بهترین هدایا برای عاشقان قهوه در 2023

75
0
بهترین هدایا برای عاشقان قهوه

از لیوان‌های عایق گرفته تا کیت‌های دم‌نوش سرد، ایده‌هایی برای هدیه برای تمام سطوح مصرف کافئین داریم.

وقتی صحبت از هدیه دادن به میان می‌آید، هیچ موفقیتی مانند غذا دادن به سرگرمی‌ای که در لیست شما وجود دارد، وجود ندارد. چه آنها به تازگی تلقین شده باشند و چه روی هر پارامتر دم کردن وسواس دارند، ما لیستی از بهترین وسایل برای قهوه سازها را که می توانید همین الان تهیه کنید، گردآوری کرده ایم. در زمینه دم کردن، آسیاب کردن و البته نوشیدن، ما طیف وسیعی از گزینه‌ها را داریم که می‌تواند به متخصصان جاوا در زندگی شما کمک کند تا تنظیمات خود را در خانه گسترش دهند یا فقط چیز جدیدی را امتحان کنند.

بهترین هدایا برای عاشقان قهوه AeroPress Go

کیت پرس قهوه مسافرتی Aeropress Go

AeroPress یک راه سرگرم کننده برای تهیه یک فنجان قهوه در خانه با دستگاهی است که فضای زیادی را در کابینت اشغال نمی کند.

AeroPress یک راه سرگرم کننده برای تهیه یک فنجان قهوه در خانه با دستگاهی است که فضای زیادی را در کابینت اشغال نمی کند. این یک وسیله ی همه کاره است که به شما امکان می دهد در حین حرکت، زمان ها و قدرت های مختلف انفوزیون را آزمایش کنید. ما دوست داریم از آن برای دم کردن یک فنجان با قدرت دو برابر مستقیماً روی یخ استفاده کنیم هر زمان که فراموش کردیم دم نوش سرد درست کنیم. AeroPress برای افرادی که در لیست شما قرار دارند و دارای تنظیمات منظم هستند، یک هدیه عالی است. و AeroPress Go حتی فشرده تر است. به خوبی درون فنجانی قرار می گیرد که می توانید مستقیماً در آن دم کنید و برای کمپینگ و مسافرت عالی است.

Fellow Opus

آسیاب قهوه Opus Conical Burr

در حالی که آسیاب های قهوه مقرون به صرفه تری وجود دارد، تعداد کمی از آنها ترکیبی از زیبایی شناسی و تطبیق پذیری Fellow Opus را دارند.

در حالی که آسیاب های قهوه مقرون به صرفه تری وجود دارد، تعداد کمی از آنها ترکیبی از زیبایی شناسی و تطبیق پذیری Fellow Opus را دارند. دومین آسیاب این شرکت، Opus در یک مدل فرز متعارف همه منظوره با شش تیغه و بیش از 40 تنظیمات. قوام نقطه فروش کلیدی در اینجا است زیرا این واحد می‌تواند دانه‌های کامل را برای اسپرسو، قهوه‌ساز قطره‌ای، فرنچ پرس، AeroPress و دم‌نوش سرد آماده کند. فنجان گیره مغناطیسی در جای خود می‌چسبد و درب خروجی آن به کاهش آشفتگی کمک می‌کند. همچنین یک راهنمای مرجع سریع در داخل درب قیف وجود دارد، بنابراین می توانید تنظیمات خود را در حین وزن کردن حبوبات خود دوباره بررسی کنید.

بهترین هدایا برای عاشقان قهوه Cuisinart DBM-8

آسیاب اتوماتیک تک لمسی Cusinart Electric Burr

ما یک Cuisinart DBM-8 داشتیم که سال‌ها به خوبی به ما خدمت کرد، و زمانی که آن را در مرتع قرار دادیم همچنان این کار را انجام می‌داد.

برای بدست آوردن یک آسیاب قابل اعتماد برای قهوه ساز در لیست خود، نیازی به ولخرجی برای Opus ندارید. قبل از ارتقاء، ما یک Cuisinart DBM-8 داشتیم که سال‌ها به خوبی به ما خدمت می‌کرد، و زمانی که آن را در مرتع قرار دادیم، همچنان این کار را انجام می‌داد. این یک آسیاب سوراخ دار است بنابراین یک اندازه آسیاب ثابت با 18 گزینه مختلف برای انتخاب فراهم می کند – از درشت تا ریز. قیف هشت اونس دانه را در خود جای می دهد در حالی که قوطی می تواند قهوه آسیاب شده کافی برای 32 فنجان را در خود جای دهد. از آنجایی که احتمالاً به این مقدار نیاز ندارید (البته) یک انتخابگر وجود دارد که به طور خودکار بین 4 تا 18 فنجان را با فشار یک دکمه آسیاب می کند.

بهترین هدایا برای عاشقان قهوه Fellow Tally

Fellow Tally

شما مطمئناً نیازی به صرف هزینه زیادی در مقیاس قهوه ندارید، اما برخی از شرکت‌ها ویژگی‌های اضافی را به کار می‌برند که باعث می‌شود در مورد آن تجدید نظر کنیم. Fellow’s Tally یک مثال عالی برای این است که دقت وزن را با حالت کمک دم کردن ترکیب می‌کند تا به شماره گیری نسبت صحیح برای پر کردن کامل کمک کند.

شما مطمئناً نیازی به صرف هزینه زیادی در مقیاس قهوه ندارید، اما برخی از شرکت‌ها ویژگی‌های اضافی را به کار می‌برند که باعث می‌شود در مورد آن تجدید نظر کنیم. Fellow’s Tally یک مثال عالی برای این است که دقت وزن را با حالت کمک دم کردن ترکیب می‌کند تا به شماره گیری نسبت صحیح برای پر کردن کامل کمک کند. همچنین یک حالت تایمر برای کاربران با تجربه تر وجود دارد که فقط به اطلاعات زمان و وزن برای فرآیند دم کردن خود نیاز دارند. Tally را می توان در حالت وزن به عنوان یک ترازو آشپزخانه کوچک استفاده کرد که گرم، اونس، پوند و میلی لیتر (تا 5.5 پوند) را می خواند. باتری قابل شارژ باید حدود سه ماه دوام بیاورد، اما وقتی Tally از طریق پورت USB-C وصل می شود، همچنان می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین هدایا برای عاشقان قهوه کتری برقی Cosori Gooseneck

کتری برقی Gooseneck Cosori

کتری برقی Gooseneck Cosori مهمترین ویژگی ها را در یک کتری نسبتا جمع و جور با قیمت 70 دلار بسته بندی می کند.

اگر می‌خواهید بازی‌های دم‌پزی خانگی خود را تقویت کنید، یک کتری خوب ضروری است و می‌تواند به تهیه یک سری چیزهای دیگر مانند چای، رامن و غیره کمک کند. کتری برقی Gooseneck Cosori مهمترین ویژگی ها را در یک کتری نسبتا جمع و جور با قیمت 70 دلار بسته بندی می کند. Goosenecks می‌تواند ترسناک باشد، اما هنگام ریختن روی Chemex به شما کنترل بسیار بیشتری می‌دهد، و ما فکر می‌کنیم که Cosori’s، با روکش مشکی مات خود، در اکثر میزها نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد. دارای یک فضای داخلی از جنس استیل ضد زنگ و پنج تنظیم از پیش تنظیم شده است، بنابراین می توانید به راحتی دمای مناسبی را برای چیزهایی مانند چای سبز، قهوه سیاه و غیره بدست آورید. بعلاوه، گزینه “hold temp” به شما امکان می دهد آب را برای مدتی تنظیم کرده و فراموش کنید. می توانید آن را قبل از شروع برنامه صبحگاهی خود روشن کنید و به آب کاملاً گرم برگردید، آماده برای هر چیزی که آن روز صبح شما را می گیرد.

BruMate NAV mini

BruMate Nav Mini

توانایی گرم نگهداشتن مایعات برای چند ساعت و قرار دادن آن در جا لیوانی برای یک لیوان مسافرتی خوب ضروری است. NAV mini BruMate هر دو را انجام می دهد، و با 12 اونس، اندازه مناسبی برای جو در حال حرکت است.

وقتی صحبت از لیوان های مسافرتی برای قهوه و چای به میان می آید، هر موردی که ارزش بررسی دارد باید چند جعبه را علامت بزنید – به خصوص اگر یکی را به عنوان هدیه می دهید. توانایی گرم نگهداشتن مایعات برای چند ساعت و قرار دادن آن در جا لیوانی ضروری است. NAV mini BruMate هر دو را انجام می دهد، و با 12 اونس، اندازه مناسبی برای جو در حال حرکت است. به علاوه، به لطف درب قوی این شرکت، 100 درصد ضد نشتی است. همچنین می‌تواند نوشیدنی‌های سرد را برای بیش از 24 ساعت خنک نگه دارد، زمانی که فرد خاصی در لیست شما در تابستان آینده به نوشیدنی سرد نیاز دارد.

لیوان مسافرتی کلاسیک Neverleak استنلی

لیوان Quadvac NeverLeak Stanley

اگر کسی را می شناسید که باید قهوه را برای مدت طولانی تری نسبت به یک لیوان مسافرتی معمولی گرم نگه دارد، گزینه Stanley’s Classic Neverleak بهترین هدیه است.

اگر کسی را می شناسید که باید قهوه را برای مدت طولانی تری نسبت به یک لیوان مسافرتی معمولی گرم نگهدارد، گزینه Stanley’s Classic Neverleak بهترین هدیه است. ما بیش از یک سال است که از یکی از اینها استفاده می کنیم و کار فوق العاده ای در نگهداشتن مایعات در دما برای مدت طولانی دارد. این شرکت می‌گوید نوشیدنی شما همچنان تا 9 ساعت گرم می‌ماند، به‌علاوه تمام آن برای تمیز کردن آسان در ماشین ظرفشویی قابل شستشو است. درب سه حالته نیز برای جلوگیری از ریختن تصادفی آن حتی در صورت تکان خوردن لیوان، بسته می شود.

بهترین هدایا برای عاشقان قهوه هاریو میزوداشی کلد دم ساز

قهوه ساز هاریو میزوداشی Cold Brew

ما سال‌هاست که از هاریو میزوداشی استفاده می‌کنیم و واقعاً از نتایج ثابت و روانی که تولید می‌کند لذت می‌بریم.

ما بین مارس و اکتبر مقدار زیادی قهوه سرد درست می کنیم. گاهی اوقات یک یا دو بار در هفته و برخی دیگر تقریباً هر روز است. ما سال‌هاست که از هاریو میزوداشی استفاده می‌کنیم و واقعاً از نتایج ثابت و روانی که تولید می‌کند لذت می‌بریم. پارچ ساده و مقرون به صرفه فیلتری را در خود جای می دهد که قهوه درشت آسیاب شده انتخابی خود را در آن قرار می دهید. سپس آن را با آب پر کنید، زمین های مرطوب را سریع هم بزنید و درب آن را محکم کنید. در عرض 8 تا 12 ساعت، یک دم نوش سرد لذیذ آماده برای یخ و پاشیدن شیر خواهید داشت (اگر ترجیح شما این باشد). در حالی که می‌توانید به سادگی فیلتر را بردارید و از پارچ سرو کنید، هوا محکم نیست، بنابراین نمی‌خواهید از آن برای نگهداری چند روزه استفاده کنید. همچنین در هنگام غوطه ور شدن فیلتر مقدار زیادی مایع محبوس شده است، بنابراین باید اجازه دهید به جای هدر دادن آن، در ظرف دیگری تخلیه شود.

Fellow Prismo AeroPress attachment

پیوست منشور AeroPress

AeroPress یک دستگاه دم کردن همه کاره است و به همین دلیل است که ما آن را در لیست راهنمای هدیه قهوه شما نگه می داریم. اما با کمک دلبستگی مقرون به صرفه Fellow، می توانید روش فروتنانه را یک درجه بالا ببرید.

AeroPress یک دستگاه دم کردن همه کاره است و به همین دلیل است که ما آن را در لیست راهنمای هدیه قهوه شما نگه می داریم. اما با کمک دلبستگی مقرون به صرفه Fellow، می توانید روش فروتنانه را یک درجه بالا ببرید. Prismo دارای یک دریچه تحت فشار است که به منظور تقلید از فرآیند تهیه اسپرسو طراحی شده است تا بتوانید بدون دستگاه یک شات را بکشید. این کرمی را ایجاد می کند که معمولاً فقط با دم کردن قهوه قوی تر با AeroPress به دست نمی آورید. Prismo همچنین دارای یک فیلتر قابل استفاده مجدد است تا از طریق فیلترهای کاغذی که معمولاً AeroPress به آنها نیاز دارد نسوزند.

Technivorm Moccamaster KBGT

Technivorm Moccamaster 79312 KBGT Coffee Brewer

قهوه سازهای Technivorm’s Moccamaster اسب های کاری واقعی هستند که ظرف چهار تا شش دقیقه یک قایق کامل درست می کنند.

قهوه سازهای Technivorm’s Moccamaster اسب های کاری واقعی هستند که ظرف چهار تا شش دقیقه یک قایق کامل درست می کنند. عنصر جوش به سرعت آب را بین 196-205 درجه فارنهایت قبل از انتقال آب به سمت لوله شیشه ای و خارج کردن روی سبد دم، گرم می کند. ارسال ضربان دار آب، ریختن روی زمین را شبیه سازی می کند و سبد مخروطی شکل استخراج را به حداکثر می رساند. یک کاراف حرارتی دمای تازه دم شده را تا یک ساعت حفظ می کند، اگرچه قهوه برای مدت طولانی تری گرم می ماند. – لیسانس.

بهترین هدایا برای عاشقان قهوه اشتراک قهوه

چه نتیجه ای می گیری به مردی که همه چیز دارد؟ خوب، ما همیشه در حال امتحان کردن لوبیاهای جدید هستیم. اکثر دستگاه‌های برشته‌کننده قهوه، اشتراکی از نوعی را با فرکانس‌های متفاوت بر اساس عادات مصرف ارائه می‌دهند. و حتی اگر این کار را نکردند، باز هم می توانید یک یا دو کیسه را به عنوان یک هدیه برای یک بار ارسال کنید. برخی از موارد مورد علاقه من عبارتند از هچت در بون، کارولینای شمالی، ماده تاریک در شیکاگو و وستا در لاس وگاس.

3.3/5 - (6 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس