تعویض باتری AirTag

33
0
تعویض باتری AirTag

باتری قابل تعویض توسط کاربر در AirTag شما برای حدود یک سال طراحی شده است. اما برای تعویض باتری پس از اتمام چه کاری باید انجام دهید؟

تعویض باتری AirTag شما 

بدون اینکه بدانید نیازی به نگرانی در مورد اتمام باتری AirTag نیست. بررسی عمر باتری AirTag با استفاده از برنامه Find My در iPhone یا iPad آسان است. 

همچنین زمانی که باتری AirTag شما کم است و نیاز به تعویض دارد، اعلانی از برنامه دریافت خواهید کرد. 

توجه داشته باشید 

AirTag شما، پوشش باتری آن و خود باتری همگی خطر خفگی هستند. بنابراین، مطمئن شوید که باتری AirTag خود را زمانی که از کودکان کوچک دور هستید، تعویض کرده اید. 

برای شروع، سمت سفید AirTag خود را روی یک سطح صاف که در آن پوشش باتری فولادی ضد زنگ قابل مشاهده است، قرار دهید. درپوش باتری را فشار دهید و آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا چرخش متوقف شود. سپس، هم درپوش و هم باتری را بردارید. 

شما باید آن را با یک باتری سکه‌ای لیتیوم CR2032 جدید جایگزین کنید. این باتری ها به طور گسترده در بسیاری از فروشگاه ها و به صورت آنلاین در دسترس هستند. شما می توانید یک بسته چهارتایی سلول CR2032 را در آمازون پیدا کنید که اگر چندین AirTag داشته باشید عالی است. 

همانطور که در سند پشتیبانی اپل ذکر شده است، برخی از باتری های CR2032 با پوشش تلخ ممکن است با AirTags کار نکنند. بنابراین، هنگام جستجوی باتری جایگزین، بهتر است از آنها اجتناب کنید. 

باتری را طوری در AirTag خود قرار دهید که طرف مثبت آن رو به شما باشد. صدای زنگی می شنوید که تأیید می کند باتری را به درستی در AirTag قرار داده اید. 

اکنون، درپوش باتری را بردارید و تأیید کنید که سه زبانه روی درپوش باتری با سه شکاف روی AirTag شما ردیف شده‌اند. سپس، پوشش باتری را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا متوقف شود. 

همانطور که می بینید، تعویض باتری Apple AirTag فقط یک یا دو دقیقه طول می کشد. امیدواریم به شما کمک کرده باشیم که ردیاب را دوباره راه اندازی کنید تا بتوانید از آن برای پیدا کردن وسایل خود استفاده کنید. اکنون که ردیاب شما باتری جدیدی دارد، بیاموزید که چگونه AirTag های خود را مفیدتر کنید. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس