بهترین شارژر USB-C در سال 2024 

78
0
بهترین شارژر USB-C

بهترین شارژرهای USB-C را که برای دستگاه های مختلف شما، از جمله گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و تبلت ها ایمن هستند، کشف کنید.  بهترین شارژر USB-C را بشناسید.

شارژرهای USB-C راحت و کارآمد هستند، اما همچنان به شارژر مناسب با وات و استاندارد شارژ مناسب نیاز دارد تا دستگاه های شما را به طور موثر و ایمن شارژ کند. در اینجا برخی از بهترین شارژرهای USB-C که می توانید خریداری کنید ، از انتخاب های مناسب برای بودجه گرفته تا مواردی که با حق بیمه ارزشمند به دست می آیند. 

بهترین شارژر USB-C کلی: شارژر UGREEN Nexode 200W 

با شارژر UGREEN Nexode 200W هیچ مشکلی در تامین انرژی دستگاه خود نخواهید داشت. این شارژر قدرتمند چند دستگاهی، به طور همزمان تا شش دستگاه را با توان بین 10 وات تا 100 وات شارژ می کند. به لطف فناوری گنجانده شده GaN، شارژر Nexode سریعتر و ایمن تر از مدل های قبلی خود است و در عین حال نسبتا جمع و جور است. 

برخلاف شارژرهای USB-C برندهای نامعتبر، UGREEN Nexode دارای محافظت در برابر ولتاژ، شارژ بیش از حد، جریان بیش از حد و اتصال کوتاه است. تراشه‌های GaN گرمای تولید شده توسط دستگاه را به حداقل می‌رسانند، در حالی که پورت‌های تطبیقی ​​تضمین می‌کنند که می‌توانید هر دستگاهی را شارژ کنید و در عین حال از آسیب جلوگیری کنید. اگرچه Nexode یک خرید گران است، اما به سرعت ارزش آن را نشان می دهد. 

شارژر 6 پورت Ugreen Nexode 200W 

به طور کلی بهترین 

حداکثر چهار دستگاه USB-C را با شارژر 200 واتی UGREEN Nexode شارژ کنید. به لطف وات تطبیقی ​​Nexode، می‌توانید هر دستگاهی، از لپ‌تاپ گرفته تا گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را با خیال راحت شارژ کنید. با اتصال حداکثر دو دستگاه USB-A کلاسیک، از مزایای شارژر Nexode بیشتر استفاده کنید. 

مزایا 

+ ایمن برای استفاده 

+ پشتیبانی از شارژ 10 وات تا 100 وات 

+ به طور موثر خنک می ماند 

+ حداکثر شش دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید 

معایب 

– گران 

– سنگین و بزرگ 

بهترین شارژر ارزان قیمت USB-C: شارژر نانو 30 واتی Anker 

وقتی شارژر نانو 30 واتی Anker را انتخاب می کنید، مجبور نیستید کیفیت را به خاطر هزینه به خطر بیندازید. این شارژر معتبر USB-C در پنج رنگ شیک عرضه می شود و بسیار مقرون به صرفه است. در حالی که با Anker Nano می‌توانید هر بار فقط یک دستگاه را شارژ کنید، پشتیبانی 30 واتی USB-C تضمین می‌کند که می‌توانید تقریباً هر تلفن یا تبلتی را به طور مؤثر شارژ کنید. 

Anker Nano نسبت به هزینه‌اش فوق‌العاده خوب ساخته شده است و با ضمانت 24 ماهه و خدمات رایگان به مشتریان ارائه می‌شود. به لطف این واقعیت که نانو تنها 1.12 اینچ ضخامت دارد، استفاده از آن در حین حرکت و به عنوان یکی از لوازم اصلی کیف حمل روزمره شما بسیار کاربردی است. اگر شارژر لپ‌تاپ‌تان را فراموش کردید، ناامید نشوید، نانو برای شارژ مک‌بوک ایر یا کروم‌بوک کوچک ایده‌آل است. 

شارژر Anker Nano 3 30W GaN 

بهترین بودجه 

20 دلار 

23 دلار 

3 دلار صرفه جویی کنید 

با شارژر 30 واتی Anker Nano 3 اتصال تلفن خود را بشکنید. این شارژر به اندازه‌ای کوچک است که می‌تواند به راحتی در حین حرکت جابه‌جا شود، و توان کافی برای شارژ دستگاه‌های شما را در عرض چند ساعت دارد. با خرید Anker Nano 3، تبلت‌ها، تلفن‌ها و لپ‌تاپ‌های کوچک شما دیگر هیچ‌وقت باتری آن تمام نمی‌شود. 

مزایا 

+ موجود در پنج رنگ جذاب 

+ بسیار مقرون به صرفه 

+ برای لپ تاپ های کوچک به اندازه کافی قدرتمند است 

+ پشتیبانی از شارژ سریع 

معایب 

– فقط یک دستگاه را در یک زمان شارژ می کند 

بهترین شارژر USB-C برای آیفون و آیپد: شارژر دوگانه USB-C Spigen 40W 

اگر مایلید کمی بیشتر برای شارژر جدید آیفون USB-C خود هزینه کنید، شارژر Spigen 40W Dual USB-C یک هنگفت عالی است. این شارژر دو پورت برای شارژ آیپد شما نیز مناسب است. به لطف توان خروجی تطبیقی ​​آن، می تواند 30 وات برق از یک پورت یا 20 وات به طور همزمان از دو پورت تولید کند. 

این آداپتور برق USB-C برای دستگاه هایی مانند MacBook Airs و Nintendo Switch نیز مناسب است. شارژر Spigen USB-C به دلیل تراشه های GaN و اتلاف موثر گرما قدرتمند است و برای شارژ کامل دستگاه خود مشکلی نخواهید داشت. بهتر از همه، ویژگی Arcstation Pro آن آسیب به خازن های دستگاه شما را به حداقل می رساند. 

شارژر 40 واتی دوگانه USB-C اسپیگن 

بهترین برای آیفون و آیپد 

30 دلار 

36 دلار 

6 دلار صرفه جویی کنید 

با شارژر Spigen 40W Dual USB-C iPhone و iPad خود را با حداکثر سرعت شارژ کنید. این شارژر قابل توجه می تواند 30 وات را به یک دستگاه یا 20 وات را به دو دستگاه به طور همزمان برساند. از بین یک شاسی شیک مشکی یا سفید مدرن انتخاب کنید و مطمئن باشید که دستگاه های شما با شارژر GaN Spigen با خیال راحت شارژ می شوند. 

مزایا 

+ حداکثر دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید 

+ قابلیت شارژ لپ تاپ های کوچک یا مک بوک ایر 

+ تکنولوژی GaN 

+ ارزان و قابل اعتماد 

معایب 

– LED روشن که برای شارژ میز خواب مناسب نیست 

– برای شارژ لپ تاپ ها یا تبلت های قدرتمند بسیار ضعیف است 

بهترین شارژر USB-C برای چندین دستگاه: شارژر UGREEN Nexode 300W 

با شارژر UGREEN Nexode 300W تا پنج دستگاه پرمصرف را به طور همزمان شارژ کنید. به لطف پایه‌های پشتیبانی و ساختار برج، شارژر UGREEN Nexode تا 140 وات را بدون گرم شدن بیش از حد به یک دستگاه تحویل می‌دهد. شارژر MacBook USB-C خود را تعویض کنید و در حالی که در حال کار هستید دستگاه های کوچکتر خود را با 45 وات یا 22.5 وات شارژ کنید. 

Nexode گران است، اما دوام آن تضمین می کند که خرید ارزشمندی است. دو تراشه GaN یکپارچه و پورت های USB-C با کیفیت بالا به طور قابل اعتمادی انرژی را بدون خطر شارژ بیش از حد ارائه می دهند، در حالی که شاسی براق گرمای تولید شده توسط واحد را دفع می کند. با UGREEN Nexode 300 واتی از شر بلوک های شارژر که زندگی شما را به هم ریخته خلاص کنید. 

شارژر رومیزی UGreen Nexode 300W GaN 

بهترین برای چندین دستگاه 

شارژر رومیزی Ugreen Nexode 300W GaN به شما این امکان را می دهد که تمام آجرهای شارژ دیگر خود را برای تامین انرژی تمام دستگاه های الکترونیکی خود رها کنید. دارای چهار پورت USB-C و یک پورت USB-A است که تا 140 وات توان را از یک پورت ارائه می‌کند – برای شارژ سریع لپ‌تاپ کافی است. حداکثر ظرفیت 300 وات آن به این معنی است که می توانید به سرعت تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. 

مزایا 

+ قابلیت شارژ سریع لپ تاپ 

+ پشتیبانی از شارژ با وات کمتر 

+ براق و بادوام 

+ بسته بندی شده با یک کابل برق 6.5 فوتی 

معایب 

– گران 

بهترین شارژر بی سیم USB-C: Moshi Otto Q 

با Moshi Otto Q از شارژ سنتی فراتر بروید. این شارژر بی سیم از طریق کویل Qi تعبیه شده خود 15 وات انرژی ارائه می دهد و اطمینان حاصل می کند که شارژ تلفن یا رایانه لوحی شما به سادگی تنظیم کردن آن است. نیازی به به خطر انداختن زیبایی شناسی شما نیز نیست—پوشش پارچه ای شیک و کابل USB-C خاکستری براق همراه با Moshi Otto Q زیبایی مینیمالیستی عالی را ایجاد می کند. 

برخلاف بسیاری از شارژرهای بی‌سیم ارزان‌تر، Moshi Otto Q دارای یک حلقه و پایه سیلیکونی ضد لغزش است که تلفن و شارژر شما را ایمن نگه می‌دارد. همچنین می‌تواند از طریق قاب‌های گوشی تا ضخامت 5 میلی‌متر دسترسی داشته باشد. به لطف 10 سال گارانتی جهانی شارژر، می توانید با خیال راحت دستگاه خود را برای چند سال آینده باز کنید. 

Moshi Otto Q 

بهترین شارژر بی سیم USB-C 

شارژ بی‌وقفه با Moshi Otto Q شیک امکان‌پذیر است. این شارژر بی‌سیم خاکستری شیک از یک کویل Qi برای شارژ تلفن هوشمند یا تبلت شما تا 15 وات استفاده می‌کند. تشخیص اجسام خارجی داخلی و خنک کننده غیرفعال شارژر ایمنی را افزایش داده و شارژ را بدون خطر می کند. 

مزایا 

+ قابلیت شارژ سریع 

+ وصل کردن تلفن خود لازم نیست 

+ طراحی شیک 

+ دارای سیلیکون ضد لغزش در دو طرف 

معایب 

– نمی توان دستگاه هایی مانند لپ تاپ را شارژ کرد 

– بزرگتر از شارژرهای معمولی تلفن 

سوالات متداول 

USB Type-C Power Delivery چیست و چگونه کار می کند؟ 

USB-C (نسخه 2) برق را با استفاده از استانداردی به نام Power Delivery منتقل می کند. هنگامی که شارژر را به تلفن هوشمند متصل می کنید، هر دو دستگاه در مورد انتقال برق که از نظر آمپر و ولتاژ متفاوت است مذاکره می کنند. اکثر شارژرها می توانند یک تا شش ترکیب را ارائه دهند – ضرب آمپر و ولتاژ برابر با وات. به عنوان مثال، اگر شارژر از 5 ولت در 3 آمپر استفاده کند، 15 وات فشار می آورد. اگر از 15 ولت در 3 آمپر استفاده می کند، این 45 وات برای دستگاه شما است. 

هنگام انتخاب شارژر برای یک دستگاه، فقط باید حداکثر ولتاژ و آمپری که می تواند استفاده کند را بدانید. اگر شارژری از آمازون بگیرید که حداکثر ولتاژ 5 ولت و 3 آمپر باشد، ممکن است حتی دستگاه شما را شارژ نکند. اگر کار کند، توان را کمتر از حداکثر وات، یعنی کندتر تحویل می‌دهد. 

تفاوت بین USB-A و USB-C چیست؟ 

USB-C به سرعت جایگزین USB-A می شود زیرا در چند زمینه پیشرفت کرده است. USB-C نسبت به USB-A جمع‌وجورتر است و می‌تواند دستگاه‌ها را شارژ کند و داده‌ها را با سرعت بسیار بالاتری انتقال دهد. 

چرا اپل در حال تغییر به شارژ USB-C است؟ 

اپل به دلیل قانون اتحادیه اروپا که تولیدکنندگان تلفن همراه را ملزم می‌کند تا سال 2024 به شارژرهای USB-C جهانی روی بیاورند، به شارژ USB-C تغییر می‌دهد. اگرچه این تغییر قابل توجه است، لایتنینگ و USB-C خود تفاوت چندانی با هم ندارند. کانکتورهای کاملاً برگشت پذیر با قابلیت انتقال داده با سرعت بالا و شارژ سریع هستند. 

آیا همه شارژرهای USB-C یکسان هستند؟ 

همه شارژرهای USB-C یکسان نیستند. شارژرهای مدرن USB-C از تراشه های GAN استفاده می کنند ، در حالی که شارژرهای قدیمی تر از تراشه های سیلیکون استفاده می کنند. شارژرهای USB-C جدیدتر برای استفاده ایمن تر هستند و احتمال گرم شدن بیش از حد کمتری دارند و اغلب ویژگی هایی مانند شارژ سریع یا پشتیبانی از انتقال داده را ارائه می دهند. شارژرهای USB-C نیز در انواع وات عرضه می شوند، از توان 140 وات مناسب برای لپ تاپ های پرقدرت تا 10 وات مناسب برای شارژ لوازم جانبی موبایل. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس