بهترین سریال های نتفلیکس برای تماشا (دسامبر 2022)

94
0
بهترین سریال های نتفلیکس

تعطیلات خوش! لیست بهترین سریال های نتفلیکس ما را می توانید در ادامه بررسی کنید و بهترین آن را برای سرگرمی انتخای کنید. 40 نمایش درخشان در این راهنما برای پخش در نتفلیکس وجود دارد، بنابراین در طول فصل تعطیلات می ‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

از سریال‌ های بسیار محبوب مانند چهارشنبه و چیز های عجیب گرفته تا محتوای دارای مجوز از جمله Seinfeld، در بهترین سرویس پخش جهان چیزی برای همه وجود دارد. ما برای هر نوع طرفدار ژانر آماده می ‌شویم، بنابراین می‌ توانید بعداً (یا اکنون، اگر ترجیح می ‌دهید) آن ها را بررسی کنید.

بدون مقدمه، در اینجا 43 مورد از بهترین نمایش های نتفلیکس برای تماشای در پایان سال 2022 آورده شده است.

فهرست محتوا پنهان

بهترین سریال های نتفلیکس: جدید برای دسامبر 2022

خیانت

همه عاشق یک فیلم جاسوسی یا برنامه تلویزیونی خوب هستند – اما در مورد یک درام خانوادگی که لباس یک مینی سریال هیجان انگیز جاسوسی را به تن کرده است، چطور؟

این کارت تلفن خیانت است. خیانت با بازی چارلی کاکس (دردویل)، داستان معاون رئیس MI6 آدام لارنس را تعریف می کند که وقتی گذشته اش به او می رسد، مجبور می شود با خانواده اش فرار کند که امنیت همسر و فرزندانش را تهدید می کند و او را به دشمن تبدیل می کند. از ایالت

Treason دارای پیچش ‌ها و چرخش ‌های روایی کافی (و سایر عناصر خرابکارانه) است که آن را قانع‌ کننده می ‌کند، در حالی که بازیگران آن همگی در فرم عالی هستند. در برخی زمینه ‌ها احساس می‌کنید که کمی پخته نشده است، اما اگر از طرفداران فیلم ‌های جیمز باند و سایر تولیدات جاسوسی محور هستید، خیانت این خلأ ژانر جاسوسی را در زندگی شما پر خواهد کرد.

فصل‌ها در نتفلیکس: 1 (از دوشنبه، 26 دسامبر در سراسر جهان عرضه می‌شود)

The Witcher: Blood Origin

آخرین پروژه Witcher-Verse نتفلیکس – The Witcher: Blood Origin – به نظر می رسد برخی از لحظات مهم در تاریخ سریال فانتزی مانند اولین ساخته ویچر و پیوند کره ها را بیان کند.

متأسفانه، این یک آشفتگی است – در بررسی ما از The Witcher: Blood Origin، ما آن را یک “اشتباه گیج کننده مبتنی بر فانتزی” نامیدیم. چیزهایی در مورد آن وجود دارد که دوست داریم … با این حال، آن ها در مقایسه با داستان درهم و برهم آن کم رنگ، عجیب و غریب هستند. ویرایش، شخصیت‌های کوتاه‌قد و نمایش غیرضروری طرح.» با این حال، برخی از طرفداران ویچر ممکن است از آن لذت ببرند، بنابراین لازم دانستیم (فعلا) آن را اضافه کنیم.

اگر به دنبال بینش بیشتری در مورد ساخت آن هستید، چت اختصاصی ما با بازیگران و خدمه را در مورد اینکه چگونه Blood Origin به گذشته اسرارآمیز سریال Witcher تغییر می‌دهد را بخوانید.

فصل‌ها در نتفلیکس: 1 (یکشنبه، 25 دسامبر در سراسر جهان عرضه می‌شود)

امیلی در پاریس

این سری rom-com مطمئناً این خارش وحشتناک را برای طرفداران یک گرایش خاص برطرف می کند.

لیلی کالینز در نقش امیلی کوپر، یک مدیر بازاریابی مشتاق که به پاریس نقل مکان می کند (چقدر تعجب آور است) بازی می کند تا دیدگاهی آمریکایی برای شرکت بازاریابی فرانسوی Savoir ارائه دهد. امیلی در طول اقامت خود در پایتخت تلاش می کند تا زندگی کاری، عشقی و اجتماعی خود را طی کند، در حالی که با شوک فرهنگی زندگی در یک کشور اروپایی دست و پنجه نرم می کند.

استقبال منتقدان از امیلی در پاریس با هر فصل به طور پیوسته کاهش یافته است، اما همچنان یک محبوبیت بزرگ برای نتفلیکس است. یکی از بهترین نمایش‌های نتفلیکس (به هر حال برای بینندگان خاص) که در شب کریسمس، شکلات داغ در دست، بارگذاری می‌شود و می‌خندند و گریه می‌کنند.

فصل ها در نتفلیکس: 3

سونیک پرایم

فرنچایز بازی های ویدیویی Sonic تاریخچه ای غنی در مورد پروژه های انیمیشن دارد. نتفلیکس جدیدترین استودیویی است که با تاری آبی در یک ظرفیت غیربازی مقابله می‌کند و، در حالی که واکنش‌ها تاکنون متفاوت بوده است، طرفداران سگا پیر و جوان مطمئناً آنچه را که ارائه می‌شود، دنبال خواهند کرد. انیمیشن آن واضح است، برخی از شوخی‌ها به خوبی اجرا می‌شوند و با توجه به استاندارد بودن آن در سری Sonic، نمایشی است که می‌تواند روی بازی‌های آینده این فرنچایز تأثیر بگذارد.

فرض سونیک پرایم ساده است: سونیک و دکتر اگمن در یکی از نبردهای معمولی خود شرکت می کنند، اما در حین مبارزه، سونیک به طور ناخواسته جسمی به نام منشور پارادوکس را از بین می برد و متعاقباً او و دوستانش را به چند جهان پرتاب می کند (یا همان Shatterverse که در اینجا نامیده می شود). ). زمانی که سونیک دوباره با تیلز و شرکتش متحد می شود، ماجراجویی به سبک دیستوپیایی را آغاز کنید تا از تمجید اگمن در جهان چندگانه جلوگیری کند.

فصل ها در نتفلیکس: 1

استخدام

طرفداران نوآ سنتینئو از این بازی ضربه خواهند خورد. بازیگر سابق به همه پسرانی که قبلا دوست داشتم در نقش اوون هندریکس، یک وکیل جدید سیا که درگیر یک موقعیت خطرناک ژئوپلیتیکی می شود، زمانی که یک دارایی سابق تهدید می کند اسرار آژانس را فاش می کند، مگر اینکه از یک جنایت جدی پاک شود.

بررسی ‌ها مثبت نبوده‌اند، و منتقدان معتقدند که بیشتر سبک است تا ماهیت و چیزی بیش از هیجان‌های ارزان ارائه نمی‌دهد. با این حال، اگر چیزی در مورد سریال هایی که در نتفلیکس عملکرد خوبی دارند یاد گرفته ایم، این است که منتقدان همیشه حق ندارند. پس هواداران پرستش Centineo باید این را بررسی کنند.

فصل ها در نتفلیکس: 1

بهترین سریال های نتفلیکس: فیلم های اصلی

این بخش از 28 برنامه تلویزیونی دیگر تشکیل شده است که نتفلیکس به صورت داخلی توسعه داده و به طور انحصاری در پلتفرم استریم خود منتشر کرده است.

چهارشنبه

چهارشنبه که به‌عنوان دنباله‌ای برای فیلم‌های لایو اکشن محبوب خانواده آدامز قرار دارد، نمایشی گوتیک، شوم و کمدی به سبک اسلاوت است که در میان طرفداران نتفلیکس بسیار محبوب بوده است.

جنا اورتگا (Scream 5) در نقش شخصیت اصلی ایفای نقش می کند که باید از مهارت های عجیب و غریب خود برای حل یک طرح معمای قتل و رازی در مورد خانواده خود در Nevermore Academy استفاده کند، در حالی که سعی می کند با همکلاسی های خود هماهنگ شود و با مشکلات کنار بیاید. از نوجوان بودن پس فشاری نیست

اورتگا از نقش خود به عنوان چهارشنبه ضداجتماعی اما باهوش لذت می برد، اگرچه برخی از منتقدان پیشنهاد کرده اند که ماجراهای عاشقانه نوجوانان و راز قتل آن کمی فرمولی است. با این حال، اگر از طرفداران خانواده آدامز، کمدی تاریک یا تیم برتون (که کارگردانی سریال را بر عهده دارد)، ساعت فوق‌العاده‌ای است.

فصل ها در نتفلیکس: 1

1899

یک درام حماسی و فراطبیعی در دوره ترسناک، 1899 از سازندگان Dark، یک تریلر علمی-تخیلی رازآلود جنایی دست کم گرفته شده که ممکن است یکی از بهترین نمایش‌های نتفلیکس در تمام دوران باشد (بسته به اینکه با چه کسی صحبت می‌کنید) باشد.

Dark با 1899 در “چه جهنمی در حال انجام است!” سهام، بیش از حد. این یک داستان فوق العاده پر پیچ و خم است که مسافران یک کشتی بخار لندن – Kerberos – را می بیند که با یک کشتی مرموز در دریای آزاد روبرو می شوند. طرح و قوس های شخصیتی که پخش می شوند شما را وادار می کنند تا در مورد پازل گسترده تر آن تا آخرین قسمت آن حدس بزنید. تعجب نکنید اگر بعد از افتتاحیه آن گیر کردید.

فصل ها در نتفلیکس: 1

The Crown

این نمایش بسیار پرطرفدار، تاریخچه خانواده سلطنتی بریتانیا را در طول هفت دهه سلطنت ملکه الیزابت دوم، با پیتر مورگان در اجرای وظایف نشان می‌دهد. این سریال با 100 میلیون پوند برای دو فصل اول، یکی از گران‌ترین سریال‌های تلویزیونی بود که تا به حال ساخته شده بود، به این معنی که به اندازه کافی شکوه و تشریفات برای راضی نگه داشتن آنهایی که برای جایگزینی داونتون ابی هستند وجود دارد.

فصل 5 تاج، الیزابت دبیکی و دومینیک وست را در نقش دایانا و چارلز در مرکز صحنه می بیند – و به طور بحث برانگیزی به بررسی شکست روابط آنها و همچنین درام جذاب پیرامون خانواده سلطنتی بریتانیا می پردازد. مثل همیشه جذاب است و در مجموع شش فصل برنامه ریزی شده است. ایملدا استونتون نقش ملکه الیزابت فقید را در فصل آخر سریال، همانند فصل 5، در یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس که تا به حال ساخته شده، بازی خواهد کرد.

فصل ها در نتفلیکس: 5

  • تاج
  • امتیاز IMDB
  • 8.7/10
  • امتیاز Tomato
  • 90%

Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story

Monster: The Jeffrey Dahmer Story که بر اساس رویدادهای واقعی ساخته شده است، یک ساعت واقعا ناراحت کننده است که بسیاری از مشترکین نتفلیکس از آن شوکه شده اند.

این فیلم زندگی‌نامه جنایی تکان‌دهنده وقایعی را به نمایش می‌گذارد که در آن قاتل زنجیره‌ای بدنام، جفری دامر، 17 قربانی بی‌گناه را به طرز وحشتناکی به قتل رساند – و با وجود درخواست‌های ناامیدانه و پر سر و صدای روزافزون کسانی که می‌دانستند چه کرده است، برای نزدیک به 15 سال از این کار خلاص شد.

جای تعجب نیست که این ساعت بسیار بد و عمیقاً آزاردهنده است. ایوان پیترز نقش آزاردهنده‌ای را در نقش دامر ارائه می‌کند، با بازیگران مکمل سریال به همان اندازه که افراد در این داستان هولناک ظلم انسانی، بی‌توجهی به وظیفه و سیستم‌های اجتماعی سیاسی شکسته‌شده غوطه‌ور شدند.

فصل ها در نتفلیکس: 1

Cyberpunk: Edgerunners

Edgerunners که بر اساس بازی ویدیویی Cyberpunk 2077 از CD Projekt Red ساخته شده است، یک مجموعه انیمه اسپین آف است که خشونت بی دلیل، اکشن با اکتان بالا و تم های بالغ را به صورت دسته جمعی ارائه می کند. این مجموعه 10 قسمتی از Studio Trigger، یک استودیوی مستقر در توکیو که دیگر آثار مورد علاقه طرفداران آن شامل Little Witch Academia، Star Wars: Visions و Kill la Kill است.

Cyberpunk: Edgerunners نمایشی با ظاهر باشکوه است که مملو از روابط پرتنش، چیدمان‌های دیوانه‌کننده و بی‌رحمانه و مطالبی تفکر برانگیز است که می‌پرسد انسان بودن در یک دیستوپیا علمی-تخیلی مملو از مسائل سیاسی-اجتماعی بی‌اندازه به چه معناست. طرفداران انیمیشن، Cyberpunk یا هر دو دوست دارند این یکی را در اسرع وقت ببینند.

فصل ها در نتفلیکس: 1

مرد شنی

مرد شنی نمونه ای خیره کننده از نحوه اقتباس از مجموعه کتاب های کمیک افسانه ای – یا هر مطلب مبتنی بر خواندن – است. بر اساس آثار فانتزی تاریک نمادین نیل گیمن، مرد شنی داستان مورفئوس (تام استوریج)، با نام مستعار رویا/ مرد شنی، یکی از هفت موجود جاودانه به نام بی پایان و فرمانروای بعد رویا را روایت می کند که برای بازیابی جادوی خود تصمیم می گیرد. اقلام و پادشاهی خود را به شکوه سابق خود پس از 100 سال اسارت در زمین بازگرداند.

داستان The Sandman ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما بسیار بیشتر از این است. این فیلم ملیله‌ای چند روایتی پر از درام هیجان‌انگیز، شخصیت‌های جذاب، ترسناک مبتنی بر فانتزی و طنین موضوعی غنی را می‌بافد. برای اطلاعات بیشتر، بررسی فصل 1 بدون اسپویلر و چت انحصاری ما را با بازیگران و خدمه آن بررسی کنید. پس از ماه‌ها بررسی، نتفلیکس فیلم The Sandman را برای فصل دوم تمدید کرد.

فصل ها در نتفلیکس: 1

بهترین سریال های نتفلیکس: The Umbrella Academy

آکادمی چتر بر اساس کتاب های کمیک نوشته جرارد وی از My Chemical Romance و تصویرگری گابریل با، فیلم اصلی ابرقهرمانی نتفلیکس است که خود توسعه یافته است. و این یک ساعت فوق العاده برای بوت کردن است.

پس از تولد 43 نوزاد از زنانی که هیچ نشانه ای از بارداری نداشتند، هفت نوزاد توسط میلیاردر سر رجینالد هارگریوز به فرزندی پذیرفته می شوند که آنها را برای نجات جهان با استفاده از قدرت های خود آموزش می دهد. بعد از اینکه خانواده از هم جدا می شوند، با فوت پدرشان یک بار دیگر به هم می رسند و مجبور می شوند با گذشته و خطری که در کمین آینده شان است کنار بیایند.

آکادمی چتر با بازی الیوت پیج و یک گروه شگفت‌انگیز، پر زرق و برق، تاریک، و به طرز خشنودکننده‌ای خشن است: تمام مواد لازم برای یک سریال ابرقهرمانی عالی. قبل از اینکه بدانید چرا یکی از بهترین نمایش‌های نتفلیکس فقط برای یک فصل آخر بازمی‌گردد، بررسی بدون اسپویلر ما را در مورد فصل سوم سریال بخوانید.

فصل ها در نتفلیکس: 3

Stranger Things

Stranger Things ادای احترامی درخشان به فرهنگ پاپ دهه 80 است. با تکیه شدید به اسپیلبرگ، جان کارپنتر و استفان کینگ – در واقع بسیار کینگ – داستان حول یک شهر کوچک، گروهی از دوستان، یک فرد گمشده و یک آزمایشگاه علمی مبهم می چرخد. نوشتن هر چیز دیگری پیچش‌های بی‌شماری را در نمایشی که مملو از سرگرمی وحشتناک، اکشن‌های ابرقهرمانی، اسرار هیجان‌انگیز، و وحشت وحشتناک شیطانی است، از بین می‌برد.

کار بر روی فصل 5 Stranger Things در حال انجام است و شایعه شده است که فیلمبرداری آن در ماه مه 2023 آغاز می شود. عنوان قسمت اول آن نیز فاش شده است و سازندگان آن معتقدند که فصل آخر آن مرگبارترین فصل خواهد بود. این یکی از بهترین نمایش‌های نتفلیکس است و پس از جذب شدن، مطمئن هستیم که موافق خواهید بود.

فصل ها در نتفلیکس: 4

عشق، مرگ و ربات ها

مانند اکثر (اگر نه همه) گلچین ها، کیفیت گلچین انیمیشن بزرگسالان CG عشق، مرگ و ربات ها بین قسمت ها متفاوت است. اما به عنوان یک اثر بزرگتر، این نمایش چیزهای زیادی برای ارائه دارد. ایده ها بین کمدی، ترسناک، اکشن و درام به شدت متفاوت است، با یک لمس تاریک در قلب سریال – چه اتفاقی می افتد اگر یک واحد نظافت خانه شروع به تلاش برای کشتن صاحب خود کند؟ چه اتفاقی می افتد اگر یک ماست سعی کند سلطه بر جهان را تضمین کند؟ گاهی اوقات، یک قسمت به همین سادگی است که یک زن پس از مشاهده یک قتل وحشتناک از دست یک قاتل فرار می کند.

اپیزودها بسیار کوتاه هستند، بنابراین اگر بتوانید اتفاقات خوب و بد (هر چند بیشتر بد) را که برای بازیگران مختلف شخصیت‌های آن اتفاق می‌افتد، در یک آخر هفته از بین ببرید. عشق، مرگ و ربات ها برخی از بهترین هیجان های علمی تخیلی را در نتفلیکس ارائه می دهد. و اگر می‌خواهید افکار ما را در مورد هر ورودی بیاموزید، این فهرست رتبه‌بندی مفید هر داستان عشق، مرگ و ربات‌ها باید در دستور کار شما باشد.

فصل ها در نتفلیکس: 3

بهترین سریال های نتفلیکس: Heartstopper

بر اساس مجموعه رمان گرافیکی آلیس اوسمن به همین نام، Heartstopper یک داستان عاشقانه در دوران بلوغ است که به عنوان یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس در چند وقت اخیر مورد ستایش قرار گرفته است.

Heartstopper جو لاک را در نقش چارلی اسپرینگ، پسر بچه مدرسه ای مهربانی بازی می کند که با نیک نلسون شیفته راگبی کیت کانر دوستی غیرمحتمل برقرار می کند. زمان زیادی نمی گذرد که این زوج متوجه می شوند که یک عشق عاشقانه شکوفا بین آنها در حال شکل گیری است، با این حال، آنها را مجبور می کند که با چه کسی هستند و از زندگی و یک رابطه چه می خواهند روبرو شوند (و بپذیرند)

این یک داستان همدلانه، شیرین، قابل ربط و احساسی در مورد خودشناسی، دوستی، عشق نوجوانان، و عجیب و غریب است. بر اساس محبوبیت بسیار زیاد، به نظر می رسد که Heartstopper ارزش تبلیغات را دارد. کار خوبی که دو فصل دیگر در راه است.

فصل ها در نتفلیکس: 1

عروسک روسی

ناتاشا لیون از Orange Is The New Black در این کمدی تاریک در نقش نادیا، یک نیویورکی عاقل که همچنان می میرد و جشن تولد 36 سالگی خود را در یک چرخه زمانی سورئال – بسیار شبیه به روز گراندهاگ – بازی می کند.

در فصل دوم سریال، نادیا و هم‌سفر زمان، آلن (چارلی بارنت) می‌بینند که می‌توانند در زمان سفر کنند، به‌جای اینکه بی‌پایان در دام گذشته باشند و بارها و بارها همان روز را تجربه کنند.

عروسک روسی با بررسی بدبینانه و شوخ‌آمیز خود از زندگی و مردن، به سرعت بین خنده‌ای بلند و غم‌انگیز جابه‌جا می‌شود، و در عین حال در حال بررسی چنین موضوعی وجودی از طریق یک لنز علمی تخیلی است. این یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس تا به امروز است که باید تماشا کنید.

فصل ها در نتفلیکس: 2

بهترین سریال های نتفلیکس: بریجرتون

این درام جسورانه و پر جنب و جوش دوره نتفلیکس، بر اساس رمان های عاشقانه جولیا کوئین، مجموعه ای از افراد جوان اجتماعی را دنبال می کند که فصلی از توپ، نامزدی و خیانت را در لندن 1813 دنبال می کنند. اوه، و آن‌ها تلاش می‌کنند تا بر لیدی ویستلدان مرموز غلبه کنند، که «صفحه‌های شایعات» او می‌تواند یک شبه شهرت یک اولین‌بازی را ایجاد کند یا از بین ببرد.

این تا حد زیادی یک انفجار است، با فیلمنامه‌نویسی، لباس‌ها و پس‌زمینه‌های پر رنگ، و همچنین کاورهای بازیگوش تیلور سویفت یا آریانا گرانده در سازهای مناسب دوره. انتخاب بازیگران متنوع آن نیز تسکین دهنده است و بر تمایل بریگرتون برای مدرن کردن و تکان دادن یک ژانر اغلب خفه کننده تاکید می کند. همه چیز آسان نیست، به خصوص در مورد برخورد دردسرساز آن با تجاوز جنسی در یکی از قسمت های متأسفانه به یاد ماندنی فصل 1. با این وجود، گنجاندن در لیست بهترین نمایش های نتفلیکس ما یک ضرورت است.

فصل ها در نتفلیکس: 2

Vikings Valhalla

100 سال پس از وقایع به تصویر کشیده شده در سریال مشترک History Channel-Prime Video، وایکینگ ها والهالا بر دهه های پایانی عصر وایکینگ ها تمرکز می کند، که با شکست نهایی آنها در طول نبرد استمفورد بریج در سال 1066 به اوج خود می رسد.

شبه دنباله نتفلیکس چیز زیادی از آنچه که بینندگان قبلا دیده اند را دوباره اختراع نمی کند. اما، اگر از طرفداران درام تاریخی وایکینگ ها، درگیری منظم متال، و مطالعه شخصیت و سیاست اجتماعی بودید، Valhalla ارزش بررسی را دارد. و همینطور گفتگوی ما با بازیگران سریال، که حاوی اطلاعات جالبی در مورد اینکه والهالا چگونه خود را از نسل قبلی خود متمایز می کند، است. فصل 2 در 11 ژانویه 2023 می آید.

فصل ها در نتفلیکس: 1

Formula 1: Drive to Survive

Formula 1: Drive to Survive با ارائه دسترسی بی‌سابقه به پشت صحنه، رویای بنزین‌هد است. مجموعه تلویزیونی سوپراسپرت، نگاهی عمیق به بزرگ‌ترین لحظات و نقطه‌های آتش‌سوزی در جهان F1، از جمله شکست‌های رانندگی و رقابت مداوم برای تبدیل شدن به مسلط‌ترین شرکت ساخت‌وساز F1 در جهان، در پشت پرده ارائه می‌کند.

Drive to Survive برای همه جذاب نیست. اما، برای کسانی که می‌خواهند اکشن و درام پرسرعت بیشتری در کنار پیست‌های جایزه بزرگ سالانه F1 پیش بروند، این نمایشی است که نباید آن را از دست داد. با این حال، قبل از شروع به کار با این موتورها، افکار ما را در مورد اینکه چرا مستندهای ورزشی هرگز نباید فیلمنامه شوند بررسی کنید.

فصل ها در نتفلیکس: 4

بهترین سریال های نتفلیکس: اوزارک

تریلر جنایی خانوادگی به سبک Breaking Bad نتفلیکس قبل از همه‌گیری محبوب بود – پس از آن به نظر می‌رسید که ورود فصل جدید در سال 2020 باعث افزایش علاقه به این سریال شود. جیسون بیتمن نقش مارتی بیرد، مشاور مالی را بازی می‌کند که خانواده‌اش را به اوزارک‌های میسوری می‌کشاند تا صدها میلیون دلار پول بشویید و رئیس کارتل را از پشت او دور نگه دارد. لورا لینی نقش همسرش، وندی را بازی می‌کند، که مسلماً بیش از هر شخصیت دیگری در طول دوره پرپیچ و خمش رشد می‌کند.

همیشه تجربه تماشای آسانی نیست، اما Ozark یک درام معتبر با گروه بازیگران عالی است. فصل 4 که به دو قسمت تقسیم شده بود، این سریال را به طور رسمی تعطیل کرد.

فصل ها در نتفلیکس: 4

  • اوزارک
  • امتیاز IMDB
  • 8.5/10
  • امتیاز Tomato
  • 84%

The Witcher

The Witcher اقتباسی تلویزیونی از کتاب های پرفروش آندری ساپکوفسکی است که در مجموعه ای از بازی های محبوب نیز اقتباس شده است. هنری کاویل نقش شکارچی هیولا گرالت از ریویا را در داستانی بازی می‌کند که دهه‌ها و جنگ‌های بین ملت‌ها را در بر می‌گیرد. و با توجه به اینکه فصل 2 او را با دیگر شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران رمان‌ها پیوند می‌دهد، دومین برنامه نمایش حتی بهتر از اولین است.

Witcher به همان شکلی که Game of Thrones تلاش کرده است، کاملاً مانند تلویزیون پرستیژ نیست، اما این لزوما چیز بدی نیست. این یک سریال فانتزی لذت‌بخش، خنده‌دار، اکشن و دراماتیک است که طرفداران ویچر و بینندگان معمولی‌تر را خوشحال می‌کند. فیلمبرداری فصل 3 به پایان رسیده است و در تابستان 2023 از نتفلیکس پخش می شود، اگرچه این آخرین حضور هنری کاویل خواهد بود – او برای فصل 4 The Witcher که اخیراً چراغ سبز شده بود بازنخواهد گشت.

فصل ها در نتفلیکس: 2

Arcane

Arcane که توسط Riot Games ساخته شده است، یک داستان پیش درآمد است که در دنیای محبوب League of Legends (LoL) اتفاق می افتد. پیش از رویدادهای MOBA مورد علاقه طرفداران، Arcane افرادی مانند Vi (هیلی استاینفلد)، جینکس (الا پورنل) و جیس (کوین آلخاندرو) را دنبال می‌کند که سفرهای خود را برای تبدیل شدن به قهرمانان و شروران بازی چند نفره Riot آغاز می‌کنند. .

Arcane با بازیگران تمام ستاره، تصاویری زیبا و منحصربه‌فرد از استودیوی فرانسوی Fortiche Productions، و داستانی که بر اساس اکشن‌های انفجاری و روایت‌های دلخراش ساخته شده است، فقط نمایشی نیست که به طرفداران LoL خدمات ارائه دهد. مهم نیست که یک طرفدار سرسخت هستید یا یک تازه وارد نسبتاً به این فرنچایز، Arcane شما را به همان اندازه شگفت زده خواهد کرد. و با فصل دومی که در راه است، انیمیشن ها و محتوای داستانی بسیار جذاب تری از یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس تا به حال ارائه خواهد شد.

فصل ها در نتفلیکس: 1

بهترین سریال های نتفلیکس: Squid Game

Squid Game بزرگترین برنامه تلویزیونی نتفلیکس است که تمام انواع رکوردهایی را که حتی Stranger Things نیز نمی تواند شکست دهد، شکست. این درام کره جنوبی برگرفته از ذهن کارگردان هوانگ دونگ هیوک است و گروهی از شهروندان بدهکار را دنبال می کند که دعوت شده اند تا زندگی خود را در یک بازی اسرارآمیز بقا به خطر بیاندازند.

با توجه به غوغای هیجان‌انگیزی که در سرتاسر نمایش به راه افتاده است، احتمالاً از قبل می‌دانستید. مانند انگل بونگ جون هو، بازی Squid Game مفهوم تقسیم طبقاتی را به عنوان یک کاتالیزور برای خشونت بازی می‌کند و تلویزیون واقعیت را با داشتن 456 شرکت‌کننده در یک سری بازی‌های دوستانه برای کودکان با پیچش‌های مرگبار به هجو می‌آورد. این نمایش قطعاً به ترانه‌هایی تکیه می‌کند که ابتدا توسط بتل رویال (که خود الهام‌بخش سری بازی‌های گرسنگی بود) ایجاد شد، اما با این وجود این نمایش راهی اصلی و هیجان‌انگیز برای دوری از شب‌هایتان است.

فصل دوم در حال ساخت است، مانند یک سریال طنز (از سازنده اصلی هوانگ سونگ هیوک) در مورد توسعه واقعی بازی Squid، بنابراین یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس در تمام دوران ها به زودی با ظرفیت های متعدد باز خواهد گشت.

فصل ها در نتفلیکس: 1

  • بازی ماهی مرکب
  • امتیاز IMDB
  • 8/10
  • امتیاز Tomato
  • 83%

Midnight Mass

Midnight Mass درباره مرد جوانی (زک گیلفورد) است که برای گذراندن حکم آزادی مشروط به خانه جزیره خلوت خود یعنی کراکت برمی گردد. در همان زمان، یک کشیش جدید (هامیش لینکلیتر) درست زمانی که رویدادهای معجزه آسایی در سراسر جزیره شروع می شود از راه می رسد – که باعث می شود کل جامعه به شیوه ای بی سابقه دین را بپذیرند. اما چیزی تاریک در زیر سطح این مکان پنهان شده است.

در این سریال نوعی از ترسناک عامیانه شبیه مرد حصیری وجود دارد، که راستش کمی طول می کشد تا ترسناک شود (در واقع سه قسمت)، اما ارزش تماشای این مینی سریال 7 قسمتی را دارد. حتی با وجود اینکه برخی از بحث‌های آن پیرامون مذهب به طور کامل اجرا می‌شوند، شخصیت‌پردازی در اینجا واضح است – و لینکلیتر به‌عنوان یک رهبر جدید جامعه که احساس نمی‌کنید نمی‌توانید به او اعتماد کنید، کاملاً صحنه‌هایی را می‌دزدد.

فصل ها در نتفلیکس: 1

Sex Education

Sex Education اوج زیبایی از تلاش نتفلیکس برای برنامه‌نویسی پیشرفته و متنوع است. در حومه زیبای بریتانیا، Sex Education ماجراهای ناگوار دانش‌آموزان، اساتید و والدین مدرسه متوسطه موردل را دنبال می‌کند که در آب‌های متلاطم جنسیت حرکت می‌کنند. این نمایش به لطف تعادل در کار شخصیت‌ها و رویکرد آموزنده به موضوعات موضوعی مانند هویت‌های جنسی متنوع، ساختارهای قدرت جنسیتی، پویایی خانواده و موارد دیگر، عمیقاً در میان طرفداران طنین‌انداز شده است.

جیلیان اندرسون و آسا باترفیلد گروهی از چهره‌های تازه را رهبری می‌کنند در این بررسی عمیق غیرقابل چشم پوشی به روش ‌های مختلفی که ما خود را به عنوان موجودات جنسی ابراز می ‌کنیم. فصل 4 در حال حاضر در حال توسعه است، بنابراین به زودی شاهد نمایش های بیشتری از یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس خواهیم بود.

فصل ها در نتفلیکس: 3

بهترین سریال های نتفلیکس: Shadow and Bone

نتفلیکس با ارائه‌های تلویزیونی فانتزی خود در چند وقت اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. بنابراین، Shadow and Bone در ژانری که شامل The Witcher نیز می‌شود، چیزهای زیادی برای زندگی داشت، اما با طرحی ماجراجویانه و پرپیچ‌وخم، شخصیت‌های قابل سرمایه‌گذاری و درام‌های فراوان، بیش از حد خود را حفظ می‌کند.

ممکن است چند اپیزود طول بکشد تا وارد Shadow and Bone شوید، و ممکن است کمی بیشتر در راه اکشن وجود داشته باشد. با این حال، زمانی که توسط داستان و شخصیت‌های آن شیفته شدید، Shadow and Bone دنیایی است که می‌توانید به راحتی در آن گم شوید – و شما دوست دارید. Shadow and Bone فصل 2 در 16 مارس 2023 می آید.

فصل ها در نتفلیکس: 1

The Queen’s Gambit

این مینی سریال یک لذت واقعی است. اگرچه موضوع شطرنج ممکن است هیجان‌انگیز به نظر نرسد، بازی The Queen’s Gambit موفق می‌شود آن را با داستانی از خودشکوفایی، عاشقانه و سوء مصرف مواد ترکیب کند. آنیا تیلور-جوی در نقش بث هارمون، یتیمی که برای بازی شطرنج توسط یک سرایدار با استعداد آموزش دیده، بازی می کند، قبل از اینکه صحنه شطرنج مردانه را با مهارت های خود به چالش بکشد. اساساً، استعدادهای او زندگی کمی بهتر را برای او به ارمغان می آورد، اما نه بدون هزینه.

حتی اگر واقعاً نمی‌دانید چگونه شطرنج بازی کنید، تماشای این صحنه‌های رقابتی هیجان‌انگیز است و تیلور جوی کار بزرگی را انجام می‌دهد تا شخصیتی را زنده کند که استعدادهای استثنایی او این واقعیت را پنهان می‌کند که دائماً با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کند.

این یک ساعت مچی نتفلیکس عالی است. هفت قسمت فقط عدد مناسبی است و به راحتی یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس است که تا به حال ساخته شده است.

فصل ها در نتفلیکس: 1

  • The Queen’s Gambit
  • امتیاز IMDB
  • 8.6/10
  • امتیاز Tomato
  • 94%

بهترین سریال های نتفلیکس: BoJack Horseman

بله، بوجک هورسمن خنده دار است. بله، این بهترین کاری است که ویل آرنت از زمان Arrested Development انجام داده است. و بله، اگر به کمدی انسان‌نما درباره یک ستاره تلویزیونی بزرگ که روزهای سختی را پشت سر گذاشته است، باید تماشا کنید. همه اینها است، اما همچنین تصویری کاملاً دقیق از افسردگی است و باید از آن تجلیل شود.

برای کسانی که نگران هستند ممکن است برای آنها خیلی تاریک باشد، نترسید – طنز بی‌نظیر، بازی با کلمات و انیمیشن خیره‌کننده برای حفظ تعادل همه چیز وجود دارد. اجرای کامل اکنون برای پخش در دسترس است.

فصل ها در نتفلیکس: 6

Murderville

بر اساس یک برنامه تلویزیونی بی بی سی سه به نام قتل در موفقیت ویل، مردرویل کارآگاه عجیب و غریب ویل آرنت تری سیاتل را دنبال می کند که او به دنبال حل یک پرونده معمایی قتل جدید در شش قسمت سریال است.

تغییر عمده در نمایش کمدی whodunit این است که سیاتل در هر قسمت با یک سلبریتی جدید تیم می شود. جدای از خلاصه ای کوتاه درباره پرونده ای که باید حل کنند، سیاتل و شریک ستاره مهمانش نیز هیچ فیلمنامه ای برای خواندن ندارند. بنابراین، برای حل این جنایت، آنها باید بداهه بسازند – موقعیتی که میوه های کمدی زیادی برای تماشاگران به همراه دارد تا خود را در آن گم کنند. یک ویژه با تم تعطیلات به نام چه کسی بابانوئل را کشت؟ در 16 دسامبر نیز منتشر شد.

فصل ها در نتفلیکس: 1

بهترین سریال های نتفلیکس:منابع انسانی

از ذهن‌های سورئال اما مبتکر پشت سری انیمیشن محبوب Big Mouth، منابع انسانی یک نمایش هیجان‌انگیز و بالغ است که بر روی موجودات مختلفی که به میزبانان انسانی خود کمک می‌کنند در زندگی روزمره خود کمک کنند، می‌پردازد.

به عنوان یک کمدی محل کار، منابع انسانی نژادهای متعددی را دنبال می کند – هیولاهای هورمونی، جادوگران شرم، و بچه گربه های افسردگی که فقط سه مورد را نام ببرند – که به بزرگسالان انسانی به عنوان بازنمایی احساسات آنها اختصاص داده شده است. با این حال، از قضا، این همان موجودات هستند که انسانیت و احساساتشان در مدی طنزآمیز و گاهی دلخراش آزمایش می شود.

منابع انسانی با صداپیشگی همه ستاره‌ای از جمله هیو جکمن بازیگر سابق مردان ایکس، دیوید تیولیس از هری پاتر و آیدی برایانت از شنبه شب لایو، نمایشی درخشان است که با شوخی‌های فوق‌العاده و توضیحاتی جذاب در مورد شرایط انسانی آغشته شده است.

فصل ها در نتفلیکس: 1

Sweet Tooth

این سریال فانتزی پسا آخرالزمانی درباره پسری نیمه انسان و نیمه آهو است که با محافظی سرسخت در سراسر جهان ویران شده سفر می کند – در میان ویرانه های آمریکا به دنبال زندگی جدیدی می گردد. اگر در خلق و خوی چیزی هستید که تقریباً به عنوان تماشای خانواده گرم به حساب می آید، اما دارای مزیت است، Sweet Tooth را از دست ندهید. اگر از آن لذت می‌برید، کمیک‌های فوق‌العاده جف لمیر را که سریال بر اساس آن ساخته شده است، ببینید.

این به یک هیولا برای نتفلیکس تبدیل شده است و جای تعجب نیست که فصل دوم Sweet Tooth در راه است.

فصل ها در نتفلیکس: 1

بهترین سریال های نتفلیکس: وکیل لینکلن

بر اساس مجموعه رمان های مایکل کانولی در سال 2008، وکیل لینکلن با بازی مانوئل گارسیا-روفالو در نقش میکی هالر، یک وکیل مدافع (و معتاد در حال بهبودی) که پرونده های حقوقی را در سراسر لس آنجلس از پشت ماشین لینکلن تاون خود بررسی می کند.

این سریال با سر و صدای کمی منتشر شد اما یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2022 شد. The Lincoln Lawyer دومین سریال پربیننده نتفلیکس در سه روز پس از انتشار اولیه آن بود و حتی در برابر Stranger Things فصل 4 نیز حضور داشت. جلد 1 بعداً در ماه مه.

وکیل لینکلن، درست مانند قهرمان داستانش، در دنیای استریمینگ به چیزی شبیه به یک ضعیف تبدیل شده است. جای تعجب نیست که آن را برای فصل دوم تمدید کرده است و یکی از بهترین سریال‌های نتفلیکس به حساب می‌آید.

فصل ها در نتفلیکس: 1

شکارچی ذهن

دیوید فینچر با نتفلیکس غریبه نیست، زیرا او اولین اپیزود سریال House of Cards را کارگردانی کرد، اما Mindhunter فینچر در حال انجام است… خوب، فینچر کامل. این بر اساس کتاب جان داگلاس به همین نام ساخته شده است و زندگی یک پروفایل اف بی آی را ترسیم می کند که کارش ردیابی قاتلان زنجیره ای است. در دهه 70 و بعداً اوایل دهه 80 می گذرد و سه شخصیت اصلی آن را می بیند که با قاتلان سریالی معروف در برخوردهای اغلب پرتنش مصاحبه می کنند.

فینچر نیز بسیار اهل عمل است و چهار قسمت از فصل یک و سه قسمت از فصل دو را کارگردانی می کند. متأسفانه فصل 3 در حالت “تعطیلی نامحدود” است.

فصل ها در نتفلیکس: 2

بهترین سریال های نتفلیکس: غیر اصلی

این بخش 10 مورده شامل دو نوع سریال تلویزیونی است. اولین مورد از آنها پیشنهادات ساخته شده توسط شخص ثالث است که نتفلیکس یک توافقنامه مجوز برای پخش آن ها دارد، مانند Friends.

بقیه نمایش ‌هایی هستند که نتفلیکس تمدید کرده است – در صورتی که برنامه‌ای توسط استودیو دیگری لغو شود – مانند Manifest، یا برنامه ‌هایی که حقوق آنها را گرفته است، از جمله Cobra Kai و You. این دومی از نظر فنی در حال حاضر نسخه اصلی نتفلیکس در نظر گرفته می شود، اما با توجه به اینکه آنها در کانال یا شبکه دیگری شروع به کار کردند، آنها را به این قسمت از راهنمای خود اضافه کرده ایم.

بهترین سریال های نتفلیکس: آشکار

پس از لغو آن در NBC، نت‌فلیکس حلقه‌های این سریال فراطبیعی کلاسیک را انتخاب کرد تا طرفداران (و بازیگران) بتوانند در فصل چهارم و آخر داستان و کاراکتر بسته شوند.

پس از اینکه پرواز آنها تلاطمی کوتاه اما قابل توجهی را تجربه کرد، مسافران پرواز 828 مونتگو ایر در نیویورک فرود آمدند تا متوجه شوند که پنج سال و نیم به طرز تکان دهنده ای سپری شده است – در حالی که خانواده، دوستان و رسانه ها آنها را مرده فرض می کنند.

با توجه به شباهت‌های آن با نمایش دیگری به سبک ماوراء طبیعی در Lost، جای تعجب نیست که چرا مانیفست از اولین نمایش خود در سپتامبر 2018، طرفداران متدین خود را به دست آورده است. این پر از پیچ و تاب‌ها و چرخش‌های قانع‌کننده است، با بازیکنان اصلی Manifest که سعی می‌کنند به اعماق رمز و راز پشت ناپدید شدنشان برسند. فصل 4 قسمت 1 – شامل 10 قسمت – در حال حاضر در دسترس است، در حالی که قسمت 2 در تاریخ بعدی می رسد.

فصل‌ها در نتفلیکس: 1 (در حال حاضر، فصل 4 تنها فصلی است که نتفلیکس حقوق آن را دارد)

Cobra Kai

نتفلیکس که زمانی یک نسخه اصلی یوتیوب بود، حقوق ادامه برنامه تلویزیونی کوبرا کای کاراته کید را گرفت و آن را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کرد. داستان 34 سال پس از شکست جانی لارنس (ویلیام زابکا) توسط دنی لاروسو (رالف ماکیو) رخ می دهد، اولی بار دیگر دوجوی کبرا کای را باز می کند تا به نسل جدیدی از بچه ها نحوه مبارزه را آموزش دهد. این جرقه رقابت قدیمی جانی و دنی را برمی انگیزد و اکشن از آنجا بیرون می آید.

اگر عاشق کاراته کید هستید، این نمایش بسیار سرگرم کننده است، و هر دو نفر از رهبران آن در شرایط شگفت انگیزی عالی هستند، با توجه به اینکه هر کدام در پنجاه سالگی شیرین کاری های مبارزه انجام می دهند. فصل پنجم سریال هم‌اکنون در دسترس است و به‌عنوان یکی از بهترین نمایش‌های نتفلیکس، نمی‌خواهید آن را از دست بدهید.

فصل ها در نتفلیکس: 5

Peaky Blinders

این نمایش بر اساس باند واقعی Peaky Blinders که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم به طرز تهدیدآمیزی در خیابان های بریتانیا گشت می زدند، تا حد زیادی از سوء استفاده های تامی شلبی (کیلین مورفی)، رهبر جاه طلب و حیله گر خانواده شلبی، پیروی می کند.

این سریال ظهور و سقوط شلبی ها را به تصویر می کشد که آنها در حال حرکت در چشم انداز در حال تغییر در داخل و خارج از کشور هستند و سعی می کنند یک قدم جلوتر از مقامات بمانند و همزمان با مسائل جهانی از جمله دوران ممنوعیت و ظهور فاشیسم در دهه 1930 مقابله کنند. منتظر پایانی پر از غرش برای یکی از بهترین نمایش های بریتانیا در سال های اخیر باشید. تصور می شود که یک فیلم در مرحله پیش تولید است، بنابراین ما هنوز با تامی و باند خداحافظی نخواهیم کرد.

فصل ها در نتفلیکس: 6

بهترین سریال های نتفلیکس: Better Call Saul

چگونه یکی از بزرگترین نمایش های تاریخ را دنبال می کنید؟ اینگونه است. Better Call Saul یک مسترکلاس پیش درآمد برکینگ بد معروف است که داستان تیره و تار وکیل هوسباز، جیمی مک گیل/سائول گودمن را پر می کند و به تدریج شخصیت هایی جذاب، غیرقابل پیش بینی و جذاب می سازد تا وجود خود را توجیه کند. درست.

این داستان هبوط جیمی به محافل جنایتکار و آلوده به مواد مخدر آلبوکرکی، هشت سال قبل از داستان والتر وایت و جسی پینکمن اتفاق می‌افتد و اغلب کندتر و کم‌تر از بریکینگ بد است. همه شش فصل در حال حاضر در دسترس هستند، بنابراین در حالی که هنوز موضوع داغ گفتگو در میان همسالان شماست، آن را دریافت کنید.

فصل ها در نتفلیکس: 6

  • Better Call Saul
  • امتیاز IMDB
  • 8.9/10
  • امتیاز Tomato
  • 96%

You

شما داستان جو گلدبرگ، مدیر کتابفروشی نیویورک را روایت می کنید که شیفته نویسنده مشتاق گینویر بک می شود. آنچه در پی می‌آید، یک سفر رفتاری سمی است که در آن گلدبرگ در تعقیب بک، هر مانعی را از سر راه خود برمی‌دارد – تعقیب و گریز که منجر به تبدیل گلدبرگ به فردی متفاوت و دچار تغییر هویت می ‌شود که مدام سعی می‌کند از گذشته‌ اش فرار کند و فقط خودش را پیدا کند.

فقط بدانید که این نمایش گره‌ دار، پر پیچ و خم و گاهی ظالمانه اگر در چارچوب ذهنی مناسبی برای آن باشید عالی است. به نوعی، با وجود تمرکز روی شخصیتی که روی کاغذ بسیار سمی است، می‌تواند شما را در هر ضربان درگیر کند – جای تعجب نیست که نتفلیکس آن را برای فصل چهارم تمدید کرد، که در Tudum 2022 در دو قسمت اعلام شد.

فصل ها در نتفلیکس: 3

بهترین سریال های نتفلیکس: Seinfeld

سینفلد نمایشی درباره دوستان جری، الین، جورج و کرامر و موقعیت‌های اجتماعی مضحک و برخوردهای ناخوشایند است که زندگی آنها را تشکیل می‌دهد. این سریال که به عنوان کمدی در مورد هیچ شناخته می‌شود، برخلاف زیربنای حس خوب معاصران دهه 90 خود است و اصرار دارد که شخصیت‌هایش هرگز درسی نگیرند.

این بدان معناست که بعد از سالها هنوز هم به طرز بدی خنده دار است. دو فصل اول Seinfeld سواری پر دست انداز است، اما از فصل 4 به بعد هیچ اپیزود بدی وجود ندارد. بهترین قسمت‌های Seinfeld ما را برای توصیه‌هایی در مورد موارد دلخواه ما بررسی کنید. تنها ناامیدی در مورد پخش برنامه در نتفلیکس این واقعیت است که پخش آن صرفاً در صفحه عریض است – اما برای اکثر مردم این تفاوت زیادی ایجاد نخواهد کرد.

فصل ها در نتفلیکس: 9

Money Heist

اجازه ندهید این نام عجیب و غریب شما را ناامید کند. دزدی پول یا همان La Casa del Papel که در کشورهای اسپانیایی زبان شناخته می شود، یک درام دزدی هیجان انگیز درباره گروهی از جنایتکاران است. Money Heist که توسط شخصیتی مرموز به نام پروفسور برای غارت ضرابخانه سلطنتی اسپانیا گرد هم آمده است، مملو از شخصیت پردازی های متراکم، پیچش های بزرگ و اجرای حرفه ای در یک نمایش غیرمعمول و هوشمندانه است که بلافاصله شما را درگیر خود می کند.

در حالی که این فیلم موفقیت زیادی در بین بینندگان اسپانیایی زبان داشته است، Money Heist در کشورهای انگلیسی زبان نیز مخاطبان زیادی پیدا کرده است. هر کاری که انجام می دهید، مطمئن شوید که دوبله پیش فرض را خاموش کرده اید و به صدای اصلی اسپانیایی با زیرنویس گوش دهید. به تجربه مشاهده اضافه می کند، به ما اعتماد کنید.

فصل ها در نتفلیکس: 3 (به پنج قسمت تقسیم شده است)

بهترین سریال های نتفلیکس: Community

کمدی محبوب NBC در سال 2020 پس از غیبت طولانی به نتفلیکس انگلستان بازگشت. این کمدی کمدی درباره یک گروه مطالعاتی کالج محلی به عنوان یک نمایش متعارف تر در مورد محیط آموزشی سرسام آور آن شروع می شود، اما زمانی که شروع به آزمایش پارودی های فرهنگ پاپ و قسمت های مفهومی بالا می کند، به سطح بعدی می رسد.

اگر در سریال تازه کار هستید، تا فصل اول به تماشای اکشن فوق‌العاده «جنگ مدرن» ادامه دهید، که هویت انجمن را برای سال‌های بعد ثابت می‌کند. برخی از فصل ها فوق العاده هستند (2، 3 و 5)، برخی از آنها کاملاً خوب هستند (1 و 6) و یکی ارزش دارد که کاملاً از آن اجتناب کنید (4).

فصل ها در نتفلیکس: 6

Top Boy

Top Boy که توسط هنرمند کانادایی برنده گرمی Drake تهیه شده است، یک درام جنایی سنگین و پایه ای درباره گروه هایی است که برای کنترل خیابان های لندن در جنگ داستانی و در حال تشدید مواد مخدر سریال با هم رقابت می کنند. این ساعت در مواقعی دلهره‌آور است، اما از آنجایی که به تجارت مواد مخدر در لندن و چگونگی وجود امپراتوری‌های جنایتکار مشابه در سراسر جهان توجه می‌کند، ضروری به نظر می‌رسد.

در حال حاضر، نتفلیکس فقط حقوق دو فصلی را که توسعه داده است، دارد، بنابراین برای دو فصلی که قبلاً (و به طور انحصاری) از کانال 4 بریتانیا پخش شده بود، باید در جای دیگری جستجو کنید. فصل سوم و آخر اعلام شده است، بنابراین قبل از آخرین پخش فصل 1 و 2 آن را دنبال کنید.

فصل ها در نتفلیکس: 2

بهترین سریال های نتفلیکس: IT Crowd

به دنبال یک کمدی پر از طنز اصلی بریتانیایی هستید؟ چیزی جز The IT Crowd نگاه نکنید.

چهار فصل فوق ‌العاده که بین سال‌های 2006 تا 2010 از شبکه تلویزیونی بریتانیا کانال 4 پخش شد، مملو از جوک‌ها و سکانس‌های درخشانی است که در 12 سال بعد در گیف‌ها و میم‌ها جاودانه شده‌اند. آن گیف کپسول آتش نشانی را دیدید؟ این از گروه IT Crowd است. یا اونی که یکی فریاد میزنه “اشتباه کردم!”؟ بله، آن هم از The IT Crowd. اگر از طرفداران جوک‌های رایانه‌ای و گیکی هستید و به دنبال نمایشی هستید که بتوانید در تمام تعطیلات آخر هفته از آن لذت ببرید – فقط 24 قسمت هر قسمت 30 دقیقه‌ای وجود دارد، به علاوه یک ساعت ویژه برای تماشای – این شما را غرق می‌کند. بیشتر و سپس مقداری

فصل‌ ها در نتفلیکس: 4 (به علاوه آن ویژه 60 دقیقه‌ای)

امیدواریم پس از مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین برنامه ی ویدیویی را با توجه به سلیقه ی خود برای تعطیلاتتان انتخاب کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس