بهترین بازی های نینتندو سوئیچ ۲۰۲۳

61
0
بهترین بازی های نینتندو سوئیچ

همین پنج سال پیش، نینتندو بر سر دوراهی قرار داشت. Wii U در جایگاه سوم جنگ های کنسولی قرار گرفت و پس از فشارهای زیاد، این شرکت اولین قدم های خود را برای بازی های موبایلی با Miitomo و Super Mario Run انجام داد. بهترین بازی های نینتندو سوئیچ را بشناسید.

Switch در راه تبدیل شدن به پرفروش ترین کنسول این شرکت تا کنون است، و هفت بازی Switch از کنسول Wii U پیشی گرفته‌اند. بنابراین، به لطف فرمت ترکیبی منحصر به فرد سوییچ و یک مجموعه بازی رو به رشد، همه چیز در حال پیشرفت است.

بنابراین هدف این راهنما این است که به افراد ناآشنا کمک کند تا بهترین بازی ها را بازی کنند. و اگر Switch Lite دارید، نگران نباشید: هر بازی موجود در لیست به طور کامل توسط کنسول قابل حمل پشتیبانی می‌شود.

Animal Crossing: New Horizons

Animal Crossing: New Horizons بهترین بازی این مجموعه است. بسیاری از جنبه های بی نظم بازی های قبلی را رفع می‌کند و به بازیکنان انگیزه زیادی می‌دهد تا به سازماندهی جامعه جزیره ای خود ادامه دهند. همانطور که انتظار دارید، بهتر از هر ورودی قبلی به نظر می‌رسد. طراحی صدا به سطوح آسایش مغز ASMR می‌رسد. New Horizons یک گریز فوق العاده آرامش بخش از واقعیت است.

بهترین بازی های نینتندو سوئیچ Bayonetta 3 Standard

Bayonetta 3 بازسازی جالبی از مضحک ترین مضامین سریال است. Bayonetta 3 از نظر مکانیکی غنی و پر از اکشن است، به علاوه به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به یک قطار جهنمی واقعی تبدیل شوند تا جانوران عظیمی را که برای نابودی جهان آمده اند، نابود کنند. Bayonetta نبرد های زیبایی دارد، یک لاینر را رها می‌کند و در یک لحظه با کفش های خود به دشمنان شلیک می کند و لحظه بعد به یک موجود عنکبوتی غول پیکر تبدیل می‌شود.

سری Bayonetta همیشه عجیب و غریب تر می‌شود، اما این بدان معنا نیست که گیم پلی رضایت بخش خود را در طول مسیر از دست می‌دهد. در قسمت سوم فرنچایز، Bayonetta قدرتمند، مطمئن و بامزه است. یک درگ ملکه در جهان است که توسط جادوگری کنار هم قرار گرفته است، و هرج و مرج این ترکیب واقعا جادویی است.

Neon White

مانند همه بازی های خوب، یادگیری Neon White ساده و تسلط بر آن دشوار است. خواسته اصلی این است که هر شیطانی را از یک سطح شکست دهید و به یک نشانگر پایان بروید. مانند یک تیرانداز اول شخص سریع اتفاق می‌افتد. سلاح های شما کارت هایی هستند که می‌توانند شلیک کنند یا برای یک حرکت خاص یا توانایی حمله خرج شوند. چالش واقعی از سیستم امتیازدهی ناشی می‌شود، که شما را بر اساس زمانی که برای تکمیل یک سطح صرف کرده‌اید، امتیاز می‌دهد.

فقط 100 سطح وجود دارد که همه آنها را باید یاد بگیرید، تکرار کنید تا کامل شوند. علیرغم تصاویر تیراندازی اول شخص، بیشتر شبیه تلاقی بین Trackmania و پلتفرمر است. شما به سرعت آن مدال برنز را به طلا تبدیل خواهید کرد و سپس یک “آس” که ظاهراً هدف نهایی شماست. در نهایت تابلوهای امتیازات آنلاین را می‌بینید و متوجه می‌شوید که چند ثانیه روی میز باقی مانده اید. به طور تصادفی به مدال قرمز مخفی در یک سطح دست خواهید یافت، و متوجه می‌شوید که سطحی از کمال پنهان وجود دارد که باید به آن دست یابید.

بهترین بازی های نینتندو سوئیچ Paramormasight

اگر از رمان های بصری، داستان های متفاوت و حفظ سطح تقریباً ثابتی از هوشیاری نسبت به همه چیزهایی که یک بازی به شما می‌گوید لذت می‌برید، Paranormasight یک بازی فوق العاده برای شما است. Paranormasight: The Seven Mysteries of Honjo 9 داستان عامیانه ژاپنی (نپرس)، ارواح، نفرین ها و ukiyoe را به هم پیوند می‌دهد. هنگامی که داستان اول به سبک آموزشی را کامل کردید، بین چندین شخصیت حرکت می‌کنید، اگرچه در جستجوی سرنخ ها و نکات ناگزیر به این شخصیت باز می‌گردید. سبک ارائه با فضای ژاپنی Twilight Zone همخوانی دارد. تصاویر دارای خطوط قرمز، آبی و سبز هستند که شبیه تلویزیون های قدیمی هستند. شما با دیگرانی که دارای قدرت نفرین مرگبار هستند مقابله خواهید کرد، زیرا یا سعی می‌کنید مخفیانه راه خود را از خطر خارج کنید یا سایر نفرین کنندگان را در دام شما بیفتند. در نهایت، همه چیز با هم به یک نتیجه گیری هوشمندانه می‌رسد. ما امیدواریم که نسخه های Paranormasight  بیشتری در راه باشد.

Metroid Prime Remastered

Metroid Prime Remastered یکی از بهترین بازی های نینتندو در تمام دوران است. مدل ها، بافت ها و نورپردازی آن را برای HD (در حالی که در سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه قفل می‌ماند) بازسازی کرده و یک طرح کنترل دوتایی راحت تر را اضافه می‌کند. البته اصل بازی دست نخورده باقی مانده است. Metroid Prime یک شاهکار باقی می‌ماند، اثری که شگفتی و انزوای مواجهه با دنیای بیگانه را از نگاه دیگران به تصویر می‌کشد. اگرچه جنگی به عنوان شکارچی جایزه، ساموس آران وجود دارد، اما این بیشتر یک بازی اکتشافی اول شخص است تا یک تیراندازی اول شخص.

Kirby and the Forgotten Land

Kirby and the Forgotten Land، بازی صورتی دوست داشتنی نینتندو را به صورت سه بعدی می‌آورد. ساختار آن نسبت به Super Mario Odyssey بسیار روان تر است، اما بازی به همان شکل و شمایل است. قلاب بزرگی وجود دارد که در آن کربی برای عبور از مراحل خاص، اشیاء خاصی را می‌بلعد و شکل می‌گیرد. واقعا سرگرم کننده است. “Pipe Mouth Kirby” یک لوله را در یک استوانه غلتشی تخریب می‌کند، “Water-Balloon Mouth Kirby” شما را به یک توده لرزان غول پیکر تبدیل می‌کند و غیره. بازیافت آن تا پایان شروع می شود، اما بیشتر بازی با ایده های جدید به روش کلاسیک نینتندو پیش می‌رود. اگرچه داستان چیز پولیتزر نیست، اما پایان آن به طرز شگفت انگیزی پوچ است. مانند بسیاری از بازی های کربی، برای افراد با هر سطح مهارتی به اندازه ی کافی خنک است، اما به اندازه کافی کامل نیست.

بهترین بازی های نینتندو سوئیچ Astral Chain

همه گرافیک های بازی بیش از حد عمومی به نظر می‌رسید، تقریباً یک نمایش رنگی تا یک بازی اکشن. من نباید اینقدر نگران باشم، زیرا این یکی از عناوین اصلی است که توسط PlatinumGames، توسعه دهنده سری Bayonetta، در سال های اخیر آمده است.

در آینده ای که جهان تحت حمله دائمی موجودات ماورایی قرار دارند، شما به عنوان یک افسر مامور به مقابله با این حمله بازی می‌کنید. حقه بازی این است که شما می‌توانید این موجودات را رام کنید تا به لژیون هایی تبدیل شوند که در مبارزه از آنها استفاده می‌کنید. برای مقابله با امواج اوباش و دشمنان بزرگ‌تر و چالش برانگیز، برخوردها با شما انجام می‌شود که هم شخصیت و هم لژیون را به طور همزمان کنترل می‌کنید. همچنین برای مبارزه، از لژیون ها برای حل جنایات و عبور از محیط ها استفاده خواهید کرد.

Astral Chain به مواردی تقسیم می‌شود که به عنوان فصل عمل می‌کنند. داستان خوب شروع می‌شود، اما به سرعت به ترکیبی از انیمه های مختلف تبدیل می‌شود، از جمله پیچ و تاب ها و کمان هایی که مستقیماً از برخی نمایش ها و فیلم های بسیار معروف جدا شده اند. با این حال، گیم پلی شما را در کمپین اصلی 20 ساعته و محتوای نسبتاً مهم پایان بازی درگیر کند.

آیا زنجیره Astral به Nier: Automata می‌رسد؟ نه، به هیچ وجه، اما مبارزات و محیط های آن می‌توانند از آن بازی پیشی بگیرند. این روزها اغلب با قیمت کمتر از 50 دلار در دسترس است، ارزش وقت شما را دارد.

بهترین بازی های نینتندو سوئیچ Celeste

Celeste چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این یک پلتفرمر عالی است، اما در عین حال یک بازی پازلی نیز هست. گیم پلی را بالاتر از همه چیز قرار می‌دهد، اما داستان فوق العاده ای دارد. یک تضاد زیبا، متحرک و به یاد ماندنی از یک بازی است که توسط MattMakesGames، استودیوی مستقل پشت Towerfall عالی ساخته شده است. Celeste بدون توجه به پلتفرمی که دارید ارزش آن را دارد، اما سطوح مبتنی بر اتاق و آثار هنری دوبعدی واضح آن را تبدیل به یک بازی فوق العاده برای بازی در سوئیچ در هنگام حرکت کرده است.

Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age

Dragon Quest XI یک بازی نقش آفرینی سنتی ژاپنی است. اکثر شخصیت ها دارای بازی های RPG هستند: قهرمان بیصدا – که در واقع یک قهرمان افسانه ای است، خواهران جادوگر، سرکش مرموز و بقیه. سیستم نبردی وجود دارد که در سریال به ندرت تغییر کرده است. (دلیلی وجود دارد که این نسخه ویژه دارای یک نسخه سبک 16 بیتی از بازی است: مکانیک و داستان در محیط های گرافیکی محدودتر به همان خوبی کار می‌کنند.) داستان ضربات RPG آشنا زیادی دارد. بازی های RPG به داستان های متقاعدکننده نیاز دارند.

نسخه سوییچ شیک‌ترین برداشت را از بازی ارائه نمی‌کند – این بازی در کنسول های رقیب موجود است – اما شخصیت ها که توسط آکیرا توریاما طراحی شده‌اند، با وجود محدودیت های کنسول هیبریدی، روان و با جزئیات فراوان اجرا می‌شود. اگرچه توضیح آن سخت است، اما در مورد پخش یک JRPG سنتی در کنسول نینتندو نیز چیزی کاملاً واضح وجود دارد.

Fire Emblem: Three Houses

Fire Emblem: Three Houses را باید بازی کنید. Developer Intelligent Systems تغییرات زیادی در فرمول خود برای اولین بازی این سری در نینتندو سوییچ ایجاد کرد و نتیجه این تغییرات، بازی ای است که شخصیت های دوگانه Fire Emblem را به شکلی معنادار و رضایت بخش به هم پیوند می‌دهد. نیمی از زمان خود را به عنوان یک تاکتیک دان چیره دست می‌گذرانید و فرماندهی نیروها را در میدان های نبرد متنوع و لذت بخش خواهید داشت. شما به عنوان استاد در بهترین مدرسه در کشور به دانش آموزان آموزش می‌دهید و روابط ایجاد می‌کنید.

Hades

Hades اولین عنوانی بود که توانست در لیست بهترین بازی های رایانه شخصی ما قرار بگیرد، و البته برای نینتندو سوییچ مناسب است. این یک اکشن-RPG است که توسط تیم پشتیبان Bastion، ترانزیستور و Pyre ساخته شده است. شما نقش زاگرئوس، پسر هادس را بازی می‌کنید، که می‌خواهد از دنیای زیرین فرار کند. برای انجام این کار، زاگرئوس باید راه خود را از طریق سطوح مختلف جهان اموات و بالا بردن سطح مبارزه کند. در طول مسیر، از طیف گسترده ای از خدایان باستانی مانند زئوس، آرس و آفرودیت، “موفقیت” دریافت خواهید کرد، که اثرات اضافی را در حملات مختلف شما روی هم می‌گذارد. هر سطح به اتاق های پر از شیاطین، آیتم ها و مینی باس های گاه به گاه تقسیم می‌شود.

از آنجایی که Hades یک بازی «سرکش» است، هر بار از یک مکان شروع می‌کنید و سطوح را دوباره مرتب می‌کنید. با این اوصاف، آیتم هایی که جمع آوری می‌کنید می‌توانند برای دسترسی و ارتقاء سلاح ها و توانایی های جدید که در بین جلسات باقی می‌مانند استفاده شوند. هادس در ابتدا توجه ما را فقط به خاطر گیم پلی اش به خود جلب کرد: می‌توانید 30 دقیقه وارد شوید و لذت ببرید یا ساعت ها در حال بازی باشید. با نزدیک شدن به انتشار نهایی بازی، داستان سرایی، جهان سازی و شخصیت کلی آن شروع به شکل گیری کرد – کارهای زیادی برای انجام دادن و افراد زیادی برای ملاقات وجود دارد. شما می‌توانید صدها ساعت بازی کنید و همچنان از آن لذت ببرید.

بهترین بازی های نینتندو سوئیچ Hollow Knight

یک موفقیت واقعی بود و یکی از معدود بازی های Kickstarter بود که نه تنها مطابق انتظارات عمل می‌کرد، بلکه فراتر از انتظارات بود. Hollow Knight یک بازی اکشن-ماجراجویی دوبعدی در سبک Metroidvania است، اما فقط یک حالت دارد. در سرزمینی وسیع و فرسوده اتفاق می‌افتد که با باز کردن مهارت های جدید و حمله به شخصیت ها، به تدریج آن را کشف خواهید کرد. توسعه دهندگان به عنوان خلاصه ای از دیالوگ و روایت، داستانی را از طریق محیط و اتمسفر منتقل می‌کنند و کاملاً آن را ثابت می‌کند.

Hollow Knight منحنی یادگیری سختی دارد، همیشه به شما امکان پیشرفت را می‌دهد اما هرگز آن را آسان نمی‌کند. به عنوان مثال، مکانیک Dark Souls را قرض می‌گیرد که در آن شما باید پس از مرگ به جسد خود برگردید تا “Geo” خود را (استانداین بازی برای Souls) بازیابی کنید، که همیشه زمان پرتنشی است. با این حال، در سراسر این، دشمنان و NPC ها هرگز به سادگی شکست نخواهند خورد. این بازی، یک حس شوخ طبعی و خوش اخلاقی دارد که عمدتاً از طریق افرادی که به زیبایی متحرک و صداگذاری شده اند، آغشته شده است. با توجه به هزینه کم و کیفیت فوق العاده بالای آن، واقعا دلیلی برای عدم دریافت این بازی وجود ندارد. به ما اعتماد کنید، شما را راضی خواهد کرد.

Into the Breach

بازی Into the Breach، یک بازی سرکش مستقل است که در آن شما ماشین ها را کنترل می‌کنید تا از حمله بیگانه ها جلوگیری کنید، از قراردادها سرپیچی می‌کنید و برای آن بسیار بهتر است. مکانیک اصلی آن در قالب XCOM (یا نشان آتش، برای آن موضوع) است، کاری که با این مکانیک ها انجام می‌دهد بسیار جالب است. بازی استراتژی سنتی نوبتی مانند یک بازی شطرنج انجام می‌شود – شما برای حرکت بعدی برنامه ریزی می‌کنید، در حالی که پیش بینی می‌کنید حریف در ازای آن چه خواهد کرد، و از قبل به کارهای بعدی فکر می‌کنید. در ابتدای هر نوبت «Into the Breach»، بازی به شما می‌گوید دقیقاً هر شخصیت دشمن قرار است چه کاری انجام دهد، دقیقاً در چه نقطه ای به پایان می‌رسد و چقدر خسارت وارد می‌کند. هیچ درصد ضربه، هیچ رویداد تصادفی، هیچ شانسی وجود ندارد. هر نوبت یک پازل است، با پاسخ های قطعی به اینکه دقیقا چگونه می‌خواهید در صدر قرار بگیرید.

نبردهای «Into the Breach» کوتاه هستند، و به گونه ای طراحی شده‌اند که بسیار قابل پخش هستند. هنگامی که به اصول اولیه تسلط پیدا کردید و به پایان رسیدید، چندین ماشین مختلف با مکانیک های حمله و دفاع جدید برای یادگیری و تسلط در هنگام ترکیب و تطبیق برای ساختن تیم مورد علاقه خود وجود دارد. اگر از طرفداران بازی های استراتژی پازل یا نوبتی هستید، این یک بازی ضروری است.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

The Legend of Zelda: Breath Of The Wild نشان دهنده بزرگترین تغییر در این سری از زمان Ocarina of Time در Nintendo 64 است و ممکن است یکی از بهترین بازی های دهه گذشته باشد. این بازی طولانی مدت با منحنی یادگیری دشواری کاملاً صمیمی و دنیای باز باورنکردنی برای بازی می‌کشاند. حتی بدون افزودنی های سرگرم کننده DLC، در اینجا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و چالش هایی برای گیمر های هر سطح وجود دارد.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک تجدد برای یکی از معتبرترین فرنچایزهای نینتندو بود، و طولی نکشید که این شرکت اعلام کرد که دنباله ای مستقیم در دست ساخت دارد. نتیجه نهایی «Tears of the Kingdom » است، بازی ای که BotW را به روش های کاملاً غیرمنتظره ای ریمیکس می‌کند. شما هنوز در حال کاوش در Hyrule هستید و می‌توانید تقریباً به هر نقطه ای که می‌توانید ببینید سفر کنید، و هنوز ده ها جای کوچک برای انجام دادن مأموریت های بزرگ‌تر وجود دارد که می‌توانید به هر ترتیبی که دوست دارید آنها را انجام بدهید.

همچنین دنیای زیرین وسیع و دنیای آسمانی اسرارآمیز پر از اماکنی برای کاوش وجود دارد، و این مکان های جدید چالش ها و خطرات جدیدی را ارائه می‌کنند که متفاوت از آنچه در Hyrule می‌بینید. چندین مهارت جدید برای برتری دادن دارد، از جمله Ultrahand. این به شما امکان می‌دهد تقریباً هر چیزی را بگیرید و آن را به اشیاء دیگر بچسبانید، و به شما امکان می‌دهد انواع ابزارها، چه کاربردی و چه پوچ، بسازید. Ultrahand راه حل های بسیار متنوعی را برای هر پازلی که در بازی با آن روبرو می‌شوید باز می‌کند، و لحظهای که راه حل مناسب را برای چیزی که مانع شما می‌شود پیدا کنید، حتی از بازی های قبلی Zelda رضایت بخش تر است. Tears of the Kingdom تقریباً هر چیزی را که در مورد Breath of the Wild عالی بود می‌گیرد و آن را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد.

بهترین بازی های نینتندو سوئیچ Disco Elysium Final Cut

Disco Elysium یک بازی خاص است. اولین نسخه از استودیوی استونیایی ZA/UM، یک RPG علمی-تخیلی گسترده است که بیشتر از بازی های مدرن متمرکز بر مبارزه، از D&D و Baldur’s Gate الهام می‌گیرد. در واقع، هیچ مبارزه ای برای صحبت وجود ندارد، در عوض، شما شخصیت خود را خلق می‌کنید، نقاط قوت و ضعف آنها را انتخاب می‌کنید و سپس آزمون های مهارتی به سبک D&D را رد می‌کنید تا راه خود را در داستان باز کنید. توانایی های خود را ارتقا می‌دهید و آمار را با آیتم ها افزایش می‌دهید، اما واقعاً سیستم های بازی به جای داستانی واقعاً درگیرکننده، با تعدادی از بهترین نوشته هایی که تا به حال یک بازی ویدیویی را زیبا کرده است، از بین می‌روند.

با Final Cut که 18 ماه پس از نسخه اصلی منتشر شد، دیالوگ های سنگین بازی اکنون دارای صداپیشگی کامل است که دنیای منحصر به فرد را بیش از هر زمان دیگری زنده می‌کند. پس از عرضه روی رایانه شخصی، PS5 و Stadia،  Final Cutاکنون برای همه کنسول های خانگی موجود – از جمله Nintendo’s Switch- در دسترس است. زمان بارگذاری نسبت به سایر سیستم ها کمی کندتر است، بنابراین ممکن است بهترین پلتفرم برای اجرای آن نباشد، اما امتحان کردن آن ضرری ندارد.

Mario Kart 8 Deluxe

سرزندگی و توجه به جزئیات Mario Kart 8 Deluxe ثابت می‌کند که ارتقای معتبری به Wii U اصلی است. شخصیت ها در حین مسابقه، متحرک و دوست داشتنی هستند. نینتندو مسیرهای بزرگتر و وسیع تری را برای گنجایش ۱۲ مسابقه دهنده ایجاد کرده است. این نسخه از Mario Kart شامل تایرهای شناور ضد گرانش و گلایدرهای خودکار برای زمانی که از سطح شیب دار اوج می‌گیرید، مسابقات را حتی از نظر بصری هیجان انگیزتر می‌کند، اما هسته اصلی آن همان سادگی قدیمی است. همچنین یک ویترین عالی برای حالت های بازی متعددی است که سوییچ قادر به انجام آنها است.

OlliOlli World

نگران بودم که کارگردانی رنگارنگ OlliOlli World برای این مجموعه این سطح از چالش را کنار بگذارد، اما نباید نگران می‌شدم. توسعه دهنده Roll7 بازی ای ساخته است که به طور قابل توجهی قابل دسترس تر از عناوین اصلی است. اما بازی ای که واکنش های کششی و کسب امتیاز را برای کسانی که هوس آن را دارند دست نخورده نگه می‌دارد.

بازی چالش های جدی را با لحظاتی ترکیب می‌کند که به شما امکان می‌دهد واقعاً وارد آن وضعیت جریان گریزان شوید، جایی که شما فقط در حال انجام ترفندها، سوار شدن به ریل و به طور کلی در مسیر هستید. به کاری که انجام می‌دهید فکر کنید. موسیقی، جلوه های صوتی، سبک هنری، طراحی سطح و حرکات متنوعی که می‌توانید انجام دهید همگی به این حال و هوا کمک می‌کنند – و حتی اگر بازی کاملاً متفاوت از بازی های قبلی به نظر برسد، نتیجه نهایی یکسان است: شادی و هیجان اسکیت برد سواری.

بهترین بازی های نینتندو سوئیچ Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

Super Mario 3D World در ابتدا در سال 2013 عرضه شد که البته فروش آن اندک بود. این کم رونقی بیشتر به این دلیل که افراد کمی Wii U داشتند. این بازی یک بازسازی عالی از مکانیک قدیمی ماریو قدیمی به سه بعدی است. همچنین یک بازی چند نفره عالی است، زیرا می‌توانید در حالت Co-op با سه بازیکن دیگر بازی کنید و در سطوح مختلف مسابقه دهید – برنده هر سطح در مرحله بعدی تاج بر سر می‌گذارد.

اکنون می توانید این بازی را از راه دور انجام دهید، که یک مزیت بزرگ است. در ادامه آن بازی Bowser’s Fury است، یک بازی کاملاً جدید که بیشتر شبیه ترکیبی از Super Mario Odyssey و دنیای سه بعدی است. چالش های واقعاً خلاقانه ای وجود دارد که با سبک و سرعت بازی Wii U ترکیب شده‌اند. (لازم به ذکر است که Bowser’s Fury بر خلاف بازی اصلی فقط برای یک یا دو بازیکن خوب است.) ما به تنهایی جهان سه بعدی را توصیه می‌کنیم، اما به عنوان یک مجموعه با Bowser’s Fury به معامله بسیار بهتری تبدیل می‌شود.

Super Mario Odyssey

ممکن است Super Mario Odyssey تغییر عمده ای را که Breath of the Wild برای سری Zelda ایجاد کرده بود، نشان ندهد، اما این یک بازی عالی است که در دو دهه گذشته اصلاح شده است. ما پیشرفت های مهمی مانند نقشه ها و سفرهای سریع را دریافت کردیم، و Cappy قدرتمند یک افزودنی واقعاً سرگرم کننده به ترفندهای معمول ماریو است.

Super Smash Bros. Ultimate

این گزینه نهایی بازی مبارزه ای چند نفره نینتندو است. اولین بازی این سری در سوییچ، شخصیت های بیشتری را از بازار نینتندو به ارمغان می‌آورد. اگر از ماریو، پیکاچو و ساموس متروید خسته شده‌اید، شاید بایونتا از Final Fantasy VII شخصیت جدید شما باشند. در اینجا حدود 80 کاراکتر برای انتخاب وجود دارد (اگرچه 10 تا از آنها در DLC قفل شده اند).

Super Smash Bros. Ultimate دارای حالت تک نفره جدید است که در آن شخصیت ها را با برچسب ها تقویت می‌کنید و در شرایط خاص برای باز کردن قفل شخصیت ها باید بیشتر مبارزه ‌کنید. بازی های Smash Bros، مبارزات سریع و پر هرج و مرج را با منحنی یادگیری فوق العاده دوستانه مبتدی ترکیب می‌کنند. برخی از آیتم ها گیج کننده یا بیش از حد هستند، اما حرکات ویژه شما تنها با ترکیب دو دکمه فاصله دارند. چرخش جداول در DNA Super Smash Bros. Ultimate ساخته شده است و نبردهای هیجان انگیز را برای همه افراد تضمین می‌کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس