معرفی بهترین کانال های تلگرام برای عضویت

97
0
بهترین کانال های تلگرام

آیا به دنبال چند کانال تلگرامی جالب برای عضویت هستید؟ در این مقاله بهترین کانال های تلگرام در طیف های وسیعی از موضوعات مختلف آورده شده است.

معرفی بهترین کانال های تلگرام

یکی از بزرگترین مزیت های تلگرام نسبت به برنامه های مشابه، سهولت عضویت در کانال ها و گروه های آن است. کانال و گروه های تلگرام به شما این امکان را می دهند که با افراد در مورد هر موضوعی که به آن علاقه دارید صحبت کنید.

 بیایید نگاهی بیندازیم به بهترین کانال های تلگرامی که باید در آنها عضو شوید. با وجود تعداد زیادی کانال، ما مطالب دسته بندی کردیم تا برخی از بهترین انتخاب ها را به شما نشان دهیم.

تفاوت کانال های تلگرام و گروه های تلگرام

 قبل از شروع به بررسی بهترین کانال های تلگرام، مهم است که تفاوت بین کانال های تلگرام و گروه های تلگرام را بدانید. در حالی که شاید آنها شبیه به هم به نظر برسند، ولی دارای تفاوت هایی هستند.

گروه‌های تلگرام مکانی برای چت های چند نفره هستند. در حالی که تلگرام برای گروه‌های دوستانه یا تیم‌های کوچک مناسب است، اما گروه‌هایی با حداکثر ۲۰۰۰۰۰ عضو نیز پشتیبانی می‌کند.  در یک گروه، می‌توانید ادمین‌هایی را مشخص کنید و به آنها اختیارات مشخصی نیز بدهید، تصمیم بگیرید که آیا اعضای جدید می‌توانند پیام‌های قدیمی گروه را در هنگام پیوستن ببینند یا خیر، و پیام‌های مهم را در قسمت بالای صفحه پین کنید.

 کانال‌های تلگرام به شما (و در صورت تمایل به ادمین‌ها) اجازه می‌دهند پیام‌هایی را برای تعداد نامحدودی از مشترکین منتشر کنید ، در صورتی که در کانال ها اعضا نمی‌توانند پیام‌ ارسال کنند.  در کانال ها، نام کانال، و نه نام شما، در کنار پیام ها نشان داده می شود.  کانال ها همچنین دارای ویژگی هستند تا بتوانید تعداد افرادی که پیام شما را خوانده اند را مشاهده کنید.

بهترین کانال های تلگرام
بهترین کانال های تلگرام

کانال های تلگرام می توانند عمومی یا خصوصی باشند. هر کسی می تواند با جستجو در تلگرام یک کانال عمومی پیدا کند، اما شما فقط می توانید از طریق لینک دعوت وارد کانال های خصوصی شوید.

به بیان بهتر، گروه‌های تلگرام به تعدادی از افراد اجازه می‌دهند با هم صحبت کنند، در حالی که کانال‌های تلگرام به تعداد کمی از افراد اجازه می‌دهند پیام‌هایی را برای بسیاری از اعضا ارسال کنند. ما در این مقاله بر روی لیستی از بهترین کانال های تلگرام تمرکز می کنیم.

بهترین کانال های تلگرامی که ارزش عضویت دارند؛

 بیایید به چند کانال تلگرام که باید آنها را بررسی کنید نگاهی بیاندازیم.  البته که ممکن است کانال هایی که در ادامه معرفی می کنیم، مطابق با سلیقه ی تمام افراد نباشد.

Quote

بهترین کانال های تلگرام
بهترین کانال های تلگرام

این کانال هر روز چند جمله از افراد مشهور را در اختیار شما قرار می دهد.  اگر از اینکه روز خود را با جملات آموزنده شروع کنید ، لذت می برید یا می خواهید در حین کار متن های جالب ولی کوتاهی را بخوانید، این کانال عالی مناسب شما است.

 برخی از افرادی که در این کانال از نوشته های آنها استفاده شده است، عبارتند از چارلز دیکنز، آلبرت انیشتین و توماس ادیسون.  در برخی موارد، نقل‌قول‌ها در قالب عکس نوشته هایی هستند که اشتراک گزاری آنها را راحت می‌کند.

کانال تلگرام Ask Me

 به این کانال تلگرام بپیوندید تا هر روز از یک حقیقت جالب و سرگرم کننده آگاه شوید.  به عنوان مثال، اینکه کدام حیوان چشمانی بزرگتر از مغز خود دارد، چه چیزهایی خاصیت اسیدی یا بازی دارند و بسیاری دانستنی های جذاب دیگر.

کانال تلگرام Wallpapers Central

آیا به دنبال یک تصویر زمینه جدید هستید؟  به این کانال والپیپر تلگرام ملحق شوید تا گزینه های زیادی در اختیار شما قرار دهد. این به‌طور منظم به‌روزرسانی می‌شود، و با پست های روزانه ی خود تصاویر پس زمینه زیادی برای انتخاب در دسترس شما قرار می دهد.

 هر کدام از این تصاویر شامل یک لینک دانلود است تا بتوانید یک نسخه با وضوح بالا از آن بگیرید.

کانال تلگرام Wildlife

بهترین کانال های تلگرام
بهترین کانال های تلگرام

اگر به طبیعت و حیوانات علاقه دارید به این کانال سر بزنید.  این کانال شامل تصاویر و ویدیوهای کوتاه از انواع حیوانات، جانوران عجیب و غریب و حیوانات خانگی زیبا است.

اگر از دیدن گونه‌های منحصربه‌فرد لذت میبرید یا فقط می‌خواهید در پایان یک روز سخت حس و حال خود را تغییر دهید، این کانال زیبایی‌های طبیعت و حیات وحش را برای لذت بردن در دسترس شما قرار می دهد.

کانال تلگرام The New York Times

آیا می خواهید از تلگرام استفاده کنید تا از آنچه در جهان اتفاق می افتد باخبر شوید؟  این کانال غیررسمی لینک هایی از مقالات نیویورک تایمز، یکی از بزرگترین سازمان های خبری ، منتشر می کند.

 با این حال، توجه داشته باشید که این کانال در روز پست های بسیاری منتشر می کند.  به همین دلیل، ممکن است بخواهید اعلان‌های چت را برای این کانال بی‌صدا کنید تا نوتیف ها شما را دیوانه نکنند.

کانال تلگرام Private Art

بهترین کانال های تلگرام
بهترین کانال های تلگرام

در این کانال تلگرامی جالب می‌توانید از هنرهای زیبا لذت ببرید .  شما نقاشی ها، مجسمه ها، عکس ها و موارد دیگر را می توانید در این کانال مشاهده کنید.  بیشتر پست‌ها شامل لینکی به صفحه ویکی‌پدیای هنرمند (یا وب‌سایت شخصی او) هستند، بنابراین می‌توانید از این طریق نیر درباره ی آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کانال تلگرام Netflix Fans

عاشق فیلم هستید؟ این کانال تلگرامی را دنبال کنید تا پیشنهاد های فیلم‌ها را بر اساس موضوعات مختلف داشته باشید.  به عنوان مثال، “8 فیلم خوب که منتقدان دوست ندارند، اما بینندگان دوست دارند”. نگاهی به این کانال بیندازید تا فیلم های جدید را کشف کنید.

کانال تلگرام Love of Food

 

بهترین کانال های تلگرام
بهترین کانال های تلگرام

آیا شما هم دوست دارید به تصاویر غذاهای فانتزی نگاه کنید؟  آیا به ایده ای برای اینکه فردا چه چیزی بپزید نیاز دارید؟  به این کانال نگاهی بیندازید  به طور مرتب تصاویری از غذاهای مختلف را برای شما ارسال می کند.

البته در این کانال هیچ دستورالعملی پیدا نخواهید کرد، اما با این حال هم برای چند لحظه سرگرم کننده (و اشتها آور) است.

کانال تلگرام International Geographic

بهترین کانال های تلگرام
بهترین کانال های تلگرام

برای اینکه بتوانید مناظر زیبا را از سراسر دنیا ببینید این کانال را دنبال کنید.  هر پست شامل تصویر یا ویدیویی از یک مکان دیدنی از سراسر جهان و همچنین توضیح مختصری درباره ی آن است.  همچنین پرچم کشور را هم در توضیحات خواهید دید که بسیار سرگرم کننده است.

همچنین، بیشتر پست‌ها دارای لینک نقشه‌های گوگل هستند، بنابراین می‌توانید به راحتی منطقه را بررسی کنید.  چه کسی می داند شاید مقصد تعطیلات بعدی خود را پیدا از همینجا پیدا کردید.

کانال تلگرام Daily Channels

این مورد یک کانال تلگرامی است که به اشتراک گذاری کانال های تلگرام اختصاص یافته است.  اگر علاقه مند به کشف بهترین کانال های تلگرام به صورت روزانه برای پیوستن هستید، این احتمالا گزینه مورد نظر شما می باشد.

 در حالی که به احتمال زیاد به تمام کانال های معرفی شده علاقه ای نخواهید داشت، اما این یک راه آسان برای مشاهده سایر کانال های موجود در تلگرام بدون نیاز به جستجو است.  از طریق لینک های ارائه شده به راحتی می توانید به کانال های ذکر شده ملحق شوید.

فقط به خاطر داشته باشید که همه کانال های معرفی شده در Daily Channels از بالاترین کیفیت برخوردار نیستند، بنابراین ممکن است لازم باشد از برخی از آن ها صرف نظر کنید.

 نحوه یافتن لینک کانال تلگرام جدید

 وقتی می خواهید به یک کانال جدید در تلگرام بپیوندید، چند روش برای پیدا کردن آنها دارید.  در اینجا چگونگی انجام این کار گفته شده است.

 در تلگرام جستجو کنید

بهترین کانال های تلگرام
بهترین کانال های تلگرام

ابتدایی ترین راه برای یافتن کانال های جدید استفاده از عملکرد جستجوی داخلی تلگرام است.  در حالی که کادر جستجو به شما امکان می دهد پیام های موجود خود را پیدا کنید، به عنوان راهی برای جستجوی کانال های جدید نیز عمل می کند.

 به سادگی هر آنچه را که به دنبال آن هستید در نوار جستجو تایپ کنید تا چند کانال منطبق با آن ظاهر شود.  در حالی که این کار بسیار راحت است، اما چندان راهگشا نیست، بنابراین شما باید به روش های بهتری روی بیاورید.

سایت های کانال یاب تلگرام را بررسی کنید

 TelegramChannels.me یک سرویس غیررسمی جستجوی کانال تلگرام است که راه بسیار بهتری برای کشف محتوا در این پلتفرم ارائه می دهد.  می توانید کانال ها، گروه ها، استیکرها و ربات ها را جستجو کنید.

 از طرف دیگر، از بخش Categories در بالا برای مرور و بررسی کانال‌هایی درباره حیوانات، آموزش، فناوری و موارد دیگر استفاده کنید.  اگر می‌خواهید فقط بهترین‌ها را مشاهده کنید، فهرست Top 100 Media را بررسی کنید تا کانال‌های دارای بالاترین رتبه را در این سرویس ببینید.

بهترین کانال های تلگرام
بهترین کانال های تلگرام

اگر آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا نکردید، به Telegram Analytics و tlgrm.eu نگاهی بیندازید.  دومی علاوه بر کانال دارای استیکر و بازی نیز است.

 هنگامی که روی لینک برای باز کردن کانال با استفاده از هر یک از این سایت ها کلیک می کنید، پیامی برای باز کردن آن در تلگرام خواهید دید.  این به شما امکان می دهد به راحتی پیش نمایش آن را مشاهده کنید، سپس در صورت تمایل در آن عضو شوید.

 کانال های تلگرامی بیشتری برای کشف شدن وجود دارند.

 ما تنها چند مورد از بهترین کانال های تلگرامی را که می توانید به آنها ملحق شوید بررسی کردیم.  هزاران مورد دیگر وجود دارد، از کانال های مانگا و کتاب گرفته تا کانال های مبتنی بر عکاسی و فیلم. در این مقاله، ما به مواردی که عموما با تعداد فالوورهای بالایی به‌روزرسانی می‌شوند، پرداختیم.

با استفاده از روش هایی که پیشتر گفته شد، می توانید کانال های تلگرامی را در هر زمینه ای که دوست دارید پیدا کنید.  توجه داشته باشید که بسیاری از کانال‌ها دانلودهای غیرقانونی را ارائه می‌دهند، بنابراین به خاطر داشته باشید که از هر چیزی که برخلاف قانون است اجتناب کنید.

با همه اینها کانال ها تنها ویژگی مفیدی نیستند که تلگرام در خود جای داده است.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس