16 بهترین مدل کیف پول برای هر سلیقه، سبک و بودجه ای

60
0
بهترین مدل کیف پول

با وجود گزینه های بسیار زیاد کیف پول در بازار، انتخاب مناسب برای شما دشوار است. اما نکته اصلی این است که هر سبکی را که انتخاب می‌کنید – خواه تاشو، زیپ، تبدیل‌پذیر یا مچ‌بند باشد – عملکرد و کیفیت باید یک عامل اصلی تصمیم‌گیری باشد. علاوه بر این، در نظر گرفتن زیبایی شناسی، قیمت و اولویت برند نیز ضرری ندارد. بهترین مدل کیف پول را در ادامه معرفی کرده ایم.

به نظر می رسد، وقتی نوبت به کیف پول می رسد، اندازه اهمیت دارد. “ابتدا، شما می خواهید به تعداد کارت ها و وسایلی که باید با خود حمل کنید نگاه کنید. این به تعیین اینکه آیا به یک کیف پول بزرگتر با شکاف ها و جیب های زیاد نیاز دارید یا خیر، کمک می کند یا اینکه چیز کوچکتر این کار را انجام می دهد.” همچنین مهم است که به اندازه اکثر کیف های شما توجه داشته باشید. اگر بیشتر کیف‌های روزمره شما کوچک‌تر باشند، سرمایه‌گذاری روی یک کیف پول بزرگ‌تر منطقی نخواهد بود.”

در مرحله بعد، شما می خواهید سبک منحصر به فرد و نیازهای فردی خود را در نظر بگیرید. سامانتا براون، آرایشگر می‌گوید: «بعضی از افراد پول نقد حمل می‌کنند و برای قبض‌های خود نیاز به یک درگاه دارند، در حالی که برخی دیگر یک کیف پول برای شناسه، چند کارت اعتباری و استفاده از Apple Pay ترجیح می‌دهند. در نهایت، محفظه ها و مواد باید یکی دیگر از عوامل تعیین کننده باشند: “شما می خواهید به دنبال کیف پولی با محفظه های کافی برای نگه داشتن تمام وسایل مورد نیاز خود باشید.” چرم قطعا بهترین گزینه برای کیف پول است، زیرا با گذشت زمان بهتر می پوشد.

در اینجا، با کمک کارشناسان سبک خود، بهترین کیف پول‌های سال 2023 را با نگاهی دقیق به فرم، عملکرد و کیفیت گردآوری کرده‌ایم – از جدیدترین طرح‌های ارزشمند گرفته تا موارد دلخواه طرفداران مقرون به صرفه – و همچنین رنگ. توصیه ها، نکات سازمانی، و آنچه که نباید هر روز به همراه داشته باشید.

بهترین در مجموع: کیف پول دوفولد کالاهای چرمی پورتلند

اگر تاکنون چیزی در مورد کالاهای چرمی پورتلند و دنبال کنندگان گسترده آن در اینترنت نشنیده اید، شگفت زده خواهیم شد. این شرکت مستقر در اورگان در محصولات چرمی درجه یک با قیمت مقرون به صرفه تخصص دارد و به طور مداوم رتبه های بالایی را برای محصولات با کیفیت خود کسب می کند. کیف پول دوفولد شامل هشت اسلات کارت و دو محفظه صورتحساب برای نگهداری پول نقد و همچنین یک جیب زیپ دار کوچک برای پول است. اما بهترین بخش این است که چرم به زیبایی پیر می شود و در 13 رنگ، از جمله عسلی مورد علاقه ما، و همچنین اسطوخودوس، آفتابگردان و طاووس عرضه می شود.

قیمت در زمان انتشار: 80 دلار

جنس: چرم کامل یا سنگریزه | ابعاد: 7.5 x 0.75 x 3.75 اینچ | رنگ: 13، از جمله عسلی، مشکی، و ابروی سرد (قهوه ای)

بهترین بودجه: کیف پول کلاچ مسدود کننده RFID چرم فوق باریک Bveyzi

با نزدیک به 6000 نقد و 4.7 ستاره در آمازون، این کیف پول چرم اصل 20 دلاری یک سرقت کامل است. این در 10 رنگ براق عرضه می شود و دارای یک قفل محکم بسته می شود تا همه وسایل شما را در جای خود نگه دارد. علیرغم اندازه باریک، دارای اسلات کارت بیشتری نسبت به کیف پول متوسط ​​شماست (در مجموع 11)، به علاوه سه جای صورتحساب و یک پنجره شناسه. بهترین بخش این است که دارای حفاظت RFID است بنابراین کلاهبرداران نمی توانند کارت های اعتباری شما را از دور اسکن کنند.

قیمت در زمان انتشار: 20 دلار

جنس: چرم | ابعاد: x 3.74 x 0.597.48 اینچ رنگ: 10 شامل مشکی، صورتی تیره و خاکستری

بهترین کیف پول بزرگ: کیف پول چرمی سنت لورن کیت کاساندرا

بنابراین می پذیریم که کمی ولخرجی است، اما صدای ما را بشنوید: نه تنها این کیف پول Yves Saint Laurent به سرعت فروخته می شود، بلکه توسط دو تن از کارشناسان سبک ما به عنوان یک انتخاب برتر توصیه شده است. ساخته شده در ایتالیا با چرم گوساله با نقش برجسته کروک ساختگی، دارای یک بند شانه طلایی قابل جدا شدن است (که می توان آن را به سبک کراس بادی پوشید). با هشت جای کارت، یک جیب زیپ داخلی و یک شیار برای گوشی شما (شاید حتی برق لب و کلید)، می توان از آن به عنوان یک کیف پول یا کلاچ سنتی استفاده کرد. ما عاشق سایه عاجی بی انتها هستیم، اما آن را به رنگ مشکی کلاسیک با لوگوی متالیک دو رنگ نیز عرضه می کنیم.

قیمت در زمان انتشار: 1990 دلار

جنس: چرم گوساله | ابعاد: 5x 8.9 x 1.65.55 اینچ رنگ: بلنک وینتاژ

بهترین گزینه های رنگ: Dooney & Bourke Pebble Grain Continental Clutch

این کیف پول نرم کره ای که با چرم توسکانی دانه کامل ساخته شده است، یکی از پرفروش ترین های Dooney & Bourke است – و دلیل خوبی هم دارد. همچنین می‌توان از آن به عنوان کلاچ استفاده کرد و ما عاشق رنگ‌های قدیمی موجود و رنگ‌های متضاد تریم هستیم. اندازه طلایی آن به راحتی در بیشتر کیف‌ها جای می‌گیرد و همه وسایل ضروری شما را با یک قفل، هشت جای کارت، دو محفظه صورتحساب و یک جیب زیپ خارجی در یک مکان نگه می‌دارد. با 18 انتخاب رنگی زیبا، ممکن است تصمیم گیری برای انتخاب رنگ برای شما مشکل باشد.

قیمت در زمان انتشار: 105 دلار

جنس: چرم سنگریزه اروپایی | ابعاد: x 0.75 x 73.75 اینچ رنگ: 18 شامل کاراملی، سیاه و سفید

بهترین کیف پول زیپی: Tory Burch Kira Chevron Zip Continental Wallet

این کیف پول زیپ Tory Burch که با چرم لحافی از پوست بره ساخته شده است مورد علاقه گریر است. چه عطر امضای Burch، چه کیف های سطلی یا کیف پول، شما می دانید که محصولی با کیفیت دریافت می کنید که هم مد روز و هم جاودانه است. “ما عاشق گزینه های جدید Tory Burch و Marc Jacob شده ایم. بدون قیمت لوکس، هم ظاهر و هم احساس فوق العاده لوکس دارد.» این کیف پول دارای لحاف امضای مجموعه Kira، دو محفظه، یک جیب داخلی، جای کارت و لوگوی بیرونی طلایی است. اما اگر گزینه لحافی مورد پسند شما نیست، کیف پول Robinson Zip Continental را در رنگی شیک و خاکستری (مورد علاقه Osemwenkhae) امتحان کنید.

قیمت در زمان انتشار: 248 دلار (یا 198 دلار برای Robinson Zip)

جنس: چرم پوست بره (زیپ رابینسون ساخته شده با چرم گاوی) | ابعاد: 4*7.75*0.75 اینچ رنگ ها: مشکی

بهترین پول: کیف پول شانل روی یک زنجیر

بنابراین، ممکن است چند ماه اجاره هزینه داشته باشد، اما خبر خوب این است که اگر به دنبال برندهای لوکس سطح بالا هستید، Chanel همیشه یک قطعه سرمایه گذاری عالی است. براون توصیه می‌کند، کیف ‌پول‌های زنجیره‌ای Chanel با چرم پوست بره انعطاف‌ پذیر ساخته شده است و نشان نمادین Chanel با رنگ طلایی دارد. بعلاوه، به عنوان کلاچ و کراس بادی نیز عمل می کند و شامل چندین اسلات کارت، یک جیب زیپی داخلی و دو محفظه برای نگهداری گوشی و لوازم ضروری شما می شود.

قیمت در زمان انتشار: 4300 دلار

جنس: چرم پوست بره | ابعاد: x7.5×1.44.8 اینچ رنگ ها: مشکی

بهترین برای سفر: پاکت کالاهای چرمی پورتلند متقاطع قابل تبدیل

یکی دیگر از موارد مورد علاقه کالاهای چرمی پورتلند، این کراس بادی کانورتیبل دو در یک با بند های قابل جدا شدن و کیف پول داخلی با اسلات کارت f است. از آن به عنوان کلاچ در روز یا عصر استفاده کنید یا آن را به عنوان کیف پول روزانه در کیف خود بیندازید. ما در اینجا به رنگ مشکی کلاسیک برای انتقال بی‌زمان از روز به شب علاقه‌مندیم، اما می‌توانید آن را در Rich Cognac یا Deep Water (آبی) نیز تهیه کنید. نکته: بخش «تقریباً عالی» سایت آنها را برای معاملات ویژه بررسی کنید—اگرچه کیف ها و کیف پول ها ممکن است ایرادات جزئی داشته باشند، اما ما هرگز متوجه چیزی نشده ایم که قابل ذکر باشد.

قیمت در زمان انتشار: 122 دلار

جنس: چرم کامل یا سنگریزه | ابعاد: 8.625x 5.625 اینچ; بند مچ دست 7 اینچ است. و بند کراس بادی 31-56 اینچ است | رنگ: 8 شامل مشکی، جوز هندی و آب عمیق

بهترین Magsafe: نگهدارنده کیف پول کارت مغناطیسی TWZKG

با بیش از 3000 رتبه بندی در آمازون، این نگهدارنده کارت مغناطیسی مستقیماً به تلفن شما متصل می شود و در انواع رنگ های سرگرم کننده (از جمله سبز روشن و رنگین کمان، و همچنین سایه های کلاسیک مانند آبی سرمه ای و مشکی) ارائه می شود. ایده آل برای پرداخت بدون لمس، کیف پول مینیمالیستی از چرم محافظ پلی اورتان ساخته شده است تا کارت اعتباری شما در حین نگهداری ایمن باشد.

قیمت در زمان انتشار: 10 دلار

جنس: چرم وگان (PU) | ابعاد: 3.94x 2.99 x 0.47 اینچ | رنگ: 18، از جمله فلورسنت زرد و آبی

بهترین قاب کارت زیپ: زیپ کوچک اطراف دونی و بورک پبل

هیچ برندی مانند Dooney & Bourke (به عقیده ما متواضعانه) ترکیب‌های رنگی را انجام نمی‌دهد و این سایه‌های کلاسیک که با آستر قرمز رژ لب کنار هم قرار گرفته‌اند، خیلی خوب هستند که نمی‌توان از آنها گذشت. این کیف پول زیپ پرفروش و “با اندازه لقمه” برای نگهداری حداکثر هشت کارت عالی است و دارای یک جیب سکه زیپ دار در پشت، به علاوه دو محفظه نقدی است.

قیمت در زمان انتشار: 69 دلار

جنس: چرم سنگریزه اروپایی | ابعاد: 3.75×0.75×4.5اینچ رنگ: 15 شامل استخوانی و فیلی (خاکستری)

بهترین دست‌بند: دست‌بند تلفن مارک جیکوبز J

این مچ‌بند طراحی شده توسط مارک جیکوبز بهترین انتخاب برای گریر است: او می‌گوید: «به گوشی شما می‌آید و همچنان مانند یک کلاچ زیبا به نظر می‌رسد». این کیف پول برای استفاده روزمره یا یک کیف کوچک مناسب است و شامل هفت جای کارت، سه جیب لغزنده، یک کیسه سکه خارجی و یک محفظه تلفن جداگانه است. این شیک، هوشمند و به طرز شگفت انگیزی سودمند است.

قیمت در زمان انتشار: 195 دلار

جنس: چرم | ابعاد: 4*2*7 اینچ رنگ‌ها: سیاه، قرمز واقعی، سفید ابری + بیشتر

بهترین مورد کارت شناسایی: Coach Crossgrain Mini ID Skinny

این کیف کارت کوچ کلاسیک در چندین رنگ ثابت (بدون مونوگرام) عرضه می‌شود و دارای پشتی واضح برای شناسه شما، به‌علاوه یک حلقه کلید و بسته شدن زیپ است. این برای قرار دادن در جیب شما در طول روز یا داخل یک کلاچ کوچک برای عصر عالی است.

قیمت در زمان انتشار: 54 دلار

جنس: چرم متقاطع بافت دار | ابعاد: 2.75*0.25*4 اینچ رنگ ها: کتان، فیروزه ای عمیق، توت عمیق + بیشتر

بهترین برند پایدار: کیف پول مچی کویانا اسلیم

چرم ایتالیایی مورد استفاده در محصولات کویانا که در یک کارخانه متعلق به زنان در ترکیه ساخته شده است، دارای گواهی نقره ای از گروه کاری چرم (LWG) است که به این معنی است که با مسئولیت پذیری به روشی دوستدار محیط زیست دباغی شده است. کیف پول باریک با جای کارت داخلی در رنگ‌های رویایی مانند مریم گلی و رز ملایم (برای ماه‌های بهار و تابستان عالی است) و دارای یک جیب خمیده بیرونی است که می‌تواند به راحتی پاسپورت را نگه دارد.

قیمت در زمان انتشار: 118 دلار

جنس: چرم سنگریزه ایتالیایی | ابعاد: 8.6 در 5.5 اینچ رنگ ها: مرلو، رز نرم، زمردی + بیشتر

بهترین مینی: کیف پول چرمی Tory Burch Mini Robinson

با فضای داخلی چند رنگ آن و بسته شدن طلایی و چرمی شیک، نمی‌توانستیم در برابر این کیف پول کوچک Tory Burch مقاومت کنیم. با قیمت کمتر از 150 دلار، از چرم مشکی براق (یا خاکستری) ساخته شده است و مطمئناً در تمام طول سال در کیف شما تبدیل خواهد شد. دارای یک کیف سکه زیبا در داخل و سه جای کارت جداگانه است.

قیمت در زمان انتشار: 148 دلار

جنس: چرم | ابعاد: 1.5 *3.5*4اینچ رنگ: حواصیل سیاه و خاکستری

بهترین سکه: Coach Signature Leather Corner Wristlet

فرقی نمی‌کند که برای خشک‌شویی تعداد زیادی ربع بخرید یا فقط می‌خواهید یک کیف سکه زیبا در کیفتان بیندازید، این مچ‌بند Coach برنده است. فوق العاده بادوام است (و سال ها با مراقبت مناسب دوام می آورد) و می تواند رسید، کلید، مقداری پول نقد و کارت شناسایی را نیز در خود جای دهد. این یک کیف پول کوچک دستی و همه کاره است و نمی‌توانید روی بوم تک‌رنگ و تزئینات چرمی Coach قیمت آن را شکست دهید.

قیمت در زمان انتشار: 39 دلار

جنس: پارچه و چرم | ابعاد: 2.36x 1.57 x 0.39 اینچ رنگ: خاکی/مشکی،خاکی/زینی

بهترین مونوگرام بی انتها: کیف پول لوئیس ویتون کلمنس

توصیه شده توسط براون، این هجوم بی انتها به این زودی ها از مد نمی افتد. این کیف پول زیپی که دارای مونوگرام نمادین LV روی بوم، سخت افزار طلایی و تزئینات چرمی است، دارای اسلات های زیادی برای کارت های اعتباری شما، به علاوه دو محفظه برای پول نقد/رسید و یک جیب زیپی داخلی برای سکه است. بعلاوه، این یک اکسسوری کلاسیک است که مطمئناً برای سال‌های طولانی ماندگار خواهد بود.

قیمت در زمان انتشار: 590 دلار

جنس: بوم روکش شده و آستر و تزئینات چرم گاوی دانه دار | ابعاد: 7.9x 3.5 x 0.8 اینچ | رنگ: رز بالرین، فوشیا

بهترین کیف پول Bifold : کیف پول Givenchy 4G Bifold

این Givenchy bifold در رنگی کرمی از آبی پاستیلی خیره کننده می شود، اما ما برای سخت افزار لوکس 4G با رنگ طلایی اینجا هستیم. این یک طراحی زیبا با چهار اسلات کارت، جیب های لغزنده، یک محفظه صورتحساب و یک جیب زیپی است، اما هنوز هم یک قطعه بیانی مدرن است. اما اگر به سخت افزار آزمایشی تری در لوازم جانبی خود علاقه مند هستید، Voyou Bifold در چرم مشکی روکش شده را نیز بررسی کنید.

قیمت در زمان انتشار: 490 دلار

جنس: چرم دانه دار | ابعاد: 3.7x 3.3 x 0.6 اینچ | رنگ ها: آبی ابری

نظر نهایی

ما قیمت قابل دسترس و چرم با کیفیت کیف پول دوفولد کالاهای چرمی پورتلند (یا هر کدام از کیف پول های آن را واقعاً) و همچنین ظاهر کلاسیک و گزینه های رنگی کلاچ Dooney & Bourke Pebble Grain Continental را دوست داریم. با وجود این واقعیت که هر دوی آنها حدود 100 دلار قیمت دارند، چرم تمام دانه مطمئناً در طول زمان به خوبی خود را حفظ می کند و در برابر سایش و پارگی کیف شما مقاومت می کند. برای هنگفتی، کیف پول پرطرفدار YSL Cassandra توسط استایلیست‌های ما به شدت توصیه می‌شود. بعلاوه، فوق العاده شیک است و به عنوان کلاچ نیز عمل می کند و برای لباس های شب یا رسمی عالی است.

در کیف پول به دنبال چه چیزی باشید

مواد

هر سه متخصص سبک، چرم را به دلیل دوام آن به عنوان بهترین انتخاب توصیه می کنند، اما می توانید چرم مصنوعی یا گیاهی با کیفیت بالا را نیز انتخاب کنید. Osemwenkhae می‌گوید: «چرم به مرور زمان بهتر می‌پوشد» و اضافه می‌کند که خریداران ممکن است بخواهند نئوپرن را نیز در نظر بگیرند. از آنجایی که شما به احتمال زیاد هر روز از کیف پول خود استفاده می کنید، طول عمر بسیار مهم است: “این واقعاً به همان هزینه هر لباسی بستگی دارد که باید با سایر قطعات در کمد لباس خود در نظر بگیرید. گریر می‌افزاید: کمی بیشتر روی چیزی سرمایه‌گذاری کنید که یک کالای اصلی کلاسیک است و برای سال‌های آینده دوام می‌آورد، در مقابل مجبور باشید هر شش ماه تا یک سال یک کیف پول ارزان‌تر را جایگزین کنید.

محفظه ها

صرف نظر از سبکی که انتخاب می کنید (زیپ، مینی، دو تایی، اسنپ، قابل تبدیل)، مطمئن شوید که کیف پول با نیازهای فردی شما مطابقت دارد. مقدار کارت هایی را که باید هر روز حمل کنید و همچنین اندازه (های) کیف های روزمره خود را در نظر بگیرید. گریر می‌گوید: «سرمایه‌گذاری روی کیف پول‌های بزرگ‌تر، اگر بیشتر کیف‌های روزمره شما کوچک‌تر باشند، منطقی نخواهد بود.

رنگ ها

ما عاشق یک پاپ رنگ خوب هستیم! روزهای کسل کننده فقط سایه های خنثی مدت هاست که از بین رفته اند و بسیاری از برندهای میراث فرهنگی، مانند Dooney & Bourke، طیف گسترده ای از رنگ ها را ارائه می دهند. براون می گوید: «کیف پول ها فرصتی سرگرم کننده برای آزمایش رنگ و طرح بدون تعهد به تکه های اصلی لباس شما هستند. الگوها و بافت‌ها به استتار سایش و پارگی در طول زمان کمک می‌کنند، در حالی که رنگ‌های روشن به رنگ‌های خنثی روزمره شما جذابیت بیشتری می‌دهند.

در حالی که قهوه‌ای و مشکی کلاسیک رنگ‌های اصلی کیف پول هستند، سایه‌های سرگرم‌کننده مانند قرمز تیره (به گفته گریر، “انتخابی سرگرم‌کننده که تقریباً با هر چیزی هماهنگ است)، رنگ‌های پاستلی مانند صورتی کم‌رنگ و اسطوخودوس، رنگ‌های خردلی و نارنگی را در نظر بگیرید.

سوالات متداول

چگونه کیف پول خود را مرتب کنم؟

گریر اضافه می‌کند: «کارت‌های پرکاربرد خود (مانند کارت شناسایی و کارت نقدی یا اعتباری روزانه) را در مکان‌هایی که به راحتی قابل مشاهده هستند، در جلو داشته باشید، چه در اولین شکاف‌ها یا در جلوی پشته در جعبه کارت. «کارت‌های دیگر خود را که اغلب استفاده نمی‌کنید، مانند کارت بیمه، در پشت نگه دارید. او می گوید : من همیشه دوست دارم قسمتی برای رسید داشته باشم (چیزی که می توانم به راحتی به همه چیز دسترسی داشته باشم و وقتی پر شد به یک کیف یا جعبه در خانه منتقل کنم تا بایگانی کنم)”.

بعلاوه، شما می خواهید کیف پول خود را به طور منظم تمیز کنید – تقریباً یک بار در هفته. برای جلوگیری از شلوغی کیف پول، رسید و کارت ویزیت را در خانه نگه دارید. براون می گوید و کیف پول خود را خالی نگه دارید تا از اضافه کردن وزن اضافی به کیف خود جلوگیری کنید.

چه چیزی را نباید در کیف پول حمل کنید؟

گریر توصیه می کند: «هرگز اطلاعات شخصی حساس مانند کارت امنیت اجتماعی یا پاسپورت را در کیف خود حمل نکنید. گم شدن این اقلام (یا بدتر از آن دزدیده شدن) می تواند خطری برای امنیت شخصی و مالی شما باشد. بسیاری از مردم این را نمی دانند، اما اگر پاسپورت شما دو بار در یک دوره 10 ساله مفقود یا دزدیده شود، در واقع می توانید امتیازات گذرنامه خود را محدود یا لغو کنید.

در نهایت، Osemwenkhae توصیه می کند کلیدهای خود را در کیف پول خود ذخیره نکنید: “این به کیف پول شما وزن می دهد و می تواند به راحتی شکل آن را تغییر دهد یا باعث پارگی شود.”

به طور کلی یک کیف پول چقدر باید دوام بیاورد؟

یک کیف پول با کیفیت خوب می تواند سال ها دوام بیاورد. براون می گوید: هنگام سرمایه گذاری، برند و دوام مواد را در نظر بگیرید. «من به برندهای طراح با کیفیت بالا برای همه مشتریانم تمایل دارم، زیرا کیف پول‌ها روزانه استفاده می‌شوند و باید سال‌ها دوام بیاورند. او می‌گوید: روی کیف پولی سرمایه‌گذاری کنید که در مقابل خرید چیزی که ممکن است دوام نیاورد، در آزمون زمان مقاومت کند.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس