15 تا از محبوب ترین برنامه‌های رایگان اندروید

78
0
محبوب ترین برنامه‌های رایگان اندروید

میلیون ها برنامه در Google Play وجود دارد و تشخیص اینکه کدام یک ارزش دانلود را دارند ممکن است کمی گیج کننده باشد. ما در این مقاله لیستی از بهترین و محبوب‌ترین برنامه‌های رایگانی که در گوشی اندرویدی خود به آن نیاز دارید را جمع آوری کردیم. در ادامه با معرفی محبوب ترین برنامه‌های رایگان اندروید با ما همراه باشید.

برخی از این برنامه ها ممکن است خریدهای درون برنامه ای یا اشتراک ارائه دهند، اما در حالت کلی برای استفاده رایگان هستند. در این لیست حتما میتوانید برنامه موردنیاز خود را پیدا کنید.

1- Reddit

Reddit
Reddit

Reddit مجموعه ای از انجمن‌ها است که هر کدام به موضوع خاصی ( برای مثال فیلم، آشپزی و غیره) اختصاص یافته اند. با این برنامه می‌توانید به محتوایی که دیگران به اشتراک می‌گذارند دسترسی داشته باشید، به پست هایی که دوست دارید رأی دهید و در بخش نظرات چت کنید.

2- TikTok

TikTok شامل ویدیوهای کوتاه ساخته شده توسط کاربران است. در این برنامه ویدیوهای کوتاه رقص، شوخی، داستان و لایف هک آپلود میشود و جزو بهترین برنامه های سرگرم کننده است. TikTok همچنین از پخش زنده پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید کاربران مورد علاقه خود را به صورت زنده تماشا کنید و از طریق چت با آنها تعامل داشته باشید.

3- WhatsApp

برخلاف iMessage اپل، اندروید سرویس پیام رسانی جهانی مختص به خود ندارد. WhatsApp یکی از بهترین برنامه پیام رسانی است که از اندروید نیز پشتیبانی میکند. با این برنامه میتوانید پیام های چندرسانه ای از جمله تصاویر، ویدیوها و صدا را ارسال کنید. واتساپ برای همه پیام‌ها که ارسال یا دریافت می‌کنید، رمزگذاری سرتاسری ارائه می‌دهد.

4- Zoom

برای تماس ویدیویی با دوستان و خانواده، پیوستن به کلاس‌های مجازی دانشگاه یا برگزاری جلسات کاری حتما از Zoom استفاده کرده اید. استفاده از Zoom در اندروید بسیار آسان است. به راحتی می توانید تماس های ویدیویی و صوتی را میزبانی کنید، صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید و یادداشت برداری کنید. این نرم افزار کراس پلتفرم یا چند پلتفرمی است و روی چند سیستم عامل کار میکند.

5- Khan Academy

Khan Academy یک موسسه غیرانتفاعی است که معتقد است همه باید به آموزش رایگان و جهانی دسترسی داشته باشند. با این اپلیکیشن می توانید ریاضیات، علوم، هنر، برنامه نویسی، امور مالی، تاریخ و غیره را یاد بگیرید. Khan Academy با دروس منتخب و یک سیستم آموزش عالی راهی برای یادگیری موضوعات مختلف از هر جای دنیا است.

6- Spotify

این سرویس پخش موسیقی بیش از 82 میلیون آهنگ و بیش از چهار میلیون پادکست دارد. Spotify Free و Spotify Premium با هم تفاوت دارند. حساب های رایگان داری تبلیغات هستند. همچنین نمی‌توانید حالت shuffle را در اکثر لیست‌های پخش با طرح رایگان خاموش کنید.

7- Twitter

توییتر یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است و اکثر افراد مشهور و سیاستمداران در آن حساب دارند. کاربران میتوانند تا 280 کاراکتر توییت کنند. کاربران دیگر می توانند توییت ها را لایک کرده و به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانید هر کسی را که می‌خواهید دنبال کنید و یک تایم لاین شخصی‌سازی شده از موضوعات مورد علاقه خود ایجاد کنید.

8- Bitwarden

اگر از رمز عبور یکسانی برای همه برنامه ها استفاده کنید ممکن است دچار مشکلات امنیتی شوید. استفاده از رمزهای عبور منحصر به فرد بسیار بهتر و ایمن تر است. اما چگونه می توان همه این رمزعبورها را به خاطر سپرد؟ اینجاست که یک برنامه مدیریت رمز عبور مانند Bitwarden به شما کمک میکند. این برنامه منبع باز است و در مرورگرها کار می‌کند.

9- Discord

Discord در ابتدا به عنوان مکانی برای ارتباط گیمرها شروع به کار کرد تا در حین بازی های ویدیویی با یکدیگر گفتگو کنند. دیسکورد علاوه بر انجمن های گیمرها مکانی عالی برای ساختن انجمن های مختلف است. شما میتوانید با دیگر افراد در سرورهای عمومی یا خصوصی چت کنید و پیام های متنی، صوتی و ویدئویی ارسال کنید.

10- Peacock

بدون شک با سرویس های پخش بزرگی مانند نتفلیکس و دیزنی پلاس آشنا هستید، اما نباید Peacock را نادیده بگیرید. این برنامه مجموعه گسترده ای از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را به صورت رایگان ارائه می دهد و درآمد آن از طریق پخش تبلیغات تامین میشود. این پلتفرم همچنین شامل کمدی‌های معروف، برنامه های کودکانه، ورزش و اخبار نیز است. شما می توانید برای دسترسی به محتوای بیشتر هزینه کنید، اما حساب رایگان آن به اندازه کافی محتوا دارد.

11- Instagram

Instagram
Instagram

اینستاگرام در سال 2010 برای iOS به عنوان راهی برای اشتراک گذاری عکس با دیگران راه اندازی شد و چند سال بعد برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه شد. به سرعت محبوبیت اینستاگرام افزایش یافت و در نهایت توسط فیس بوک خریداری شد. این سرویس در طول سال‌ها تغییر کرده و پشتیبانی از ویدیوها و پخش‌های زنده را اضافه کرده است. این سرویس دارای بیش از یک میلیارد کاربر فعال است.

12- Tasty

آشپزی لازم نیست سخت باشد. اگر در آشپزی مشکل دارید یا میخواهید پختن وعده های غذایی جدید را یاد بگیرید، Tasty اپلیکیشنی برای شماست. این برنامه دارای هزاران دستور غذا است که به صورت گام به گام و تصویری به شما آشپزی را یاد میدهد. دستور العمل های شما به طور خودکار دسته بندی می شوند، همچنین می توانید آنها را رتبه بندی کنید.

13- AccuWether

AccuWeather یکی از بهترین‌ اپلیکیشن‌های هواشناسی است. این برنامه پیش‌بینی‌های آب و هوایی مناطق مانند پیش‌بینی بارش به صورت دقیقه ای، گزارش‌های کیفیت هوا، ردیابی طوفان، دمای «احساس واقعی» و موارد دیگر را ارائه میدهد. AccuWeather همچنین یکی از بهترین ویجت‌های آب و هوا را برای اندروید ارائه داده است، بنابراین می‌توانید تمام اطلاعات اب و هوا را در صفحه اصلی گوشی خود ببینید.

14- Duolingo

Duolingo بهترین راه برای یادگیری یک زبان جدید است. این برنامه از طریق درس های سریع و سرگرم کننده مهارت های صحبت کردن، خواندن، گوش دادن و نوشتن را به شما یاد میدهد و از 35 زبان پشتیبانی میکند. Duolingo یادگیری زبان را به یک بازی تبدیل می‌کند و باعث میشود انگیزه شما برای یادگیری بیشتر شود.

15- Microsoft To Do

انجام وظایف و سازماندهی آن ها به صورت روزانه کار سختی است. با Microsoft To Do میتوانید کارهای خود را برنامه ریزی کنید و در زمان صرفه جویی کنید، یادداشت برداری کنید، لیست بسازید، یادآوری تنظیم کنید، رویدادها را برنامه ریزی کنید. این برنامه قابلیت همگام سازی را ارائه میدهد بنابراین با هر دستگاهی میتوانید به لیست کارهای خود دسترسی پیدا کنید.

زندگی خود را با برنامه های محبوب اندروید بهبود دهید

با دانلود برنامه‌هایی را که در این مقاله معرفی کردیم میتوانید از موبایل خود بیشترین استفاده را ببرید، سرگرم شوید و مهارت های جدید را به صورت رایگان یاد بگیرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس