بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی در سال 2023

64
0
بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی

بهترین لپ‌تاپ‌ها برای دانشجویان مهندسی به اندازه‌ای قدرتمند هستند که بتوانند دروس محاسباتی فشرده مورد نیاز چنین مطالعاتی را انجام دهند، در حالی که همچنان به اندازه کافی سبک و کارآمد هستند تا بتوانند یک روز کلاس را بدون تمام شدن آب در اواسط سخنرانی انجام دهند. بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی را بشناسید.

این قبلاً یک ترکیب پیچیده برای یافتن بود، به خصوص با قیمتی که با بودجه دانش آموز متناسب باشد. با این حال، پیشرفت‌های اخیر در فناوری CPU و GPU موبایل، لپ‌تاپ‌هایی را به بازار آورده است که سبک، بادوام و به اندازه کافی برای انجام بیشتر پروژه‌های مهندسی قوی هستند. اکنون که بسیاری از ما برای بازگشت به مدرسه آماده می شویم، گزینه های لپ تاپ زیادی برای دانشجویان مهندسی وجود دارد.

بهترین لپ‌تاپ‌های بازی امروزی اغلب برای رسیدگی به دروس مهندسی مناسب هستند، زیرا با کارت‌های گرافیک مجزا، پردازنده‌های مرکزی قدرتمند، و حافظه و فضای ذخیره‌سازی زیاد ساخته شده‌اند. البته همه اینها به نام اجرای جدیدترین بازی‌ها و جذاب کردن آنها تا حد ممکن است، اما بسیاری از برنامه‌های مهندسی مدرن خواسته‌های مشابهی دارند.

بنابراین لیست انتخابی ما از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای دانشجویان مهندسی را بخوانید، که می‌تواند تصمیم خرید شما را کمی آسان‌تر کند. البته، همیشه باید ابتدا با بخش مهندسی مدرسه خود تماس بگیرید تا ببینید چه چیزی را برای دوره های آموزشی خاص و زمینه های تحصیلی شما توصیه می کنند.

لیست سریع

با عجله؟ در اینجا مروری کوتاه بر لپ‌تاپ‌های موجود در این لیست، همراه با لینک‌های سریع است که به شما امکان می‌دهد مستقیماً به پایین صفحه بروید و هر لپ‌تاپ را که توجه شما را جلب می‌کند بررسی کنید.

1. Dell XPS 15 OLED

بهترین لپ تاپ مهندسی در کل

Dell XPS 15 بهترین توصیه فعلی ما برای دانش آموزان است، زیرا شیک، قابل حمل و در عین حال به اندازه کافی قدرتمند است که به لطف پردازنده گرافیکی مجزای خود می تواند کارهای سنگین را انجام دهد.

2. MSI Cyborg 15

بهترین لپ تاپ مهندسی مقرون به صرفه

زیبایی سایبرپانک نشان می دهد که این یک لپ تاپ گیمینگ است، اما اجازه ندهید که شما را از در نظر گرفتن این دستگاه مقرون به صرفه منصرف کند که به شما یک پردازنده گرافیکی پیشرفته Nvidia RTX 4050، یک CPU نسل سیزدهم اینتل و یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با فرکانس 144 هرتز را می دهد.

3. Asus ROG Zephyrus G14

بهترین قابلیت حمل

لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus G14 یک لپ‌تاپ گیمینگ عالی با پردازنده گرافیکی مجزا و عمر باتری برای رقابت با XPS 15 یا Galaxy Book 3 Ultra است. این واقعیت که بیش از 10 ساعت با باتری دوام می آورد و وزن آن کمتر از 4 پوند است، آن را به قابل حمل ترین در این لیست تبدیل می کند.

4. Samsung Galaxy Book 3 Ultra

بهترین لپ تاپ مهندسی OLED

پردازنده گرافیکی قدرتمند Nvidia GeForce RTX 40 در Galaxy Book 3 Ultra سامسونگ نه تنها برای بازی، بلکه برای کارهای محاسباتی سنگین نیز عالی است. اگر رنگ‌های زنده و کنتراست‌های واضح OLED را دوست دارید، صفحه نمایش 16 اینچی OLED آن را به انتخابی عالی تبدیل می‌کند.

5. Surface Laptop Studio

بهترین 2 در 1 برای دانشجویان مهندسی

پردازنده گرافیکی مجزای انویدیا مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ استودیو، آن را به یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های 2 در 1 تبدیل می‌کند که می‌توانید بخرید، و صفحه نمایش لمسی کشویی 120 هرتزی منحصربه‌فرد برای یادداشت‌برداری عالی است، اگر قلم 129 دلاری Surface Slim Pen 2 را بخرید.

6. Alienware m18

بهترین لپ تاپ مهندسی با صفحه نمایش بزرگ

Alienware m18 بزرگترین و قدرتمندترین لپ تاپ بازی است که ما تا به امروز آزمایش کرده ایم. با وجود صفحه‌کلید عالی و بلندگوها/صفحه‌نمایش جامد، آنقدر سنگین، داغ و بلند است که نمی‌توان در حین حرکت از آن استفاده کرد، بنابراین به عنوان یک کامپیوتر نیمه قابل حمل که بیشتر روی میز خود نگه می‌دارید، واقعاً بهترین است.

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی

بهترین لپ تاپ در کل

1. Dell XPS 15 OLED (2022)

بهترین لپ تاپ کلی برای دانشجویان مهندسی

مشخصات فنی

صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی OLED (3456 x 2160 پیکسل)

پردازنده: Intel Core i7-12700H

پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 3060 Ti

رم: 16 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت SSD

وزن: 4.2 پوند

دلایل خرید

+ نمایشگر OLED 3.5K بسیار زیبا

+ شاسی شیک

+ عملکرد چشمگیر

+صفحه کلید جادار و راحت

دلایلی برای اجتناب

– وب کم p720 پایین تر

Dell XPS 15 OLED 2022 بهترین انتخاب ما برای دانشجویان مهندسی است که خواهان یک دستگاه فوق‌قابل حمل باریک و قدرتمند هستند که حمل آن در تمام طول روز آسان باشد.

همه مدل‌های Dell XPS 15 به‌روزرسانی‌شده، جدیدترین پردازنده‌های مرکزی Intel Core را دارند و همراه با ویندوز 11 عرضه می‌شوند. پیکربندی‌های پیشرفته‌تر دارای یک GPU Nvidia هستند که به این لپ‌تاپ عضله‌ای جدی برای کارهای CAD و بازی می‌دهد. قدرتی که می‌توانید در این فوق‌قابل حمل شیک و زیبا قرار دهید، XPS 15 را به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای دانشجویان مهندسی تبدیل می‌کند، و این قبل از آن است که به بلندگوهای عالی و نمایشگر فوق‌العاده InfinityEdge فکر کنید.

اگر می توانید آن را بپردازید، توصیه می کنیم برای ارتقاء صفحه نمایش لمسی K OLED3.5 هزینه کنید — این باعث می شود هر کاری که روی نمایشگر انجام می دهید زیباتر به نظر برسد. با این حال، مدل OLED که ما آزمایش کردیم کمتر از 8 ساعت در تست باتری ما دوام آورد، که اگر به این لپ تاپ نیاز دارید تا یک روز کامل در مدرسه دوام بیاورید، عالی نیست. اگر به OLED اهمیتی نمی دهید و برای کار خود به وضوح بالاتر نیاز ندارید، XPS 15 را با پردازنده گرافیکی مجزای Nvidia و صفحه نمایش FHD (1,920 x 1,200) توصیه می کنیم – با یک بار شارژ کمی بیشتر دوام خواهد آورد. با صفحه نمایش با وضوح پایین تر.

2.بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی MSI Cyborg 15

بهترین لپ تاپ برای مهندسان با بودجه

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 15.6 اینچی 144 هرتز FHD (1920 x 1080)

پردازنده: Intel Core i7-13620H

پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 4050

رم: 16 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت

وزن: 4.37 پوند

دلایل خرید

+قیمت مقرون به صرفه

+ طراحی با الهام از سایبرپانک

+ صفحه کلید عالی

+ عملکرد خوب نسبت به قیمت

دلایلی برای اجتناب

-وب کم دانه دانه p720

– نمایشگر وسط

– در حین بازی داغ اجرا می شود

MSI Cyborg 15 (999 دلار) یک لپ تاپ بازی با الهام از سایبرپانک است که کیف پول شما را از بین نمی برد. این لپ‌تاپ با داشتن یک CPU Core نسل سیزدهم اینتل و یک پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4050، عملکرد بازی خوبی را با قیمت 1000 دلار ارائه می‌کند و برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند از این قدرت برای کارهای مدرسه استفاده کنند عالی است. یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با فرکانس 144 هرتز را پرتاب کنید و دستگاهی خواهید داشت که ورود عالی به دنیای بازی های کامپیوتر شخصی است.

این لپ تاپ دارای طراحی جالب، عملکرد عالی و قیمتی کمتر از 1000 دلار است. صفحه نمایش می تواند روشن تر و کمی رنگارنگ تر باشد، اما نرخ تازه سازی 144 هرتز مورد استقبال قرار می گیرد. و در حالی که عمر باتری آن عالی نیست، Cyborg 15 نیز تا زمانی که آن را به برق متصل نگه دارید، به عنوان یک دستگاه بهره وری خوب عمل می کند.

بهترین قابلیت حمل

3. ایسوس ROG Zephyrus G14

قدرت و استقامت عالی

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 14 اینچ، 1920 در 1080

پردازنده: AMD Ryzen 9-4900HS

پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 2060

رم: 16 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت SSD

وزن: 3.5 پوند

دلایل خرید

+ عملکرد عالی

+ صفحه نمایش و صدا عالی

+ طراحی فوق العاده قابل حمل همراه با عمر باتری 11 ساعته

دلایلی برای اجتناب

– بدون وب کم

-صفحه کلید دارای مشکلات نور پس زمینه است

Asus ROG Zephyrus G14 یک لپ‌تاپ قدرتمند ۱۴ اینچی است که برای بازی در حال حرکت ساخته شده است – اما دانشجویان مهندسی می‌توانند تمام این قدرت را به استفاده‌های سازنده‌تر تبدیل کنند.

چیزی که Zephyrus G14 را در نظر ما بالاتر از سایر لپ‌تاپ‌های بازی قرار می‌دهد، عمر باتری باورنکردنی بیش از 10 ساعت است که در زمان بازی نمی‌کند، و تضمین می‌کند که می‌توانید این کار را در طول یک روز کلاس بدون نیاز به تقلا برای شارژر انجام دهید. و با قیمتی که معمولاً بین 1000 تا 2000 دلار متغیر است، ROG Zephyrus G14 برای لپ‌تاپ‌های بازی بسیار مقرون به صرفه است – و این برای دانشجویانی که سعی می‌کنند هزینه‌ها را پایین بیاورند، کلیدی است.

بهترین OLED

4.بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی Samsung Galaxy Book3 Ultra

بهترین لپ تاپ مهندسی مجهز به OLED

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 16 اینچی 3K (2880 x 1800) AMOLED 120 هرتز

CPU: Intel Core i7

رم: 16 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت – 1 ترابایت

وزن: 3.9 پوند

اندازه: 13.9x 9.8 x 0.6 اینچ

دلایل خرید

+نمایشگر AMOLED 16 اینچی زیبا

+ طراحی نازک و سبک

+ عملکرد قدرتمند

+صفحه کلید جادار

دلایلی برای اجتناب

-ویژگی های سامسونگ برای برخی زائد است

Samsung Galaxy Book 3 Ultra یک لپ تاپ قدرتمند است که به لطف پردازنده گرافیکی مجزا Nvidia قادر به انجام وظایف محاسباتی روزمره، ویرایش ویدیو و بازی های سطح بالا است. تمام این عضله آن را به انتخابی عالی برای انجام کارهای سخت و اجرای کارهای فشرده GPU در دانشکده مهندسی تبدیل می کند.

علاوه بر عملکرد چشمگیر، این نوت بوک دارای صفحه نمایش 16 اینچی OLED فوق العاده ای است که تماشای محتوا و بازی کردن را به لذتی خالص تبدیل می کند. به تنهایی یک لپ تاپ فوق العاده با ویندوز 11 است.

بزرگترین رقیب سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا، مک بوک پرو 16 اینچی است و اگر لپ تاپ macOS را ترجیح می دهید، می توانید Macbook Pro 2023 را در نظر بگیرید. اما لپ‌تاپ سامسونگ به‌طور قابل ملاحظه‌ای سبک‌تر است، دارای یک پورت USB با اندازه کامل است و صفحه‌نمایش OLED رنگارنگ‌تر (البته کم‌رنگ‌تر) را ارائه می‌دهد.

بهترین 2-در-1

5. Microsoft Surface Laptop Studio

بهترین لپ تاپ ویندوز 11

مشخصات فنی

صفحه نمایش: صفحه نمایش 14.4 اینچی لمسی 120 هرتزی (x16002400 پیکسل)

CPU: نسل یازدهم اینتل Core i5 | اینتل Core i7

GPU: گرافیک مجتمع Intel Iris Xe | پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050 Ti

رم: 16 گیگابایت | 32 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت – 1 ترابایت SSD

وزن: 3.8 – 4.0 پوند

دلایل خرید

+ نمایشگر لولایی کشویی همه کاره

+ بلندگوهای عالی

+ صفحه نمایش روشن و پر جنب و جوش

+ قلم Slim Pen 2 به خوبی کار می کند

+ عمر باتری خوب

دلایلی برای اجتناب

-عملکرد می تواند بهتر باشد

– پورت ها پراکنده و نامناسب هستند

سرفیس لپ تاپ استودیو دستگاه پرچمدار مایکروسافت برای ویندوز 11 است و مانند ویندوز 11، سرفیس لپ تاپ استودیو نیز به عنوان یک فروشگاه یکپارچه برای بهره وری، سرگرمی و کارهای خلاقانه تبلیغ می شود.

و در بیشتر موارد، همه چیز این است: CPU اینتل نسل یازدهم و رم 16+ گیگابایت به شما قدرت کافی برای انجام بیشتر تکالیف مدرسه را می‌دهد، و اگر برای مدلی با پردازنده گرافیکی مجزای Nvidia GeForce RTX 3050 Ti زیاده‌روی کنید، لپ‌تاپ سرفیس این استودیو همچنین به عنوان یک ماشین مناسب برای کارهای مهندسی سنگین عمل می کند (البته به بازی در خوابگاه نیز اشاره ای نکنیم).

با این حال، وقتی آن را تهیه می‌کنید کمی گران است و علیرغم اجزای عالی آن، Surface Laptop Studio عملکردی پایین‌تر از ماشین‌های با قیمت مشابه ارائه می‌کند. اما تعداد کمی از لپ‌تاپ‌های دیگر می‌توانند با صفحه نمایش لولایی کشویی جذاب آن مطابقت داشته باشند، صفحه‌ای که می‌توان آن را مانند سه پایه روی کلیدها قرار داد یا کاملاً صاف کرد تا استودیو را به تبلتی سنگین تبدیل کند.

اگر دپارتمان مهندسی شما از شما بخواهد که یک لپ‌تاپ با پردازنده گرافیکی مجزا و قلم فعال بخرید، سرفیس لپ‌تاپ استودیو تنها لپ‌تاپ موجود در این لیست است که هر دو را ارائه می‌کند – اگرچه برای قلم سرفیس اسلیم پن 2 مایکروسافت باید 129 دلار اضافی بپردازید.

بهترین صفحه نمایش بزرگ

6.بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی Alienware m18

بهترین لپ تاپ مهندسی با صفحه نمایش بزرگ

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 18 اینچی QHD+ 165 هرتز

پردازنده: Intel Core i9-13980HX

پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 4090

رم: 32 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت SSD

ابعاد: x 12.6 x 1.0516.1 اینچ

وزن: 8.5 – 8.9 پوند

عمر باتری تست شده: 4:33

دلایل خرید

+ عملکرد عالی

+صفحه کلید CherryMX راضی کننده

+ بلندگوها خوب و بلند می شوند

+ صفحه نمایش بزرگ عالی برای کار/بازی

دلایلی برای اجتناب

– بزرگتر و سنگین تر از هر لپ تاپ دیگری

– قرار دادن پورت نامناسب

Alienware m18 بزرگترین و قدرتمندترین لپ تاپ بازی است که ما تا به امروز آزمایش کرده ایم. این بسیار سنگین، داغ و پر سر و صدا است که در حین حرکت کاربرد زیادی ندارد، اما زمانی که به برق وصل می‌شود، آخرین بازی‌ها و همچنین برخی از بهترین کامپیوتر‌های شخصی بازی را اجرا می‌کند، که واقعاً اصطلاح جایگزین دسکتاپ را به خود اختصاص می‌دهد.

اگر یک کامپیوتر شخصی برای مدرسه می خواهید اما چیزی قابل حمل تر از یک برج سنتی و یک مانیتور می خواهید، m18 یک سازش جالب است. صفحه نمایش 18 اینچی تقریباً به اندازه یک مانیتور فول سایز به نظر می رسد و وزن باورنکردنی این لپ تاپ وقتی به ندرت آن را جابه جا می کنید مشکل بزرگی نیست.

کلیدهای مکانیکی کم مشخصات CherryMX نیز برای تایپ کردن لذت بخش هستند و بلندگوها و صفحه نمایش به اندازه کافی برای بازی مناسب هستند. محل قرارگیری پورت کمی عجیب است (چرا یک پورت USB-C را در سمت راست، درست نزدیک جلو قرار دهید؟) و حرارتی که این پورت شروع می‌کند وقتی روشن می‌شود واقعاً سوزاننده است، اما در صورت برق و صفحه نمایش اندازه تمام چیزی است که شما به آن اهمیت می دهید (و قیمت آن چیزی نیست) این بزرگترین و بهترین لپ تاپ برای خرید است.

7.بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی Razer Blade 15 Advanced

یک لپ تاپ عالی – و گران قیمت – برای دانشجویان مهندسی

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 15.6 اینچی QHD، 240 هرتز همانطور که بررسی شد

پردازنده: نسل دهم اینتل Core i7-10875H 2.3 گیگاهرتز

پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 3080

رم: 32 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت SSD

ابعاد: 14.0x 9.3 x 0.7 اینچ

وزن: 4.4 پوند

دلایل خرید

+ طراحی شیک و سبک

+ عملکرد عالی در بازی

+ تعداد زیادی پورت

دلایلی برای اجتناب

پد لمسی و کیبورد کم رنگ

– گزینه های صفحه نمایش پیچیده

Razer Blade 15 Advanced دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که از لپ تاپ Razer انتظار دارید: عالی به نظر می رسد، پورت های زیادی را ارائه می دهد و بازی ها و سایر برنامه های گرافیکی را به زیبایی اجرا می کند. همچنین به همان اندازه گران است که از یک لپ تاپ Razer انتظار دارید – به راحتی می توانید 3000 دلار برای یک مدل رده بالاتر خرج کنید.

بدیهی است که برای بسیاری از دانش‌آموزان کمی شیب‌دار است، اما تقریباً با لپ‌تاپ‌های مشابه برابری می‌کند. به عنوان مثال Alienware m15 R4 قیمتی مشابه دارد و هر دو عملکرد عالی را در یک بسته بندی باریک ارائه می دهند. با این حال، Razer Blade 15 Advanced فقط کمی سبک تر و کمی کوچکتر از m15 R4 است و یک ساعت یا بیشتر در طول استفاده معمولی (یعنی غیر بازی) دوام می آورد.

با این حال، صفحه کلید و تاچ پد Blade 15 Advanced در بهترین حالت بی‌درخش هستند. آنها به اندازه کافی برای استفاده در کلاس درس کار می کنند، اما اگر انتظار دارید که تایپ زیادی روی این لپ تاپ انجام دهید، با سرمایه گذاری بر روی یکی از بهترین صفحه کلیدها به خوبی کار خواهید کرد.

چگونه بهترین لپ تاپ را برای خود انتخاب کنید

چگونه بهترین لپ تاپ مهندسی را برای خود انتخاب کنیم

عملکرد: اگر قرار است سال‌ها را صرف تحصیل در رشته مهندسی کنید، به کامپیوتر‌ی با قدرت کافی برای کنترل هر چیزی که معلمانتان از شما می‌خواهند نیاز دارید. ما حداقل یک CPU میان‌رده جدید (Intel Core i5 یا AMD Ryzen 5) و حداقل 8 گیگابایت رم را توصیه می‌کنیم، اگرچه اگر بتوانید هزینه بیشتری را برای لپ‌تاپ‌هایی با مشخصات بهتر هزینه کنید، در درازمدت جواب می‌دهد.

گرافیک و بازی: بیشتر لپ‌تاپ‌های بازی دارای کارت‌های گرافیک مجزا هستند تا بتوانند جدیدترین بازی‌ها را به خوبی اجرا کنند، اما همین کارت می‌تواند برای دانشجویان مهندسی که از برنامه‌های CAD (طراحی به کمک کامپیوتر) و برنامه‌های تحلیل سه بعدی استفاده می‌کنند، حیاتی باشد. این نوع برنامه‌ها واقعاً از قدرت یک GPU خوب بهره می‌برند، بنابراین اگر می‌خواهید کارهای گرافیکی یا سه بعدی انجام دهید، ایده خوبی است که روی لپ‌تاپ‌هایی با کارت گرافیک مجزای Nvidia یا AMD سرمایه‌گذاری کنید.

سیستم عامل: لپ‌تاپ‌ها معمولاً در سه نوع هستند: Windows (اکثر کامپیوتر ‌های شخصی رایج)، macOS (MacBooks) و سیستم‌عامل Chrome (Chromebooks). سیستم عامل Chrome علاوه بر وب گردی، مدیریت فایل، و محاسبات سبک برای چیزهای زیادی خوب نیست، بنابراین کروم بوک برای انجام کارهای جدی مدرسه گزینه خوبی نیست. با این حال، یک دانش‌آموز حیله‌گر می‌تواند لینوکس را روی یک کروم بوک پرقدرت نصب کند تا آن را به یک لپ‌تاپ مناسب برای کارهای مهندسی تبدیل کند.

بسیاری از دانشجویان مهندسی زمان زیادی را صرف کار با نرم‌افزارهای تخصصی یا خودساخته می‌کنند، بنابراین ویندوز اغلب بر macOS ارجحیت دارد زیرا هنگام استفاده از چنین ابزارهایی موانع کمتری ایجاد می‌کند. با این حال، حتی ویندوز گاهی اوقات می‌تواند مانع کار مهندسی جدی شود، به همین دلیل است که بسیاری از دانشجویان مهندسی لپ‌تاپ‌های ویندوزی را دریافت می‌کنند و لینوکس را روی آن‌ها نصب می‌کنند تا بتوانند در هر یک از سیستم‌عامل‌ها بوت شوند.

همانطور که در بالا ذکر شد، هنگام تصمیم گیری برای خرید، حتماً با معلمان و/یا بخش مهندسی در مدرسه خود مشورت کنید تا در مورد آنچه برای تحصیل خود نیاز دارید، راهنمایی های دقیق تری داشته باشید. هر سیستمی که تصمیم بگیرید، ایده خوبی است که آن را با بهترین موس برای موقعیت کاری خاص خود جفت کنید.

چگونه این لپ تاپ ها را آزمایش کردیم

چگونه بهترین لپ تاپ ها را برای دانشجویان مهندسی آزمایش می کنیم

برای یافتن بهترین لپ‌تاپ‌ها، هر دستگاه را از طریق مجموعه‌ای دقیق از معیارها و آزمایش‌های واقعی اجرا می‌کنیم تا نحوه عملکرد آن را در طول استفاده روزمره ارزیابی کنیم.

ما میانگین روشنایی و کیفیت رنگ نمایشگر هر لپ تاپ را با استفاده از نورسنج داخلی و رنگ سنج خود اندازه گیری می کنیم. برای عملکرد کلی، ما ماشین‌های خود را از طریق تست‌هایی که شامل Geekbench 5 (عملکرد CPU) و همچنین تست‌های مختلف 3DMark برای اندازه‌گیری قابلیت‌های گرافیکی است، اجرا می‌کنیم. ما همچنین یک آزمایش انتقال فایل برای اندازه‌گیری سرعت هارد دیسک دستگاه انجام می‌دهیم، و یک آزمایش باتری سفارشی که دستگاه را قادر می‌سازد اینترنت را از طریق Wi-Fi مرور کند تا زمانی که آب آن تمام شود.

به‌علاوه، ما تست معیار گرافیکی Sid Meier’s Civilization VI: Gathering Storm را اجرا می‌کنیم تا درک کنیم که لپ‌تاپ چقدر می‌تواند بازی‌های اساسی را مدیریت کند. هنگام آزمایش لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، بنچمارک‌هایی را برای تعدادی از بازی‌ها مانند Shadow of the Tomb Raider و Far Cry: New Dawn اجرا می‌کنیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس