فیلم های در انتظار اکران اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲

31
0
فیلم های در انتظار اکران اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲

با آغاز فصل بهار فیلم‌‌های متنوعی همچون «فسیل» در ژانر کمدی، «غریب» در ژانر جنگی، «سه کام حبس» در ژانر اجتماعی-درام و… به روی پرده‌ی سینماها آمدند و تاکنون مخاطبان زیادی را با خود همراه کردند. به‌خصوص فیلم «فسیل» که با فروش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومن، نخستین فیلم ۱۰۰ میلیاردی به حساب می‌آید. در این مطلب به معرفی فیلم های در انتظار اکران اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

فیلم های در انتظار اکران اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲

فیلم «کت چرمی» :

به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی که نخستین بار در چهل و یکمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش درآمد. در این فیلم بازیگرانی همچون جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر و مائده طهماسبی ایفای نقش کرده‌اند. فیلم داستان یک بازرس سازمان بهزیستی به نام عیسی فرهمند را روایت می‌کند که متوجه یک باند فساد اقتصادی مواد مخدر می‌شود…

فیلم «عامه پسند»:

به نویسندگی و کارگردانی سهیل بیرقی است که در سال ۱۳۹۸ تولید شده است. فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری بازیگران اصلی این فیلم هستند. این فیلم به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شوند.

فیلم «سقوط کابل»:

فیلمی به کارگردانی نوید محمودی است که ژانری درام-خانوادگی دارد. آرمین رحیمیان، آناهیتا افشار، الناز شاکردوست و پدرام شریفیبازیگران این فیلم را شامل می‌شوند. فیلم اوضاع افغانستان کنونی را به تصویر می‌کشد و مظلومیت مردم آن کشور و جنگ‌طلبی طالبان را به تصویر می‌کشد.

cinematicket

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس