ساخت اولین شهر دیزنی لند به نام Storyliving by Disney

61
0
شهر دیزنی لند

این روز ها اخبار متاورس و زندگی در یک دنیای مجازی شبیه سازی شده به بخش بزرگی از اخبار مربوط تکنولوژی، اقتصاد و دیگر صنایع تبدیل شده است. با این که متاورس و آینده نگری مارک زاکربرگ در این مسیر، برای بسیاری از افراد امری قابل قبول است و برخی از افراد نیز هیچ علاقه ای به این دنیای مجازی ندارند؛ اما اکنون قرار است با دنیای جذاب و هیجان انگیز دیگری موجه شویم. حتما شما هم در بخشی از دوران کودکی خود با دیدن انیمیشن ها و کارتون های دیزنی، رویای زندگی در آن دنیا و فضا را در ذهن خود داشته اید و اکنون هم با پیشرفت این کمپانی بسیاری از افراد همچنان رویای زندگی در دیزنی را در سر می پروراند؛ با خبری که دیزنی اخیراً اعلام کرده است، این رؤیا ها دیگر در حد رؤیا نخواهند بود و در واقع زندگی در دنیای دیزنی برای همه افراد امکان پذیر خواهد بود. این کمپانی قصد ساخت شهری واقعی را دارد که افراد به راحتی می توانند در آن زندگی کنند و این شهر تنها یک مفهوم انتزاعی و یا مجازی نخواهد بود. در ادامه همراه با اول نیوز باشید تا با اولین شهر دیزنی لند و امکانات و نحوه زندگی در آن آشنا شویم.

زندگی در شهر دیزنی لند از رؤیا تا واقعیت

شرکت والت دیزنی، اخیراً اقدام به سرمایه گذاری در پروژه ای با عنوان جوامع مسکونی برنامه ریزی شده دیزنی کرده است. این شرکت از راه اندازی یک کسب و کار جدید برای توسعه جوامع مسکونی به نام Storyliving by Disney خبر داده است. به گفته دیزنی، جوامع جدید دارای «فضاهایی با طراحی متمایز، امکانات رفاهی منحصر به فرد و خدمات با کیفیت جهانی» خواهند بود.

شهر دیزنی لند
شهر دیزنی لند

اولین جامعه دیزنی قرار است در رانچو میراژ، کالیفرنیا ایجاد شود و پس از آن در مکان‌های دیگری در سراسر ایالات متحده نیز ساخته شود. همانطور که دیزنی می‌گوید، شهرهای برنامه‌ ریزی شده Storyliving  به گونه ‌ای در نظر گرفته شده‌اند تا برای علاقه‌مندان دیزنی و فضای پارک های دیزنی لند، این فرصت را ایجاد کند تا دوستی های جدیدی را در این فضا ها تجربه کنند، علایق خود را دنبال کنند و فصل هیجان‌ انگیز بعدی زندگی ‌شان را بنویسند؛ همه این‌ها در عین لذت بردن از جزئیات، امکانات منحصر به فرد و آیتم های خاص دیزنی اتفاق خواهد افتاد.

 زندگی در اولین شهر Disney در کالیفرنیا چگونه خواهد بود؟

اولین لوکیشن جامعه دیزنی که رانچو میراژ است، اشاره ای به خود والت دیزنی، صاحب کمپانی دیزنی دارد که زمانی صاحب خانه ای در این منطقه بود و اوقات فراغت خود را در آن با خانواده خود می گذراند. از همین رو والت دیزنی این مکان را انتخاب کرده تا علاقه‌مندان به زندگی در شهری با حال و هوای دیزنی هم در این شهر داستان زندگی خود را بسازند و خاطرات به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنند. افرادی که قصد خرید خانه در جامعه دیزنی را دارند می‌توانند از میان املاک، خانه ‌های تک‌ خانوار و آپارتمان ‌های مسکونی، به همراه محله ‌های ویژه ای که برای افراد بالای 55 سال فراهم شده، بر اساس سلیقه خود مکانی را برای زندگی انتخاب کنند. البته با توجه به بیانیه ای که دیزنی منتشر کرده، احتمال این که خانه های اجاره ای در دسترس باشند در ابتدای کار وجود نخواهد داشت. برای زندگی در جوامع دیزنی، افراد به یک عضویت داوطلبانه در باشگاه نیاز دارند که با در اختیار داشتن آن، دیزنی دسترسی به انواع تجربیات، سرگرمی‌ها و فعالیت‌های بشردوستانه را برای آن ها فراهم می‌کند. هر مکان در جامعه توسط اعضای بازیگران دیزنی اداره خواهد شد.

چطور می توان وارد دنیای Storyliving دیزنی شد؟

دیزنی در آینده نزدیک قصد دارد تا داستان سرایی را همراه با داستان پردازی گسترش دهد و به مردمی که علاقه‌مند به زندگی در جامعه دیزنی هستند این فرصت را بدهد تا زندگی خودشان را در پس زمینه انیمیشن های دیزنی بسازند.  جاش دامارو، رئیس، پارک‌ها، تجربیات و محصولات دیزنی در بیانیه‌ای گفت: ساکنان جوامع زیبا و منحصر به ‌فرد دیزنی می‌توانند در  Storylivingزندگی خود را به بهترین شکل زندگی کنند.

اولین منطقه که شروع به فعالیت خواهد کرد کوتینو نام دارد، این کمپانی زمین بزرگی را در رانچو میراژ، کالیفرنیا – یکی از 9 شهر واقع در دره کواچلا – تصاحب خواهد کرد و نزدیک به 2000 خانه را در اختیار خود خواهد گرفت. والت دیزنی در حال حاضر در حال کاوش در مناطق دیگر سراسر ایالات متحده است تا مفهوم Storyliving را درست در آستانه صدمین سالگرد این کمپانی، گسترش دهد.

Cotino با همکاری DMB Development با هدف اجرای جوامع برنامه ریزی شده، توسعه می یابد و این همکاری نشان دهنده خلاقیت دیزنی و تخصص توسعه جامعه DMB خواهد بود. 

شهر دیزنی لند
شهر دیزنی لند

دیزنی همچنین اعلام کرده است که کوتینو منطقه ای با کاربری های متنوع از جمله مراکز خرید، غذاخوری و سرگرمی خواهد داشت. یک هتل ساحلی و پارک ساحلی نیز در دسترس افراد قرار خواهد گرفت. البته هتل و پارک برای عموم قابل دسترسی خواهد بود. پیش بینی می شود این پروژه با محبوبیت بسیاری در آینده نزدیک رو به رو شود. اگر شما نیز یکی از علاقه‌مندان به کارتون های دیزنی و زندگی در شهر دیزنی هستید، پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر همراه اول نیوز باشید.

منبع : howtogeek

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس