بهترین گوشی هوشمند که هم اکنون در بازار برای خرید مناسب است

55
0
بهترین گوشی هوشمند

قیمت گوشی های پرچمدار همیشه بالاتر است و بعید به نظر می رسد که قیمت آن کاهش یابد. گوشی‌های کاملاً ممتاز، مانند Apple iPhone 13 Pro Max و Samsung Galaxy S22 Ultra، اکنون بیش از 1000 دلار قیمت دارند یا تقریباً هم قیمت یک لپ ‌تاپ خوب هستند. بهترین گوشی هوشمند بازار را در ادامه بشناسید.

اما، با بالاتر رفتن سقف، دستگاه‌هایی در محدوده معقول ‌تر 600 تا 800 دلار حتی توانایی بیشتری پیدا کرده‌اند. در واقع، انتخاب ما برای بهترین تلفن کلی، آیفون 13 اپل 829 دلاری است و پیکسل 6 گوگل که در این مقاله مورد بررسی قرار داده شده است، بیشتر شبیه یک دستگاه میان رده هستند تا پرچمدار تمام عیار.

خبرهای خوب دیگری نیز وجود دارد: پاییز پرچم ‌دار داغ نزدیک است و بسیاری از مدل‌های ارائه شده در اینجا به زودی با نسل بعدی جایگزین می‌شوند. این به این معنی است که فصل اوج معاملات تلفنی است، بنابراین اگر خوش شانس باشید، ممکن است بتوانید یکی از مدل های قبلی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

یک دلیل خوب برای خرج کردن این مقدار برای یک گوشی این است که تا جایی که ممکن است قبل از خرید یک گوشی جدید تلاش کنید. همه دستگاه‌ های ارائه ‌شده در اینجا دوربین‌های عالی، صفحه ‌نمایش خوب، عمر باتری خوب دارند و به اندازه ‌ای سریع هستند که می ‌توانند با کلیه ی فعالیت های روزانه شما هماهنگ باشند. آنها همچنین معمولاً چندین سال به ‌روزرسانی نرم ‌افزاری را نسبت به تلفن‌های ارزان ‌تر دریافت می‌کنند: سه سال در اینجا حداقل است و پنج سال معمول است. انتخاب تلفن مناسب بیشتر یک اولویت است. موردی را پیدا کنید که برای شما مناسب تر است، و قبل از اینکه زمان شروع مجدد خرید تلفنی فرا برسد، با سال ها استفاده از آن پاداش دریافت خواهید کرد.

یا، اگر می‌خواهید بهترین گوشی هوشمند را با بودجه‌ ای کم داشته باشید، می‌توانید چیزی واقعا خوب را با قیمت کمتر از 500 دلار یا حتی کمتر پیدا کنید.

بهترین گوشی های 2022

1. APPLE IPHONE 13

بهترین آیفون برای خرید در سال 2022

از میان چهار نسخه آیفون 13 که اپل در سال 2021 عرضه کرد، آیفون 13 با قیمت 829 دلار (قفل نشده) بین قیمت، اندازه و ابعاد و ویژگی‌ها به نقطه مطلوبی رسید.

دارای پردازنده جدید، باتری بزرگتر، 128 گیگابایت حافظه داخلی و از همان سنسور دوربین بزرگ آیفون 12 پرو مکس معروف استفاده می کند، اما شما آن را به علت اندازه کوچکش به خوبی نمی شناسید.

در واقع، 13 تقریباً شبیه به 12 به نظر می رسد، اما فقط کمی ضخیم تر و سنگین تر است، با برجستگی های دوربین و لنزهای بزرگتر که جای خود را عوض می کنند. (در نظر داشته باشید که، شما نمی توانید از قاب آیفون 12 خود برای 13 استفاده مجدد کنید.) در غیر این صورت، طراحی کلی یکسان، صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED روشن تر، همان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، همان شارژ بی سیم MagSafe را دارد. ، مقاومت یکسان در برابر آب و گرد و غبار (IP68) و پشتیبانی یکسان برای هر دو شبکه زیر 6 گیگاهرتز و mmWave 5G. علاوه بر همه اینها، آن را در شش رنگ (از جمله صورتی) ارائه می کنند که یکی رنگ بیشتر از آنچه در مدل های Pro هست می توانید انتخاب کنید.

چیزی که با تراشه جدید A15 Bionic آیفون 13 متفاوت است این است که در سال‌های آینده همچنان سریع احساس می ‌شود، اما اندازه‌ گیری بهبود سرعت قابل توجه با آیفون‌ها دشوار است. تراشه جدید به آیفون 13 کمک می کند کارآمدتر کار کند، که بدون نیاز به شارژ کردن، کل روز به خوبی دوام می آورد.

با استفاده از همان سنسور دوربین که آیفون 12 پرو مکس را به بهترین دوربین گوشی هوشمند برای عکس و فیلم در سال 2020 تبدیل کرد، دوربین اصلی زاویه باز آیفون 13

به طور قابل توجهی بهبود یافته است. جزئیات عکس واضح و دقیق هستند، رنگ ها بدون اشباع بیش از حد غنی هستند، فوکوس سریع و قابل اعتماد است، حالت پرتره به اندازه کافی برای استفاده روزانه خوب است، و نور کم و دید در شب هر دو استثنایی هستند. از سوی دیگر، دوربین فوق عریض آن برای عملکرد بهتر در نور کم فقط اندکی به روز شده است.

کیفیت ویدیو هم عالیه دوربین اصلی دارای تثبیت کننده سنسور است که در هنگام راه رفتن به شما کمک می کند. می تواند تمام حالت های مهم از نظر 4k و حرکت آهسته را انجام دهد و همه آنها را به خوبی اداره می کند. حتی به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را در حالت سینمایی ضبط کنید، که به شما کمک می‌کند با تغییر عمق میدان، فوکوس بین سوژه‌ها را به آرامی تغییر دهید.

آیفون 13 با 128 گیگابایت حافظه شروع می شود. از آنجا که فضای ذخیره سازی آن قابل ارتقا نیست و بسته به نحوه استفاده از تلفن، ممکن است بخواهید نظر خود را عوض کنید و به سطح حافظه بیشتری ارتقا دهید.

برای اکثر مردم، آیفون 13 انتخاب آسانی است: عملکرد، طراحی، ویژگی های دوربین و (گاهی) عمر باتری بهتری نسبت به سایر مدل های آیفون 13 با هزینه کمتر ارائه می دهد.

2.بهترین گوشی هوشمند: SAMSUNG GALAXY S22 PLUS

بهترین تلفن اندرویدی برای خرید در سال 2022

آن دسته از ما در ایالات متحده گوشی های زیادی برای انتخاب در بازار ارزان قیمت داریم، اما گوشی های پیشرفته اندرویدی اخیرا کمیاب به نظر می رسند. خوشبختانه، گزینه‌های ما بسیار خوب هستند، و این توصیه را با Google Pixel 6 نزدیک می‌ کند.

S22 Plus دارای صفحه نمایش بزرگ و روشن 6.6 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز، چیپست انتخابی پرچمدار اندروید 2022، اسنپدراگون 8 نسل 1 و سه دوربین پشتی با کیفیت است. شما تله فوتو 10x یا قلم S داخلی Ultra را دریافت نمی کنید، اما در مقایسه با S22 استاندارد 6.1 اینچی، صفحه نمایش جادارتری دارید. این یک حد وسط راحت است که پیکربندی مناسبی از ویژگی ها و اندازه برای اکثر افراد دارد.

در حالی که صفحه نمایش و عملکرد کلی عالی هستند، S22 Plus عمر باتری کمی دارد. سلول 4500 میلی‌آمپر ساعتی برای کاربران سبک ‌تر یک روز کامل دوام می‌آورد، اما کاربران متوسط ​​و سنگینی که مقدار مناسبی ویدیو پخش می‌کنند، احتمالاً تا پایان روز باتری را به مقدار زیادی می کاهند. این کمی خسته کننده است که مجبور باشید به مصرف باتری خود در یک تلفن 999 دلاری توجه کنید. اگر عمر باتری عالی برای شما مهم است، به Google Pixel 6 نگاه کنید، که در آن بخش بسیار بهتر عمل می کند.

نرم افزار سامسونگ هنوز هم کمترین بخش مورد علاقه ما در گوشی های سامسونگ است که درهم ریخته تر است و برنامه های تکراری بیشتری نسبت به آنچه ما ترجیح می دهیم دارد. اگر به دنبال جایگزینی هستید که کمی شیک تر باشد، OnePlus 10 Pro گزینه خوبی است. فقط بدانید که در شبکه 5G AT&T (فقط LTE) کار نمی کند و دوربین های آن به خوبی دوربین های سامسونگ نیستند. در غیر این صورت، دستگاه بسیار خوبی است که کمی پیچیده تر به نظر می رسد.

جدا از مشکلات باتری و نرم افزار، چیزهای زیادی در مورد S22 Plus وجود دارد. استفاده از صفحه نمایش لذت بخش است، سیستم دوربین همه کاره و قابل اعتماد است و سیاست سامسونگ مبنی بر ارائه حداکثر چهار نسل ارتقاء سیستم عامل یکی از بهترین ها در میان گوشی های اندرویدی است. طراحی مینیمالیستی و ساده آن کمی جذاب‌ تر از پیکسل 6 است که در واقع خیلی بزرگ ‌تر نیست، اما حجیم‌ تر به نظر می‌ رسد. ممکن است این یکی از معدود گوشی‌ های اندرویدی واقعاً سطح بالایی باشد که در حال حاضر در ایالات متحده ارائه می‌ شود، اما اجازه ندهید که شما را فریب دهد که فکر کنید فقط به صورت پیش ‌فرض برنده است. همچنین اتفاقاً دستگاه بسیار خوبی است.

3. بهترین گوشی هوشمند: APPLE IPHONE 13 PRO و IPHONE 13 PRO MAX

بهترین تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری در سال 2022

هر دو آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس امسال از یک سیستم دوربین برتر استفاده می کنند و آنها انتخاب ما به عنوان آیفون برای عکس ها و فیلم ها هستند. این بار، لازم نیست بزرگ ‌ترین و گران ‌ترین مدل را بخرید تا بهترین سیستم دوربین را داشته باشید – شما با هر یک از مدل‌های Pro تجربه مشابهی خواهید داشت.

سه دوربین عقب – استاندارد عریض، فوق عریض و تله فوتو – با پردازش تصویر اپل ترکیب می شوند تا تصاویری خیره کننده به خصوص در نور کم تولید کنند. اگر کیفیت عکس و فیلم مهم ترین فاکتور شما هنگام خرید گوشی است، 13 Pro جایی است که باید پول خود را خرج کنید.

13 پرو نسبت به مدل‌های قبلی دارای سنسور دوربین فیزیکی بزرگ‌ تری است که به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی خود اجازه می ‌دهد تا نور بیشتری را جمع ‌آوری کند و تصاویر با کیفیت‌ تری به ‌خصوص در شرایط نوری تاریک یا چالش ‌برانگیز تولید کند. دوربین فوق عریض آن به لطف قابلیت فوکوس نزدیک جدید، قادر به گرفتن عکس های ماکرو خیره کننده است. علاوه بر این، زوم 3x نوری

روی لنز تله فوتو عکاسی پرتره فوق العاده ای را ایجاد می کند. این سنسور بزرگتر و این واقعیت که از تثبیت کننده مبتنی بر حسگر استفاده می کند، ویدیوهای پایدار و زیبایی را حتی در نور کم ایجاد می کند. حتی می ‌توانید مستقیماً در ProRes در آیفون 13 پرو فیلم ‌برداری و ویرایش کنید (تا زمانی که یک مدل حافظه 256 گیگابایتی یا بالاتر دارید).

برای کسانی که به دنبال بهترین سیستم دوربین اندروید موجود هستند، توصیه می‌کنیم Google Pixel 6 Pro 899 دلاری را تهیه کنند، مخصوصاً اگر لنز تله فوتو ضروری است. ما دوربین ‌های پیکسل 6 پرو و ​​آیفون 13 پرو را در یک ویدیو مقایسه قرار دادیم و نتایج تقریباً به طور مساوی تقسیم می‌شوند. در حالی که قابلیت‌های فیلمبرداری پیکسل 6 پرو هنوز پشت آیفون است، می‌تواند بیش از حد خود را روی عکس‌ها نگه دارد و دوربین تله ‌فوتو آن حتی بهتر از آیفون 13 پرو است.

4.بهترین گوشی هوشمند: APPLE IPHONE 13 MINI

بهترین گوشی هوشمند کوچک در سال 2022

واقعاً تنها یک دلیل برای خرید آیفون 13 مینی وجود دارد، اما این یک دلیل مهم است: اگر تلفنی می ‌خواهید که استفاده از آن در یک دست راحت ‌تر باشد یا در یک جیب کوچک آن را قرار دهید. آیفون 13 مینی یکی از معدود گوشی های کوچک موجود در بازار است که ویژگی ها و مشخصات بالایی دارد. شما مجبور نیستید با این دوربین از نظر عملکرد، کیفیت ساخت یا دوربین به خطر بیفتید.

اگرچه اندازه آن بسیار کوچکتر از سایر آیفون های عرضه شده در سال جاری است، اما صفحه نمایش 5.4 اینچی Mini همچنان برای پیام های متنی، ایمیل، مرور وب، برنامه ها، ویدئو و بازی ها و اگر از آیفون 6/ 7/8 به این گوشی ارتقا یافته اید به اندازه کافی برای شما بزرگ است، کاملاً جادار خواهد بود. اما همچنین به اندازه‌ای کوچک است که بیشتر بزرگسالان، حتی آنهایی که دست‌های کوچکی دارند، می‌توانند به راحتی با انگشت شست خود به تمام صفحه نمایش دسترسی پیدا کنند. در این مورد نیازی به PopSocket نخواهید داشت.

یک نقطه ضعف مهم برای یک گوشی کوچکتر: آیفون 13 مینی باتری کوچکتری دارد که احتمالاً یک روز کامل بدون شارژ دوام نمی آورد. این واقعاً برای کاربر سبک تری طراحی شده است که تمام روز به تلفن همراه خود نیاز ندارد. در غیر این صورت، مینی همان گوشی آیفون 13 است: طراحی، پردازنده، دوربین، پشتیبانی از 5G و کیفیت ساخت مشابه مدل بزرگتر را دارد. این فقط کوچکتر است و برچسب قیمت کمتری دارد، حدود 100 دلار کمتر.

اگر اندروید را ترجیح می دهید، Asus Zenfone 8 8 جایگزین خوبی است. این گوشی کمی بزرگتر از 13 Mini با صفحه نمایش 5.9 اینچی است و در Verizon کار نمی کند، اما در غیر این صورت یک پیشنهاد بسیار مشابه است: کیفیت ساخت عالی، پردازنده درجه یک و ویژگی های سطح بالا مانند صفحه نمایش 120 هرتزی. همه در یک دستگاه جیب پسند جمع شده است.

5.بهترین گوشی هوشمند: SAMSUNG GALAXY S22 ULTRA

تلفنی که همه کارها را انجام می دهد

نام “Ultra” در سری گلکسی سامسونگ دیگر به این معنی نیست که شما فقط بزرگترین تلفن را دریافت می کنید. اکنون، این بدان معنی است که شما بزرگترین تلفن و همه چیز را به جز سینک آشپزخانه دریافت می کنید. S22 Ultra کمتر از پنج دوربین، یک OLED بزرگ و روشن 6.8 اینچی با نرخ تازه ‌سازی تا 120 هرتز و، بله، یک قلم داخلی نیز ارائه می‌کند. این کم و بیش جانشین سری نوت استایلوس محور است، اما بیشتر از آن، به نظر می رسد بازی آخر توسعه گوشی های هوشمند به سبک اسلب است. در ضمن قیمت آن 1200 دلار است.

در قلب S22 Ultra چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 قرار دارد که با 8 یا 12 گیگابایت رم جفت شده است. عملکرد، جای تعجب نیست، عالی است. شما به ندرت شاهد لکنت یا تردید تلفن خواهید بود، حتی در حین اجرای بازی های گرافیکی فشرده. سامسونگ همچنین قول ارتقای نسخه سیستم عامل تا چهار نسل را می دهد، بنابراین Ultra باید برای سال های آینده گوشی بسیار خوبی باقی بماند.

قلم S Pen همراه از یک سیلو اختصاصی در پایین گوشی بیرون می‌آید و سامسونگ می ‌گوید با تأخیر کمتری نسبت به قلم‌های S سال‌های گذشته بهبود یافته است. قضاوت در مورد چند میلی ثانیه بهبود سخت است، اما مطمئناً پاسخگو و آسان برای استفاده است. می ‌توانید با گزینه ‌های تشخیص دست‌ نویس به متن و «اقدامات هوایی» که قلم را به یک ترکیب جادویی/کنترل از راه دور تبدیل می‌کند، به ویژگی‌ های قلم بروید. یا، فقط می‌توانید یادداشت‌ های دلخواهتان را خط خطی کنید. انتخاب باشماست.

دوربین ها تا حد زیادی مشابه S21 Ultra هستند، به علاوه چند بهبود مبتنی بر نرم افزار. عکس‌های حالت پرتره با جداسازی سوژه واقعی ‌تر، بهتر به نظر می‌ رسند و اکنون می ‌توانید از حالت شب با حالت وضوح بالا یا حالت پرتره استفاده کنید. اما نکته اصلی این است که سیستم دوربین جامد ارائه شده توسط S21 Ultra هنوز هم در اینجا به همان اندازه خوب است، از جمله تله فوتو 10x که تقریباً بهترین چیزی است که در هر تلفن هوشمند و در هر مکانی پیدا می کنید.

با وجود بسیاری از ویژگی‌های تشنه ‌ی مصرف انرژی، عمر باتری S22 Ultra کمی ضعیف است. یک روز با استفاده متوسط ​​​​با اندکی در مخزن دوام می آورد، اما کاربران برق ممکن است نیاز به توجه به درصد باتری داشته باشند و سلول 5000 میلی آمپر ساعتی را تا پایان روز شارژ کنند. با این حال، شارژ سریع سیمی 45 واتی این کار را سریع می کند.

اگر می‌دانید که طول عمر قلم برای شما مناسب است، و به‌ جای چند بار کنجکاوی، از زوم 10 برابری به طور منظم استفاده می ‌کنید، پس به S22 Ultra نگاه نکنید. ویژگی‌ های تخصصی آن تا حدودی جالب هستند، اگر قدرتمند باشند، به همین دلیل است که انتخاب کلی ما برای بهترین گوشی اندرویدی رایج نیست. اما اگر به دنبال تلفنی هستید که بتواند تقریباً هر کاری را انجام دهد، این انتخاب درستی است.

6.بهترین گوشی هوشمند: GOOGLE PIXEL 6

بهترین تجربه گوگل

پیکسل 6 با قیمت 599 دلار بسیار گوشی مناسبی است. پیکسل 6 به عنوان اولین گوشی پرچمدار واقعی گوگل از سال 2019، بسیاری از چیزها را به درستی انجام می دهد و با آیفون 13 پرو و ​​سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا در کیفیت دوربین، عملکرد کلی و طول عمر باتری، دقیقاً در همان سطح قرار دارد. همچنین به لطف یک پردازنده اختصاصی جدید، برخی از ویژگی های منحصر به فرد Google را دریافت خواهید کرد. و وقتی این واقعیت را در نظر بگیرید که Pixel 6 فقط 200 دلار کمتر از رقبای خود است، به سادگی پرارزش ترین گوشی پرچمدار برای طرفداران اندروید در تاریخ اخیر است. البته به استثنا OnePlus.

شما می توانید پیکسل 6 را از پیکسل 6 پرو با صفحه نمایش تخت OLED کمی کوچکتر 6.4 اینچی، 1080p و انتخاب های رنگی برجسته تر مانند قرمز یا سبز دو رنگ تشخیص دهید (مشکی نیز یک گزینه است). برای یک گوشی نسبتاً بزرگ، پیکسل 6 خیلی ضخیم نیست و در عین حال قابل توجه است. همانطور که گفته شد، بدنه براق آن فوق ‌العاده لغزنده است، بنابراین باید برای یک بک کیس مناسب بودجه اختصاص دهید (گوگل One را فراموش کنید، ارزش هزینه کردن را ندارند).

در قلب Pixel 6 یک پردازنده Tensor قرار دارد، اولین پردازنده اختصاصی موبایل گوگل که با تراشه Qualcomm Snapdragon 888 در سایر پرچمداران اندرویدی برابری می کند. Tensor به پیکسل جدید اجازه می دهد تا به یادگیری ماشین و هوش مصنوعی متمایل شود تا چند ترفند جدید را بیاموزد. می توانید از پاک کن جادویی برای حذف بمب افکن های عکس از عکس های خود استفاده کنید

عکس‌هایی که رنگ پوست واقعی را بهتر منعکس می‌کنند و همچنین از Google Assistant برای رسیدگی به تماس ‌های خودکار برای شما استفاده می ‌کنند. پیکسل 6 دارای 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است و جدیدترین نرم افزار اندروید 12 را با قالب جدید Google Material You اجرا می کند.

در نوار دوربین پشتی قابل توجه آن، دوربین‌های دوگانه، دوربین‌های 50 مگاپیکسلی عریض و 12 مگاپیکسلی فوق عریض، به همراه حسگر فوکوس خودکار تشخیص لیزری برای نور کم و عمق وجود دارد. برخلاف Pixel 6 Pro، 6 دوربین تله فوتو ندارد. با این حال، تصاویر آن هم در نور معمولی و هم در نور کم بسیار خوب است و بسیار قابل رقابت با بهترین های اپل است.

پیکسل 6 دارای باتری 4614 میلی آمپر ساعتی است (برای کاربرانی که استفاده کمی دارند باید دو روز دوام بیاورد)، از شارژ بی ‌سیم Qi پشتیبانی می‌ کند و مقداری محافظت در برابر طوفان باران دارد (IP68). نقطه ضعف اصلی آن اسکنر اثر انگشت کند زیر صفحه است و گوشی فاقد گزینه قفل چهره است. اگرچه پیکسل 6 کامل نیست، اما یک گوشی همه جانبه خوب با قیمت 599 دلار است.

7.بهترین گوشی هوشمند: SAMSUNG GALAXY Z FLIP 3

بهترین تلفن فلیپ سال 2022

آیا از گوشی‌های هوشمندی که تنها زمانی بزرگ‌ تر و سنگین ‌تر می‌شوند خسته شده ‌اید و تنها چیزی که می ‌خواهید این است که راه‌های جدیدی برای استفاده از تلفن خود داشته باشید؟ به نظر می ‌رسد که سومین گوشی هوشمند سامسونگ، تعادل مناسبی بین هوس‌ بازی، مهارت فنی و قیمت ایجاد می ‌کند که گلکسی Z Flip 3 را برای کاربران واقعی جذاب می‌کند.

با قیمت 999 دلار، این دستگاه جیبی 4.2 اینچی می تواند به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED 1080p تبدیل شود که روشن است و نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز دارد. همچنین می توان از صفحه نمایش به عنوان یک صفحه نمایش تقسیم شده برای چند وظیفگی استفاده کرد. وقتی بسته است، می‌ت وانید از صفحه نمایش دوم بیرونی 1.9 اینچی استفاده کنید، که ویجت‌ های مفیدی مانند اعلان‌های برنامه و کنترل‌های پخش ‌کننده صوتی را بدون اینکه مجبور شوید گوشی را باز کنید، نمایش می‌دهد.

گلکسی فلیپ 3 دارای همان پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت حافظه رم مانند سایر گوشی های پرچمدار دیگری است که در سال 2021 عرضه شد. عمر باتری نیز بسیار خوب است و بین 4 تا 5 ساعت از صفحه نمایش بین شارژها استفاده می کند.

خیلی بد است که دوربین های دوگانه آن نسبت به نسخه قبلی ارتقا پیدا نکرده اند. هر دو دوربین 12 مگاپیکسلی استاندارد عریض و فوق عریض عقب و همچنین دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی جلو، عکس های خوب اما نه عالی می گیرند. با توجه به فرم فاکتور Z Flip 3، می‌تواند به عنوان یک سه ‌پایه موبایل برای دوربین‌ها عمل کند، که باعث می‌شود راه‌های سرگرم‌کننده جدیدی برای عکس ‌برداری ایجاد شود.

برخلاف مدل 1400 دلاری موتورولا ریزر (2020)، سامسونگ گلکسی Z Flip 3 دقیقاً با قیمت و سبک مناسبی که ایده یک گوشی تاشو را به جریان می‌اندازد، عرضه می‌شود. گفتن اینکه این صفحه نمایش تاشو چقدر بادوام خواهد بود سخت است، اما حداقل می توانید جزو اولین کسانی باشید که این موضوع را متوجه می شوید.

8.بهترین گوشی هوشمند: SAMSUNG GALAXY Z FOLD 3

بهترین گوشی تاشو 2022

اگر صبورانه منتظر بوده اید تا گوشی تاشو به بلوغ برسد و قبل از اینکه یک سکه جدی برای آن بیاندازید، ممکن است امسال سالی باشد که سامسونگ گلکسی Z Fold 3 را دریافت کنید.

Fold 3 نسل سوم گوشی تاشو سامسونگ است. فرض اصلی آن این است: اندازه آن مانند یک گوشی هوشمند لاغر است که در جیب شما قرار می گیرد، اما باز می شود تا یک صفحه نمایش 7.6 اینچی به اندازه تبلت در داخل ظاهر شود. این صفحه داخلی همه چیز را از خواندن کتاب گرفته تا

مرور وب برای تماشای ویدیو و انجام بازی های لذت بخش تر و همه جانبه تر. وقتی استفاده از آن را امتحان کردید، کافی است آن را تا کنید و مانند هر گوشی دیگری در جیب خود قرار دهید. همچنین دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی اضافی بر روی جلد با وضوح 2268 در 832 است، بنابراین می توانید در مواقعی که زمان یا فضای کافی برای باز کردن صفحه اصلی ندارید از آن برای کارهای متفرقه نیز استفاده کنید.

این انعطاف پذیری با هر تلفن دیگری که می توانید در حال حاضر بخرید بی نظیر است، اما بدون دارای لیست قابل توجهی از مزیت نیست. ضخامت Fold 3 در حالت بسته در مقایسه با تلفن های معمولی دو برابر است، همه دوربین های آن پایین تر از حد معمول هستند و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی آن برای تامین انرژی بسیاری از صفحه نمایش ها کمی کوچک است. در حالی که Fold 3 در برابر آب (IPX8) مقاوم است، دوام صفحه نمایش تاشو و لولای آن همچنان یک سوال بی پاسخ است.

اما بزرگترین مزیت هزینه آن است: Fold 3 تقریباً دو برابر سایر تلفن های رده بالا گران است. با قیمت 1800 دلار، شما همچنان برای توانایی تا کردن صفحه تبلت به نصف هزینه زیادی می پردازید. با این حال، اگر می‌خواهید با این امکانات ‌ها برای تجربه‌ ای متفاوت هزینه ای را بپردازید، Fold 3 این امکان را به شما ارائه می ‌دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس