بهترین ماوس گیمینگ و ماوس پد گیمینگ برای هر نوع گیمری

120
0
بهترین ماوس گیمینگ

انتخاب ماوس بازی یک تلاش بسیار شخصی است. دست هر کس متفاوت است، ترجیحات و نیازهای هر کس متفاوت است و همه ما بازی های مختلفی انجام می دهیم. به همین دلیل است که ما خوش شانس هستیم که در عصر طلایی موش‌های بازی زندگی می‌کنیم، با تولیدکنندگان بزرگی که عضله‌های مهندسی را روی یکدیگر می‌ریزند. نتیجه بازاری مملو از موش های با کیفیت بالا و در عین حال نسبتا ارزان است. بهترین ماوس گیمینگ و پد ماوس را در ادامه معرفی کرده ایم.

ما تعداد زیادی را آزمایش کرده‌ایم، و در حالی که نمی‌توانیم دقیقاً به شما بگوییم که کدام ماوس برای شما مناسب است—شاید شما سیمی یا بی‌سیم، دکمه‌های بیشتر یا کمتر را ترجیح دهید، و بدیهی است که دست همه کمی متفاوت است—ما انواع مختلفی داریم. توصیه ها اینها بهترین ماوس های بازی برای هر نوع گیمری هستند که بتوانیم به آنها فکر کنیم، به علاوه چند ماوس پد برای اندازه گیری خوب.

حتماً سایر راهنمای خرید ما را نیز بخوانید، مانند بهترین هدست های بازی، بهترین هدست های بازی بی سیم، و بهترین کیبوردها، برای توصیه های تجهیزات بیشتر.

به روز شده در اکتبر 2023: ما Logitech MX Anywhere 3S، Logitech Pro X Superlight 2 و Razer Naga V2 Pro را اضافه کرده ایم.

پیشنهاد ویژه برای Gear readers: WIRED را فقط با 5 دلار (25 دلار تخفیف) دریافت کنید. این شامل دسترسی نامحدود به WIRED.com، پوشش کامل Gear، و خبرنامه‌های مختص مشترکین است. اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

به دنبال یک ماوس عالی هستید؟ به کف دست خود نگاه کنید

یکی از جنبه هایی که هنگام خرید ماوس باید در نظر گرفت اندازه آن است. ما از G305 لاجیتک استفاده می‌کردیم تا اینکه متوجه شدیم برای اندازه کف دستمان خیلی کوچک است – خودمان را مجبور می‌کردیم آن را به روشی خاص در دست بگیریم و در این فرآیند مچ دستمان را تحت فشار قرار می‌دادیم. خوب نیست. این به نحوه نگهداشتن ماوس نیز بستگی دارد. آیا از تمام کف دست خود استفاده می کنید؟ فقط نوک انگشتان شما؟ یا از آن به سبک پنجه ای استفاده می کنید، در حالی که نوک انگشتان و کف دستتان با ماوس تماس دارد؟

توصیه می‌کنیم فاصله نوک انگشت میانی تا انتهای کف دست خود را اندازه‌گیری کنید، سپس ماوسی با طول تقریباً یکسان پیدا کنید. می‌توانید این کار را با عرض دستتان نیز انجام دهید تا مطمئن شوید ماوس خریداری شده خیلی پهن یا خیلی باریک نباشد. Rocket Jump Ninja دارای یک ابزار بسیار خوب است که به شما امکان می دهد اندازه های خود را وارد کنید و توصیه های ماوس را بر اساس اندازه دست خود بیرون بیاورید. Razer یک راهنمای مفید نیز دارد، اما فقط ماوس های ساخته شده توسط Razer را توصیه می کند. با اندازه گیری دست خود، می توانید از تجربه بازی بسیار راحت تری لذت ببرید. به این ترتیب متوجه شدیم که G604 لاجیتک بهترین اندازه برای ما است—مچ دستمان می گوید متشکرم.

بهترین ماوس بی سیم

بهترین ماوس گیمینگ SteelSeries Prime Wireless

ما همیشه برای ماوس های بازی Steelseries نقطه نرمی داشتیم. آنها همیشه بسیار متعادل هستند: نورهای خوب اما نه خیلی زیاد. خیلی گران نیست؛ و طراحی دوست داشتنی و کم اهمیت اما تا زمانی که ماوس بی‌سیم Steelseries Prime واقعاً، واقعاً، دیوانه‌وار، عمیقاً عاشق شدیم. ماوس بی‌سیم Prime برای طیف وسیعی از اندازه‌های دست مناسب است و با دکمه‌های اضافی شلوغ نمی‌شود.

این برای بازی های حرفه ای ورزش های الکترونیکی طراحی شده است و نشان می دهد. ماوس سریع و پاسخگو است و دکمه ها زیبا و کلیک هستند. محدوده پذیرش نیز چشمگیر است. ما بیشتر اوقات حدود 10 فوت از برج کامپیوتر شخصی خود دور هستیم، و حتی با وجود موانع، پرایم بی سیم هرگز اتصال را قطع نمی کند یا شروع به پرش از روی صفحه می کند (حتی وقتی باتری آن کم است، که اغلب اتفاق نمی افتد). همچنین تقریباً روی هر سطحی که روی آن قرار می‌دهید بدون زحمت می‌لغزد.

بهترین ماوس سیم دار

بهترین ماوس گیمینگ Steel Series Sensei Ten

این ماوس برداشتی مدرن از طراحی کلاسیک است. Sensei Ten فوق‌العاده کوچک، فوق‌العاده سبک و دارای فناوری چشمگیر است. دارای یک حسگر تعبیه‌شده برای ردیابی شیب است که تضمین می‌کند ماوس جای خود را از دست نمی‌دهد، حتی زمانی که آن را برمی‌دارید و حرکت می‌دهید – به عنوان مثال، زمانی که در لبه ماوس‌پد خود هستید و نیاز دارید سریع به عقب برگردید. به مرکز وقتی نیاز به حرکت ماوس دارید، می‌تواند میلی‌ثانیه‌های گرانبهای شما را ذخیره کند، و Sensei Ten را برای بازی‌های رقابتی مناسب می‌کند. طراحی شیک و قابل دسترس آن نیز آن را برای هر کسی که به دنبال یک ماوس گیمینگ سریع، سبک و راحت است، تبدیل به یک انتخاب قاتل می کند.

بهترین زیر 50 دلار

بهترین ماوس گیمینگ لاجیتک G203

ماوس‌های گیمینگ مقرون‌به‌صرفه اغلب از بسیاری از امکانات و عملکردی که مدل‌های زیباتر به دست می‌آورید چشم پوشی می‌کنند، اما لاجیتک G203 هرگز احساس نمی‌کند که فاقد آن است. به طور تکان دهنده ای ارزان است اما می تواند با ماوس های بسیار گران تر رقابت کند. این سنسور حداکثر حساسیت کمتری نسبت به یک پیشنهاد گران‌تر دارد – 8000 نقطه در هر اینچ – بنابراین اگر به این حساسیت بالا نیاز دارید، بهتر است جای دیگری را جستجو کنید. اما دارای شش دکمه، سازگاری با نرم افزار G Hub لاجیتک و مهمتر از همه، دارای نورپردازی RGB است.

بهترین برای راحتی

بهترین ماوس گیمینگ لاجیتک MX Master 3S

MX Master 3S به خودی خود یک ماوس گیمینگ نیست، اما از بسیاری از ماوس های مخصوص بازی نیز بهتر است. دارای چند دکمه اضافی قابل تنظیم، به علاوه یک چرخ اسکرول جانبی افقی است. همچنین به طرز مسخره ای راحت است. لاجیتک سال‌هاست که ماوس می‌سازد، و این ماوس از تمام این تجربه بهره می‌برد، با قوس صاف برای کف دست و نقطه استراحت برای انگشت شست. حتی شامل یک دکمه در آن نقطه است که انگشت شست شما به طور طبیعی در آن قرار دارد.

بهترین ماوس با داک

بهترین ماوس گیمینگ Razer Viper Ultimate

فناوری‌های زیادی در یک ماوس گیمینگ پیشرفته گنجانده شده است. Razer Viper Ultimate دارای سوئیچ های نوری و زمان پاسخ بی سیم پیشرو در صنعت کمتر از 0.2 میلی ثانیه است. اما مهمترین معیار برای یک ماوس بازی یک معیار ساده است: چند وقت یکبار به آن فکر می کنید؟ یک ماوس گیمینگ خوب ویژگی‌های مفیدی دارد، اما یک ماوس گیمینگ عالی باید امتداد دست شما باشد. شما نباید به آن فکر کنید. باید شهودی باشد. Razer Viper Ultimate همه اینهاست.

همراه با یک پایه شارژ و یک دانگل بی سیم itty-bitty ارائه می شود. دانگل در مواقعی که ماوس از آن استفاده نمی شود در داخل ماوس ذخیره می شود. اوه، و دوسویه است. این دیگر بهترین ماوس بی‌سیم کلی ما نیست، اما همچنان یک انتخاب قاتل و بهترین ماوس بی‌سیم با پایه شارژ است.

برای بازی های رقابتی

Logitech Pro X Superlight 2

برای بازی های سریع مانند شوترهای FPS، سرعت بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. چند میلی ثانیه بین زمانی که مغز شما به انگشت شما می گوید دکمه را فشار دهید و بازی که فشار دکمه را ثبت می کند، می تواند تفاوت بین زندگی مجازی و مرگ باشد. ماوس‌های بی‌سیم اغلب در این زمینه در یک نقطه ضعف قرار دارند، اما Pro X Superlight 2 لاجیتک یکی از معدود ماوس‌هایی است که رقیب ماوس‌های سیمی است. همچنین دارای دو دکمه جانبی قابل برنامه ریزی، یک محفظه داخلی برای ذخیره گیرنده بی سیم USB است و برای دست اکثر افراد راحت است.

برای یک کلیک سریع

Roccat Kone Pro Air

ماوس Roccat’s Kone Pro Air یکی از موارد مورد علاقه خانواده ما است. فوق العاده سبک است. طرح روشنایی داخلی و نیمه شفاف بسیار زیبا است. و دکمه های آن به طرز باورنکردنی تند هستند. آن‌ها کلیک‌های تیز و غنی ارائه می‌کنند که به شما احساس می‌کند واقعاً هیولای سایبری Doom Eternal را مستقیماً به جهنم می‌فرستید. نسبت به سایر ماوس های بی سیم مورد علاقه ما در برد کمی کمتر قابل اعتماد است، اما اگر یک فرد عادی هستید و ماوس خود را روی میز خود نگه دارید، هیچ مشکلی نخواهید داشت.

برای شارژ آسان بی سیم

بهترین ماوس گیمینگ Logitech G Pro Wireless

سری G Pro لاجیتک با نظرات متخصصان ورزش های الکترونیکی طراحی شده است. زمان پاسخ دهی سریع و ارگونومی مناسب تضمین می کند که دکمه های اضافی دقیقاً در جایی که انگشتان شما قرار دارند قرار دارند. گیرنده بی‌سیم زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌کند، بنابراین عکس‌های هدشات را به دلیل تاخیر از دست نخواهید داد. دکمه ها راضی کننده و مستحکم هستند و دارای فنرهای کششی مکانیکی در زیر دکمه های چپ و راست و صفحه کلیدهای جداگانه برای دقت هستند.

با یک بار شارژ حدود 48 ساعت دوام می آورد، اما اگر می خواهید شارژ را کاملا فراموش کنید، بسته شارژ بی سیم را تهیه کنید.

برای چپ دست ها

Razer Lancehead Tournament Edition

Razer Lancehead یک ماوس عالی برای همه از جمله بازیکنان چپ دست است. بر خلاف برخی از رقبای خود، Lancehead با یک شاسی دودست طراحی شده است که به راحتی در دست راست یا چپ شما قرار می گیرد. به علاوه، این ماوس گیمینگ Razer با کیفیت بالا است، بنابراین سنسور سریع عمل می‌کند و دکمه‌ها آن‌طور که باید پاسخگو هستند.

برای سنت گرایان بی حاشیه

بهترین ماوس گیمینگ Logitech G Pro Wired

ماوس طناب دار Logitech G Pro ساده و سرراست است. این محکم است، با کلیک‌های پاسخ‌گوی رضایت‌بخش و زبان طراحی زیبا که به‌صورت سفارشی با فیدبک متخصصان ورزش‌های الکترونیکی تنظیم شده است. نور پشت ماوس درست است، به اندازه ای که آن را به عنوان یک ماوس بازی مشخص کنید، اما نه آنقدر که دسکتاپ شما به یک نمایش افلاک نما تبدیل شود. این ماوس پاسخگویی مورد نیاز برای بازی های رقابتی را بدون هیچ گونه زواید یا شکوفایی طراحی که سر راه شما قرار می گیرد، ارائه می دهد. این یک دستگاه درجه یک، از طریق و از طریق.

برای ماشین های دکمه ای

SteelSeries Aerox 9 Wireless

یکی از راه‌های مورد علاقه نویسنده محصول اریک ریونسکرافت برای بازی کردن، استفاده از ماوس ای است که دکمه‌های بسیار زیادی دارد. این باعث می‌شود که SteelSeries Aerox 9 Wireless یکی از بهترین ماوس‌های موجود باشد. دارای دوازده دکمه در کناره است که همه آنها را می توان با کلیدها یا ماکروهای خاص سفارشی کرد. اگر تا به حال یک MMO بازی کرده اید، می دانید که هیچ وقت دکمه های کافی وجود ندارد.

اگر گزینه سیمی را ترجیح می دهید (و یکی که 150 دلار نیست)، لاجیتک یک نسخه قابل مقایسه را ارائه می دهد: G600 معمولاً 40 دلار است. اریک از همان زمانی که Cataclysm منتشر شد از این یکی استفاده می کرد و نمی توانست از آن راضی باشد. اما متصل است، بنابراین اگر به یک گزینه بی سیم نیاز دارید، Aerox راهی برای رفتن است.

برای تینکرها

بهترین ماوس گیمینگ Razer Naga V2 Pro

انتخاب قبلی ما برای این دسته، Razer Naga Trinity، هنوز یک ماوس عالی است، اما Naga V2 Pro تقریباً از هر نظر (از جمله قیمت) جایگزین آن شده است. مانند Trinity، V2 Pro دارای سه صفحه قابل تعویض با آرایش های مختلف دکمه های قابل برنامه ریزی است. با این حال، این مجموعه دیگر شامل صفحه ای با آرایه دایره ای شش دکمه مانند Trinity نیست، و در عوض شامل یک صفحه طبیعی تر با شش دکمه است که در یک شبکه منحنی قرار گرفته اند. در زیر آن نیز یک شیار برای شارژ بی سیم اختیاری دارد و ماوس دارای چرخ اسکرول فوق العاده قابل تنظیم Razer است.

برای Renegades

HyperX Pulsefire Surge RGB

HyperX Pulsefire یک ماوس گیمینگ همه جانبه با قیمت مناسب است. دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم، زمان پاسخگویی سریع، شاسی راحت و چند دکمه اضافی درست زیر انگشت شست شما است. ممکن است تمام ویژگی‌های پیشنهادات گران‌تر را نداشته باشد – مانند صفحات جانبی قابل جابجایی یا تشک شارژ بی‌سیم – اما برای اکثر گیمرها یک انتخاب عالی است. این یک اجراکننده تیزبین است و قرار نیست بانک را خراب کند. به خصوص که اغلب در فروش است.

برای گیمر مسافرتی

Logitech MX Anywhere 3S

Eric Ravenscraft، نویسنده محصول، هفته اول بازی Starfield را در یک لپ‌تاپ در اتاق هتل گذراند و MX Anywhere 3S بخش بزرگی از این بود که چرا این یک تجربه تلخ نبود. این دستگاه از طریق بلوتوث با حداکثر سه دستگاه جفت می شود، از طریق USB-C شارژ می شود و با یک بار شارژ سه ساعته، عمر باتری 70 روزه را دریافت می کند. و در حالی که ما به طور کامل صحت این ادعا را ثابت نکرده‌ایم، این ادعا برای هفته‌ها بدون مرگ ادامه داشته است، که برای ما بسیار است. همچنین وزن کاملاً متعادلی دارد که استفاده از آن را حتی در یک محیط کمتر از ایده‌آل (مانند اتاق هتل) بدون احساس سنگینی یا شلی بسیار راحت می‌کند.

برای میزهای کوچک

ماوس پد سری SteelSeries QcK

یکی از ارزان ترین کارهایی که می توانید برای ارتقای تجربه بازی کامپیوتر شخصی خود انجام دهید، سرمایه گذاری روی یک ماوس پد با کیفیت بالا است. اگر شما یک گیمر با ماوس و صفحه کلید هستید، داشتن سطح مناسب برای جونده کوچک قابل اعتماد شما می تواند بسیار مفید باشد. شما نه تنها قسمت کوچکی از میز خود را برای استفاده از ماوس محصور کرده اید، بلکه سطحی را نیز طراحی می کنید که تا حد امکان بدون اصطکاک و نرم باشد – بنابراین تا حد امکان سریع خواهید بود.

ماوس پد QcK از SteelSeries یکی از موارد مورد علاقه ما است. اندازه متوسط ​​برای اکثر میزها، حتی میزهای کوچک مناسب است. به خوبی ساخته شده است و به راحتی فرسوده نمی شود – ماوس پدهای ارزان تر اغلب در لبه های آن ساییده می شوند، که زیبایی شناسی را که یک ماوس پد خوب می تواند به ایستگاه کاری ارائه دهد، از بین می برد.

برای میزهای کوچک و حالات نرم

پد رومیزی نمدی پشمی Grovemade

به نظر نمی رسد که این لوازم جانبی بازی معمولی شما باشد، زیرا اینطور نیست. این یک پد نمدی پشمی از پورتلند، اورگان، شرکت Grovemade است، و به اندازه کافی بزرگ است که یک کیبورد و یک ماوس را با فضای خالی در خود جای دهد. زیر مچ دست شما نرم و خوش حالت می شود و همه ماوس های بازی موجود در این لیست فقط روی سطح آن می لغزند، مثل این است که روی شیشه می لغزند. این یک شگفتی بزرگ است، صادقانه. ناگفته نماند، یک پد میز نمدی، هوای پیچیدگی و سبکی را به هر میزی اضافه می کند، بدون اینکه آن را خیلی محکم به نظر برساند. رنگ عالی نور تحت نور RGB در یک اتاق تاریک شگفت انگیز به نظر می رسد. این یک راه آسان و مقرون به صرفه برای تزریق سبک منحصر به فرد به فضای کار (و بازی) شما است.

یک ماوس گیمینگ خوب چیست؟

همه چیز درباره RGB نیست

در اینجا چند ویژگی وجود دارد که واقعاً یک ماوس بازی را از یک نوع ماوس معمولی با کامپیوتر شخصی من جدا می کند:

. سنسورهای نوری فوق العاده حساس: ماوس های بازی باید حسگرهای نوری حساس تری داشته باشند که بتوانند حرکات کوچکتر را سریعتر از یک ماوس استاندارد تشخیص دهند.

. دکمه های بیشتر: حداقل، یک ماوس بازی خوب باید دارای یک چرخ اسکرول قابل کلیک، یک دکمه برای تنظیم حساسیت و دو دکمه باشد که در آن انگشت شست شما قرار دارد. این دکمه های انگشت شست اضافی می توانند در بازی های رقابتی نجات دهنده باشند.

. دکمه‌های بهتر: آنها همچنین باید دکمه‌های باکیفیت‌تری داشته باشند و تعداد آنها بیشتر از یک ماوس اداری استاندارد باشد. دکمه‌های چپ و راست باید دارای سوئیچ‌های جداگانه در داخل باشند، برای ثبت کلیک‌های سریع فشار داده شده و برای مقاومت در برابر کلیک‌های مکرر نسبت به یک ماوس معمولی تقویت شوند. ماوس‌های گیمینگ پیشرفته اغلب دارای سوئیچ‌های مکانیکی اختصاصی در داخل هستند که هنگام کلیک کردن، حس لمس بیشتری به آن‌ها می‌دهد.

. تبلیغات dpi را نخرید: نقطه در هر اینچ معیاری است که حساسیت کلی ماوس را توصیف می کند. dpi بالاتر به این معنی است که می تواند سریعتر پاسخ دهد، که در بازی های آنلاین رقابتی مفید است. با این حال، حتی اگر ماوس شما می تواند تا 20000 نقطه در اینچ برسد، اکثر مردم (حتی در بازی های آنلاین) حساسیت خود را در حدود 800 تا 1600 نقطه در اینچ حفظ می کنند. بنابراین بیشتر لزوماً به معنای بهتر نیست.

 

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس