ساعت هوشمند NePlus Nord Watch

50
0
ساعت هوشمند NePlus Nord Watch

OnePlus در مارس 2021 به دنیای ساعت‌ های هوشمند پیوست و امروز در حال ارائه مدل های جدید سری خود است. این کمپانی قصد دارد تا در بین این محصولات مقرون به صرفه Nord را نیز وارد بازار ‌کند. بنابراین اگر علاقمند به ساعت های هوشمند هستید پیشنهاد می کنیم با OnePlus Nord Watch آشنا شوید، OnePlus Nord Watch یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش بزرگ و روشن، قابلیت های تندرستی و ورزشی و عمر باتری تا 30 روز است.

ساعت هوشمند NePlus Nord Watch دارای صفحه نمایش مستطیلی 1.78 اینچی AMOLED با وضوح 368*448 پیکسل و نرخ به روز رسانی 60 هرتز است. در نظر داشته باشید که این ساعت GPS مخصوص به خود را ندارد، به این معنی که فقط از طریق بلوتوث 5.2 می تواند موقعیت یابی را از تلفن هوشمند شما به دست آورد. OnePlus این ساعت را به عنوان یک ساعت هوشمند یونیسکس ارائه کرده است. Nord Watch قابلیتی دارد که از طریق آن به زنان کمک می کند تا چرخه قاعدگی ماهانه خود را پیگیری کنند. از دیگر مزایای OnePlus Nord Watch این است که دارای سنسور ضربان قلب، مانیتور SpO2 و سنسور پیگیری خواب است.

به لطف شتاب سنج قرار گرفته در این دستگاه، قادر به تشخیص خودکار فعالیت های ورزشی خواهید بود و همچنین از 105 نوع تمرین پشتیبانی می کند. OnePlus Nord Watch دارای استاندارد IP68 برای محافظت کامل در برابر گرد و غبار و آب است. بدنه ساعت از آلیاژ روی و پلاستیک و بند آن سیلیکونی می باشد. ظرفیت باتری 230 میلی آمپر ساعت است و می ‌تواند یک ماه در حالت کم مصرف، به خوبی دوام بیاورد، با این حال، استقامت باتری در حالت استفاده فعال طبق بیانیه OnePlus در حدود 10 روز است.

ساعت هوشمند NePlus Nord Watch بلافاصله با قیمت اولیه INR 4999 یا 60 دلار در رنگ مشکی Midnight در دسترس خواهد بود. گفته می شود که قیمت نسخه معمولی آنINR 6999 یا 85 دلار است، اما مشخص نیست که چه زمانی این قیمت ها بر روی نسخه نهایی اعمال می شوند. نسخه Deep Blue نیز در راه است، اما تاریخ در دسترس بودن آن نیز مشخص نشده است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس