مدل ناخن های میوه ای براق حال و هوای آبدار مرکبات مانیکور تابستانی

164
0
مدل ناخن های میوه ای براق

هرکسی که می‌گفت ناخن‌های پررنگ بیرون آمده‌اند، به وضوح از روند جدید و فوق‌العاده جالب ناخن‌ها نمی‌دانست: ناخن‌های میوه ای براق. اگر قبلاً سبک‌های محبوب تابستانی مانند ناخن‌های شیر زغال اخته و هندوانه را امتحان کرده‌اید، اینها گزینه‌ای سرگرم‌کننده و پرانرژی هستند که می‌توانید در ردیف بعدی خود داشته باشید. مدل ناخن های میوه ای براق را در ادامه ببینید.

از نارنجی روشن گرفته تا کروم زرد و طلایی، این روند واضح، پررنگ است و جذاب‌ترین پوشش بازتابنده را دارد. چه در تابستان امسال به تعطیلات گرمسیری بروید یا صرفاً یک اسپریتز Aperol را در کنار استخر سفارش دهید، این مانیکور مطمئناً شما را بدون توجه به مناسبت متمایز می کند.

1.مدل ناخن های میوه ای براق: Electric Clementine

این مانیکور ساده ثابت می کند که نارنجی بهترین رنگ ناخن میوه ای است. چسبیدن به رنگ نارنجی جامد بهترین راه برای به ارمغان آوردن تابستان است، و از آن بهتر، شما را از سفر به سالن صرفه جویی می کند. انجام این کار نمی تواند آسان تر از سایه ای مانند Hide the Rum از Lights Lacquer باشد! (11 دلار)—ما بلافاصله این مورد را به سبد خرید اضافه می کنیم.

2. شیار و روشن

امواج یکپارچه سازی با سیستم عامل، چکرز، آفتاب‌زدگی و طرح‌های گل‌های شیاردار این ناخن صورتی، نارنجی و زرد را به بهترین ست تابستانی تبدیل کرده است. برای ایجاد آن، هنرمند ناخن امی تران از لاک کوکویست در سایه های Smiley (17 دلار)، Mango Orange (11 دلار) و Neon Toy Pink (11 دلار) استفاده کرد.

3.مدل ناخن های میوه ای براق: کروم زردآلو

این ناخن‌های کروم زردآلو، نگاه گرم‌تری به روند دونات لعاب‌دار دارند. برای این ظاهر لایه ای، سفر به سالن مناسب است، اما برای نتایجی مانند این، فکر می کنیم ارزشش را دارد.

4. گریپ فروت پولکا دات

احتمالاً می دانید که صورتی باربی ترند نهایی فصل است، اما چرا دو ترند را در یک ترند ترکیب نکنید؟ این مانیکور تابستانی برای شما تعریف و تمجیدهای زیادی را به همراه خواهد داشت. برای رسیدن به این ظاهر، از لاک ناخن Color Club در Tangerine Scream (4 دلار) و I Object استفاده کنید! (10 دلار)، و ظاهر را با الگوهای نقطه حبابدار به صورت سفارشی برای هر ناخن افزایش دهید.

5.مدل ناخن های میوه ای براق: لیمو براق

این ظاهر ناخن براق میوه ای زرد رنگ، تصاویری از روزهای آفتابی روشن و آبلیموی با طراوت را تداعی می کند – و ما کاملاً برای آن آماده ایم. برای دستیابی به این ظاهر شاد، سایه مورد علاقه خود را از زرد پیدا کنید و یک طرح نیمه ماه فضای منفی برای علاقه بیشتر ایجاد کنید.

6. شامپاین هلو

زرق و برق همه چیز را بهتر می کند و این مانیکور هلویی دو رنگ گواه است. با ایجاد یک طرح امبره از سایه خنثی به نارنجی هلویی، سپس چند ناخن برجسته را با کت درخشان و بقیه را با مات به این ظاهر زنده کنید.

7. لیمو انتزاعی بد بو

اگر به دنبال یک مانیکور سرگرم کننده و تازه هستید، به این شاهکار بد بو نگاه نکنید. این قیچی‌های انتزاعی رنگ زرد نئونی را به ظاهر ساده و خنثی ناخن اضافه می‌کنند.

8.مدل ناخن های میوه ای براق: پرتقال براق طلاکاری شده

یک مانیکور ombre ظریف را با چند جزئیات براق برای تاثیرگذاری بیشتر ارتقا دهید. ورق طلا ساده و در عین حال چشم نواز است و این ناخن های نارنجی سوخته را به قلمرو میوه ای الکتریکی لوکس می برد.

9. لیموترش لیمو برقی

ما عاشق یک طراحی انتزاعی خوب هستیم زیرا بدون نیاز به یکنواختی جذاب ترین مانیکور را ایجاد می کند. با انتخاب پالت نئون لیمو-لیمویی، ظاهر تابستان را تازه کنید، و به شما کمک می کند تا از بهترین حالت های میوه ای براق ناخن ها استفاده کنید.

10.مدل ناخن های میوه ای براق: لیمو کروم فرانسوی

چه دوست دارید در هر دویدن استارباکس یک نان لیمویی تهیه کنید یا به دنبال رنگارنگی روی ناخن‌های کروم وانیلی هستید، این مانیکور فرانسوی مدرن واقعاً مردم را خوشحال می‌کند. ترکیب نوک‌های زرد پاستلی با روکش فوق‌العاده براق، احساس بی‌حوصلگی و در عین حال بیان‌کننده می‌کند.

11. گریپ فروت کلاسیک

تعداد کمی از میانبرهای برقی میوه ای به اندازه یک رنگ گریپ فروت قوی موثر هستند و مطمئناً انرژی شما را در تمام تابستان افزایش می دهند. گریپ فروت Gelcare’s (19 دلار) ساده و در عین حال خیره کننده است، به علاوه با روکش براق بسیار عالی به نظر می رسد.

12. هاله الکتریکی

ناخن های هاله ای یکی از داغ ترین ترندهای تابستان امسال است و ما وسواس زیادی نسبت به ظاهر آن ها در پالت غروب خورشید برقی داریم. Dayanna I. Sapiens این ظاهر را با OPI’s A Kick in the Bud (12 دلار)، Silicon Valley Girl (14 دلار) و Achievement Unlocked (11 دلار) با استفاده از یک اسفنج برای ترکیب سایه ها با یکدیگر ایجاد کرد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس