بهترین اجاق های توستر در سال 2023

50
0
بهترین اجاق های توستر

برای یک وسیله آشپزخانه که می تواند همه کارها را انجام دهد – بهترین اجاق های توستر را بررسی کنید. این اجاق‌های کوچک می‌توانند سرخ‌کردن، کباب کردن، نان تست، پختن، آب‌پز و اغلب موارد دیگر را در اختیار بگیرند، که به این معنی است که امکانات دستور پخت بسیار بی‌پایان است. بهترین اجاق های توستر را در ادامه معرفی کرده ایم.

آنها در کنار سرخ کن های هوا محبوبیت زیادی پیدا کرده اند – با جذابیت خاصی که تطبیق پذیری اضافه شده است. اما، با عملکردهای بسیار زیادی که ارائه می شود، چگونه می توانید بگویید که بهترین آون توستر را می خرید؟ اینجاست که ما می توانیم به شما کمک کنیم. ما طیف وسیعی از اجاق‌های توستر را آزمایش کرده‌ایم تا بهترین عملکرد را پیدا کنیم.

همانطور که می توانید تصور کنید، این آزمایش شامل پخت و پز زیادی بود. ما می خواستیم هر تابع را ارزیابی کنیم تا سازگاری عملکرد را بررسی کنیم. دستور العمل هایی که ما پختیم شامل سیب زمینی سرخ شده منجمد و از ابتدا، پیتزا، همبرگر، کلم بروکسل، کیک زرد، نان شیرینی و حتی یک مرغ کباب کامل، از جمله چیزهای دیگر بود. در هر مورد، ما قهوه ای شدن، یکنواختی، رطوبت، تردی و همچنین لطافت محصول تولید شده را ارزیابی کردیم. ما طراحی کلی را نیز بررسی کردیم، از جمله دمای سطح هر دستگاه، صدای تولید شده و سهولت استفاده و سهولت تمیز کردن.

در نهایت، ما نتایج خود را جمع آوری کردیم تا بهترین اجاق های توستر را برای هر شرایطی پیدا کنیم.

بهترین اجاق های توستری که می توانید امروز بخرید

بهترین اجاق های توستر
بهترین اجاق های توستر

1.بهترین اجاق های توستر: نینجا 12 در 1 فر دو نفره DCT401

بهترین آون توستر به طور کلی

مشخصات فنی

نوع:: دیجیتال

اندازه: x 16.5 x 13.318.6 اینچ

وزن: 34 پوند

ظرفیت: مرغ 4 پوند، 9 برش نان

قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: تعدادی

کنترل برنامه: خیر

دستور پخت: کتاب آشپزی گنجانده شده است

دلایل خرید

+ نان تست کامل درست می کند

+سیب زمینی سرخ کرده و برشته شده خوب

+دارای دو فر تا بتوانید دو چیز را همزمان بپزید

+ کنترل های بصری

دلایلی برای اجتناب

– نمای بیرونی در لمس بسیار داغ می شود

-هنگام کارکردن پر سر و صدا

ما فکر می کنیم اجاق دو نفره 12 در 1 Ninja با FlexDoor DCT401 یک دستگاه فوق العاده راحت است. این دستگاه علاوه بر استفاده به عنوان توستر، فر، مرغ گوشتی و سرخ کن با هوا، دارای دو فر است تا بتوانید دو نوع غذای مختلف را به طور همزمان بپزید. نه تنها می تواند کارهای زیادی انجام دهد، بلکه می تواند همه چیز را به خوبی انجام دهد. یک دسته از کلم بروکسل را در این دستگاه با هوا سرخ کنید و خواهید فهمید که چرا سرخ کردن با هوا بسیار محبوب است. در آزمایشات ما، سرخ کردن سیب زمینی سرخ شده یخ زده یا خانگی نیز بی تفاوت نبود. همچنین در پخت کوکی ها، درست کردن پیتزای یخ زده و برشته کردن مرغ بسیار عالی بود. از نظر برشته کردن، Ninja DCT401 نه تنها می‌تواند نه برش نان را همزمان برشته کند، بلکه همه آنها را به طور یکنواخت قهوه‌ای می‌کند و بیشتر از یک توستر پاپ آپ طول نمی‌کشد. برای آزمایش قابلیت‌های دو فر، یک غذای خوش طعم و یک دسر شیرین را با موفقیت به طور همزمان پختیم بدون اینکه متوجه شویم طعم‌های ماهی یا سیر بین این دو منتقل شده است. در حالی که ممکن است به نظر برسد که این چند منظوره می‌تواند برنامه‌ریزی فر را پیچیده کند، اما استفاده از کنترل‌ها نیز کاملاً بصری بود.

این آون توستر نینجا با ابعاد 18.6 در 16.5 در 13.3 اینچ، اندازه بزرگی دارد، اما ارزش فضای پیشخوان را دارد زیرا می تواند جایگزین چندین دستگاه شود. بزرگترین نکته منفی در مورد این محصول این است که درب شیشه ای در حین پخت و پز بسیار داغ می شود – به دمای 270 درجه فارنهایت می رسد (مشکل مشابهی برای اکثر اجاق های توستر). همچنین پر سر و صدا است؛ با قرائت dBA 65.8 – بلندترین در بین اجاق های توستر یا سرخ کن های هوا که آزمایش کرده ایم. در مورد تمیز کردن، فقط قفسه های فولادی ضد زنگ و سبد سرخ کن هوا می توانند در ماشین ظرفشویی قرار بگیرند. بعد از تهیه دستور پخت تابه های ورقه ای، باید کمی مالش می دادیم تا تابه های لعابی درخشان شوند، اما در کل تمیز کردن آن آسان بود. راهنمای مالک توضیح کاملی در مورد نحوه استفاده از تمام تنظیمات ارائه می دهد و کتاب آشپزی همراه حاوی پیشنهادات زیادی برای پخت و پز در هر دو فر به طور همزمان است. در نهایت، در سمت پر سروصدا قرار دارد و در استفاده داغ می‌شود (اما پس از آن، هر آون توستر دیگری که آزمایش کردیم نیز همینطور بود) – اما، اگر بتوانید از آن عبور کنید، عملکرد و تطبیق پذیری آن دشوار است.

بهترین ارزش

2. همیلتون بیچ Air Fryer Sure Crisp Toster Oven

بهترین آون توستر ارزان قیمت

مشخصات فنی

نوع:: آنالوگ

اندازه: 9*18*14 اینچ

وزن: 10 پوند

ظرفیت: 6 برش نان

قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: ندارد

تمیز کردن آسان: خیر

کنترل برنامه: خیر

دستور پخت: شامل نمی شود

دلایل خرید

+ جمع و جور

+ارزان

+ همه کاره

+در برشته کردن خوب است

دلایلی برای اجتناب

-فقط در سرخ کردن و پخت هوا منصفانه است

– قسمت بیرونی از جمله دسته در لمس بسیار داغ می شود

اجاق توستر Sure Crisp Air Fryer Hamilton Beach دارای طراحی سنتی است که با روکش فولادی ضد زنگ به روز شده است. جمع و جور و مقرون به صرفه است و یک مدل عالی برای برشته کردن، گرم کردن مجدد و کباب کردن است، اما اگر به دنبال فر ثانویه هستید، این مدلی نیست که باید انتخاب کنید. علاوه بر اینکه برای کباب کردن یک مرغ کامل به اندازه کافی بزرگ نیست، در پخت نیز عالی نیست. اگرچه با هوا سرخ می‌کند، اما غذاها را قهوه‌ای و ترد نمی‌کند و همچنین سرخ‌کن مخصوص هوا یا دیگر سرخ‌کن‌های توستری را که آزمایش کردیم، سرخ نمی‌کند. با این حال، در مقایسه با برنده ما کمتر از یک چهارم قیمت است و برای عملکرد منصفانه ارزش بسیار خوبی دارد.

این مدل توسط سه صفحه کوچک کنترل می شود که استفاده از آن را آسان می کند. با این حال، شما زمان را از طریق یک تایمر مکانیکی تنظیم می کنید، به این معنی که تنظیم دقیق آن دشوار است – این می تواند یک مشکل برای پخت در جایی باشد که زمان دقیق آن مهم است. درب شیشه ای این واحد در هنگام کار به 322 درجه فارنهایت رسید و ما دمای 146.8 درجه فارنهایت را روی دستگیره اندازه گرفتیم، به این معنی که هنگام باز و بسته کردن آن هنگام دویدن باید از محافظ استفاده کنید. ساحل همیلتون زمانی که تنها با 50.4 دسی بل پخت و پز می‌کند، بی‌صدا است – این بی‌صداترین اجاق توستری است که در آزمایش داشتیم. با فر یک ماهیتابه کوچک آلومینیومی بدست می آورید که مستعد لکه شدن و تغییر رنگ است. تمام لوازم جانبی باید با دست شسته شوند. بنابراین راحت‌ترین مدل نیست، اما اگر تازه کار اجاق‌های توستر هستید، یک مدل ابتدایی عالی است.

بهترین پریمیوم

بهترین اجاق های توستر
بهترین اجاق های توستر

3.بهترین اجاق های توستر: Breville Smart Oven Air Fryer Pro

بهترین آون توستر به طور کلی

مشخصات فنی

نوع: دیجیتال

اندازه: x 16 x 12.7 21.5اینچ

وزن: 38.9 پوند

ظرفیت: 14 پوند بوقلمون، 9 تکه نان

قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: ندارد

تمیز کردن آسان: NoA

pp Control: خیر

دستور پخت: کتاب الکترونیکی برای دانلود در دسترس است

دلایل خرید

+ همه کاره

+ظرفیت زیاد

+در پخت عالیه

+در تفت دادن مرغ عالی است

دلایلی برای اجتناب

-بیرون گرم می شود

– لوازم جانبی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیستند

Breville Smart Oven Air Fryer Pro بسیار بیشتر از یک اجاق توستر ساده است. علاوه بر درست کردن نان تست و گرم کردن پیتزای یخ زده، می تواند جایگزین فر کامل شما برای همه چیز از پخت کلوچه تا تهیه شام ​​کباب شود. در تعطیلات بیایید، می تواند بیسکویت ها یا کاسرول سیب زمینی شیرین را اداره کند. این مدل بزرگتر از یک مدل معمولی است و با قیمت گزافی عرضه می شود، اما با همه قابلیت ها و ظاهر زیبایش، فکر می کنیم ارزش فضای روی میز و پرهزینه بودن را دارد.

علاوه بر تنظیمات سرخ کردن، برشته کردن، پختن و کباب کردن در اکثر اجاق‌های توستر، برویل دارای تنظیماتی برای پخت آهسته، آب‌گیری، پخت و گرم کردن مجدد است. تقریباً همه کارها را به خوبی انجام می دهد، در تفت دادن مرغ، پخت کیک و سرخ کردن کتلت مرغ سوخاری در هوا عالی است. یک صفحه LCD بزرگ تنظیماتی را نشان می دهد که با استفاده از شماره گیری و دکمه ها انتخاب شده اند. برویل با سطوح فولادی ضد زنگ برس خورده، ظاهری مجلل و زیبا دارد. با این حال، ممکن است در حین پخت و پز بیش از حد داغ شود – بالای پنجره شیشه ای در طول آزمایشات ما به دمای 252 درجه فارنهایت رسید. خوشبختانه دسته و کنترل‌های میله حوله به اندازه کافی خنک می‌مانند تا لمس شوند. چندین قفسه و تابه برای پیتزا و پخت به همراه فر وجود دارد. در حالی که آنها به کار می آیند، باید جایی برای ذخیره آنها در زمانی که از آنها استفاده نمی کنید پیدا کنید. برویل توصیه نمی کند که آنها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و مخصوصاً قفسه سرخ کن هوا ممکن است کمی کار کند تا تمیز شود.

بهترین ظاهر

4. اجاق توستر هوا سرخ کن Cuisinart

یک انتخاب عالی برای برشته کردن، سرخ کردن هوا و برشته کردن

مشخصات فنی

نوع: آنالوگ

اندازه: x 14 x 13.516 اینچ وزن: 21 پوند

ظرفیت: 4 تکه نان، 3 پوند

قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: ندارد

تمیز کردن آسان: خیر

کنترل برنامه: خیر

دستور پخت: به صورت دستی

دلایل خرید

+بسیار همه کاره

+در سرخ کردن هوا خوب است

+در تفت دادن مرغ عالی است

دلایلی برای اجتناب

-ضعف در پخت

– نمای بیرونی در لمس بسیار داغ می شود

– لوازم جانبی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیستند

برای برشته کردن و سرخ کردن با هوا، اجاق توستر هوا سرخ کن Cuisinart یک خرید عالی است. همچنین می‌توانید برای کباب کردن یک مرغ کامل یا همبرگرهای کبابی به آن وابسته باشید، بنابراین مجبور نخواهید بود که به اندازه کامل فر خود اعتماد کنید. با این حال، اگر می خواهید کلوچه یا کیک بپزید، فر برای شما مناسب نیست. در آزمایشات ما، به طور مداوم محصولات پخته شده نزدیک به سوخته را نشان داد. گفته می شود، اگر عاشق شیرینی و نان تست هستید، این انتخاب مناسبی است.

Cuisinart مانند اکثر اجاق های توستر به جای مستطیل شکل جعبه ای است، به این معنی که فضای کمتری را روی میز شما اشغال می کند. از آنجایی که به جای کنترل های دیجیتالی دارای صفحه های علامت گذاری شده است، عملکرد فر بسیار بصری است. با این حال، تنظیم دقیق تایمر مکانیکی دشوار است و هیچ تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده ای وجود ندارد. برای دماها و زمان های پیشنهادی، باید به دفترچه راهنما مراجعه کنید. ما متوجه شدیم که این مدل در عملکرد نسبتاً بی‌صدا است و 54.7 دسی‌بل را تولید می‌کند – بنابراین نباید در مکالمه آشپزخانه در حین آشپزی تداخل ایجاد کند. باید ماهیتابه و سبد سرخ کردنی را با دست بشویید و آماده باشید که از کمی روغن آرنج استفاده کنید تا آنها بی لک شوند.

بهترین هوشمند

5.بهترین اجاق های توستر: Breville Joule Oven Air Fryer Pro

بهترین آون توستر با قابلیت اتصال هوشمند

مشخصات فنی

نوع: دیجیتال

اندازه: x 17.3 x 12.821.5 اینچ

وزن: 23 پوند

ظرفیت: 13 پوند بوقلمون

قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: خیر

تمیز کردن آسان: خیر

کنترل برنامه: بله

دستور العمل ها: دستیار دستور العمل برنامه Joule

دلایل خرید

+ انتخاب عالی از توابع

+ لوازم جانبی فراوان

+برنامه همراه به کمک شما می آید

+ یک مرغ سوخاری عالی درست می کند

دلایلی برای اجتناب

-بیرون گرم می شود

-لوازم جانبی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیستند

این اجاق توستر شبیه به برنده Breville Smart Oven Air Fryer Pro است – به این دلیل است که در واقع یک نسخه ارتقا یافته از این مدل است. به همین دلیل، می توانیم به شما بگوییم که طراحی، لوازم جانبی و دستورالعمل های تمیز کردن بسیار شبیه به هم هستند. با این حال، نقطه تمایز اجاق توستر ژول در قابلیت های هوشمند آن است.

این می تواند به برنامه Breville Joule Oven متصل شود، که به شما امکان دسترسی به مجموعه ای از دستور العمل ها را با راهنمایی گام به گام می دهد. به علاوه، با 13 تنظیمات برای مطالعه، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. علاوه بر این، اتصال هوشمند به این معنی است که می‌توانید تنظیمات را تغییر دهید یا تایمرها را از طریق الکسا یا دستیار Google تنظیم کنید، اگرچه مسلماً ما این را کمی بی‌معنی دانستیم.

عملکرد جایی است که اجاق ژول و سلف آن تا حدودی متفاوت بودند. هنگام برشته کردن نان، فر ژول از روی آن بیرون آمد. از این دو در ترد کردن بال مرغ و سیب زمینی سرخ کرده یخ زده قوی تر بود. با این حال، ما متوجه شدیم که فر هوشمند هنگام تهیه سیب زمینی سرخ شده از ابتدا بهترین عملکرد را داشت و مرغ سوخاری بهتری تولید می کرد. در نتیجه سلف کمی بالاتر از آن قرار گرفت، اگرچه همه غذاهای اجاق ژول همچنان تحت تأثیر قرار می‌گرفتند – به‌ویژه مرغ کباب که امتیاز کامل را به دست آورد. با این حال، شایان ذکر است که این مدل هنوز هم در لمس داغ است، به خصوص روی شیشه. این یک اجاق توستر پرهزینه برای بوت کردن است. اما، اگر دوست دارید آخرین فناوری را داشته باشید و به زیبایی شناسی اهمیت می دهید، ارزش آن را دارد.

ساده ترین برای استفاده

بهترین اجاق های توستر
بهترین اجاق های توستر

6. نینجا فودی 10 در 1 XL Pro Air Fry Oven DT201

ساده ترین استفاده از اجاق توستر

مشخصات فنی

نوع: دیجیتال

اندازه: 17*20*13 اینچ

وزن: 34 پوند

ظرفیت: 9 تکه نان، 12 پوند بوقلمون

قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: بله

تمیز کردن آسان: بله

کنترل برنامه: خیر

دستور پخت: کتاب آشپزی گنجانده شده است

دلایل خرید

+ نان تست کامل درست می کند

+خوب می پزد و برشته می کند

+ نوآورانه و آسان برای استفاده از کنترل های دیجیتال

دلایلی برای اجتناب

– نمای بیرونی در لمس بسیار داغ می شود

-هنگام کارکردن پر سر و صدا

ما فکر می کنیم اجاق گاز 10 در 1 XL Pro Air Fry Oven Ninja Foodi DT201 یک محصول فوق العاده خوب است که بدون توجه به تنظیماتی که استفاده می کنید، عملکرد عالی در پخت و پز ارائه می دهد. کنترل‌های دیجیتال و بازخوانی همگی روی دسته قرار گرفته‌اند، که آنها را در سطح چشم قرار می‌دهد، جایی که دیدن و خواندن آنها بسیار آسان است. همچنین به این معنی است که اندازه محصول به اندازه حفره فر است، بنابراین شما بیشترین استفاده را از فضا ببرید. با نینجا، دو قفسه فر دریافت می کنید که می توان از آن برای گرم کردن دو پیتزا 12 اینچی به طور همزمان استفاده کرد. همچنین می توانید از یک قفسه همراه با سبد سرخ کردنی برای پختن کباب و سبزیجات به طور همزمان استفاده کنید. نینجا نه تنها می تواند نه برش نان تست را در یک زمان برشته کند، بلکه در واقع همه آنها را به طور یکنواخت قهوه ای می کند.

هنگامی که عملکردی را در صفحه کنترل انتخاب می کنید، اجاق به شما می گوید که از کدام موقعیت قفسه استفاده کنید. تنها شکایت ما در مورد نینجا این است که درب شیشه ای هنگام کار بسیار داغ می شود – دمای آن تا 282 درجه فارنهایت می رسد. همچنین تا حدودی نویز دارد، با dBa 61.3، که با صدای بلندترین آون توستری که در آزمایش دیدیم، برابری می کند. اگرچه سازنده توصیه می کند همه لوازم جانبی را با دست بشویید، اما آنها به راحتی تمیز می شوند و می توانند در ماشین ظرفشویی بروند. راهنمای فوق‌العاده کامل و کتاب آشپزی مالک امتیازات بزرگی هستند زیرا به شما کمک می‌کنند از آزمون و خطا جلوگیری کنید و شما را در آشپزی چند طبقه راهنمایی می‌کنند.

بهترین برای برشته کردن

7.بهترین اجاق های توستر: فر دیجیتال KitchenAid با سرخ کن

بهترین آون توستر برای برشته کردن

مشخصات فنی

نوع: دیجیتال

اندازه: 17*18*11.5 اینچ

وزن: 30.1 پوند

ظرفیت: 9 تکه نان، دو قطعه جوجه 3.4 پوندی

قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: بله

تمیز کردن آسان: بله

کنترل برنامه: خیر

دستور پخت: شامل نمی شود

دلایل خرید

+بسیار همه کاره

+ عملکرد خوب سرخ کردن هوا

+ نان تست عالی و سیب زمینی سرخ کرده خانگی درست می کند

+ بی صدا در حال کار

دلایلی برای اجتناب

– نمای بیرونی در لمس بسیار داغ می شود

– بدون دستور العمل در دفترچه راهنما

اگر واقعاً در مورد نحوه بیرون آمدن نان تست خود دلسرد هستید، اجاق گاز دیجیتال KitchenAid با سرخ کن هوا را دوست خواهید داشت. این نان به طور یکنواخت قهوه ای تولید می کند که با تنظیمات انتخاب شده مطابقت دارد. با این حال، می توانید از آن برای کباب کردن، سرخ کردن در هوا، پخت و کباب کردن نیز استفاده کنید. با وجود اینکه نسبت به سایر اجاق‌های توستر فشرده‌تر است، اما فضای کافی برای برشته کردن دو مرغ یا پخت یک لازانیا بزرگ دارد. به ویژه، KitchenAid در سرخ کردن هوا عالی است و سیب زمینی سرخ شده از ابتدا برای رقابت با آنهایی که در اغذیه فروشی مورد علاقه خود تهیه می کنید، تولید می کند.

در این مدل شما از یک صفحه و یک سری دکمه برای انتخاب تنظیمات خود استفاده می کنید که روی یک صفحه LCD کوچک نمایش داده می شوند. مانند اکثر اجاق های توستر، درب شیشه ای می تواند بسیار داغ شود. ما دمای 278 درجه فارنهایت را در حالت سرخ کردن هوا اندازه‌گیری کردیم، اگرچه کنترل‌ها به اندازه کافی خنک بودند که بتوان آن را لمس کرد. KitchenAid از نظر نویز 54.4 دسی بل متوسط ​​است، اما می توانید هنگام آشپزی روی آن چت کنید. با این فر یک تابه پخت لعابی بزرگ و کم عمق بدست می آورید. در حالی که ظرف و قفسه ها قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند، سازنده توصیه می کند آنها را با دست بشویید. قبل از خرید، به کدهای تبلیغاتی KitchenAid ما نگاهی بیندازید تا ببینید آیا می توانید هزینه را کاهش دهید.

چگونه ما آزمایش کردیم

برای یافتن بهترین اجاق‌های توستر، مجموعه‌ای از مدل‌های محبوب را آزمایش کردیم تا مشخص کنیم که چقدر خوب برشته، سرخ‌کرده، پخت و برشته می‌شوند و همچنین استفاده از آن‌ها چقدر راحت است. برای آزمایش عملکرد سرخ کردن در هوا، هم سیب زمینی سرخ شده منجمد و هم خانگی، کلم بروکسل، بال مرغ و سینه مرغ را با خرده های پانکو پختیم. با استفاده از تنظیم بریل، همبرگرها را هم پختیم و قهوه ای شدن و آبدار بودن هر پتی را ارزیابی کردیم. مرغ های کامل را در فرهایی که به اندازه کافی بزرگ بودند تفت دادیم و یکنواختی بعد از پختن و تردی پوست را بررسی کردیم. علاوه بر این، کیک های زرد را از مخلوط، کوکی های چیپسی شکلاتی از خمیر یخچالی پختیم و پیتزای یخ زده 12 اینچی را حرارت دادیم. ما یک قاشق غذاخوری روغن به سیب زمینی سرخ کرده و کلم بروکسل که از ابتدا تهیه شده بود اضافه کردیم، اما در غیر این صورت هیچ ماده دیگری به هیچ مورد اضافه نکردیم. همه چیز در تنظیمات توصیه شده توسط سازنده پخته شد تا زمانی که نرم شود، کاملا پخته شود یا تا دمای داخلی ایمن پخته شود. هر غذا از نظر قهوه ای شدن، ترد شدن، و میزان پخت یکنواخت و همچنین رطوبت و لطیف بودن آن در داخل ارزیابی شد.

برای ارزیابی سهولت استفاده برای هر اجاق توستر، تنظیم کنترل‌ها، لغزاندن قطعات به داخل و خارج و البته تمیز کردن آسان آن را در نظر گرفتیم. ما بررسی کردیم که آیا دفترچه راهنما به اندازه کافی نحوه استفاده از محصول را توضیح داده است یا خیر، که فکر می کنیم با توجه به اینکه اجاق های توستر عملکردهای بسیار متفاوتی را ارائه می دهند بسیار مهم است. ما سطح صدای هر آون توستر را در حین کار اندازه‌گیری کردیم تا مشخص کنیم که چقدر در مکالمه در آشپزخانه اختلال ایجاد می‌کند و دمای سطح را در هشت مکان که کاربر احتمالاً در طول پخت و پز لمس می‌کند اندازه‌گیری کردیم تا مشخص کنیم که آیا می‌تواند خطری باشد یا خیر.

پیشنهادات اجاق توستر

آیا به این فکر می کنید که خودتان را با یک آون توستر جدید پذیرایی کنید؟ برای مشاهده آخرین پیشنهادات، بهترین صفحه فروش و معاملات سرخ کن بادی ما را بررسی کنید. ما هم سرخ کن های هوا و هم اجاق های توستر را پوشش می دهیم و برخی از مارک های مورد علاقه ما اغلب ظاهر می شوند.

نحوه انتخاب

اجاق های توستر از نظر اندازه، ظرفیت، عملکرد و قیمت متفاوت هستند. گران‌ترین آن‌ها می‌توانند کارهای بسیار بیشتری نسبت به نان تست و گرم کردن مجدد انجام دهند – همچنین می‌توانند با هوا سرخ کنند، بریان کنند، بپزند و تقریباً به عنوان فر دوم استفاده کنند. با این حال، آنها همچنین در مقایسه با بهترین سرخ کن های هوا، فضای گرانبهای بیشتری از پیشخوان شما را اشغال خواهند کرد.

در اینجا پنج موردی که هنگام خرید توستر باید در نظر بگیرید آمده است:

اندازه – قبل از خرید، حتماً فضایی را که می‌خواهید اجاق توستر خود را در آن نگهداری کنید، اندازه بگیرید. فراموش نکنید که بررسی کنید آیا کابینت های بالای سر شما مانع می شود یا خیر، و مطمئن شوید که اجاق توستر فضایی در اطراف آن برای هواگیری نیز دارد.

ظرفیت – با در نظر گرفتن غذاهایی که به طور منظم می پزید شروع کنید و برنامه ریزی کنید که در فر توستر خود بپزید. مدل ها با طیف وسیعی از ظرفیت ها عرضه می شوند. فشرده ترین ها می توانند چهار تا شش تکه نان را به طور همزمان برشته کنند، در حالی که بزرگ ترین ها می توانند 9 برش نان را برشته کنند. در یک فر کوچکتر، می توانید غذاهای یخ زده را دوباره گرم کنید، اما ممکن است نتوانید یک پیتزای 12 اینچی را جا کنید. اکثر اجاق‌های جدیدتر موجود در بازار می‌توانند یک مرغ را کباب کنند و برخی حتی می‌توانند دو پرنده یا یک بوقلمون کوچک را همزمان بپزند. با این حال، اگر برای بیش از یک یا دو نفر غذا نمی‌پزید و رپرتوار شما شامل برشته نمی‌شود، ممکن است نخواهید اجاقی با ظرفیت زیاد فضای میز شما را در انحصار قرار دهد.

پر کردن بیش از حد اجاق توستر یکی از 7 اشتباه آون توستر است که به هر قیمتی باید از آن اجتناب کنید.

نوع کنترل – استفاده از کنترل های شماره گیری ساده است، اما دقت کمتری ارائه می دهد. برای تنظیم زمان، اساساً یک تایمر مکانیکی را می چرخانید که وقتی زمان تمام می شود زنگ می زند. این ممکن است برای اکثر کارها خوب باشد، به جز پخت در جایی که زمان دقیق بسیار مهم است – یک دقیقه اضافی و کوکی ها خشک می شوند. در حالی که تشخیص کنترل‌های دیجیتال کمی بیشتر طول می‌کشد، اما دقیق هستند و برای انواع مختلف آشپزی تنظیمات از پیش تعیین شده را می‌دهند، بنابراین لازم نیست حدس بزنید در چه دمایی و چه مدت باید پخت کنید.

عملکردهای دیگر – در حالی که طبق تعریف، اجاق‌های توستر جای دو دستگاه را می‌گیرند، مدل‌های امروزی همچنین می‌توانند با هوا سرخ کنند، آهسته‌پز کنند، آب‌گیری کنند و غیره. این به شما تطبیق پذیری بیشتری می دهد و به این معنی است که فضای کمتری برای نگهداری محصولات روی میز خواهید داشت. با این حال، به قیمت اجاق توستر نیز می افزاید، بنابراین در مورد اینکه آیا به عملکردهای اضافی نیاز دارید یا نه، واقع بین باشید. در اینجا برخی از بهترین دستور العمل های سرخ کن بادی آورده شده است، بنابراین می توانید از این تنظیمات بیشترین بهره را ببرید.

قیمت – می توانید از 50 تا 400 دلار برای یک اجاق توستر خرج کنید. در حالی که بهترین ها گران تر هستند، می توانید یک بسیار خوب را با حدود 100 دلار تهیه کنید. اگر در درجه اول برای نان تست، ساندویچ های ذوب شده و گرم کردن سریع به اجاق توستر نیاز دارید، نیازی به صرف دلار بالا نیست.

زمان تعویض

طول عمر اجاق های توستر به طور متوسط ​​پنج سال است، اما گزارش هایی مبنی بر ماندگاری مدل های آن تا 20 سال وجود دارد. اکثر آنها دارای یک سال گارانتی هستند، اگرچه برخی از مارک ها می توانند تا سه سال سیاست ارائه دهند. برای اینکه اجاق توستر خود را در شرایط کاری خوب نگه دارید، باید آن را تمیز نگه دارید – به خصوص در داخل. عناصر کثیف می توانند به راحتی آتش بگیرند یا بشکنند. یکی دیگر از مشکلات رایج شکستن دستگیره یا درب است. سعی کنید از کشیدن دسته توستر خود با نیروی اضافی خودداری کنید یا اجازه ندهید درب ببندد تا از آسیب دیدن آن جلوگیری شود. چیزهایی نیز وجود دارد که هرگز نباید آنها را در سرخ کن بادی قرار دهید که باید از آنها اجتناب کنید.

اگر دستگاه شما گرم نمی شود و دیگر تحت گارانتی نیست، بهترین گزینه خرید دستگاه جدید است. اگر تخمین تعمیر را دریافت کردید و بیش از نیمی از قیمت یک اجاق توستر جدید است، توصیه می کنیم یک دستگاه جایگزین بخرید.

وقتی برای یک اجاق توستر جدید خرید می کنید، متوجه می شوید که جدیدترین مدل ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و در آشپزخانه شما ظاهر خوبی خواهند داشت. آنها اکنون با مجموعه ای از ویژگی های جدید برای گسترش تطبیق پذیری خود از جمله سرخ کردن در هوا، پخت و پز چند طبقه و حتی پخت آهسته ارائه می شوند. در حالی که به طور کلی ویژگی های بیشتری در اجاق های بزرگتر یافت می شود، حتی مدل های کوچکتر هم اکنون می توانند با هوا سرخ شوند.

سوالات متداول اجاق توستر

چقدر باید برای فر توستر خرج کنم؟

همانطور که قبلا ذکر شد، اجاق‌های توستر می‌توانند از 50 تا 400 دلار قیمت داشته باشند، بنابراین قیمت‌ها بسته به برند واقعاً متفاوت است. به طور کلی، هر چه ویژگی‌های بیشتری را انتخاب کنید، هزینه بیشتری نیز خواهد داشت، و گزینه‌هایی مانند اتصال هوشمند و تنظیمات و لوازم جانبی اضافه‌شده تنها در پیشنهادات برتر موجود است. با در نظر گرفتن این موضوع، فقط باید روی چیزی که قصد استفاده از آن را دارید سرمایه گذاری کنید و از پرداخت هزینه اضافی برای عملکردهای غیر ضروری خودداری کنید. همانطور که آزمایش‌های ما نشان می‌دهد، برای بدست آوردن یک عملکرد خوب، نیازی به پرداخت دلار بالا ندارید. توصیه می کنیم قبل از جستجو، بودجه خود و آنچه از اجاق توستر خود می خواهید در نظر بگیرید. به این ترتیب می توانید از هزینه های بیش از حد جلوگیری کنید.

اگر فقط یکی از این وسایل را برای عملکرد سرخ کن هوا می خرید، شاید بهتر باشد به جای آن روی یکی از بهترین سرخ کن ها سرمایه گذاری کنید. اینها چندان همه کاره نیستند، اما معمولاً هزینه کمتری دارند، فضای کمتری را اشغال می کنند و عملکرد ثابت تری در این زمینه ارائه می دهند.

معایب آون توستر چیست؟

درست مانند هر وسیله دیگری، اجاق های توستر دارای معایبی هستند، به خصوص وقتی که مستقیماً با سرخ کن های هوا مقایسه شوند. اول، آنها دارای یک طراحی حجیم هستند که به طور کلی برای جابجایی منظم بیش از حد سنگین است – بنابراین احتمالاً نمی خواهید آن را دور از چشم ذخیره کنید. با این حال، به اندازه‌ای بزرگ است که مقدار قابل توجهی از فضای پیشخوان را اشغال کند، و وقتی در نظر بگیرید که به فضایی برای هواگیری نیاز دارد، این فضاها بزرگ‌تر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می‌شود. اجاق‌های توستر معمولاً بیشتر از سرخ‌کن‌های بادی خوب قیمت دارند و برخی از مدل‌های درجه یک حدود ۴۰۰ دلار قیمت دارند.

عملکرد اجاق های توستر می تواند بسیار متفاوت باشد. در تجربه ما، در حالی که چند کارکردی یک نقطه فروش قطعی است، برخی از تنظیمات معمولاً بهتر از سایرین هستند، و به ندرت می توان طرحی را یافت که به طور مداوم در سراسر صفحه کار کند. به همین دلیل، اگر فقط یک سرخ کن بادی می خواهید، پیشنهاد می کنیم با سرخ کن بادی بچسبید. از آنجایی که اجاق‌های توستر دارای طراحی مشابه اجاق‌های کوچک هستند، خطرات سوختگی مشابهی را نیز به همراه دارند. به ویژه درب شیشه ای اجاق توستر و همچنین بدنه های فلزی می تواند هنگام استفاده بسیار داغ شود.

با وجود این نکات منفی، ارزش دارد نکات مثبتی که اجاق های توستر می توانند ارائه دهند را به خاطر بسپارید. از آنجایی که چندین دستگاه را در یک دستگاه می‌گیرید، می‌توان آن‌ها را به‌عنوان ارزش پولی مناسب در نظر گرفت. از نظر زیبایی شناسی، در نمایشگر نسبت به سرخ کن های هوا بسیار جذاب تر به نظر می رسند. آنها در نهایت تطبیق پذیری بیشتری را نیز ارائه می دهند، نه تنها از نظر عملکردهای اضافی، بلکه از نظر ظرفیت. در نهایت، شایان ذکر است که در صورت خرید توستر مناسب، می توان از برخی از مشکلات فوق جلوگیری کرد. اینها به عنوان بخشی از آزمایشات ما برای یافتن بهترین اجاق های توستر در نظر گرفته شد. بنابراین، با پیروی از توصیه‌های ما، نمی‌توانید خیلی اشتباه کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس