از کجا کارتن پستی بخریم؟

99
0
کارتن پستی

اگر کسب و کار آنلاینی دارید، مطمئناً شما هم به کارتن و جعبه‌ای برای ارسال کالای خود نیاز پیدا خواهید کرد. در این حالت راحت ترین کار برای خرید کارتن می‌تواند مراجعه به اداره پست باشد. در واقع شما برای ارسال مرسوله خود باید به اداره پست مراجعه کنید، که در این حالت آن‌ها کارتنی را برای بسته بندی محصول در اختیارتان قرار می‌دهند.

این موضوع برای چند بار اول می‌تواند مهم بشمار نیاید اما اگر مرسوله‌های شما زیاد شود، هزینه‌ای که برای خرید کارتن پستی می‌پردازید بسیار بالا خواهد بود. در این حالت باید به دنبال جایی باشید تا با قیمت بهتر و کمتری این جعبه‌ها را خریداری کنید.

کارتن پستی
کارتن پستی

خرید کارتن پستی خوب و با کیفیت و صد البته با قیمت مناسب برای کسب و کارهای آنلاینی که مرسوله‌های پستی زیادی دارند می‌تواند یک دغدغه مهم بشمار آید. زمانی که کسب و کار شما کوچک است شاید نیاز چندانی به خرید کارتن‌های پستی عمده با تعداد بالا نداشته باشید و میزان پولی که بابت خرید پرداخت می‌کنید زیاد هم به چشم نیاید اما اگر کسب و کارتان رونق پیدا کند، مطمئناً هزینه‌های پرداختی برای خرید کارتن پستی می‌تواند در صورت عدم کنترل این موضوع به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. با ما باشید تا به شما کمک کنیم جواب سوالتان را پیدا کنید.

هزینه کارتن پستی

کارتن‌های پستی امروزه به موضوع مهمی برای کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه‌های مجازی تبدیل شده‌اند. هزاران فروشگاه اینترنتی که در سطح وب و شبکه‌های اجتماعی در حال فعالیت هستند برای ارسال محصولات خود به مشتریانشان، نیاز دارند تا از کارتن‌ها و پاکت‌های پستی استفاده کنند که در این میان کارتن‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند. در این حالت این افراد باید ماهانه هزینه بالایی را برای خرید این کارتن‌ها صرف کنند که در صورت خرید از مراکزی که قیمت بالاتری دارند مطمئناً مشکلات مالی را برایشان تشدید خواهد کرد. توصیه ما به شما خرید از سایت کارتن بانک است که تمام کارتن‌های پستی را با قیمت عمده و بدون واسطه برای شما فراهم آورده است.

شما می‌توانید به راحتی با جستجوی سایت کارتن بانک در گوگل به صورت آنلاین کارتن‌های موردنیاز خود را که در سایز‌های متنوعی تولید شده‌اند، خریداری کرده و به راحتی دریافت کنید.

کیفیت کارتن پستی

مهمترین موضوع در رابطه با کارتن‌های پستی بعد از قیمت، کیفیت آن‌هاست. در برخی مواقع ممکن است شما حتی با پرداخت هزینه‌های زیاد، کارتن‌هایی را خریداری کنید که کیفیت آن چنانی ندارند و این موضوع مهم می‌تواند مشتریان شما را ناراضی کند. مهمترین موضوع در جلب اعتماد مشتریان کسب و کارهای آنلاین، سالم رسیدن جنس و محصول شما به دست مشتری است. زمانی که شما اهمیت چندانی به این موضوع ندهید و از کارتن‌های بی کیفیت استفاده کنید با وجود طی مسافت‌های طولانی این بسته‌ها ممکن است جعبه‌ها تحت فشار و ضربه و حتی رطوبت دچار آسیب شده و محصول و کالای شما دچار مشکل شود.

بهترین و مهمترین کاری که در این مورد می‌توانید انجام دهید تهیه این کارتن‌های پستی از مراکز معتبر است تا بتوانید با خیال راحت کالاهای خود را به سراسر کشور بفرستید و نگران خرابی و آسیب آن‌ها نشوید، به خصوص اگر کالایی که می‌فروشید در مقابل ضربه و فشار آسیب پذیر باشد این موضوع اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند. در این حالت شما می‌توانید از سایت کارتن بانک و کارتن‌های فوق العاده با کیفیت آن استفاده کنید تا با خیال راحت و آسوده محصولات خود را برای مشتری بفرستید.

ویژگی های کارتن های پستی کارتن بانک

  • استفاده از ورق‌های مقوایی با کیفیت
  • کارتن بسته بندی آماده برای اسباب کشی و دیگر مصارف
  • تولید در سایز بندی‌های استاندارد
  • مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار و …
  • امکان خرید عمده کارتن پستی
  • داشتن جای مشخصی برای مشخصات و آدرس‌های گیرنده و فرستنده
  • و…
از کجا کارتن پستی بخریم؟
از کجا کارتن پستی بخریم؟

جمع بندی

شاید برای شما هم در اولین استفاده از کارتن‌های پستی خرید این کارتن‌ها آن چنان هم مهم نباشد اما اگر به مشتریان خود اهمیت می‌دهید و سالم رسیدن جنس و کالای خود به دست مشتری را مهم می‌دانید باید بدانید مهمترین کار شما انتخاب کارتن پستی مناسب برای بسته بندی محصولاتتان است که در این حالت باید با یک کارتن پستی خوب آشنا شده و از یک شرکت معتبر مانند کارتن بانک آن را تهیه کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اول نیوز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس