق جایگزین آن شده است. بستنی ساز اتوماتیک ساحل همیلتون شبیه نسل قبلی خود است، اما اکنون کاملاً به تنهایی کار می کند و 4 لیتر بستنی نرم و قابل قاشق را تنها در 20 تا 30 دقیقه درست می کند. اگر سرو نرم به سبک شما نیست، همیشه می توانید سطل را از قبل سرد کنید و قوام بسیار سفت تری به دست آورید.

علاوه بر بستنی‌های زیاد، بستنی‌ساز اتوماتیک ساحل همیلتون ارزش زیادی را از طریق دفترچه راهنمای خود ارائه می‌دهد. نکاتی برای کار با دستگاه و همچنین 20 دستور العمل خوشمزه از کلوچه و خامه گرفته تا شربت میوه دریافت خواهید کرد.

KitchenAid Ice Cream Maker Stand Mixer Attachment

میکسر KitchenAid خود را به سطح بعدی ببرید

یک افزودنی عالی برای یک میکسر در حال حاضر عالی. ضمیمه همزن بستنی KitchenAid گزینه مناسبی است اگر خیلی مایل به داشتن وسیله دیگری در پیشخوان خود نیستید.

خصوصیات خوب:

سازگار با میکسرهای KitchenAid با کاسه بالابر و سر کج

همه به جز کاسه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند (فقط قفسه بالایی)

در حین کار نسبتا ساکت است

بستنی نرم و قابل قاشق بیرون می آید

خصوصیات بد:

کاسه باید 24 ساعت قبل از استفاده در فریزر باشد

به طور خودکار خاموش نمی شود

اگر فضایی برای یک وسیله دیگر ندارید، اما یک میکسر KitchenAid دارید، یک پیوست دیگر چیست؟ ضمیمه میکسر بستنی KitchenAid چیزی جز خود کاسه و مکانیزم نیست.

برای شروع، تنها کاری که انجام می دهید این است که ضمیمه همزن بستنی KitchenAid را به همزن خود ببندید، مواد خود را داخل آن بریزید. تنها پس از 30 دقیقه، 2 لیتر بستنی سرو نرم خواهید داشت که بلافاصله قابل قاشق است. با این حال، اگر قوام بسیار سفت‌تری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید به سادگی کاسه را فریز کنید.

پس از اتمام کار، تمیز کردن ضمیمه میکسر بستنی KitchenAid به لطف قابلیت شستشوی کاسه در ماشین ظرفشویی ساده است. بقیه چیزی بیشتر از کمی آب گرم و صابون مصرف نمی کنند. بهتر از همه، هیچ یک از قطعات بزرگ نیستند، بنابراین نگهداری آنها دردسر نخواهد داشت.

پیدا کردن بهترین بستنی ساز برای شما

با توجه به این واقعیت که بستنی سازها لوازم نسبتاً مناسبی هستند، انتخاب بستنی همه کاره همیشه انتخاب بهتری خواهد بود. تطبیق پذیری به تنهایی به دلیل تنوع غذاهای یخ زده ای که می توانید درست کنید، قایق با ارزشی را ارائه می دهد، فراتر از بستنی.

با در نظر گرفتن این موضوع، بستنی ساز طبیعی اسکوپ هوشمند Breville در بالا قرار می گیرد. تنظیمات سختی بی شمار آن به این معنی است که می توانید یک روز سرو نرم میل کنید یا چند پیمانه بستنی سفت تر را روی یک قیطون بریزید. اینکه بتوانید از فریز کردن کاسه یک روز قبل خودداری کنید نیز برای هوس های ناگهانی عالی است.

البته بستنی ساز اسمارت اسکوپ برویل مخصوص علاقه مندان به دسرهای منجمد است. وقتی فقط یک قسمت را برای خود می خواهید یا با دیگری به اشتراک می گذارید، DASH My Pint انتخاب آسانی است. دستی است، راه‌اندازی و کارکرد آن فقط چند دقیقه طول می‌کشد، با قیمتی که بحث در مورد آن سخت است.

Breville Smart Scoop Ice Cream Maker

پادشاه غذاهای یخ زده

بهتر است بپرسید بستنی ساز اسمارت اسکوپ برویل چه کاری نمی تواند انجام دهد؟ اگر عاشق آزمایش هستید، دوست خواهید داشت که می تواند شربت، ماست یخ زده، ژلاتو و بستنی درست کند.

خصوصیات خوب:

عملکرد خودکار

12 تنظیمات سختی

محتوا را تا 3 ساعت خنک نگه می دارد

لازم نیست کاسه را از قبل منجمد کنید

خصوصیات بد:

این یک دستگاه سنگین است

اگر اغلب غذاهای یخ زده نمی‌خورید، زیاده روی کنید

5/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس