قاب های گوشی گلکسی S23 سامسونگ معرفی شد

28
0
قاب های گوشی گلکسی S23

تا معرفی سری گلکسی S23 سامسونگ در تاریخ 12 بهمن‌ماه چند هفته‌ای بیشتر زمان باقی نمانده، اما حالا در گزارشی تازه، تصاویری از کیس‌های محافظ این خانواده لو رفته است که طراحی ظاهری این محصولات را نشان می‌دهد. در این پست به  بررسی قاب های گوشی گلکسی S23 سامسونگ می پردازیم.

قاب های گوشی گلکسی S23

قاب های گوشی گلکسی S23
قاب های گوشی گلکسی S23

در این میان، کیس منحصربه‌فرد S-View Flip هم دیده می‌شود که پیش‌تر برای سری گلکسی S21 و S22 هم عرضه شده بود. این کیس در بخشی که جلوی نمایشگر قرار می‌گیرد، برشی دارد که اجازه مشاهده اطلاعات مهم را می‌دهد. به‌علاوه، این کیس در داخل، جایگاهی برای نگهداری از کارت‌ها دارد.

مدل‌های مختلف کیس‌های ساده سری گلکسی S23

سری گلکسی S23 کیس‌های ساده هم دارد که در نوع خود جذاب به‌نظر می‌رسند. این کیس‌ها هم انواع مختلفی دارند. مدل اول شفاف است و می‌توانید طراحی بدنه را از زیر کیس ببینید. مدل دوم، کیس رنگی سیلیکونی است که در رنگ‌های سبز، آبی، مشکی و صورتی عرضه می‌شود. و در آخر یک مدل چرم مصنوعی سبز هم وجود دارد که با بقیه مدل‌ها بسیار متفاوت است.

 

طراحی این کیس‌ها همچنین رندرهایی را تأیید می‌کند که پیش‌تر از سری گلکسی S23 منتشر شده بود. امسال تمام اعضای این خانواده لنزهای دوربین عقب خود را از کادر ماژول دوربین خارج کرده‌اند و به‌صورت مستقیم روی قاب پشتی دستگاه قرار داده‌اند. افزون‌براین، می‌توانیم جایگاه دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را در سمت راست بدنه دستگاه ببینیم.

با توجه به این که در آستانه معرفی رسمی سری گلکسی S23 قرار داریم، پیش‌بینی می‌شود که انتشار شایعات در روزهای آینده درباره این گوشی‌ها ادامه داشته باشد. این خانواده احتمالاً با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 از راه می‌رسد و با پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و قابلیت‌ها می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای طرفداران پرچمدارهای اندرویدی باشد.

winfuture

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس