آموزش استفاده از تقویم در اپل واچ

191
0
استفاده از تقویم در اپل واچ

برنامه تقویم بومی یک روش فوق العاده قدرتمند برای پیگیری همه قرارها، جلسات و موارد دیگر است. در این مقاله به آموزش نحوه استفاده از تقویم در اپل واچ می پردازیم.

استفاده از تقویم در اپل واچ

در حالی که بسیاری از ما به برنامه تقویم اپل وابسته هستیم، ممکن است ندانید که نسخه اپل واچ بسیاری از ویژگی های مشابه را در صفحه نمایش کوچک تر دستگاه پوشیدنی ارائه می دهد.

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از برنامه تقویم در Apple Watch خود برای پیگیری و حتی اضافه کردن قرار ملاقات ها استفاده کنید.

رویدادهای خود را در اپل واچ مشاهده کنید

هنگام باز کردن برنامه در Apple Watch، صفحه نمایش لیست پیش فرض لیستی از رویدادهای برنامه ریزی شده شما را نشان می دهد. در ساعت، می‌توانید اطلاعات همه تقویم‌های خود یا فقط تقویم‌هایی را که برای مشاهده در برنامه تقویم آیفون انتخاب شده‌اند، مشاهده کنید.

روی یک رویداد کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری درباره آن مانند مکان و تقویمی که وارد شده است، ببینید.

استفاده از تقویم در اپل واچ
استفاده از تقویم در اپل واچ

 

برای تغییر نمای تقویم، … را در سمت راست پایین نمای فهرست انتخاب کنید. همچنین می‌توانید Up Next را انتخاب کنید که هر رویدادی را در هفته نشان می‌دهد و روز را که فقط برنامه‌ریزی‌شده برای امروز را نشان می‌دهد.

جای تعجب نیست، اما شما همچنین می توانید تقویم آیفون خود را در نماهای مشابه مشاهده کنید.

همچنین گزینه های دیگری برای مشاهده تقویم در نمای روز یا لیست وجود دارد. برای نمایش هفته جاری، < را در گوشه بالا سمت چپ در هر حالت انتخاب کنید. انگشت خود را به چپ یا راست بکشید تا هفته‌ها حرکت کنید. روی روز کلیک کنید تا همه چیز برنامه ریزی شده در یک تاریخ خاص را ببینید.

وقتی در نمای هفته هستید، < را در گوشه بالا سمت چپ انتخاب کنید تا نمای ماه نمایان شود. یک هفته خاص را برای دیدن نمای هفته انتخاب کنید. می‌توانید ماه‌ها را با کشیدن انگشت به بالا روی صفحه یا چرخاندن Digital Crown تغییر دهید.

چگونه یک رویداد تقویم را در ساعت اپل اضافه کنیم

در همان صفحه‌ای که در آن بین Up Next، Day و List View جابه‌جا می‌شوید، فقط روی + New Event کلیک کنید تا چیزی به تقویم خود اضافه کنید.

استفاده از تقویم در اپل واچ
استفاده از تقویم در اپل واچ

در ساعت، می‌توانید اطلاعاتی مانند عنوان، مکان، زمان، تاریخ، تقویم و موارد دیگر را وارد کنید. وقتی کارتان تمام شد، افزودن را در پایین صفحه انتخاب کنید.

زندگی پرمشغله خود را با تقویم اپل واچ دنبال کنید

حتی با وجود اینکه به اندازه برنامه Calendar که در آیفون خود می بینید پر از ویژگی نیست، نسخه Apple Watch یک راه عالی برای بررسی سریع برنامه های بعدی است.

و امکان اضافه کردن یک رویداد به طور مستقیم بر روی دستگاه، آن را به یک راه عالی برای به روز نگهداشتن برنامه خود در هر زمان تبدیل می کند.

makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس