تریلر سریال Accused (متهم) منتشر شد

44
0
سریال Accused (متهم)

شبکه‌ی فاکس نخستین تریلر سریال آنتولوژی جنایی Accused را پخش کرد که توسط سازندگان سریال 24 ساخته شده است. در این مقاله به بررسی سریال Accused (متهم) می پردازیم.

سریال Accused (متهم)

شبکه‌ی FOX تریلر جدیدی از سریال آنتولوژی جنایی Accused (متهم) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این سریال درواقع یک بازسازی از سریالی بریتانیایی با همین نام است که توسط سازندگان سریال 24 (بیست و چهار) و سریال Homeland (میهن) ساخته شده است.

هر قسمت از سریال Accused ساخته‌ی جیمی مک‌گاورن در یک دادگاه با متهم متفاوتی شروع می‌شود؛ بدون اینکه بدانید جرم آن‌ها چیست یا اینکه دادگاه چگونه به پایان رسیده است. این سریال جزئیاتی را به‌تدریج از نقطه نظر متهم در اختیار می‌گذارد. در این سریال بیننده‌ها متوجه می‌شوند که چگونه یک فرد عادی در موقعیتی غیرمعمول گرفتار می‌شود و چطور یک کار اشتباه به اشتباهات دیگری منجر می‌شود؛ تا جایی که دیگر برای بازگشت دیر شده است.

وندل پیرس، بازیگر سریال The Wire (شنود)، مایکل چکلیس، بازیگر سریال The Shield (سپر)، مارگو مارتیندال، بازیگر سریال The Americans (آمریکایی‌ها)، ابیگیل برسلین، بازیگر فیلم Stillwater (استیل‌واتر)، مالی پارکر، بازیگر سریال House of Cards (خانه پوشالی)، مالکوم جمال وارنر، بازیگر سریال Sons of Anarchy (فرزندان آشوب)، اوکس فگلی، بازیگر فیلم The Fabelmans (خانواده فیبلمن)، جیسون ریتر، بازیگر فیلم Freddy vs. Jason (فردی علیه جیسون) و بتسی براندت، بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) در سریال Accused نقش‌آفرینی می‌کنند.

مایکل چکلیس، بیلی پورتر، مارلی متلین و تازبا چاوز سکان هدایت اپیزودهای مختلف Accused شبکه‌ی فاکس را در دست داشتند. نخستین فصل این سریال آنتولوژی ۱۵ قسمت خواهد داشت که در تاریخ ۲۲ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۳ بهمن ۱۴۰۱) به‌همراه ریبوت Fantasy Island (جزیره‌ی فانتزی) و سریال Alert (هشدار) از شبکه‌ی FOX تقدیم بیننده‌ها خواهد شد. همه‌ی اپیزودهای سریال متهم با یک روز فاصله از شبکه‌ی هولو در اختیار بیننده‌ها قرار خواهند گرفت.

darkhorizons

4/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس