بهترین شبیه سازهای PS3 برای کامپیوتر

128
0
شبیه سازهای PS3 برای کامپیوتر

آیا به دنبال تجربه (یا مشاهده مجدد) یک تجربه PS3 در کامپیوتر شخصی خود هستید؟ شبیه سازهای PS3 برای کامپیوتر را در ادامه بخوانید.

شبیه سازی کامپیوتر شخصی می تواند قابل تنظیم ترین و نوستالژیک ترین شکل بازی باشد. اما با توجه به اینکه بسیاری از شبیه‌سازی‌های مدرن غیرقابل دسترسی هستند یا در پشت سایت‌های شرور قفل شده‌اند، می‌تواند تا حدودی یک میدان ذهنی باشد. این به ویژه در مورد شبیه سازی پلی استیشن 3 صادق است.

با این حال، با شبیه سازهای صحیح، می توانید کامپیوتر شخصی خود را به یک شبیه ساز عالی پلی استیشن 3 تبدیل کنید. فقط به یاد داشته باشید که باید از رام بازی های خود استفاده کنید: دانلود رام بازی های ناشناس به صورت آنلاین غیرقانونی است. اما با این گفته، اجازه دهید برخی از بهترین و ایمن ترین شبیه سازهای پلی استیشن 3 را برای رایانه شخصی شما بررسی کنیم.

1.شبیه سازهای PS3 برای کامپیوتر: RPCS3

احتمالا مطمئن ترین شبیه ساز پلی استیشن 3، RPCS3 به شما امکان می دهد رام های .ISO PlayStation 3 را مانند هر شبیه ساز اصلی دیگر، و با تمام ویژگی هایی که ممکن است از شبیه سازی انتظار دارید، بازی کنید.

برای نام بردن از چند ویژگی، RPCS3 با نگاشت کنترلر پشتیبانی می‌شود و به شما امکان می‌دهد از هر کنترل‌کننده‌ای که رایانه شخصی شما پشتیبانی می‌کند برای اجرای بازی‌های پلی‌استیشن 3، شیدرهای تغییر یافته و گزینه‌های گرافیکی برای بازی‌های خود استفاده کنید. RPCS3 حتی به شما امکان می دهد برخی از عناوین پلی استیشن 3 را با کیفیت K4 و 60 فریم بر ثانیه پخش کنید.

با این حال، RPCS3 برای اجرای برخی از بازی‌های پلی‌استیشن 3 مشکل دارد و فهرستی از سازگاری‌ها را ارائه می‌کند، همانطور که از طریق سایت رسمی RPCS3 ارائه شده است. اگر می خواهید از RPCS3 به عنوان شبیه ساز خود استفاده کنید، ممکن است بخواهید وضعیت رامی را که می خواهید در این لیست پخش کنید بررسی کنید تا مطمئن شوید که با کامپیوتر شخصی شما سازگار است.

به طور مشابه، RPCS3 همچنین دارای برخی الزامات سیستم سبک است که باید قبل از نصب شبیه ساز بررسی کنید. خوشبختانه، از طریق وب سایت RPCS3، لیست نیازمندی های واضحی وجود دارد که می توانید قبل از نصب شبیه ساز، آمار رایانه شخصی خود را بررسی کنید.

و با وجود برخی کاستی ها، RPCS3 یکی از قابل اعتمادترین و کارآمدترین شبیه سازهای پلی استیشن 3 است. بنابراین، اگر می‌خواهید بدانید چرا بازی‌های پلی‌استیشن 3 هنوز هم از طریق شبیه‌سازی یک تجربه بازی عالی را ارائه می‌دهند، RPCS3 باید نیازهای شما را برآورده کند.

دانلود: RPCS3 از طریق صفحه رسمی دانلود RPCS3.

2. RetroArch

یک نوع متفاوت از تجربه شبیه‌سازی که تجربه قابل اعتمادی مشابه RPCS3 ارائه می‌کند، مجموعه جلویی شبیه‌سازها به نام RetroArch است.

در حالی که RetroArch برای شبیه سازی پلی استیشن 3 طراحی نشده است، این نرم افزار دارای روش های معتبری برای شبیه سازی بازی های پلی استیشن 3 است. RetroArch حتی دارای یک هسته شبیه سازی یا نرم افزار شبیه سازی برای RSPC3 است.

نکته ای که در مورد RetroArch وجود دارد این است که نرم افزار دائما در حال تغییر است و شما باید از ابزار Online Updater استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که به تمام شبیه سازهای موجود دسترسی دارید. شبیه‌سازی پلی‌استیشن 3 یکی از شبیه‌سازهایی است که برای عملکرد به ابزار Online Updater متکی است.

اگر می‌خواهید از RetroArch به‌عنوان شبیه‌ساز پلی‌استیشن 3 استفاده کنید، باید مطمئن شوید که به‌روزرسانی فایل‌های اطلاعات هسته‌ای را در «به‌روزرسانی آنلاین» انتخاب کرده‌اید. هنگامی که هسته ها به روز می شوند، می توانید به شبیه سازهایی مانند RPCS3 برای نرم افزار خود دسترسی داشته باشید.

اما با وجود هسته‌های شبیه‌ساز در RetroArch، می‌توانید به شبیه‌سازی قابل اعتماد PlayStation 3 و ویژگی‌های منحصربه‌فرد ارائه شده توسط RetroArch دسترسی داشته باشید. برای مثال می‌توانید با استفاده از RetroArch، دستاوردها را به بازی‌های شبیه‌سازی‌شده خود اضافه کنید.

دانلود: RetroArch برای کامپیوتر از صفحه رسمی دانلود RetroArch.

3.شبیه سازهای PS3 برای کامپیوتر: Nucleus

بر خلاف شبیه سازها و نرم افزارهایی مانند RPCS3 و RetroArch، یک راه ساده تر برای شبیه سازی بازی های پلی استیشن 3 روی کامپیوتر شخصی، استفاده از Nucleus است.

Nucleus یک شبیه ساز پلی استیشن 3 است که هدف آن شبیه سازی سطح پایین است. اگرچه این ممکن است ناامید کننده به نظر برسد، اما به دلیل نحوه اجرای رام های پلی استیشن 3 Nucleus، تجربه شبیه سازی ثابت و قابل اعتمادی را ارائه می دهد.

Nucleus با مجبور کردن شما به اجرای مستقیم بازی های پلی استیشن 3 از طریق فایل اجرایی Nucleus، تضمین می کند که رام بازی های خریداری شده شما در شبیه ساز اجرا می شود. اما مشکلات اصلی Nucleus از نحوه اجرای رام‌ها و کارهایی که باید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که می‌توان آن‌ها را پخش کرد، ناشی می‌شود.

Nucleus از شما می خواهد که فایل های رمزگشایی رسمی پلی استیشن 3 (به شکل keys.xml) را کپی کرده و به خود شبیه ساز اضافه کنید که دقیقاً کاربر پسند نیست. اما از طرف دیگر، انجام این کار از طریق کنسول و بازی های رسمی خریداری شده شما تضمین می کند که به طور قانونی از بازی های پلی استیشن 3 تقلید می کنید.

متأسفانه، برخلاف RetroArch و RPCS3، توسعه Nucleus برای مدتی متوقف شده است و در حالی که شبیه ساز کار می کند و ایمن است، به اندازه برخی از شبیه سازهای عالی دیگر پلی استیشن 3 موجود نیست.

دانلود: Nucleus از طریق GitHub.

4. پلی استیشن پلاس

در کمال تعجب، راه دیگری که می‌توانید بازی‌های پلی‌استیشن 3 را به‌طور قابل اعتماد بر روی رایانه شخصی خود شبیه‌سازی کنید، از طریق سرویس اشتراک رسمی پلی‌استیشن است: پلی‌استیشن پلاس. و در حالی که روش اجرای بازی های پلی استیشن 3 روی رایانه شخصی شما از طریق پلی استیشن پلاس غیر متعارف است، روشی مطمئن و مطمئن برای انجام این کار است.

پلی استیشن پلاس با ارائه پاسخ سونی به بازی های ابری ایکس باکس، پلی استیشن به شما امکان می دهد عناوین پلی استیشن را برای هر دستگاهی که از پلی استیشن پلاس پشتیبانی می کند پخش کنید. این شامل عناوین منتخب پلی استیشن 3 می شود. شما می توانید کاتالوگ کامل عناوین پلی استیشن پلاس را از طریق لیست های رسمی ارائه شده توسط پلی استیشن مشاهده کنید.

از آنجایی که می‌توانید روی کامپیوتر شخصی خود به PlayStation Plus دسترسی داشته باشید، می‌توانید عناوین PlayStation را به کامپیوتر شخصی خود نیز پخش کنید. بنابراین، با استفاده از پلی استیشن پلاس می توانید بازی های پلی استیشن 3 را مستقیماً روی کامپیوتر شخصی خود پخش و شبیه سازی کنید.

با این حال، نگاهی اجمالی به عناوین پشتیبانی‌شده پلی‌استیشن 3، مانند The Elder Scrolls IV: Oblivion، به شما نشان می‌دهد که تمامی عناوین پلی‌استیشن 3 به‌عنوان بخشی از کاتالوگ کلاسیک فهرست شده‌اند و مختص مشترکین سطح پلاتینیوم هستند.

متأسفانه، اگر می خواهید از پلی استیشن پلاس به عنوان یک روش رسمی برای شبیه سازی و پخش جریانی بازی های پلی استیشن 3 روی کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید، باید بالاترین هزینه ماهانه 17.99 دلار را بپردازید. اما حداقل با پشتیبانی رسمی پلی استیشن از این ویژگی، لازم نیست نگران مشکلات قانونی مرتبط با شبیه سازهای دیگر باشید.

دانلود: پلی استیشن پلاس برای رایانه شخصی با استفاده از لینک دانلود رسمی از طریق پلی استیشن.

از بازی‌های پلی‌استیشن 3 با شبیه‌سازی کامپیوتر شخصی لذت ببرید و آن‌ها را ارتقا دهید

در حالی که تعداد زیادی شبیه ساز پلی استیشن 3 بی اثر و بالقوه خطرناک وجود دارد، با استفاده از قابل اعتمادترین و ایمن ترین شبیه سازها، مانند RetroArch و RPCS3، لذت خود را از عناوین PS3 بر روی رایانه شخصی تضمین می کنید.

و حتی با ارائه PlayStation Plus یک جایگزین رسمی هرچند گران قیمت، می توانید شبیه سازی ایمن و موثر را تضمین کنید. فقط مطمئن شوید که اتصال خوبی برای استریمینگ دارید.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس