قسمت دوم فیلم ترسناک M3GAN

58
0
قسمت دوم فیلم ترسناک M3GAN

گفته می‌شود فیلم M3GAN (مگان) که به تازگی و در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۳ اکران شد، دنباله‌ای دارد که در دست ساخت است و گویا در سال ۲۰۲۵ به سینماها می‌آید. این فیلم ترسناک علمی‌تخیلی به کارگردانی جرارد جانستون بر اساس داستانی از جیمز وان ساخته شده و داستان یک عروسک باهوش مصنوعی را دنبال می‌کند که هر کسی که بین او و همدم انسانی‌اش قرار می‌گیرد، دشمنی می‌کند و دست به کشتن او می‌زند. در این مطلب به بررسی قسمت دوم فیلم ترسناک M3GAN  می پردازیم.

قسمت دوم فیلم ترسناک M3GAN

اکنون بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر خبر می‌رسد که دنباله مگان، یعنی M3GAN 2.0 قرار است ساخته شود و به احتمال زیاد در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) راهی سینماها خواهد شد. آکلا کوپر وظیفه نگارش این فیلمنامه را برعهده دارد و بازیگران فیلم اصلی از جمله وایولت مکگرا، الیسون ویلیامز قرار است به نقش‌های خود در قسمت دوم نیز بازگردند.

الیسون ویلیامز که در فیلم مگان به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی حضور داشت، در این دنباله نیز به عنوان تهیه‌کننده همکاری خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، جرارد جانستون هنوز قراردادی برای هدایت این دنباله امضا نکرده، اما انتظار می‌رود که به زودی به عنوان کارگردان بازگردد. به همین ترتیب، هنوز مشخص نیست که آیا امی دونالد یا جنا دیویس – بازیگرانی که به ترتیب نقش M3GAN را به صورت فیزیکی و صداپیشگی عروسک ایفا کردند، در دنباله آن نقش خواهند داشت یا خیر.

فیلم مگان پس از اکران و در اولین هفته افتتاحیه موفق شد ۳۰.۴ میلیون دلار در فروش داخلی بدست آورد و فروش آن تاکنون به ۹۱.۹ میلیون دلار در سطح جهانی می‌رسد.

gamespot

5/5 - (4 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس