جایزه Spirit of the Industry به نولان رسید

69
0
جایزه Spirit of the Industry

کریستوفر نولان در تاریخ ۲۷ آوریل  در سالن بزرگ هتل Caesars Palace شهر لاس وگاس جایزه Spirit of the Industry را دریافت خواهد کرد. اما توماس، همسر و تهیه‌کننده‌ی آثار این کارگردان بریتانیایی هم جایزه‌ی مورد بحث را به‌دست می‌آورد.

جایزه Spirit of the Industry

این جایزه در حقیقت طی یکی از بخش‌های مهم رویداد CinemaCon 2023 و از طرف NATO (اتحادیه‌ی سینمادارهای آمریکا) به کارگردان فیلم‌های اینسپشن و اینتراستلار اهدا می‌شود. سینماکان به‌صورت سالانه با حضور اعضای کلیدی استودیوهای فیلم‌سازی و صاحبان سینماها برگزار می‌شود؛ به‌عنوان رویدادی که در آن شرکت‌های مختلف، چشم‌انداز سینمایی هالیوود طی سال پیش رو را ترسیم می‌کنند.
جان فیتین، رئیس و مدیرعامل NATO همزمان با اعلام این خبر به ستایش کریستوفر نولان و اما توماس پرداخت: «عمیقا مفتخرم که به‌عنوان آخرین کارم در مقام رئیس NATO، جایزه Spirit of the Industry را تقدیم دوستان خوبم کریس و اما کنم. هیچ‌کس بیشتر از این دو قهرمان سینما، برای ارتقای تجربه‌ی اکران سینمایی فیلم‌ها کار نکرده است».

تنت، دانکرک، میان‌ستاره‌ای، شوالیه تاریکی برمی‌خیزد، تلقین، شوالیه تاریکی، پرستیژ، بتمن آغاز می‌کند، بی‌خوابی، ممنتو و تعقیب آثار سینمایی بلند کارگردانی‌شده توسط کریستوفر نولان هستند. در سال ۲۰۲۳ میلادی فیلم Oppenheimer به‌عنوان اثر جدید او پخش می‌شود.

آثار کریستوفر نولان و اما توماس تا امروز در مجموع به بیشتر از ۵ میلیارد دلار درآمد سینمایی دست یافته‌اند؛ همین‌طور به ۳۶ نامزدی و ۱۱ جایزه‌ی اسکار.

variety

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس