عینک هوشمند هواوی Smart Vision VR

29
0
عینک هوشمند هواوی Smart Vision VR

هواوی در رویداد 2022 World VR Industry از محصول جدیدی به نام عینک هوشمند هواوی Smart Vision VR رونمایی کرد. مدیر ارشد عملیات این شرکت می‌گوید اولین عینک بینایی هوشمند آن‌ها با قابلیت‌های جذاب و کاربردی مختلفی از راه می‌رسد که می‌تواند کاربران را به سمت خود بکشاند.

عینک هوشمند هواوی Smart Vision VR

هواوی Smart Vision VR Glass یک نمایشگر Micro-OLED دارد که تجربه‌ای شبیه قرار‌گرفتن در مقابل یک نمایشگر مجازی 120 اینچی را فراهم می‌کند. رزولوشن این صفحه 1080p و حداکثر روشنایی آن 480 نیت است. این پنل 90 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و در زمینه محافظت از چشم در برابر نور آبی تأییدیه TUV Rheinland را دارد.

عینک هوشمند هواوی از بیرون نسبتاً بزرگ و عریض و پوشش فریم آن مات است. این دستگاه همچنین یک سیستم بلندگوی هوشمند بسیار نازک دارد که صدا را منتقل می‌کند. عینک هواوی قابل اصلاح برای نزدیک‌بینی تا 500 درجه است و می‌تواند عدسی‌هایی با توان حداکثر 500 دیوپتری داشته باشد.

عمر باتری عینک هواوی به اندازه موبایل شماست

هواوی اسمارت ویژن VR پردازنده یا حافظه داخلی ندارد و از هارد درایو خارجی نیز پشتیبانی نمی‌کند. ولی می‌تواند از طریق درگاهی که در انتهای دسته سمت چپ آن قرار گرفته است، به گوشی، تبلت یا کامپیوتر وصل شود. عمر باتری این دستگاه وابسته به عمر باتری دستگاهی است که به آن وصل می‌شود. این یعنی برای مثال تا زمانی که موبایل شما شارژ داشته باشد، می‌توانید از عینک هم استفاده کنید.

هواوی هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این محصول منتشر نکرده، اما گفته شده که این عینک از همین حالا برای پیش‌فروش در دسترس قرار گرفته است. عرضه اسمارت ویژن VR قرار است از ماه دسامبر آغاز شود.

با توجه به ترند فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، شرکت‌های زیادی سعی دارند سهمی در این بازار داشته باشند و هواوی هم علی‌رغم تمام مشکلاتی که در این سال‌های اخیر داشته، با معرفی این محصول نشان داده است که نمی‌خواهد از دنیای فناوری عقب بماند.

منبع : huawei

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس