جان سینا می گوید که دوست دارد در فیلم Fast & Furious 10 بازگردد

115
0
جان سینا در Fast & Furious 10

جان سینا در حین تبلیغ Peacemaker درباره جان سینا در Fast & Furious 10 گفت:

“در حال حاضر هیچ چیز دیگری را به اندازه بازگشت و حضور در قسمت دهم سریع و خشن Fast and Furious را نمیخواهد.”

جان سینا پذیرای این است که برای یک فیلم دیگر سریع و خشن آماده شود و نقش خود را در نقش Jacob Toretto، برادر Dom Toretto وین دیزل در این مجموعه موفق بازی کند. سینا اولین بازی خود را در Fast and Furious 9 در سال 2021 به عنوان آخرین ساخته Dom و تیمش انجام داد.

حضور شخصیتی جدید موجب غافلگیری طرفداران این فیلم شد. این غافلگیری نشان می‌دهد که وین دیزل یک برادر دارد و برادرش درگیر جنایات بین‌المللی با فناوری پیشرفته است، بسیاری از آنچه بینندگان درباره مجموعه سریع و خشن و تاریخچه شخصیت‌ های آن می‌دانستند، تغییر داد. اکنون، به نظر می رسد، ستاره کشتی کج WWE می خواهد این داستان را ادامه دهد.

اگرچه هرگز در فیلم‌ های قبلی از Jacob Toretto نامی برده نشده بود، اما این شخصیت به عنوان برادری که از دام و میا تورتو (جوردانا بروستر) جدا شده بود، به شخصیت اصلی Fast and Furious 9 تبدیل شد. او با شارلیز ترون کار می‌کند و به عنوان مغز متفکر جنایتکار، Cipher، در طرحی برای در دست گرفتن کنترل سیستم‌ های تسلیحاتی جهان بازگشته است. او بیشتر فیلم را به عنوان یک شرور سپری می کند، هنگامی که در پایان توسط همکارانش به او خیانت می شود، Jacob در نهایت به Dom و تیمش کمک می کند.

با وجود درگیری ‌های میان آن دو، در دو مرحله اول فیلم، دقیقاً مانند فیلم Hobbs and Shaw ساخته جیسون استاتهام، جاکوب در پایان فیلم تا حدودی به یکی از متحدان تبدیل می‌شود و در را برای بازگشت در قسمت ‌های بعدی باز می‌گذارد. به نظر می رسد جان سینا مشتاق این کار است.

جان سینا در Fast & Furious 10
جان سینا در Fast & Furious 10

سینا در حال حاضر در یک تور مطبوعاتی برای تبلیغ سریال HBO Max، Peacemaker است و یکی از خبرنگاران او را به صبح بخیر آمریکا آورد. در آنجا، میزبان مایکل استرهان از او پرسید که آیا مایل است برای قسمت بعدی and Furious Fast بازگردد؟ سینا که لباس Peacemaker خود را پوشیده بود، گفت که از بازگشت به فیلم هیجان ‌زده خواهد شد و اساساً منتظر است که از او خواسته شود.

خلاصه این مصاحبه به این صورت است: احتمالاً من را در Fast and Furious 10 با لباسی مانند [Peacemaker] نخواهید دید، اما واقعاً امیدوارم که من را در Fast 10 ببینید. می دانم که آنها در حال آماده شدن برای تولید هستند و من دوست ندارم از آن جا بمانم. زیرا خود من از طرفداران آن هستم.”

سینا ممکن است مشتاق بازگشتن به Fast And Furious باشد، اما برای همه ستاره های قبلی نیز این اتفاق نمی افتد. همه بازیگران نمیتوانند در قسمت های بعدی هم حاضر شوند. رابطه ی Dwayne Johnson” Rock” با وین دیزل به مشکل خورده است و احتمال داده میشود که او در قسمت دهم این مجموعه غایب باشد. این بازیگر از قسمت پنجم تا قسمت نهم از اعضای اصلی این فیلم بود. و حتی در اسپین آف این فیلم با نام Hobbs and Shaw نقش اول را بر عهده داشت.

به نظر نمی رسد تقاضاهای عمومی لازم باشد تا سینا را به این نقش بازگرداند. فیلم های سریع و خشن ادامه پیدا می‌کند، و اعضای تیم دومنیتک تورتو به دنبال خلافکاران بین المللی خواهند بود. به همین ترتیب، منطقی است که منتظر حضور جان سینا در قسمت دهم باشیم. سینا فقط منتظر تماس است.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس