بررسی Galaxy Buds 2 Pro hands-on: بسته کوچک، صدای بلند

37
0
بررسی Galaxy Buds 2 Pro

یک سال است که سامسونگ با هدفون‌های بی‌سیم جدید معرفی شده است. این شرکت با Galaxy Buds 2 Pro جبران می کند. در نگاه اول، به نظر می‌رسد که این هدفون‌های بی‌سیم استثنایی هستند که علیرغم اندازه کوچکشان، عملکرد متوسطی دارند. با بررسی Galaxy Buds 2 Pro با ما همراه باشید.

بررسی Galaxy Buds 2 Pro دستی: برای غافلگیری آماده شوید!

اگرچه Galaxy Buds 2 Pro طراحی مشابه مدل قبلی دارد، سامسونگ اندازه کلی آن را 15٪ کاهش داده است. این باعث می شود که تناسب راحت تر و ایمن تر داشته باشید. ما قدردانی می‌کنیم که استفاده طولانی‌تر از این هدفون‌ها راحت ‌تر خواهد بود و حتی زمانی که آن را در باشگاه خرد(crushing) می‌کنید، به خوبی جا می‌گیرند.

حذف نویز فعال شاهد بهبود 40 درصدی است و ما می‌توانیم در طول تجربه کوتاه Galaxy Buds 2 Pro خود متوجه آن شویم. دریافت صدای میکروفون با استفاده از Wind Shield 2 برابر بزرگ تر با مزاحمت کمتر باد بهبود یافته است.

همه اینها، علاوه بر توییتر و درایور جدید بزرگ تر، تضمین می کند که تجربه صوتی بهتر از هر یک از نسخه های قبلی خود است. این حسی است که ما پس از مدتی آزمایش آن به دست می آوریم. صدا در تمام سطوح واضح است و هدفون‌های هدفون در بالای آن خوب و بلند می‌شوند.

علاوه بر این، با پشتیبانی از صدای Hi-Fi 24 بیتی و صدای 360، این بسته کوچک مطمئناً از وزن خود بالاتر است. برای جزئیات بیشتر درباره این هدفون ها، ویدیوی کامل Galaxy Buds 2 Pro ما را تماشا کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس