معرفی فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند: جدیدترین فیلم های نتفلیکس، مارول و دی سی

61
0
فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

سال 2022 را می توان سال بزرگی برای صنعت سینما دانست؛ چرا که پیش بینی می شود فیلم های پرفروش این سال نسبت به سال های گذشته بسیار بیشتر باشد. در واقع با شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن، اکران و ساخت بسیاری از فیلم ها به تعویق افتاد. در این مقاله به فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند می پردازیم.

قبل از شیوع کرونا همه ساله شاهد فیلم هایی بودیم که در یک سال به فیلم پرفروش تبدیل می شوند و سال بعد، فیلم های دیگری به بازار می آمدند و جای آن ها را می گرفتند، اما با شیوع ویروس کرونا در سال های اخیر این اتفاق نیوفتاده و تعداد فیلم های اکرانی سال 2022 بسیار زیاد بوده و انتظار می رود، فیلم های پرفروش سال 2022 بسیار بیشتر از سال های دیگر باشند.

اگر چه ممکن است اکران برخی از آن ها با تاخیراتی همراه باشد، اما ارزش این را دارند که صبر کنیم و پس از مدت ها به تماشای چندین فیلم با کیفیت و خوش ساخت بنشینیم. در ادامه قصد داریم تا به معرفی فیلم هایی که در سال 2022 از مارول، نتفلیکس، دی سی و غیره عرضه می شوند، بپردازیم و تاریخ انتشار هر هرکدام را نیز در کنار نام فیلم ذکر کنیم. تاریخ انتشار توسط سازندگان فیلم اعلام شده اند و به احتمال بسیار زیاد دقیق خواهند بود. اگر علاقمند به صنعت سینما هستید و بی صبرانه در انتظار اکران فیلم های جدید دنیا می باشید، در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

فهرست محتوا پنهان

بهترین فیلم های 2022 کدامند و در چه تاریخی اکران می شوند؟

همان طور که اشاره کردیم، سال 2022 را می توانیم به عنوان سال فیلم های پرفروش نام گذاری کنیم. اگر چه هنوز در نیمه اول سال 2022 هستیم، با این حال تعداد بسیاری از فیلم های مطرح و جنجالی در دست اکران هستند و تاریخ اکران آن ها به طور دقیق اعلام شده است. با اول نیوز باشیم تا نگاهی به بهترین فیلم 2022 داشته باشیم.

Moonfall : سقوط ماه ( 4 فوریه 2022)

در این فیلم علمی تخیلی، رولند امریش و هالی به دنبال ماجراجویی های هیجان انگیزی می روند و داستان فیلم، الهام گرفته از کتابی به نام “چه کسی ماه را ساخت” می باشد.

بدترین فرد جهان : The Worst Person in the World (4 فوریه 2022)

رناته رینسو، برای ایفای نقش اصلی در این درام عاشقانه، جایزه اسکار بهترین بازیگر زن جشنواره کن را دریافت کرده است!

شب طولانی : The Long Night (4 فوریه 2022)

گریس و دوستش در حالی که در جستجوی پدر و مادر خود هستند، به سر زمین‌ های دوران کودکی‌ خود بازمی‌ گردند تا بتوانند یک سرنخ امیدوارکننده از آن ها پیدا کنند، اما به محض ورود آن ها به این منطقه اتفاقات ترسناک و دلهره آوری رخ می دهد که تماشاگر را بر جای خود میخکوب خواهد کرد.

Jackass Forever ( 4 فوریه 2022)

جانی ناکسویل، استیو او و بقیه بازیگران در این فیلم لحظات شاد و شیرین کاری های بسیاری را با مخاطبان شریک می شوند که دیدن آن ها خالی از لطف نیست.

تنها با تو : Alone With You (4 فوریه 2022)

این فیلم ژانری ترسناک و عاشقانه دارد که حتی با تماشای تریلر آن نیز جذب فضاسازی و داستان گیرای آن خواهید شد.

مادیان خواستار : The Wanting Mare (7 فوریه 2022)

طبق داستان فیلم، در دنیای Anmaere و در شمال شهر Whithren، اسب‌ های وحشی با ارزش ترین کالاهای صادراتی شهر هستند و در پی همین موضوع، سالی یک بار شکار شده و از طریق دریا به مناطق دیگر ارسال می شوند.

فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند: کیمی : Kimi (10 فوریه 2022)

یک کارمند فناوری شواهدی را از یک جنایت خشونت آمیز کشف می کند، اما زمانی که می خواهد آن را گزارش کند با مقاومت افرادی روبرو می شود و برای برقراری عدالت، مجبور می شود تا آپارتمان خود را ترک کند.

همه ماه ها : All the Moons (10 فوریه 2022)

بر اساس داستان این فیلم، یک دختر کوچک توسط زنی مرموز که در اعماق جنگل زندگی می کند، از یتیم خانه نجات می یابد.

اقامت :Staycation ( 10 فوریه 2022)

در حالی که یک بیماری همه گیر در سراسر جهان در حال گسترش است، زن و شوهری در دو قاره مختلف گیر افتاده و از یکدیگر جدا می شوند.

مرگ در رود نیل : Death on the Nile (11 فوریه 2022)

بر اساس داستان این فیلم، تعطیلات شاد هرکول پوآرو کارآگاه بلژیکی در مصر تبدیل به جستجو برای یافتن یک قاتل می‌شود.

عادل را بگیر : Catch the Fair One ( 11 فوریه 2022)

یک بوکسور بومی آمریکایی هنگامی که به دنبال خواهر گم شده خود می رود، مبارزه زندگی خود را آغاز می کند.

آسمان همه جاست : The Sky Is Everywhere (11 فوریه 2022)

لنی واکر 17 ساله، یک اعجوبه درخشان موسیقی است و پس از از دست دادن ناگهانی خواهر بزرگترش، بیلی، با اندوهی سخت دست و پنجه نرم می کند.

بلک لایت : Blacklight (11 فوریه 2022)

تراویس بلاک، یک مامور دولتی است که تخصص او حذف عواملیست که هویت آنها فاش شده است. او یک توطئه مرگبار را کشف می کند که توسط افراد قدرتمند برنامه ریزی شده است.

من می خواهم برگردی : I Want You Back (11 فوریه 2022)

پیتر و اما کاملا غریبه هستند؛ اما هنگامی که با یکدیگر ملاقات می کنند، متوجه می شوند که با یکدیگر شباهت های بسیاری دارند و صمیمیت آنها به یک ماموریت تبدیل می شود.

نور شیطان : The Devil’s Light (11 فوریه 2022)

یک راهبه جوان در حالی که اولین جن گیری خود را انجام می دهد با یک نیروی شیطانی روبرو می شود.

سحر کیهانی : Cosmic Dawn (11 فوریه 2022)

آرورا پس از مشاهده ربوده شدن مادرش در کودکی به فرقه The Cosmic Dawn می پیوندد و مکاشفه های زیادی را در محوطه فرقه تجربه می کند.

فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند: آنفولانزای پتروف : Petrov’s Flu (11 فوریه 2022)

این فیلم بازگو کننده یک روز از زندگی یک هنرمند کتاب های مصور و خانواده اش در روسیه می باشد.

اشکال بزرگ : Big bug ( 11 فوریه 2022)

بر اساس داستان این فیلم، مردم شهر برای برای محافظت از خود در برابر ربات ها در خانه های خود قرنطینه می شوند و در پی آن اتفاقاتی هیجان انگیز و دلهره آور رخ می دهد.

دختر بلند قد ۲ : Tall Girl 2 (۱۱ فوریه ۲۰۲۲)

داستان این فیلم درباره‌ ی یک دانش ‌آموز دبیرستانی به نام جودی می ‌باشد. او قد بلند تری نسبت به دیگر دانش ‌آموزان دارد و همیشه بابت آن ناراحت است. اما بعد از سال‌ها اعتماد به نفس خود را پیدا می ‌کند و سعی دارد خودی نشان دهد.

عشق و افسار : Love and Leashes (11 فوریه 2022)

یونگ جی هو در محل کار، زنی سرد و ساکت است که مورد ستایش همکاران زن خود قرار می گیرد. او بخاطر تشابه اسمی به اشتباه بسته ای از همکارش (مردی بنام یونگ جی وو) را باز می ‌کند که در آن پت (اسباب بازی جنسی) وجود دارد و بعد از مدتی این دو، یک رابطه نامعمول را شروع می‌ کنند.

آنها در خاکستری زندگی می کنند (17 فوریه 2022) They Live in the Grey

در حین بررسی یک پرونده کودک آزاری، یک مددکار اجتماعی جوان متوجه موجود ماوراء طبیعی می شود.

نا معلوم  Uncharted (18 فوریه 2022)

نا معلوم  Uncharted (18 فوریه 2022)
نا معلوم  Uncharted (18 فوریه 2022)

فیلم Uncharted محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Ruben Fleischer در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم آنچارتد بازیگرانی چون Mark Wahlberg، Tom Holland به ایفای نقش پرداخته اند.

نفرین شده : The Cursed (18 فوریه 2022)

در اواخر قرن نوزدهم، سیموس لورن، یک قبیله روما را سلاخی کرده و نفرین خانواده و روستای او را به راه انداخته است. پس از آن، مردم شهر گرفتار کابوس ‌های شبانه می ‌شوند و ادوارد، پسر سیموس ناپدید می‌ شود. مردم محلی به وجود یک حیوان وحشی مشکوک هستند، اما جان مک براید که یک آسیب شناس است، در مورد حضور موجودی شوم تر هشدار می دهد.

کشتار با اره برقی تگزاس : Texas Chainsaw Massacre (18 فوریه 2022)

اینفلوئنسرهایی که به دنبال دمیدن جان تازه ای به شهر تگزاس هستند، با Leatherface، قاتل افسانه ای که ماسکی از پوست انسان بر چهره دارد، برخورد می کنند.

پیاده روی طولانی : The Long Walk (18 فوریه 2022)

لاشخور پیری که در حاشیه جامعه ای زندگی می کند، ، به این امید که از رنجش مادرش از یک بیماری لاعلاج جلوگیری کند از توانایی یک همراه شبح وار برای عبور از زمان استفاده می کند.

فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند: اسنیکرلا : Sneakerella ( 18 فوریه 2022)

Sneakerella یک فیلم کمدی موزیکال آمریکایی به کارگردانی الیزابت آلن روزنبام و نویسندگی دیوید لایت و جوزف راسو، تامارا چستنا، میندی استرن و جورج گور است. این فیلم بازسازی دوباره داستان پریان کلاسیک سیندرلا، به سبک جدید است و چوسن جیکوبز و لکسی آندروود در ان به ایفای نقش پرداخته اند.

جهنمی :Hellbender ( 24 فوریه 2022)

یک نوجوان و مادرش در خانه ای در جنگل به سادگی زندگی کرده و وقت خود را صرف ساخت موسیقی متال می کنند. اما یک اتفاق باعث می‌ شود تا نوجوان به ارتباط بین خانواده‌ اش و جادوگری پی ببرد.

Tyler Perry’s A Madea Homecoming ( 25 فوریه 2022)

این فیلم داستان فردیست که به دلیل بروز اتفاق های دراماتیک و غم انگیز در روز فارغ التحصیلی نوه اش، اتفاقاتی دیدنی را تجربه می کند.

لباس : 25 ) The Outfit فوریه 2022)

این فیلم درباره لئونارد، یک خیاط انگلیسی در شهر لندن است که کت و شلوارهایی را که از شهرت جهانی برخوردارند، می دوزد.

ساعت ناامیدی : The Desperate Hour ( 25 فوریه 2022)

مادری که در غم از دست دادن همسرش عزادار است با پسر نوجوانش در یک شهر کوچک زندگی می کند و هنگامی که او در حال دویدن در جنگل است، متوجه می شود که در مدرسه پسرش تیراندازی رخ داده است.

Studio 666 ( 25 فوریه 2022)

اعضای گروه راک فو فایترز برای ضبط دهمین آلبوم خود به یک عمارت نقل مکان می کنند. هنگامی که خواننده دیو گرول وارد خانه می شود، درگیر نیروهای ماوراء طبیعی می شود که هم تکمیل آلبوم و هم زندگی اعضای گروه را تهدید می کند.

دریای سوزان : The Burning Sea (25 فوریه 2022)

یک اپراتور زیردریایی به کف اقیانوس می رود تا فردی غرق شده را نجات دهد.

خروج ممنوع : No Exit (25 فوریه 2022)

یک دانشجو در راه بازگشت به خانه ، به دلیل کولاک با گروهی از مردم در ایستگاه استراحت کوهستانی گیر می کند.

در برابر یخ : Against the Ice (2 مارس 2022)

دو مرد باید برای زنده ماندن و یافتن یک نقشه گمشده در مناظر وسیع گرینلند بجنگند. این فیلم بر اساس داستان واقعی سفر قطبی دانمارک در سال 1909 ساخته شده است.

آخر هفته خارج از خانه : The Weekend Away (3 مارس 2022)

هنگامی که بهترین دوست نقش اصلی در طول سفر به کرواسی ناپدید می شود، او برای فهمیدن اینکه چه اتفاقی افتاده است، درگیر اتفاقات و حقایقی تلخ می شود.

بتمن : The Batman (4 مارس 2022)

زمانی که یک قاتل سادیستی سرنخ‌ های مرموزی را از خود به جا می ‌گذارد، بتمن وارد دنیای اموات شهر گاتهام می‌شود و باید عدالت را در مورد سوء استفاده از قدرت و فسادی که مدت ‌هاست کلان شهر را گرفتار کرده است، به اجرا بگذارد.

پس از یانگ : After Yang (4 مارس 2022)

فیلم بعد از یانگ After Yang) 2022) ساخت کشور آمریکا و در ژانر درام و علمی تخیلی و به کارگردانی و نویسندگی کوگونادا می باشد. در فیلم بعد از یانگ بازیگرانی مانند کالین فارل ، جودی ترنر اسمیت ، ماله اِما تجاندراویجاجا به هنرنمایی پرداخته اند.

سالن هدی : Huda’s Salon (4 مارس 2022)

مادر جوانی که با مردی حسود ازدواج کرده است به سالن هدی در بیت لحم می رود تا با فردی دیدار کند و این دیدار باعث به وجود آمدن اتفاقات تلخی برای وی می شود.

فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند: شب سواری :Nightride (4 مارس 2022)

یک جنایتکار تلاش می کند تا آخرین معامله مواد مخدر را با پول نقدی که از فردی قرض گرفته انجام دهد. وقتی تحویل محموله به طرز فاجعه ‌باری با مشکل بر می خورد، او خود را در رقابتی با زمان می ‌بیند تا محصول گمشده‌اش را پیدا کند و خریدار جدیدی پیدا کند.

دانه : The Seed (10 مارس 2022)

در فیلم ترسناک The Seed، سه اینفلوئنسر رسانه‌ های اجتماعی با یک نیروی بیگانه مهاجم و در عین حال جذاب در صحرای موهاوی مبارزه می ‌کنند.

قرمز شدن : Turning Red (11 مارس 2022)

می لی دختری 13 ساله است که بین انتخاب این که دختر مطیع مادرش باشد یا در پی هرج و مرج دوران جوانی اش باشد، سردرگم است و به دلیل اتفاقاتی که برایش می افتد، وقتی خیلی هیجان زده می شود، تبدیل به یک پاندا بزرگ قرمز می شود.

خارج از فصل : Offseason (11 مارس 2022)

براساس داستان این فیلم، زن جوانی در جزیره ای مرموز گیر افتاده است.

پروژه آدام : The Adam Project (11 مارس 2022)

رایان رینولدز نقش مردی را بازی می‌کند که به خود کوچکترش کمک می‌کند تا با پدرشان در پروژه آدام روبرو شود. جنیفر گارنر، زویی سالدانا، مارک روفالو و کاترین کینر نیز در این فیلم هیجان انگیز سفر در زمان نتفلیکس بازی می کنند.

نجات یافته توسط روبی : Rescued by Ruby (17 مارس 2022)

یک سرباز دولتی، آرزو دارد به تیم جستجو و نجات K-9 بپیوندد، اما هیچ کس این فرصت را به او نمی دهد. از طرفی سگ پناهگاهی را می بینید که رویای داشتن خانه را در سر می پروراند و سرنوشت آنها در این فیلم به هم گره می خورد.

استاد : Master (18 مارس 2022)

در اولین فیلم ساخته شده توسط نویسنده و کارگردان، ماریاما دیالو، سه زن تلاش می‌کنند تا جایگاه خود را در دانشگاهی معتبر پیدا کنند، اما با نژادپرستی افراد دیگر رو به رو شده و مورد آزار و اذیت قرار گیرد.

ناخواسته :Unwelcome (18 مارس 2022)

هانا جان کامن و داگلاس بوث زوجی هستند که در انتهای باغ جدیدشان با موجودات فرازمینی مواجه می شوند.

باد اورده : Windfall (18 مارس 2022)

این فیلم داستان زوج ثروتمندی را روایت می کند که به خانه تعطیلات خود می روند، اما متوجه می شوند که دزدانی در حال غارت خانه شان هستند. جیسون سیگل، لیلی کالینز و جسی پلمونز در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

ارزانتر توسط دوجین : Cheaper by the Dozen (18 مارس)

این فیلم داستان یک خانواده 12 نفره با نام Bakers، را بازگو می کند که در یک زندگی شلوغ همزمان تجارت خانوادگی خود را مدیریت می کنند. فیلمنامه این فیلم توسط کنیا باریس و جنیفر رایس-گنزوک هنری نوشته شده است.

خرچنگ سیاه : Black Crab (18 مارس 2022)

در دنیای پسا آخرالزمانی، شش سرباز در یک ماموریت مخفی باید بسته ‌ای مرموز را به سراسر مجمع ‌الجزایر یخ زده منتقل کنند.

عملیات فورچون: جنگ حیله گر : Operation Fortune: Ruse de Guerre ( 18 مارس 2022)

اورسون فورچون، جاسوس نخبه ای است که باید فروش یک فناوری جدید و مرگبار تسلیحاتی را که توسط دلال تسلیحات میلیاردر، گرگ سیموندز، استفاده می‌ شود، ردیابی و متوقف کند. فورچون و خدمه ‌اش با اکراه با برخی از بهترین عوامل جهان همکاری می‌کنند تا بزرگترین ستاره سینمای هالیوود، دنی فرانچسکو را به خدمت بگیرند تا در ماموریت خود برای نجات جهان به آنها کمک کنند.

فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند: پیمانکار : The Contractor (18 مارس 2022)

یک گروهبان نیروی ویژه که به طور غیرارادی از ارتش اخراج می شود، با یک نیروی نظامی خصوصی زیرزمینی قرارداد می بندد.

X ( 18 مارس 2022)

این فیلم ترسناک با بازی میا گوث، جنا اورتگا، بریتنی اسنو و اسکات مسکودی داستان نوجوانی است که هنگام ساخت یک فیلم بزرگسال در روستایی در تگزاس گرفتار می شوند.

منقضی شده : Expired (18 مارس 2022)

رایان کوانتن و هوگو ویوینگ در این فیلم هیجان انگیز در آینده ای ناشناخته، با هم ملاقات می کنند و با کارهایی که انجام داده اند و آنچه که شده اند روبرو می شوند.

ستون فقرات شب : The Spine of Night (24 مارس 2022)

وقتی جادوی باستانی و تاریک در دستان فردی شوم قرار می گیرد، گروهی از قهرمانان از دوره ها و فرهنگ های مختلف باید با هم متحد شوند تا به هر قیمتی آن را شکست دهند.

شهر گمشده : The Lost City (25 مارس 2022)

ساندرا بولاک و چانینگ تاتوم در این کمدی ماجراجویی درگیر داستان هایی در جنگل هستند.

همه چیز همه جا به یکباره : Everything Everywhere All at Once (25 مارس 2022)

Michelle Yeoh در یک حماسه چندجهانی بازی می کند و فقط کافیست تریلر این فیلم را ببینید تا مبهوت فضاسازی آن شوید.

شاه اتو : King Otto (25 مارس 2022)

مستند الهام بخش King Otto پیروزی معجزه آسای تیم ملی فوتبال یونان در سال 2004 در مسابقات قهرمانی اروپا را بازگو می کند.

موربیوس : Morbius (1 آوریل 2022)

اسپین آف مرد عنکبوتی، جارد لتو را در نقش موربیوس خون آشام مارول به نمایش می گذارد. اگر چه این فیلم قبلاً چند بار به تأخیر افتاده بود و اکران آن در ژانویه نیز دوباره عقب افتاد، اما داستان جذاب و گیرای آن ارزش این انتظار را خواهد داشت.

بربرها : Barbarians (1 آوریل 2022)

ایوان رئون، ستاره سریال «بازی تاج‌ و تخت»، در فیلم بربرها به ایفای نقش پرداخته است. در داستان این فیلم وقتی زنگ خانه به صدا در می‌آید، ماجراهای ترسناک و پیچیده ای اتفاق می افتد.

سونیک جوجه تیغی 2 : Sonic the Hedgehog 2 ( 8 آوریل 2022)

در داستان این فیلم، سونیک می خواهد ثابت کند که آنچه برای یک قهرمان واقعی لازم است را دارد. سونیک با دستیار خود، تیلز، متحد می شود و با هم سفری را آغاز می کنند تا زمرد را قبل از اینکه به دست افراد اشتباه بیفتد، پیدا کنند.

Chip’n Dale: Rescue Rangers ( 8 آوریل 2022)

جان مولانی و اندی سامبرگ صداپیشگی قهرمانان این انیمیشن دیزنی پلاس هستند و بنابراین دیدن آن قطعا سرگرم کننده خواهد بود.

فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند: آمبولانس : Ambulance (8 آوریل 2022)

در این اکشن هیجان انگیز، با بازی جیک جیلنهال و یحیی عبدالمتین داستانی جذاب را تماشا خواهید کرد.

جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور : Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore ( 15 آوریل 2022)

جانی دپ به طور ناگهانی از سری هری پاتر کنار می کشد و مدز میکلسن به عنوان شخصیت شرور جایگزین وی می شود.

انتخاب کن یا بمیر : Choose or Die (15 آوریل 2022)

یک کدنویس جوان پس از راه اندازی یک بازی ترسناک در دهه 80، نفرین پنهانی را منتشر می کند که واقعیت را از هم می پاشد. آسا باترفیلد، ایولا ایوانز، ادی مارسان و رابرت انگلوند در این فیلم نتفلیکس ایفای نقش کرده‌ اند.

پدر استو : Father Stu (15 آوریل 2022)

در فیلم Father Stu که بر اساس ماجرایی واقعی است، مارک والبرگ همراه با مل گیبسون به ایفای نقش پرداخته است.

عملیات گوشت چرخ کرده : Operation Mincemeat (22 آوریل 2022)

کالین فرث، متیو مک ‌فایدن و کلی مک ‌دونالد در این درام که از روی اتفاقات واقعی جنگ جهانی دوم ساخته شده است، ایفای نقش می کنند.

همراه برای سواری : Along for the Ride ( 22 آوریل 2022)

فیلم نتفلیکس Along for the Ride بر اساس کتاب سارا دسن ساخته شده است و نشان دهنده داستان نوجوانانی است که برای تجربه یک زندگی بی دغدغه و سرگرم کننده، سفری شبانه را آغاز می کنند. کیت باسورث، درموت مولرونی و اندی مک داول بازیگران اصلی این فیلم هستند.

شگفت انگیز و سیاه چاله : Marvelous and The Black Hole (22 آوریل 2022)

یک نوجوان بزهکار با یک شعبده باز (ریا پرلمن) دوست می شود و این شعبده باز به او کمک می کند تا به کمک جادو با شیاطین درونی و خانواده ناکارآمد خود مقابله کند.

حباب : Bubble (28 آوریل 2022)

بر اساس داستان این فیلم، حباب ‌های گرانشی شهر توکیو را از بقیه جهان جدا می‌ کنند و شهر به زمین بازی جوانانی تبدیل می شود که در نبردهای تیمی پارکور شرکت می کنند. هیبیکی در دریا غرق می شود اما توسط دختری با قدرت های مرموز نجات می یابد.

65 (29 آوریل 2022)

نویسندگان A Quiet Place، اسکات بک و برایان وودز و سم ریمی در فیلم علمی تخیلی 65 با بازی آدام درایور و آریانا گرینبلات همکاری کرده اند که تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود.

فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند: جوجه کشی : Hatching (29 آوریل 2022)

تینجا یک ژیمناستیک کار 12 ساله است و پس از یافتن یک پرنده زخمی در جنگل، تخم عجیب آن را به خانه می آورد، آن را در بستر خود لانه می کند و تا زمانی که از تخم بیرون بیاید، از آن پرورش می دهد. موجودی که او رشد داده حالا تبدیل به نزدیک ترین دوست او می شود و تینجا را در واقعیتی پیچیده فرو می برد که مادرش از دیدن آن امتناع می کند.

مردان : Men (5 مه 2022)

پس از یک تراژدی شخصی، هارپر به این امید که مکانی برای شفا پیدا کند، به تنهایی به حومه انگلیس پناه می برد. با این حال، به نظر می رسد کسی یا چیزی از جنگل های اطراف او را تعقیب می کند. چیزی که به عنوان ترس شروع می شود، به یک کابوس تبدیل می شود

دکتر استرنج چندجهانی از جنون :Doctor Strange Multiverse of Madness ( 13 مه 2022)

دکتر استرنج در این فیلم اکشن و ماجرایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی سم ریمی به ایفای نقش پرداخته است. در خلاصه داستان این فیلم آمده که دکتر استرنج با رویارویی با دوستی که اکنون دشمن شده، موجب رهاسازی شیطانی غیرقابل توصیف می ‌شود.

Shin Ultraman ( 13 مه 2022)

Shin Ultraman یک فیلم ژاپنی ابرقهرمانی کایجو به کارگردانی شینجی هیگوچی و نویسندگی و تهیه کنندگی هیداکی آنو است. این فیلم که بازسازی مجدد Ultraman است و توسط Tsuburaya Productions، Toho و Khara ارائه شده است.

سال ارشد : Senior Year (13 مه 2022)

یک تشویق کننده دبیرستانی به کمای 20 ساله می رود و به عنوان یک زن 37 ساله از خواب بیدار می شود، قصد دارد تا به دبیرستان بازگردد تا موقعیت خود را بازیابد و تاج ملکه را به دست آورد. Rebel Wilson و Alicia Silverstone در این فیلم له ایفای نقش پرداخته اند.

لیگ حیوانات خانگی :DC League of Super-Pets ( 20 مه 2022)

در این انیمیشن کمدی باید انتظار همکاری صداپیشگان مطرحی همچون دواین جانسون کریپتو (سگ سوپرمن)، کیانو ریوز، جان کرازینسکی، کیت مک کینون، ناتاشا لیون، کوین هارت، دیگو لونا، جمیلا جمیل و ونسا بایر را داشته باشید.

• برگرهای باب: فیلم : Bob’s Burgers: The Movie ( 27 مه 2022)

فیلمنامه این انیمیشن توسط نویسنده های مشهوری به اسم های لورن بوچارد و جیم دوتریو نوشته شده است.

در انیمیشن برگری باب 2022 بازیگر ها و هنرمند های مشهوری به نام های اچ. جان بنجامین در نقش باب بلچر، کریستن شال در نقش لوئیز بلچر، دن مینتز در نقش تینا بلچر، جان رابرتز در نقش لیندا بلچر به صداپیشگی پرداخته اند.

تاپ گان: ماوریک : Top Gun: Maverick ( 27 مه 2022)

پیت “ماوریک” میچل پس از سالها خدمت به عنوان یکی از برترین هوانوردان نیروی دریایی، باید با گذشته مقابله کند و یک تیم جدید از فارغ التحصیلان را برای یک ماموریت خطرناک که نیازمند فداکاری بسیار است، آموزش دهد.

دنیای ژوراسیک: سلطه :Jurassic World: Dominion ( 10 ژوئن 2022)

دنیای ژوراسیک: سلطه :Jurassic World: Dominion ( 10 ژوئن 2022)
دنیای ژوراسیک: سلطه :Jurassic World: Dominion ( 10 ژوئن 2022)

ستارگان فیلم پارک ژوراسیک، لورا درن، سم نیل و جف گلدبلوم به برایس دالاس هاوارد و کریس پرت در این فیلم بلا ک باستر دینو نیز به هنرنمایی پرداخته اند.

فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند: سال نوری : Lightyear (17 ژوئن 2022)

همان طور که در اولین تریلر Lightyear از پیکسار به تصویر کشیده شد، کریس ایوانز با صدا پیشگی منحصر به فرد خود دوباره Toy Story را بر سر زبان ها آورده است.

الویس : Elvis (24 ژوئن 2022)

الویس یک فیلم درام، موزیکال و زندگی ‌نامه ‌ای درباره الویس پریسلی و به کارگردانی باز لورمن است که بر اساس فیلمنامه ‌ای توسط لورمن، سام برومل، کریگ پیرس و جرمی دونر، با داستانی از لورمن و دونر نوشته شده است.

تلفن سیاه : The Black Phone (24 ژوئن 2022)

تلفن سیاه، فیلمی با مضمون ترسناک و با بازی اتان هاوک می باشد.

ثور: عشق و تندر : Thor: Love and Thunder (8 ژوئیه 2022)

کریس همسورث دوباره با تسا تامپسون، ناتالی پورتمن، کریستین بیل و جف گلدبلوم در این فیلم همبازی شده و نگهبانان کهکشان، کریس پرت، جیمی الکساندر، پوم کلمنتیف، دیو باوتیستا، کارن گیلان، شان گان و وین دیزل نیز در کنار هم هستند.

قطار گلوله : Bullet Train (15 ژوئیه 2022)

دیوید لیچ، کارگردان سه گانه جان ویک، با بازیگرانی از جمله برد پیت، زازی بیتز، مایکل شانون و ساندرا بولاک در این فیلم همکاری می کند.

نه! : Nope (20 ژوئیه 2022)

بر اساس داستان فیلم، نگهبانان در یک مزرعه اسب در کالیفرنیا با نیروی مرموزی روبرو می شوند که بر رفتار انسان و حیوان تأثیر می گذارد.

جایی که کراددها می خوانند : Where the Crawdads Sing (22 ژوئیه 2022)

این فیلم،بر اساس رمان پرفروش دلیا اونز ساخته شده و دیزی ادگار جونز نیز در آن به ایفای نقش پرداخته است.

بلک آدام : Black Adam (29 ژوئیه 2022)

دواین جانسون در نقش انتقام جوی شرور در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

شانس : Luck (5 اوت 2022)

این فیلم، داستان سام گرینفیلد، بدشانس ترین فرد جهان است که ناگهان خود را در سرزمین دور افتاده پیدا می کند و باید با موجودات جادویی آنجا متحد شود تا شانس خود را برگرداند.

مقر مخفی : Secret Headquarters (12 اوت 2022)

اوون ویلسون در داستان فیلم، نقش بچه ‌ای را بازی می ‌کند که مقر مخفی یک ابرقهرمان را در زیر خانه ‌اش کشف کرده است.

مردی از تورنتو : The Man From Toronto (12 اوت 2022)

بر اساس داستان این فیلم، کوین هارت و وودی هارلسون با هم در Airbnb مستقر می شوند تا یک نفر را به قتل برسانند.

عروس : The Bride (26 اوت 2022)

The Bride یک فیلم هیجان انگیز است که در آن زن جوانی به یک عروسی مجلل در انگلستان دعوت شده است، اما با اتفاقات عجیبی رو به رو می شود.

سامری : Samaritan (26 اوت 2022)

در این فیلم، سیلوستر استالونه یک ابرقهرمان سالخورده است که داستانی هیجان انگیز را روایت می کند.

Salem’s Lot ( 9 سپتامبر 2022)

Salem’s Lot که با نام ‌های Salem’s Lot: The Movie، Salem’s Lot: The Miniseries and Blood Thirst نیز شناخته می‌شود، یک مینی‌سریال تلویزیونی آمریکایی است که اقتباسی از رمان ترسناکی به همین نام اثر استیون کینگ می باشد.

زن پادشاه : The Woman King ( 16 سپتامبر 2022)

ویولا دیویس، لاشانا لینچ و جان بویگا در حماسه تاریخی جینا پرینس بایتوود با نام The Woman King بازی می کنند.

نگران نباش عزیزم : Don’t Worry Darling (23 سپتامبر 2022)

اولیویا وایلد به عنوان کارگردان با بازیگرانی همچون فلورانس پیو و هری استایلز در داستان یک زن خانه دار دهه 1950 که در حال کشف یک راز آزاردهنده است، همکاری می کند. جما چان، کریس پاین و نیک کرول نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

مرد عنکبوتی : Spider-Man: Across the Spider-Verse (قسمت اول) (7 اکتبر 2022)

Spider-Man: Across the Spider-Verse (قسمت اول) یک فیلم ابرقهرمانی انیمیشنی آمریکایی است که شخصیت مایلز مورالز یا مرد عنکبوتی مارول کامیکس را به نمایش می‌گذارد و توسط کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز انیمیشن، تولید و توزیع شده است.

پایان هالووین : Halloween Ends (14 اکتبر 2022)

پایان هالووین یک فیلم اسلشر آمریکایی به کارگردانی دیوید گوردون گرین و نویسندگی گرین، دنی مک براید، پل براد لوگان و کریس برنیر است که بر اساس شخصیت‌های خلق شده توسط جان کارپنتر و دبرا هیل ساخته شده.

فلش : The Flash (4 نوامبر 2022)

در این فیلم فلش، ابرقهرمانی سریع است که در کنار بتمن (مایکل کیتون) ماجراجویی هایی دیدنی را تجربه می کند.

پلنگ سیاه ؛ واکاندا برای همیشه :Black Panther: Wakanda Forever ( 11 نوامبر 2022)

رایان کوگلر به عنوان کارگردان این فیلم، با بازیگرانی همچون لوپیتا نیونگو، لتیتیا رایت، دانای گوریرا، وینستون دوک، دومینیک تورن، مایکلا کوئل، مارتین فریمن و آنجلا باست در این دنباله مارول همکاری می کند.

او گفت : She Said (18 نوامبر 2022)

در این فیلم، زوئی کازان و کری مولیگان نقش روزنامه نگارانی به نام جودی کانتور و مگان توهی را بازی می کنند که در مورد سوء رفتار جنسی هاروی واینستین تحقیق کرده اند.

Creed III ( 23 نوامبر 2022)

مایکل بی جردن نه تنها به رینگ باز می گردد، بلکه کارگردانی Creed III را نیز بر عهده گرفته است!

ماتیلدا : Matilda (دسامبر 2022)

فیلم ماتیلدا داستان دختری خارق‌ العاده را روایت می‌ کند که با ذهنی تیز و تخیلی منحصر به فرد، سعی می کند تا زندگی خود را تغییر دهد. آلیشا ویر، اما تامپسون، لاشانا لینچ، استفن گراهام، آندریا رایزبورو و سیندو وی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

آکوامن و پادشاهی گمشده : Aquaman and the Lost Kingdom (16 دسامبر 2022)

جیسون موموآ، نیکول کیدمن، امبر هرد، پاتریک ویلسون و یحیی عبدالمتین برای بازی در یک فیلم اکشن در Aquaman 2 کنار یکدیگر قرار می گیرند.

آواتار 2 Avatar 2 : (16 دسامبر 2022)

آواتار 2 ساخته جیمز کامرون در سال 2022، آواتار 3 در سال 2024، آواتار 4 در سال 2026 و آواتار 5 در سال 2028 منتشر می شوند.

فیلم ماریو بدون عنوان : Untitled Mario film (21 دسامبر 2022)

بدون عنوان ماریو، یک انیمیشن است که توسط ایلومینیشن و با همکاری نینتندو تولید شده و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع می شود.

من می خواهم با کسی برقصم : I Wanna Dance With Somebody (23 دسامبر 2022)

نائومی آکی بازی در زندگی‌ نامه‌ ی ویتنی هیوستون به کارگردانی کاسی لمونز را در این فیلم بر عهده گرفته است.

بابل : Babylon (23 دسامبر 2022)

فیلم Babylonبا بازی ستارگانی مانند برد پیت و مارگو رابی، قطعا یکی از فیلم های پرفروش این لیست خواهد بود.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم نگاهی کوتاه به بازیگران و فیلمنامه فیلم های اکران سال 2022 بی اندازیم و تاریخ دقیق اکران این فیلم ها را بررسی کنیم. در صورتی که علاقمند به صنعت سینما و اخبار مربوط به آن هستید، با اول نیوز همراه باشید و از مطالعه مطالب سرگرمی، خبری و آموزشی این سایت لذت ببرید.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس