بهترین اسپیکرهای بلوتوث برای ماشین شما در سال 2023

150
0
بهترین اسپیکرهای بلوتوث برای ماشین

با استفاده از این اسپیکرهای بلوتوث مخصوص ماشین خود، تلفن هوشمند خود را بدون زحمت وصل کنید و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید و با خیال راحت به تماس ها پاسخ دهید. بهترین اسپیکرهای بلوتوث برای ماشین را در ادامه بشناسید.

از لذت بردن از آهنگ‌ها و پادکست‌های مورد علاقه‌تان گرفته تا برقراری تماس‌های هندزفری، اسپیکرهای بلوتوث خودرو لایه‌های جدیدی از راحتی و ایمنی را به سفر شما اضافه می‌کنند.

بهترین اسپیکر بلوتوث خودرو به طور کلی: VeoPulse Car Speakerphone B-Pro 2

بهترین اسپیکرهای بلوتوث برای ماشین
بهترین اسپیکرهای بلوتوث برای ماشین

Speakerphone VeoPulse Car B-Pro 2 یک دستگاه با اندازه مناسب و سبک وزن است که روی گیره ماشین شما می چسبد. با دکمه های کنترلی بزرگ برای عملکردهای ضروری، نیازی نیست چشم خود را از جاده بردارید. همچنین دستورات صوتی را از طریق تلفن شما می پذیرد: یک “بله” یا “نه” ساده تماس ها را می پذیرد یا رد می کند، در حالی که می توانید از دستورات صوتی برای برقراری تماس و ارسال پیام نیز استفاده کنید.

بلندگوهای دوگانه 3W به این معنی است که مکالمات به اندازه کافی بلند هستند و کیفیت تماس خوب است. صداها بلند و واضح هستند و بلندگوی تلفن همچنین دارای کاهش موثر نویز پس زمینه است.

علاوه بر این، می‌توانید موسیقی و پادکست را پخش کنید یا از طریق برنامه نقشه مورد علاقه خود راهنمایی‌های شفاهی دریافت کنید.

اسپیکر VeoPulse Car B-Pro 2

به طور کلی بهترین

جمع و جور و سبک وزن، اسپیکر VeoPulse Car B-Pro 2 به راحتی روی گیره شما می چسبد. فرمان‌های صوتی، تماس‌های واضح با کاهش نویز، سنسور حرکتی که هنگام ورود و خروج از خودرو فعال می‌شود و عمر باتری تمام روز را ارائه می‌دهد.

مزایا

+ سنسور حرکت با کیفیت

+ کابل شارژ و آداپتور برق موجود است

+ زمان تماس 12 ساعته

+ می توانید دو دستگاه را به طور همزمان وصل کنید

+ گیره گیره محکم چسبانده شده است

معایب

– قوی ترین اسپیکر برای گوش دادن به موسیقی نیست

بهترین اسپیکر بلوتوث خودرو مقرون به صرفه: بلندگوی بلوتوث خودرو Besign BK06

اگر بودجه کمی دارید، اسپیکر بلوتوث خودرو Besign BK06 ارزش بسیار خوبی را ارائه می دهد. بسیاری از ویژگی‌های موجود در بلندگوهای گران‌تر را ارائه می‌کند، از جمله سنسور حرکت خودکار که هنگام ورود به خودرو شناسایی و متصل می‌شود و هنگام خروج از آن جدا می‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید با هندزفری تماس بگیرید و به Siri یا Google Assistant دسترسی داشته باشید.

تماس ها واضح و واضح هستند، در حالی که عمر باتری نسبت به قیمت مناسب است. با 20 ساعت مکالمه، چندین روز طول می کشد تا نیاز به شارژ مجدد بلندگو داشته باشید. با این حال، با خروجی 4 وات، بهتر است به عنوان یک تقویت کننده صدا هنگام گوش دادن به موسیقی به جای یک اسپیکر مستقل مناسب باشد.

Besign BK06

بهترین بودجه

30 دلار

33 دلار

3 دلار صرفه جویی کنید

Besign BK06 بسیاری از ویژگی های رقبای گران قیمت خود را ارائه می دهد. ویژگی هایی مانند سنسور حرکت خودکار، تماس بدون هندز با دستورات صوتی، و باتری با دوام طولانی، قیمت مقرون به صرفه را جذاب تر می کند.

مزایا

+ پشتیبانی از چند نقطه برای اتصال دو دستگاه

+ جمع و جور و سبک وزن

+ کیفیت تماس خوب با کاهش نویز پس زمینه

+ گیره گیره گنجانده شده است

معایب

– خروجی 4W برای گوش دادن به موسیقی ایده آل نیست

بهترین اسپیکر بلوتوث خودرو برای کنترل صوتی: اسپیکر بلوتوث داخل ماشین Jabra Tour

بهترین اسپیکرهای بلوتوث برای ماشین
بهترین اسپیکرهای بلوتوث برای ماشین

Jabra یکی از برترین تولید کنندگان اسپیکرهای مکالمه هندزفری است. در حالی که Jabra Tour بهترین دستگاه برای دوستداران موسیقی نیست، اسپیکر 3 واتی برای تماس‌های صوتی ایده‌آل است. کوچک و جمع و جور است و طراحی گیره آن اتصال آسان به آفتابگیر شما را تضمین می کند.

شما تمام عملکردهایی را که برای تماس موثر با هندزفری نیاز دارید، دارید. این اسپیکر همچنین دارای دستورات صوتی داخلی اولیه است و می توانید با سیری یا دستیار گوگل متصل شوید.

می توانید همزمان دو دستگاه را به هم متصل کنید و کیفیت صدا برای برقراری تماس و گوش دادن به پادکست ها و کتاب های صوتی کاملاً عالی است.

Jabra Tour Bluetooth اسپیکر داخل خودرو

بهترین برای دستورات صوتی

اگر به دنبال اسپیکر عمدتاً برای کنترل صوتی هستید، اسپیکر بلوتوث Jabra Tour در خودرو شما را پوشش می دهد. کوچک و جمع و جور است و به خوبی روی یک آفتاب گیر قرار می گیرد. تماس ها واضح هستند و دارای دستورات صوتی یکپارچه و ادغام عالی با دستیارهای صوتی است.

مزایا

+ سنسور حرکتی داخلی

+ کیفیت ساخت محکم

+ کابل USB گنجانده شده است

+ تا 20 ساعت مکالمه

معایب

– عدم وجود بیس برای موسیقی

بلندترین اسپیکر بلوتوث خودرو: اسپیکر بلوتوث داخل خودرو Jabra Freeway

اگر می‌خواهید یک اسپیکر بلوتوث ماشین با صدای قدرتمند داشته باشید، Jabra Freeway حداکثر 10 وات خروجی از سه بلندگو دارد که صدای فراگیر مجازی Jabra را ایجاد می‌کند. برای اسپیکر هایی از این نوع، صدا قوی است. با این حال، شما همچنین می توانید با استفاده از عملکرد ساده انتقال FM به سیستم استریو اتومبیل خود متصل شوید.

دستورات صوتی نیز خوب هستند، و اسپیکر دارای دستورات داخلی مختلفی است که پاسخ یا رد تماس ها، شماره گیری مجدد یا تماس را آسان می کند، در حالی که به دستورات تلفن دستگاه خود نیز دسترسی دارید. کیفیت مکالمه به اندازه کیفیت موسیقی عالی است، و همچنین یک عملکرد حسگر حرکتی را دریافت می کنید.

اسپیکر داخل خودرو بلوتوث Jabra Freeway

بلندترین اسپیکر بلوتوث

آزادراه Jabra دارای سه اسپیکر با صدای فراگیر مجازی خود Jabra است. کمربندهای موسیقی با زنگ های فوق العاده متعادل، و کتاب های صوتی و پادکست ها بکر هستند. همچنین می‌توانید آن را به سیستم استریو اتومبیل خود وصل کنید تا صدای بهتری داشته باشید. Freeway همچنین دارای کنترل هندزفری عالی و تمام ویژگی هایی است که از یک انتخاب ممتاز انتظار دارید.

مزایا

+ کابل Micro-USB گنجانده شده است

+ زمان مکالمه 14 ساعته

+ صوتی عالی

+ صدای فراگیر موثر

+ سنسور حرکت خوب

معایب

– به طرز عجیبی حجیم

– گران

بهترین اسپیکر بلوتوث خودرو برای عمر باتری: لوازم جانبی موبایل موتورولا Sonic Rider

بهترین اسپیکرهای بلوتوث برای ماشین
بهترین اسپیکرهای بلوتوث برای ماشین

اگر نگرانی اصلی شما عمر باتری است، لوازم جانبی موبایل موتورولا Sonic Ride 45 ساعت زمان مکالمه عظیم را ارائه می دهد. اگر در حال برنامه‌ریزی سفری حماسی در سراسر کشور هستید و به یک اسپیکر خودروی قابل اعتماد نیاز دارید که به ندرت نیاز به شارژ آن دارید، این می‌تواند برای شما مناسب باشد.

اسپیکر 2 واتی از نظر خروجی صدا برای موسیقی زمین لرزان نیست، اما تماس‌ها واضح و تمیز هستند و اسپیکر دارای پژواک و کاهش نویز است. می‌توانید تماس‌های خود را مدیریت کنید و پیام‌های متنی را بدون هندزفری ارسال کنید، در حالی که اطلاعات تماس‌هایتان را نیز دریافت خواهید کرد و هنگامی که باتری در نهایت تمام شد، هشدارهایی دریافت خواهید کرد.

لوازم جانبی موبایل موتورولا Sonic Rider

بهترین عمر باتری

40 دلار

60 دلار

20 دلار صرفه جویی کنید

لوازم جانبی موبایل Motorola Sonic Rider بهترین انتخاب است اگر به یک اسپیکر با باتری فوق العاده نیاز دارید. با مکالمه 45 ساعته و زمان آماده به کار 5 ماهه، در عملکرد برق پیشرو است. و با کاهش نویز عالی و تماس بدون هندز، ارزش آن را برای رانندگی طولانی دارد.

مزایا

+ فناوری چند نقطه ای برای استفاده از دو دستگاه

+ کیفیت صدای عالی

+ راه اندازی آسان

معایب

موسیقی عالی به نظر نمی رسد

سوالات متداول

بلوتوث چیست؟

بلوتوث یک فناوری بی سیم کوتاه برد است که برای تبادل داده استفاده می شود. این به شما امکان می دهد با طیف گسترده ای از محصولات، از جمله ابزارهای خانه هوشمند، مانند ترموستات ها و بلندگوها یا دستگاه های بی سیم مانند هدفون و چاپگر، ارتباط برقرار کرده و بین آنها تبادل اطلاعات کنید.

آیا می توانم یک اسپیکر بلوتوثی را در ماشینم بگذارم؟

بله، می توانید یک اسپیکر بلوتوثی را در ماشین خود قرار دهید. با این حال، اگر می خواهید اسپیکر بلوتوث شما استریو ماشین شما را تقویت کند، مطمئن شوید که استریو با بلوتوث سازگار است.

اگر می خواهید از اسپیکر بلوتوث خود به عنوان منبع صوتی مستقل در ماشین خود برای پخش موسیقی از دستگاه دیگری مانند تلفن هوشمند خود استفاده کنید، به یاد داشته باشید که کیفیت صدا به اسپیکر شما بستگی دارد. اسپیکر های بلوتوث معمولاً به خوبی اسپیکرهای استریو اتومبیل نیستند و برای آکوستیک وسایل نقلیه طراحی نشده اند.

همچنین باید اندازه و محل قرارگیری اسپیکر را نیز در نظر بگیرید. برخی از آنها می توانند حجیم باشند، به خصوص اگر به دنبال حجم هستند، و پیدا کردن جایی برای آن در داشبورد یا هر جای دیگری ممکن است مشکل باشد. همچنین باید اقدامات احتیاطی را رعایت کنید و اجازه ندهید یک اسپیکر بلوتوث حجیم جلوی دید شما را بگیرد.

آیا یک بلندگوی بلوتوث می تواند جایگزین سیستم استریو ماشین من شود؟

سازندگان سیستم های استریو را با در نظر گرفتن آکوستیک خودرو طراحی می کنند. بنابراین، بعید است که همان عملکرد صوتی را که از استریو ماشین دریافت می‌کنید، دریافت کنید.

با این حال، ادغام یک اسپیکر بلوتوث در سیستم شما می تواند مزایای زیادی داشته باشد. اینها شامل بهبود مقرون به صرفه صوتی و همچنین کنترل صوتی و تماس هندزفری در صورتی که قبلاً این ویژگی را ندارید، می شود. امکان افزودن اتصال بلوتوث به یک سیستم استریو ماشین قدیمی دلیل دیگری است که ممکن است بخواهید یک اسپیکر بلوتوث داشته باشید.

آیا برای استفاده از آن باید اسپیکر بلوتوث را وصل کنید؟

نه، شما این کار را نمی کنید زیرا اکثر اسپیکر های بلوتوث دارای باتری های قابل شارژ هستند. اسپیکر های بلوتوث بزرگتر و قدرتمندتر ممکن است به پریز دیواری AC نیاز داشته باشند. با این حال، اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل با باتری های داخلی، انتخاب عملی تری برای استفاده در خودرو هستند.

تفاوت بین اسپیکر بلوتوث و بلندگوی بی سیم چیست؟

این دو اصطلاح معمولاً به جای هم استفاده می شوند. با این حال، یک تفاوت وجود دارد. یک اسپیکر بلوتوث از بلوتوث برای اتصال بی سیم استفاده می کند، در حالی که یک اسپیکر بی سیم می تواند با استفاده از بلوتوث و همچنین سایر فناوری های بی سیم مانند Wi-Fi متصل شود.

آیا بلوتوث برای کیفیت موسیقی مضر است؟

بلوتوث می تواند تا حدودی بر کیفیت موسیقی تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، برای کاهش حجم فایل های صوتی، بلوتوث از فشرده سازی با اتلاف استفاده می کند. این می تواند منجر به از بین رفتن جزئیات دقیق و وفاداری در بازتولید صدا شود. با این حال، کدک های بلوتوث جدید کارآمدتر هستند و کاهش کیفیت صدا به مراتب کمتر قابل توجه است.

بلوتوث همچنین می تواند تاخیر ایجاد کند که می تواند برای دی جی ها یا گیمرها مشکل ساز باشد. با این حال، استفاده از یک اسپیکر بلوتوث در ماشین شما مشکل چندانی نخواهد داشت.

چرا باید بلوتوث را خاموش کنم اگر از آن استفاده نمی کنم؟

هنگامی که روشن است دستگاه شما به طور مداوم سایر دستگاه های بلوتوث را اسکن می کند. این امر دستگاه شما را در برابر مسائل امنیتی آسیب پذیر می کند، مانند دسترسی غیرمجاز به داده های شخصی یا آلودگی به بدافزار. همچنین باتری شما را خالی می‌کند، حتی زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، در حالی که بلوتوث می‌تواند با سایر دستگاه‌های بی‌سیم مانند نمایشگر کودک تداخل ایجاد کند.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس