اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5 برای گلکسی A53 منتشر شد

123
0
One UI 5 برای گلکسی A53

سامسونگ به‌سرعت در حال انتشار جدیدترین OneUI 5.0 خود برای سری گوشی‌های هوشمند خود است. امروز اولین گوشی میان‌رده این شرکت، یعنی گلکسی A53، به این فهرست اضافه شد و هلند اولین بازاری محسوب می‌شود که آن را دریافت می‌کند. One UI 5 برای گلکسی A53 منتشر شد.

بر طبق اسکرین‌شات‌های که GalaxyClub منتشر کرده است، شماره‌ساخت این به‌روزرسانی A536BXXU4BVJG است. حجم کلی به‌روزرسانی به ۲٫۰۲۰ مگابایت می‌رسد و به‌روزرسانی‌هایی را برای همه‌ی اپلیکیشن‌های اصلی سامسونگ و نیز به‌روزرسانی امنیتی اکتبر ۲۰۲۲ را ارائه می‌کند. One UI 5 برای گلکسی A53 را هم اینک دانلود کنید و از کار با آن لذت ببرید.

علاوه بر این، رابط مبتنی‌بر اندروید ۱۳ با سفارشی‌سازی‌های صفحه‌ی قفل جدید، ویجت‌های هوشمندتر و… عرضه می‌شود. قابلیتی که تنظیمات سفارشی را به تلفن ارائه می‌کند. One UI 5 برای گلکسی A53 خود را دریافت کنید و نظر خود را درباره این رابط کاربری بیان کنید. این ورژن از رابط کاربری سامسونگ بسیار سریعتر و بهتر از ورژن قبلی شده است و از لحاظ طراحی بسیار بهتر از نسخه های دیگر است. این رابط کاربری به گفته بسیاری از کاربران بهترین رابط کاربری در بین گوشی های اندرویدی را دارد و کاربران بسیار از آن راضی هستند.

آیا شما هم با این موافق هستید که رابط کاربری سامسونگ بسیار بهتر از رابط کاربری دیگر برند های سازنده گوشی های اندرویدی هستند؟ به نظر می رسد که هر کاربری می تواند سلیقه متفاوتی داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس