بررسی ساعت Watch Kids 5X هواوی | ساعت هواوی مخصوص کودکان

64
0
ساعت Watch Kids 5X هواوی

هواوی به تازگی در بازار چین از یک ساعت هوشمند جدید برای کودکان رونمایی کرد که Watch Kids 5X نام دارد و طراحی منحصر‌‌به‌فردی دارد.

ساعت Watch Kids 5X هواوی

شعار تبلیغاتی رسمی دستگاه بیان می‌کند که Watch Kids 5X برای ارائه «حفاظت ایمنی بیشتر» ساخته شده است که اساساً به طراحی جالب آن اشاره دارد که از یک نمایشگر دوگانه تشکیل شده است. با نگاهی به تصویر محصول، متوجه خواهید شد که بدنه اصلی این ساعت هوشمند کاملاً از محفظه متصل به بند آن جدا می‌شود. نکته قابل توجه دیگر این دستگاه، این است که می‌توان آن را از بدنه‌اش جدا کرد تا نمایشگر ثانیه آن که زیر نمایشگر اول قرار گرفته، در دسترس قرار بگیرد.

غول فناوری چینی به انجام این کار به کودکان اجازه می‌دهد تا ساعت هوشمند خود را برگردانند تا نمایشگر دیگر آن جایگزین صفحه اصلی شود. به عبارت دیگر، اساساً مانند داشتن دو ساعت هوشمند در یک دستگاه با یک بند است. نمایشگر اول دارای صفحه رنگی است، در حالی که نمایشگر دیگر از پنل LCD سنتی سیاه و سفید بهره می‌برد. علاوه بر این، هر دو طرف دستگاه دارای یک دوربین است که امکان برقراری تماس‌های ویدیویی را برای کودکان فراهم می‌کند.

Watch Kids 5X جانشین Watch Kids 4 Pro محسوب می‌شود که هواوی سال گذشته آن را عرض کرده بود. فروش ساعت هوشمند جدید از  11 آذر به طور رسمی آغاز می‌شود و می‌توانید آن را از وب‌سایت رسمی چینی آن خریداری کنید.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس